Kannattaako asentaa: FUJITSU Battery Charging Control Update Tool

KentiesKentiesKenties

1) Onko muille Fujitsun tietokoneen omistajille (Windows 10 käyttöjärjestelmänä) tullut otsikon mukaista ponnahdusikkunaa käynnistyksen yhteydessä? Oletteko suorittaneet komennon VAI kannattaako lataus ohittaa?

Otsikon alla lukee mm. näin:
- ”Update for Battery Charging Control” needs to be applied.
- Please apply ”BIOS update”.

2) Vaihtoehtoina ovat Start ja Cancel. Olen painanut joka kerta Cancel (epäröin aina paljon tämänkaltaisia pakkolatauksia), jonka jälkeen vaihtoehdoiksi tulee Postpone (latauksen lykkäys) ja Apply (latauksen aloittaminen). Olen painanut siis Postpone-painiketta, ja joka kerta koneen käynnistyksen yhteydessä kone pyytää tekemään yllämainitun päivityksen.

Voiko tuota lykätä siten, ettei kone ehdottelisi latausta käynnistyksen yhteydessä?

13

2892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bööörb

Asenna vaan. jotkut koneet tarvii bloadwareja.

• apupyörät

Kyllä, windowsiin pitää asennella tuollainen.

• apukoulu

Voi tietysti asentaa siihen Ubuntun ja polttaa sitten koko talonsa sillä _askalla akulla mikä on siinä Fujitsussa.

• ponnahteleva_windows

Windowsin ikkunat on sangen ponnahtelevia.

• säätämineneilopu

jatkuvaa säätämistä

• enymmärrä
        säätämineneilopu kirjoitti:

jatkuvaa säätämistä

Mistä ammennat virtaa tuohon jatkuvaan hihulointiin täällä?
        Saatko ihan oikeastaan jotain tyydytystä elämääsi sotkemalla tätä palstaa?

• Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

• Pelletpihalle
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

Ei suksi vaan sodat palstalle. Täällä ei kaivata tollasta asiallisten keskusteluiden poistajaa!

• kolliOnTrolli
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

Muitatakko:
        windows 10 korruptoi kiintolevyn, bioksen halkaisee, prossut se hitsaa jne.
        Semmoinen se windows 10 on!

• sekava_windows

Windows on sangen sekava.

• Viljatuote

Juuri tuli nuo samat ehdotukset mun Fujitsuun jossa on Win 8.1.
      Asensin kaikki ja hyvin toimii. Kun päivittää BIOS:n niin täytyy ottaa USB porteista pois kaikki piuhat.

• AlpoKurkinen

Hauska tämä on sikäli että koneeni on varmaan 6-7 vuotta vanha. Noinkohan se akku nyt kärähtää vaikka on noin kauan kestänyt hyvin.

• veijo4

Fujitsulta kuulin updaten lähteneen vahingossa liikkeelle Japanista.
      Ammattilainen poisti sen koneeltani mutta kohta se tarjoaa sitä taas uudelleen.
      Luulisi Fujitsun jotenkin selvittävän asiaa, koska se aiheuttaa ihmetystä ja rahanmenoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe