Sullepa sulle mies

Painajaisnainenko

Joka olet ollut kissa- ja hiirileikin toinen osapuoli jo jonkin aikaa. Joskus ajattelin, että olen sulle painajainen ja haluat mut pois näkökentästäsi... Enää en ole niin varma muutaman eilisen palstapostauksen jälkeen. Mitä sä toivot, liitynkö sun painajaisiin vai kauniisiin uniin?

Terveisin, se nainen sieltä

32

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voinainennainen

      Tosissasiko kirjoitit. Jos, niin otan osaa.

      • trollaa.fiilaa.höylää

        Eiköhän tuo palsta ekspertin trollausta ole. Kaikki naisethan syttyy hullun ulisijan yöllisistä uhkailuista


    • Voihelvedsuuni

      Mä ajattelin tykönäni et se oli kyl mulle eikkä sulle.

    • Äläolemilläsikään

      Täällä saa omia vaikka joka ainoan viestin jos sielu sietää.

    • Jokujostakin

      Kauniisiin uniin liityt.

      • vittusentään

        mikä miehellä mättää vai iskikö pelletauti, mistäs sinä voit päätellä aloittajan henkilöllisyyden, ei ainakaan aloituksessa mainittu.


    • SeinäkelloTiktak

      Kyllähän näistä joukko kissa- hiirileikki tulee aikanaan, eikä kukaan voi pysyä kärryillä kovin pitkään.

      • kun.höyryt.haihtuu

        Joukkopsykoosi voi olla kova paikka jälkeenpäin


    • Pelailu on perseestä

    • KissaVaiHiiri

      Haluaisin että olet näkökentässäni koko ajan. En saa silmiäni irti sinusta ja voisin ihailla sinua vaikka koko ajan.

      • HAHAHAHHAHAHAH

        äo? kuka ap on ???


      • KissaVaiHiiri
        HAHAHAHHAHAHAH kirjoitti:

        äo? kuka ap on ???

        Miten se on sinulta pois jos vastasin aloitukseen. Taitaa oma älykkyysosamääräsi olla tasoa kengänpohja.


      • Eihänsekeltäänolepois
        KissaVaiHiiri kirjoitti:

        Miten se on sinulta pois jos vastasin aloitukseen. Taitaa oma älykkyysosamääräsi olla tasoa kengänpohja.

        Mutta saahan teille tyhmimmille nyt hyvänen aika nauraa, täähän on hauska juttu nähdä millaisia idiootteja täällä on, sinä yksi niistä.


      • Onko_hyvää_käytöstä
        Eihänsekeltäänolepois kirjoitti:

        Mutta saahan teille tyhmimmille nyt hyvänen aika nauraa, täähän on hauska juttu nähdä millaisia idiootteja täällä on, sinä yksi niistä.

        Vaikutatko omasta mielestäsi fiksulta kun tulet tänne nauramaan toisille.


    • ihanaM

      Et koskaan ollut painajainen, en vain tiennyt riitänkö sinulle.

      • MMoilanen

        Miksi et riittäisi?


    • kukanäistäselvänottaa

      Onpas hiiriä mellastamassa ja muutama kissakin...

    • Yksi_mies

      Mikä oli se palstapostaus mitä tarkoitat?
      Täällä on liikaa postauksia joten pitää tarkentaa että osuu oikealle kirjoittajalle.

      Mukavaa perjantaita aloittajalle :)

    • Vastausmieheltä

      Joo tottakai.

    • Masasiivoja64

      Jos olisit hän niin tietysti olisin sinun kanssa loppu elämän yhdes mentäis käsikädes

    • Ikjh

      Kenelle miehelle?

      • Painajaisnainen

        Kirjoitin ihmiselle, joka lähetti postauksessaan terveisiä jonain Google-tyyppinä.


      • Onnenonkijako
        Painajaisnainen kirjoitti:

        Kirjoitin ihmiselle, joka lähetti postauksessaan terveisiä jonain Google-tyyppinä.

        Mikä on Google- tyyppi? Kiva olis tietää ;)


      • kookletyyppi
        Onnenonkijako kirjoitti:

        Mikä on Google- tyyppi? Kiva olis tietää ;)

        niin mikä se onkaan???


    • unelmaniolet

      Ap voi toki olla kuka vain, mutta sanon tämän hänelle mielessäni kuitenkin.

      Sinä et ole koskaan ollut painajainen vaikka helposti niin voisi kuvitellakin. Sinä olet aina ollut kaunis uni, jonka toivon joku päivä muuttuvan todeksi. Se unelma on jatkunut jo pitkään ja on mielessäni joka päivä. Näen sinua aivan liian harvoin ja silloinkin vain ohikiitävän hetken. Haluaisin edelleen vain kadota silmiisi, mutta epäröin kun en tiedä mitä tapahtuisi jos niin tekisin.

      • SeNainenTöistäTaasKaipaa

        Eipä tämä minun alotus ollut, mutta kommentoin nyt kumminkin. Mitä jos katotaan silmiin ilman pelkoa tai liikaa miettimättä?

        Kukaan ei päästä toista syvälle silmiin, jos ei itse halua. Sinä päästät minut, joskus, ja samoin minä. Jos se johtaa johonkin vähän niin kuin itsestään, se varmaan tarkoitettu tapahtuvaksi ;-) En minä siitä pahastuisi, korkeintaan hämmentyisin, muttei sekään pahaksi olisi.


      • unelmaniolet
        SeNainenTöistäTaasKaipaa kirjoitti:

        Eipä tämä minun alotus ollut, mutta kommentoin nyt kumminkin. Mitä jos katotaan silmiin ilman pelkoa tai liikaa miettimättä?

        Kukaan ei päästä toista syvälle silmiin, jos ei itse halua. Sinä päästät minut, joskus, ja samoin minä. Jos se johtaa johonkin vähän niin kuin itsestään, se varmaan tarkoitettu tapahtuvaksi ;-) En minä siitä pahastuisi, korkeintaan hämmentyisin, muttei sekään pahaksi olisi.

        Tuo kuulostaa juurikin siltä mitä haluaisin sinunkin ajattelevan. Totuus on kuitenkin se, että sinua on todellinen ilo katsella. Etenkin silloin kun katseemme kohtaavat... Se on jotain todella kaunista.


    • Luottamusonkovasana

      Yhteinen kieli puuttuu, tuntuu et ollaan ihan eri kentillä pelaamassa omia pelejämme? Ymmärrys uupuu, onko edes halua siihen? Onko aika siihen oikea? Ehkä ei? Tuskin on mulle, mut ...?

      • Painajaisnainenko

        Luin illalla kirjoituksesi ja se jäi kummittelemaan mieleeni... tuskin on mulle, mutta... mulla ja hänelläkin puuttuu yhteinen kieli ja voisin kuvitella hänen ajattelevan, että pelaamme omia pelejämme. Yhteys on hauras, katoamassa? Aika ja tapahtumien kulku IRL viemässä pelikenttiä kauemmaksi toisistaan?

        Kuin ojentaisi käden yrittäen tavoittaa, mutta hapuilisi ilmaa.


      • Luottamusonkovasana
        Painajaisnainenko kirjoitti:

        Luin illalla kirjoituksesi ja se jäi kummittelemaan mieleeni... tuskin on mulle, mutta... mulla ja hänelläkin puuttuu yhteinen kieli ja voisin kuvitella hänen ajattelevan, että pelaamme omia pelejämme. Yhteys on hauras, katoamassa? Aika ja tapahtumien kulku IRL viemässä pelikenttiä kauemmaksi toisistaan?

        Kuin ojentaisi käden yrittäen tavoittaa, mutta hapuilisi ilmaa.

        En ole IRL:ssä, muutenkin some käyttö vähäistä itsellä.


      • unelmaniolet
        Painajaisnainenko kirjoitti:

        Luin illalla kirjoituksesi ja se jäi kummittelemaan mieleeni... tuskin on mulle, mutta... mulla ja hänelläkin puuttuu yhteinen kieli ja voisin kuvitella hänen ajattelevan, että pelaamme omia pelejämme. Yhteys on hauras, katoamassa? Aika ja tapahtumien kulku IRL viemässä pelikenttiä kauemmaksi toisistaan?

        Kuin ojentaisi käden yrittäen tavoittaa, mutta hapuilisi ilmaa.

        Hieman samat ajatukset myös minulla. En kuitenkaan haluaisi ajatella, että tänne kirjoittaminen olisi ollut ainakaan omalla kohdallani peliä. Vaikka sanani vaihtelevat niin viestini on aina vain se yksi ja sama. Ajattelen ja kaipaan häntä joka hetki, enkä saa häntä mielestäni. Tätä on jatkunut jo pitkään, enkä tiedä helpottaako tunne koskaan.

        Asian kertominen hänelle IRL on osoittautunut melkoisen haasteelliseksi, joten olen sen takia päätynyt purkamaan ajatuksiani tänne palstoille. Asian kertominen hänelle on kuitenkin se mitä todella haluaisin tapahtuvan vaikka se välillä hankalalta vaikuttaakin.


    • Tämänjospuhuisitmiulle

      Niin, kasvoit naiseksi tässä leikissä, harmi:(
      Nykyään toivon että saisin sinusta parhaan kaverini vielä joku päivä, olenhan tunnustanut pitäväni sinusta:)
      Puhuttais vaikka "ummet lammet" kaikista asioista ihan huvikseen, eikä mitään seksuaalista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe