Hitsaajaksi Tampere?

hitsaajaksi35v

Moro!

Olen raksalla töissä etuputsarin hommissa ja näitä teen enää vuoden päivät alkaa piisaamaan.. hitsaus ja siinä kehittyminen (luokat, erikoisteräkset, ymv) kiinnostaa. Kokemusta vain harjateräksen hitsaamisesta Migillä ja puikolla.. pääseekö harjoittelemaan ja tulisin töihin mielelläni y-tunnuksella. Tiedättekö hyviä hitsaus- ja konepaja-alan yrityksiä Pirkanmaalla? Ikää 35v ja mies.

8

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taulis

Ainoa hyvä htt 5 käyt hits. Kurssin ja soitat sinne

• Leuku62

Pääkaupunkiseudulla pitkään toimineeseen konepajaan etsitään nytkin hitsareita korvaamaan eläkkeelle lähtijöitä, alkupalkat osaamisesta riippuen 16 - 19 €/h ja eläkkeelle lähdetty tasolta 28-30 €/h.
      Valitettavasti ei olla aikeissa muuttaa Pirkanmaalle.

-Piällysmiäs-

• Ehkava

Joo muttei oikeesti noin paljoa makseta

• liksa15e

alkupalkat osaamisesta riippuen 16 - 19 €/h ja eläkkeelle lähdetty tasolta 28-30 €/h. ootko nyt ihan tosissas... tuttu ollu raksal 10v samas firmas...15e h... kuopio.

• Leuku62

Hyvät tuotteet joille riittää kysyntää ja tekijöitä arvostava yrityskulttuuri.. jep, niin se vain on. Hyvästä tuloksesta riittää jaettavaa jokaiselle.

• entineMetallimies

En epäile etteikö tuollaisia harvoja poikkeustapauksia firmojen suhteen olisi olemassa.

Tosiasia on se, että metallissa on edelleen pääsääntöisesti todella paskat palkat ja vittumaiset työt. Reilu kymppi tunnissa on täyttä totta suuressa osassa maata, olipa miten osaava tekijä hyvänsä.

Tästä syystä olenkin lähtenyt koulun kautta mukavampiin ja paremmin palkattuihin hommiin joita vieläpä joku arvostaakin, ja samaa suosittelen ketjun aloittajallekin

• Leuku62

No tuosta ei voi olla eri mieltä. Tosin, koulutustaan ei aina takaa mukavaa työtä hyvällä palkalla.
        Mutta jos joku osaa meiltä hommia hakea, tuskin pettyy..

• Gamlasvetsare

Jotain muuta kuin hitsaus hommia kannattaa katella ennen vaikka joku laitosmies koulutus. Hitsaajan hommat on suhdanne herkkiä ja palkka pieni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe