1) Onko muille Fujitsun tietokoneen omistajille (Windows 10 käyttöjärjestelmänä) tullut otsikon mukaista ponnahdusikkunaa käynnistyksen yhteydessä? Oletteko suorittaneet komennon VAI kannattaako lataus ohittaa?
Otsikon alla lukee mm. näin:
- ”Update for Battery Charging Control” needs to be applied.
- Please apply ”BIOS update”.
2) Vaihtoehtoina ovat Start ja Cancel. Olen painanut joka kerta Cancel (epäröin aina paljon tämänkaltaisia pakkolatauksia), jonka jälkeen vaihtoehdoiksi tulee Postpone (latauksen lykkäys) ja Apply (latauksen aloittaminen). Olen painanut siis Postpone-painiketta, ja joka kerta koneen käynnistyksen yhteydessä kone pyytää tekemään yllämainitun päivityksen.
Voiko tuota lykätä siten, ettei kone ehdottelisi latausta käynnistyksen yhteydessä?
Kannattaako asentaa: FUJITSU Battery Charging Control Update Tool
13
2856
Vastaukset
- bööörb
Asenna vaan. jotkut koneet tarvii bloadwareja.
- apupyörät
Kyllä, windowsiin pitää asennella tuollainen.
- apukoulu
Voi tietysti asentaa siihen Ubuntun ja polttaa sitten koko talonsa sillä _askalla akulla mikä on siinä Fujitsussa.
- ponnahteleva_windows
Windowsin ikkunat on sangen ponnahtelevia.
- säätämineneilopu
jatkuvaa säätämistä
- enymmärrä
säätämineneilopu kirjoitti:
jatkuvaa säätämistä
Mistä ammennat virtaa tuohon jatkuvaan hihulointiin täällä?
Saatko ihan oikeastaan jotain tyydytystä elämääsi sotkemalla tätä palstaa? Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D
- Pelletpihalle
Kollimaattori kirjoitti:
Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D
Ei suksi vaan sodat palstalle. Täällä ei kaivata tollasta asiallisten keskusteluiden poistajaa!
- kolliOnTrolli
Kollimaattori kirjoitti:
Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D
Muitatakko:
windows 10 korruptoi kiintolevyn, bioksen halkaisee, prossut se hitsaa jne.
Semmoinen se windows 10 on!
- sekava_windows
Windows on sangen sekava.
- Viljatuote
Juuri tuli nuo samat ehdotukset mun Fujitsuun jossa on Win 8.1.
Asensin kaikki ja hyvin toimii. Kun päivittää BIOS:n niin täytyy ottaa USB porteista pois kaikki piuhat. - AlpoKurkinen
Hauska tämä on sikäli että koneeni on varmaan 6-7 vuotta vanha. Noinkohan se akku nyt kärähtää vaikka on noin kauan kestänyt hyvin.
- veijo4
Fujitsulta kuulin updaten lähteneen vahingossa liikkeelle Japanista.
Ammattilainen poisti sen koneeltani mutta kohta se tarjoaa sitä taas uudelleen.
Luulisi Fujitsun jotenkin selvittävän asiaa, koska se aiheuttaa ihmetystä ja rahanmenoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048