Kannattaako asentaa: FUJITSU Battery Charging Control Update Tool

KentiesKentiesKenties

1) Onko muille Fujitsun tietokoneen omistajille (Windows 10 käyttöjärjestelmänä) tullut otsikon mukaista ponnahdusikkunaa käynnistyksen yhteydessä? Oletteko suorittaneet komennon VAI kannattaako lataus ohittaa?

Otsikon alla lukee mm. näin:
- ”Update for Battery Charging Control” needs to be applied.
- Please apply ”BIOS update”.

2) Vaihtoehtoina ovat Start ja Cancel. Olen painanut joka kerta Cancel (epäröin aina paljon tämänkaltaisia pakkolatauksia), jonka jälkeen vaihtoehdoiksi tulee Postpone (latauksen lykkäys) ja Apply (latauksen aloittaminen). Olen painanut siis Postpone-painiketta, ja joka kerta koneen käynnistyksen yhteydessä kone pyytää tekemään yllämainitun päivityksen.

Voiko tuota lykätä siten, ettei kone ehdottelisi latausta käynnistyksen yhteydessä?

13

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bööörb

Asenna vaan. jotkut koneet tarvii bloadwareja.

• apupyörät

Kyllä, windowsiin pitää asennella tuollainen.

• apukoulu

Voi tietysti asentaa siihen Ubuntun ja polttaa sitten koko talonsa sillä _askalla akulla mikä on siinä Fujitsussa.

• ponnahteleva_windows

Windowsin ikkunat on sangen ponnahtelevia.

• säätämineneilopu

jatkuvaa säätämistä

• enymmärrä
        säätämineneilopu kirjoitti:

jatkuvaa säätämistä

Mistä ammennat virtaa tuohon jatkuvaan hihulointiin täällä?
        Saatko ihan oikeastaan jotain tyydytystä elämääsi sotkemalla tätä palstaa?

• Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

• Pelletpihalle
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

Ei suksi vaan sodat palstalle. Täällä ei kaivata tollasta asiallisten keskusteluiden poistajaa!

• kolliOnTrolli
        Kollimaattori kirjoitti:

Ei minun kommenttiani olisi tarvinnut tulla itse varmistamaan todeksi, mutta kiitos nyt kuitenkin, ja hyvää itsenäisyyspäivää! :D

Muitatakko:
        windows 10 korruptoi kiintolevyn, bioksen halkaisee, prossut se hitsaa jne.
        Semmoinen se windows 10 on!

• sekava_windows

Windows on sangen sekava.

• Viljatuote

Juuri tuli nuo samat ehdotukset mun Fujitsuun jossa on Win 8.1.
      Asensin kaikki ja hyvin toimii. Kun päivittää BIOS:n niin täytyy ottaa USB porteista pois kaikki piuhat.

• AlpoKurkinen

Hauska tämä on sikäli että koneeni on varmaan 6-7 vuotta vanha. Noinkohan se akku nyt kärähtää vaikka on noin kauan kestänyt hyvin.

• veijo4

Fujitsulta kuulin updaten lähteneen vahingossa liikkeelle Japanista.
      Ammattilainen poisti sen koneeltani mutta kohta se tarjoaa sitä taas uudelleen.
      Luulisi Fujitsun jotenkin selvittävän asiaa, koska se aiheuttaa ihmetystä ja rahanmenoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      20
      3375
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      11
      2798
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2454
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1847
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      51
      1709
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1441
    7. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1438
    8. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      9
      1431
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1315
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      262
      1135
    Aihe