Nyt on Itsenäisyyspäivä, juhlikaamme sitä!
https://www.youtube.com/watch?v=9PBGPdYAG0c
Iloista Itsenäisyyspäivää kaikille!
5
147
Vastaukset 5
Miksi?
- hoohuihai
Siks että herrain perseet voi oikeen hyvin.
- paljon.sanahelinää
Kuka se sanoi tuota tissimarssiksi :)
Totuus on, etteivät nämä tiedä itsenäisyyden syntymisestä mitään.
Nyt sitten alkaa se valkkaus ja veikkaus ja äänestys, kuka on tyrmäävin tyty. - heehei
No vanha sukupolvi rakensi meille hyvän suomen mutta ny sitä myydään pikavauhtia ulkomaille.
KIITOS. Minä en ole pariin kymmeneen vuoteen viettänyt itsenäsyyspäivää. En sen jälkeen kun Vanhanen ja Aho, nyt Sipilä elävät amerikkalaisen Konsulttitoimiston Mc Kinnseyn ohjeiden mukaan ja Valtion johto myy kaiken Suomen Valtion omaisuuden pois, kasvottomalle kapitalisteille.
Vietän Suomen Itsenäisyyspäivän muistojuhlaa, en muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481