Mitä olet nainen tänään

mitämuutakuuluu

Touhunnut? Meinaatko katsoa linnanjuhlia? Millasen puvun laittaisit jos itse menisit sinne? Olisiko se musta ;)

34

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiTraditionaalinen

      Niin pitkäveteistä ohjelmaa? En todellakaan😀

      • vaieikösittenkää

        mut voihan sitä katsoa sillee että samalla tekee jotain muutakin, et antaa pyöriä taustalla :D


    • Mitäsullekuuluu

      Kyllä, tumma upea asu

      • mistäliejohtuu

        Olen hirveän väsynyt kokoajan, tänäänkin olen nukkunut lähes koko päivän :/ Olisit varmasti koko linnan upein asusta viis ;):) (kuvitellen siis että olisit hän)


    • ilmanvaatteetjuhlat

      Noh katsotaan ovatko vihreät pukeutuneet kierrätyspahviin sitten puvuissaan, vai pettävätkö periaatteensa?

      Ilmeisesti Jenni Haukio taitaa olla riittävän viisas jotta ei pukeudu mihinkään asuun vain on alasti, muutenhan hän olisi ilmaston lämpenemistä kiihdyttävä ja kierrätystä vastustava henkilö, julkisesti.

      • nakumekkomuka

        aika hyvä... pakkopaitapyjaman saisi aika nopeasti ylleen illan myötä lopulta

        Keisarilla.. jenni haukiolla.. ei ollekaan vaatteita. kättelisi ilman rihman kiertämää eikä kukaan uskaltaisi uskoa silmiään

        tuo on varmastikin se nakumekko, uusinta muotia vain...


    • Hyvinasiaton

      Ehkä 2 sekuntia jaksan semmoista katsoa.
      Ei ollut mulle. Laittaisin mustan muovipussin.

    • maannutsohvalla

      Metallinvihreän värinen ja kangas satiinia sekä pitsiä. Musta on liian synkkä väri,käytän kyllä joskus mutta ei kuulu mitenkään suosikkeihini.

    • ThePinkBot

      Botti laittaa haaleanvaaleanpunaisen kokomekon, ei mitään muuta väriä, korut kengät laukut hampaat, hiukset ja kaikki olisi ihan vaaleanpunaista

    • illanohjelmani

      Jos ei olisi huomenna töihin menoa voisin katsoakin mutta pitää mennä ajoissa nukkumaan että jaksaa nousta klo 5 aamulla. Musta on liian kova väri, laittaisin pitkän vartalonmyötäisen viininpunaisen tai kirkkaan punaisen iltapuvun. Pitsiä siinä pitäisi olla ehdottomasti. Olen lähinnä lepäillyt ja kuunnellut musiikkia sekä tehnyt ruokaa.

    • sinistätaivalkoista

      Mitta on tullut täyteen yhtä henkilöä jonka kanssa on niin saakutin huono olla. Onneksi maa on vapaa ja saa äänestää jaloillaan jos tahtoo.

    • Mistäsekertoo

      Kukaan tiedostava ihminen ei katsele moista pelleilyä, vain 2,5 miljoonaa katsojaa joka vuosi!

    • ajattelin

      Löhönnyt sohvalla tietsikan kanssa ja nukkunut päiväunet ja kotihommia. Katson juhlia puolella silmällä.

    • Villasukkaa

      Otan kohta esille sukkspuikot ja nättiä lankaa. Telkkaro on auki ja petinteisesti katson kättelyosuuden linnan kutsuilta, siellähän voi olla tuttukin. Huomenna sitten kohokohdat. Jos mä oisin siellä niin asu olisi siisti ja juhlava joku tämmönen
      https://goo.gl/images/yA6MPS

    • hyvääitsenäisyyspäivää

      Pääosin olen levännyt. Eilen tuli oltua kavereiden kanssa keikalla. Kyl mä ajattelin läppäristä täällä sängyssä kattoo. Samettinen musta mekko missä olisi sivuhalkio vois olla hyvä. Mitäs itse oot puuhaillut? :)

      • Kiitosamoin

        voin kuvitella näyn mielessäni, olisit niin kaunis :) Löhönnyt vain, mitään järkevää tekemättä ;)


      • Kiitossamoin

        Niin ja tuli mieleen että olitko kenties itse esiintymässä vai ihanko muuten vaan kuuntelemassa/katsomassa? :)


      • hyvääitsenäisyyspäivää
        Kiitossamoin kirjoitti:

        Niin ja tuli mieleen että olitko kenties itse esiintymässä vai ihanko muuten vaan kuuntelemassa/katsomassa? :)

        Ihan olin yleisössä. Mut taisin mä kavereita viihdyttää hyvin ku ne ei meinannut päästää lähtee kotiin. :D Kiitos, pitääkin hankkia semmoinen mekko. Nyt on sametti muodissa. Joo se on hyvä levätä jos tuntee että on tarve.


      • Kiitossamoin

        Kiva et oli hauska ilta :) Oon kyllä vähän kade niille sun kavereille kun saavat kanssasi aikaa viettää, mä saan tyytyä vain palstaseuraan :/ mut onhan sekin parempi ku ei mitään ;)


      • oikeestituli

        Tässä jälleen tunnisteltiin. Adventures palstalla...tuli myötätunto olo...Ei pitäisi ees lukea näitä


      • hyvääitsenäisyyspäivää
        Kiitossamoin kirjoitti:

        Kiva et oli hauska ilta :) Oon kyllä vähän kade niille sun kavereille kun saavat kanssasi aikaa viettää, mä saan tyytyä vain palstaseuraan :/ mut onhan sekin parempi ku ei mitään ;)

        Juu, on tämä tyhjää parempi. ;)


    • Siivotessa päivä meni 😁 Nyt valmistan illallista ja sukulaiset tulevat syömään.
      Kyllä linnanjuhlia tulee vilkuiltua.
      Violetti tai turkoosi puku.

      • saturnuslaisettuijottaa

        Katsot siis salaa Djinnin juhlia, salakatselet kuten aurinkokin katselee sinua salaa pilvien takaa, ja saturnuslaiset kiikaroivat tekemiäsi salaa :D


      • Voi ei, onkohan ne kiikaroineet koko päivän. Olen tehnyt vähän kujeita😆


    • presidenainoatehtävä

      Mahtaa tulla presidentillekin käsi kipeäksi kätellä kaikkia vieraita... tenniskyynärpää alkaa sitten vaivaamaan, mutta kun hänellä ei ole oikeasti mitään muutakaan tekemistä koko vuotena, joten voi treenata salissa kättä jotta jaksaa sitten kätellä kaikkia.

    • VirnuSale

      Olisi kiusallista joutua kättelemään pariskuntaa jota kohtaan ei tunne mitään arvostusta. Hehän ovat mafian hallinnassa olevia hyödyllisiä nukkehallitsijoita.

    • Kolmasnainen

      Mä pakenin töihin kun en pystynyt olemaan paikoillani.
      Kierrätyspuku se ois, joku joka sopii mun ihon- ja silmien väriin.

    • seuraavakinuutinen

      Jollain oli hyvä hame koostettu vanhoista sanomalehtien artikkeleista, silloin voisi lukea uutisia hameesta ja kurkata ehkä hameenkin alle mitä toisella puolella uutista lukee :D

    • Yhdenajatuksennainen

      Muistellut kaikenlaista. Puolihuolimattomasti sitä sun tätä. Käynyt jossain. Miettinyt että jos kuitenkin. Antanut itselleni aikaa kesään. Hankalia hetket jolloin ei päähän mahdu muuta kuin yksi ihminen.

      https://goo.gl/images/d9b88a ehkä jotain tuollaista juhliin.

    • blinkblink

      En olisi Sipilän vaimona valinnut sellaista kolttua. Se oli mauttoman kiiltelevä juhlalliseen tilaisuuteen.

    • mitessanot

      Kyllä linanjuhlat rittii taidan lähteä kotopuolen hautuumaalle viemään kynttilää ja nukkumaan

      Yllättävää kyllä Punaista

      • uutisiahameesta

        Aika hyvä mekko tai hame jollain, voi hameenhelmasta lukea uutisia, ja kääntää seuraavaa sivua kun uutinen jatkuu, silloin on pakko nostaa hametta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe