Help :(
Mulla on 2-vuotias naaraspuolinen kääpiöluppa. Tänään aamulla jätin epähuomiossa sen häkin auki, kun lähin käymään muualla ja kun tulin takas, niin huomasin et se oli repiny pöydältä Dumle-pussin alas ja se oli tainnu keretä syödäkkin pari. Mun vanhemmat taitaa olla molemmat töissä ja eläinlääkäritkään ei taida olla täälläpäin auki, onko olemassa mitään kotihoitokeinoja?? Tiedän, että tää oli puhdas vahinko mutta ahistaa :(
Kani söi suklaata?!
kanisöisuklaata
2
690
Vastaukset
- Zedä
Suklaan ei pitäisi ollla yhtä pienissä määrin myrkyllistä kanille kuin kissoille ja koirille, mutta joka tapauksessa dumleissa on onneksi tosi vähän suklaata! Eli todennäköisesti riittää että huolehdit nyt vaan että se syö kunnolla heinää että vatsa pysyy kunnossa! Jos kani vaikuttaa kipuiselta tai ei syö heinää normaalisti, niin lääkäriin.
Maasta sinä olet tullut ja maaksi taas tuleva . Ihan tosi juttu eikä tarvi ahistella:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512