Touhunnut? Meinaatko katsoa linnanjuhlia? Millasen puvun laittaisit jos itse menisit sinne? Olisiko se musta ;)
Mitä olet nainen tänään
34
522
Vastaukset
- EiTraditionaalinen
Niin pitkäveteistä ohjelmaa? En todellakaan😀
- vaieikösittenkää
mut voihan sitä katsoa sillee että samalla tekee jotain muutakin, et antaa pyöriä taustalla :D
- Mitäsullekuuluu
Kyllä, tumma upea asu
- mistäliejohtuu
Olen hirveän väsynyt kokoajan, tänäänkin olen nukkunut lähes koko päivän :/ Olisit varmasti koko linnan upein asusta viis ;):) (kuvitellen siis että olisit hän)
- ilmanvaatteetjuhlat
Noh katsotaan ovatko vihreät pukeutuneet kierrätyspahviin sitten puvuissaan, vai pettävätkö periaatteensa?
Ilmeisesti Jenni Haukio taitaa olla riittävän viisas jotta ei pukeudu mihinkään asuun vain on alasti, muutenhan hän olisi ilmaston lämpenemistä kiihdyttävä ja kierrätystä vastustava henkilö, julkisesti.- nakumekkomuka
aika hyvä... pakkopaitapyjaman saisi aika nopeasti ylleen illan myötä lopulta
Keisarilla.. jenni haukiolla.. ei ollekaan vaatteita. kättelisi ilman rihman kiertämää eikä kukaan uskaltaisi uskoa silmiään
tuo on varmastikin se nakumekko, uusinta muotia vain...
- Hyvinasiaton
Ehkä 2 sekuntia jaksan semmoista katsoa.
Ei ollut mulle. Laittaisin mustan muovipussin. - maannutsohvalla
Metallinvihreän värinen ja kangas satiinia sekä pitsiä. Musta on liian synkkä väri,käytän kyllä joskus mutta ei kuulu mitenkään suosikkeihini.
- ThePinkBot
Botti laittaa haaleanvaaleanpunaisen kokomekon, ei mitään muuta väriä, korut kengät laukut hampaat, hiukset ja kaikki olisi ihan vaaleanpunaista
- illanohjelmani
Jos ei olisi huomenna töihin menoa voisin katsoakin mutta pitää mennä ajoissa nukkumaan että jaksaa nousta klo 5 aamulla. Musta on liian kova väri, laittaisin pitkän vartalonmyötäisen viininpunaisen tai kirkkaan punaisen iltapuvun. Pitsiä siinä pitäisi olla ehdottomasti. Olen lähinnä lepäillyt ja kuunnellut musiikkia sekä tehnyt ruokaa.
- jostainlaatukankaasta
- sinistätaivalkoista
Mitta on tullut täyteen yhtä henkilöä jonka kanssa on niin saakutin huono olla. Onneksi maa on vapaa ja saa äänestää jaloillaan jos tahtoo.
- Mistäsekertoo
Kukaan tiedostava ihminen ei katsele moista pelleilyä, vain 2,5 miljoonaa katsojaa joka vuosi!
- ajattelin
Löhönnyt sohvalla tietsikan kanssa ja nukkunut päiväunet ja kotihommia. Katson juhlia puolella silmällä.
- Villasukkaa
Otan kohta esille sukkspuikot ja nättiä lankaa. Telkkaro on auki ja petinteisesti katson kättelyosuuden linnan kutsuilta, siellähän voi olla tuttukin. Huomenna sitten kohokohdat. Jos mä oisin siellä niin asu olisi siisti ja juhlava joku tämmönen
https://goo.gl/images/yA6MPS - hyvääitsenäisyyspäivää
Pääosin olen levännyt. Eilen tuli oltua kavereiden kanssa keikalla. Kyl mä ajattelin läppäristä täällä sängyssä kattoo. Samettinen musta mekko missä olisi sivuhalkio vois olla hyvä. Mitäs itse oot puuhaillut? :)
- Kiitosamoin
voin kuvitella näyn mielessäni, olisit niin kaunis :) Löhönnyt vain, mitään järkevää tekemättä ;)
- Kiitossamoin
Niin ja tuli mieleen että olitko kenties itse esiintymässä vai ihanko muuten vaan kuuntelemassa/katsomassa? :)
- hyvääitsenäisyyspäivää
Kiitossamoin kirjoitti:
Niin ja tuli mieleen että olitko kenties itse esiintymässä vai ihanko muuten vaan kuuntelemassa/katsomassa? :)
Ihan olin yleisössä. Mut taisin mä kavereita viihdyttää hyvin ku ne ei meinannut päästää lähtee kotiin. :D Kiitos, pitääkin hankkia semmoinen mekko. Nyt on sametti muodissa. Joo se on hyvä levätä jos tuntee että on tarve.
- Kiitossamoin
Kiva et oli hauska ilta :) Oon kyllä vähän kade niille sun kavereille kun saavat kanssasi aikaa viettää, mä saan tyytyä vain palstaseuraan :/ mut onhan sekin parempi ku ei mitään ;)
- oikeestituli
Tässä jälleen tunnisteltiin. Adventures palstalla...tuli myötätunto olo...Ei pitäisi ees lukea näitä
- hyvääitsenäisyyspäivää
Kiitossamoin kirjoitti:
Kiva et oli hauska ilta :) Oon kyllä vähän kade niille sun kavereille kun saavat kanssasi aikaa viettää, mä saan tyytyä vain palstaseuraan :/ mut onhan sekin parempi ku ei mitään ;)
Juu, on tämä tyhjää parempi. ;)
Siivotessa päivä meni 😁 Nyt valmistan illallista ja sukulaiset tulevat syömään.
Kyllä linnanjuhlia tulee vilkuiltua.
Violetti tai turkoosi puku.- saturnuslaisettuijottaa
Katsot siis salaa Djinnin juhlia, salakatselet kuten aurinkokin katselee sinua salaa pilvien takaa, ja saturnuslaiset kiikaroivat tekemiäsi salaa :D
- presidenainoatehtävä
Mahtaa tulla presidentillekin käsi kipeäksi kätellä kaikkia vieraita... tenniskyynärpää alkaa sitten vaivaamaan, mutta kun hänellä ei ole oikeasti mitään muutakaan tekemistä koko vuotena, joten voi treenata salissa kättä jotta jaksaa sitten kätellä kaikkia.
- VirnuSale
Olisi kiusallista joutua kättelemään pariskuntaa jota kohtaan ei tunne mitään arvostusta. Hehän ovat mafian hallinnassa olevia hyödyllisiä nukkehallitsijoita.
- Kolmasnainen
Mä pakenin töihin kun en pystynyt olemaan paikoillani.
Kierrätyspuku se ois, joku joka sopii mun ihon- ja silmien väriin. - seuraavakinuutinen
Jollain oli hyvä hame koostettu vanhoista sanomalehtien artikkeleista, silloin voisi lukea uutisia hameesta ja kurkata ehkä hameenkin alle mitä toisella puolella uutista lukee :D
- Yhdenajatuksennainen
Muistellut kaikenlaista. Puolihuolimattomasti sitä sun tätä. Käynyt jossain. Miettinyt että jos kuitenkin. Antanut itselleni aikaa kesään. Hankalia hetket jolloin ei päähän mahdu muuta kuin yksi ihminen.
https://goo.gl/images/d9b88a ehkä jotain tuollaista juhliin. - blinkblink
En olisi Sipilän vaimona valinnut sellaista kolttua. Se oli mauttoman kiiltelevä juhlalliseen tilaisuuteen.
- mitessanot
Kyllä linanjuhlat rittii taidan lähteä kotopuolen hautuumaalle viemään kynttilää ja nukkumaan
Yllättävää kyllä Punaista- uutisiahameesta
Aika hyvä mekko tai hame jollain, voi hameenhelmasta lukea uutisia, ja kääntää seuraavaa sivua kun uutinen jatkuu, silloin on pakko nostaa hametta :D
- Ehkää
Mietin alkuun et ei mustaa mut toisaalta miks ei jos joku ton tyylinen ois
https://www.joebuy.com/modest-evening-dress-elegant-cape-black-long-robe-de-soiree-vestido-de-festa-2016-evening-gowns-applique-evening-dresses-arabic-p-270074.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193046
- 1162361
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2401934Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41915Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin221902Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001596Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651164
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106