Riittäiskö pelkkä rakkaus

jotainjutskia

Oon järjellä asiaa miettinyt ja tuuminut, että ehkä me ei oltais sopivia toisille. Tässä perustelut:
- taidetaan loppujen viimeks olla aika samankaltaisia. Se on pelottavaakin.
- mulla on kaikkia omituisiakin tapoja, joita ei haluis vaan elämässä poikkeaville paljastaa
-sulla voi olla joku harhakuvitelma, pidät mua parempana kun oikeesti oon.
- rakastan vahvasti ja kiinnyn liikaa. Se ei sovi nykymaailman malliin.
-sulla voi olla käsitys, että oon kova bilettään. En oo, eikä se oo elämää, josta olisin kauheesti koskaan välittänyt. Tykkään kuitenkin tehä kaikenmoisia juttuja, kokeilla ym.
-Oon rehellinen ja uskollinen, mutta tarviin omaa aikaa ja hiljaisuutta ympärilleni tai tulen kärttyiseksi.

Eli kaikenmoiset esteet on mielestäni voitettavissa, mutta nuo on hankalampia juttuja.

19

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksietteolisisopivia

      Samaistun, kuulostaa myös minulta joka kohta. Ja varmaan monelta muultakin ihmiseltä heidän omasta näkökulmastaan.

      Nyt, jos hän on noissa asioissa samankaltainen kuin sinä, niin kenties juuri siksikin sopisitte yhteen.

    • KokemusKokemus

      Eivät niin kovin hankalia juttuja ole,monilla samanmoisia ajatuksia.

    • MinuunkinSopii

      Kannattaa jutella noista sen ihmisen itsensä kans, koska sinäkään et tiedä kaikkea hänestä. Hänelläkin on ärsyttäviä tapoja ja tarpeita jne. Rohkeutta vain! Ei nuo kuulosta ollenkaan ylitsepääsemättömiltä asioilta.

    • Vaalikuinkalleintakult

      Harhat saattavat ottaa vallan ,mutta kun
      Näkee oman lapsensa Naurun niin harha
      Poistuu.On mukavaa ja hauskaa katsoa mitä
      Elämä tuo lasten kautta.

    • Samoja

      Ei voi tietää jos ei kokeile. Toisaalta itsekin tarvin persoonan joka vahvasti rakastaa minua. Niin teen minäkin.

    • kuolinisku

      Pelkkä rakkaus ei koskaan riitä.

    • Annamennävaan

      Ihminen rakastuu juuri kaltaiseensa :) Ja se samankaltainen ymmärtää antaa tilaa ja tarvitsee sitä itsekin. Samankaltainen rakastaa myös vahvasti, me- henki vahvasti läsnä, toinen toisensa tukena ja puolustajana.
      Niin, mikä se ongelma olikaan?

      • Samatoliajatukset

        Mä uskon tähän mun kaivatun kanssa. Toisaalta joskus tuntuu ettei kestettäis toisiamme viikkoa pidempään.


      • Ymmärsinköhännyt

        Ei kai kukaan sentään ympärivuorokauden toisen kanssa ole? Anteeksi mutta se tuli tuosta kirjoituksesta mieleen. No ehkä ihan teinit riippuvat toistensa kimpussa kaiken aikaa...


    • Elluhalloyb

      Sä vaikutat samankaltaiselta kuin mä...
      Mäkin tarviin omaa tilaa ja hiljaisuutta ympärille...
      Vaikee yhtälö...
      Eli ei kannata stuulaa...
      Ei tuu mitää...💝❤️👍☀️💫👅

    • eihaittaisi

      Minulla on myös samanlaisia "ongelmia".

    • Saunalahti

      Nyt vasta tosipelit alkaa juon sen vitun teen.

    • Hyvinasiaton

      Oletko aloittaja m vai n?

    • Eloonvaa

      Nuohan ovat kaikki positiivisia piirteitä.
      Kysymys kuuluiko riittääkö pelkkä rakkaus? On rakkaus ja olis myötäelämä, kanssakulkijana toimisin kanssasi. Eläisin elämää kanssasi tyytyväisenä.
      Tunteet ovat syviä ja olemme ujoja siinä minun mielestä ongelma.

    • kokeillaanedes

      Joo, noin ne jutut varmaan aika lailla ovat. Minusta me kyllä sovittaisiin hyvin yhteen. Parempi minusta jos on kaksi samanlaista kuin kovin erilaista. Muut jutut on minulle ihan ok, mutta olet oikeassa, että minulle on tullut sellainen käsitys, että olet aika kova bilettämään. Se mietityttää minua jonkin verran. Ymmärrän, että se tavallaan kuuluu elämäntilanteeseesi, mutta joillekin se jää helposti päälle koko elämän ajaksi.
      Mullakin on varmaan omia tapoja niin kuin varmaan kaikilla. Ja aika monet tarvitsevat omaa aikaa.
      Minä ainakin haluaisin edes kokeilla olisiko meillä mahdollisuutta.

    • SeJokuNainenJostain

      On järjetöntä päättää toisen puolesta onko joku ongelma vai ei. Voit olla, että molemmat tarvitsee samaa tai sitten vastapuolen mielestä omat toiveesi on ihan ok ja järjestettävissä. Kun on tutustuttu paremmin ja luottamus on syntynyt, ei näiden asioiden miettiminen yhdessä pitäs olla mahdotonta. Samat haasteet on kenen vaan kanssa. Jos ei halua olla nimenomaan yksin, on sama asia edessä kuitenkin.

      Jos oma rauhan tarve on suuri, voi miettiä olisiko isompi talo maalla ratkaisu tai erilliset kodit ja tapaamiset vähän harvemmin, siis pitkässä juoksussa. Alussa omaa rauhaa tulee muutenkin kunhan tutustumisen hoitaa rauhallisesti.

      Meissä kaikissa on omituisuuksia ja puutteita, ei niitä tarvitse ensitreffeillä kertoa. Kertoo vaikka sitä mukaan kun luottamus on syntynyt. Parhaassa tapauksessa asian kertominen yhdistää ja vahvistaa teitä, vaikka aihe olisi vaikeakin.

      Aika moni meistä kaipaa rakastavaa suhdetta, läsnäoloa ja vahvaa rakkautta. En usko, että ap olet hän, jota itse kaipaan, mutta nämä asiat koskee kuitenkin aika monta meistä. Itsekin mietin onko oman elämäni mukana tulevat rajoitteet likaa hänelle. En voi sitä tietää, koska emme ole keskusteet tunteista tai suhteen mahdollisuudesta. En tiedä edes mitä ajattelee, miksi sitten surisin etukäteen onko tilanne hänelle likaa. Elän nyt tässä hetkessä ja mietin sitten asioita yhdessä hänen kanssaan, jos sinne asti joskus päästään.

      • Näinminä

        Hassua, kun täällä ollaan jo yhteenmuuttamassa. Kyllä itse ainakin aloittaisin suhteen niin että olisi erilliset kodit. Jos seurustelua vasta harkitaan, kuinka pitkälle sitä kannattaa miettiä etukäteen?


    • näin_se_etenee

      No kokeileppas vaan. Ei noissa nytn mitään kauheen rohkeaa ollu tarjolla.

      Paneppa viestiä tuleen.

    • alottajalta

      Aika moni on jo aloittamassa suhdetta kanssani ja muuttamassa yhteenkin, wau. Mutta tosissaan sanottuna, uskon että nuo on asioita mitä moni miettii, tietty eri ihmiset hiukka erilaisia juttuja. Toisaalta kuvaamani asiat ovat myös niitä mitä toisessa näen eli kun puhuin samankaltaisuudesta. Ihastuneena, rakastuneena sitä näkee niitä kauniita puolia, mutta jos pidemmän tuntemisen jälkeen miettii, että haluaako toinen tosiaan tuommoista, kun sitten olis niitä hyviä mutta myös huonoja juttuja. Mainitsemani asiat tosissaan arveluttaa. Lisäksi näen toisen hyvin menevänä ja seurallisena ja tietty siinä miettii, että ehkä toinen tosiaan enempi haluaa paljon seuraa ympärilleen ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe