Sullepa sulle mies

Painajaisnainenko

Joka olet ollut kissa- ja hiirileikin toinen osapuoli jo jonkin aikaa. Joskus ajattelin, että olen sulle painajainen ja haluat mut pois näkökentästäsi... Enää en ole niin varma muutaman eilisen palstapostauksen jälkeen. Mitä sä toivot, liitynkö sun painajaisiin vai kauniisiin uniin?

Terveisin, se nainen sieltä

32

1357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voinainennainen

Tosissasiko kirjoitit. Jos, niin otan osaa.

• trollaa.fiilaa.höylää

Eiköhän tuo palsta ekspertin trollausta ole. Kaikki naisethan syttyy hullun ulisijan yöllisistä uhkailuista

• Voihelvedsuuni

Mä ajattelin tykönäni et se oli kyl mulle eikkä sulle.

• Äläolemilläsikään

Täällä saa omia vaikka joka ainoan viestin jos sielu sietää.

• Jokujostakin

Kauniisiin uniin liityt.

• vittusentään

mikä miehellä mättää vai iskikö pelletauti, mistäs sinä voit päätellä aloittajan henkilöllisyyden, ei ainakaan aloituksessa mainittu.

• SeinäkelloTiktak

Kyllähän näistä joukko kissa- hiirileikki tulee aikanaan, eikä kukaan voi pysyä kärryillä kovin pitkään.

• kun.höyryt.haihtuu

Joukkopsykoosi voi olla kova paikka jälkeenpäin

• Pelailu on perseestä

• KissaVaiHiiri

Haluaisin että olet näkökentässäni koko ajan. En saa silmiäni irti sinusta ja voisin ihailla sinua vaikka koko ajan.

• HAHAHAHHAHAHAH

äo? kuka ap on ???

• KissaVaiHiiri
        HAHAHAHHAHAHAH kirjoitti:

äo? kuka ap on ???

Miten se on sinulta pois jos vastasin aloitukseen. Taitaa oma älykkyysosamääräsi olla tasoa kengänpohja.

• Eihänsekeltäänolepois
        KissaVaiHiiri kirjoitti:

Miten se on sinulta pois jos vastasin aloitukseen. Taitaa oma älykkyysosamääräsi olla tasoa kengänpohja.

Mutta saahan teille tyhmimmille nyt hyvänen aika nauraa, täähän on hauska juttu nähdä millaisia idiootteja täällä on, sinä yksi niistä.

• Onko_hyvää_käytöstä
        Eihänsekeltäänolepois kirjoitti:

Mutta saahan teille tyhmimmille nyt hyvänen aika nauraa, täähän on hauska juttu nähdä millaisia idiootteja täällä on, sinä yksi niistä.

Vaikutatko omasta mielestäsi fiksulta kun tulet tänne nauramaan toisille.

• ihanaM

Et koskaan ollut painajainen, en vain tiennyt riitänkö sinulle.

• MMoilanen

Miksi et riittäisi?

• kukanäistäselvänottaa

Onpas hiiriä mellastamassa ja muutama kissakin...

• Yksi_mies

Mikä oli se palstapostaus mitä tarkoitat?
      Täällä on liikaa postauksia joten pitää tarkentaa että osuu oikealle kirjoittajalle.

Mukavaa perjantaita aloittajalle :)

• Vastausmieheltä

Joo tottakai.

• Masasiivoja64

Jos olisit hän niin tietysti olisin sinun kanssa loppu elämän yhdes mentäis käsikädes

• Ikjh

Kenelle miehelle?

• Painajaisnainen

Kirjoitin ihmiselle, joka lähetti postauksessaan terveisiä jonain Google-tyyppinä.

• Onnenonkijako
        Painajaisnainen kirjoitti:

Kirjoitin ihmiselle, joka lähetti postauksessaan terveisiä jonain Google-tyyppinä.

Mikä on Google- tyyppi? Kiva olis tietää ;)

• kookletyyppi
        Onnenonkijako kirjoitti:

Mikä on Google- tyyppi? Kiva olis tietää ;)

niin mikä se onkaan???

• unelmaniolet

Ap voi toki olla kuka vain, mutta sanon tämän hänelle mielessäni kuitenkin.

Sinä et ole koskaan ollut painajainen vaikka helposti niin voisi kuvitellakin. Sinä olet aina ollut kaunis uni, jonka toivon joku päivä muuttuvan todeksi. Se unelma on jatkunut jo pitkään ja on mielessäni joka päivä. Näen sinua aivan liian harvoin ja silloinkin vain ohikiitävän hetken. Haluaisin edelleen vain kadota silmiisi, mutta epäröin kun en tiedä mitä tapahtuisi jos niin tekisin.

• SeNainenTöistäTaasKaipaa

Eipä tämä minun alotus ollut, mutta kommentoin nyt kumminkin. Mitä jos katotaan silmiin ilman pelkoa tai liikaa miettimättä?

Kukaan ei päästä toista syvälle silmiin, jos ei itse halua. Sinä päästät minut, joskus, ja samoin minä. Jos se johtaa johonkin vähän niin kuin itsestään, se varmaan tarkoitettu tapahtuvaksi ;-) En minä siitä pahastuisi, korkeintaan hämmentyisin, muttei sekään pahaksi olisi.

• unelmaniolet
        SeNainenTöistäTaasKaipaa kirjoitti:

Eipä tämä minun alotus ollut, mutta kommentoin nyt kumminkin. Mitä jos katotaan silmiin ilman pelkoa tai liikaa miettimättä?

Kukaan ei päästä toista syvälle silmiin, jos ei itse halua. Sinä päästät minut, joskus, ja samoin minä. Jos se johtaa johonkin vähän niin kuin itsestään, se varmaan tarkoitettu tapahtuvaksi ;-) En minä siitä pahastuisi, korkeintaan hämmentyisin, muttei sekään pahaksi olisi.

Tuo kuulostaa juurikin siltä mitä haluaisin sinunkin ajattelevan. Totuus on kuitenkin se, että sinua on todellinen ilo katsella. Etenkin silloin kun katseemme kohtaavat... Se on jotain todella kaunista.

• Luottamusonkovasana

Yhteinen kieli puuttuu, tuntuu et ollaan ihan eri kentillä pelaamassa omia pelejämme? Ymmärrys uupuu, onko edes halua siihen? Onko aika siihen oikea? Ehkä ei? Tuskin on mulle, mut ...?

• Painajaisnainenko

Luin illalla kirjoituksesi ja se jäi kummittelemaan mieleeni... tuskin on mulle, mutta... mulla ja hänelläkin puuttuu yhteinen kieli ja voisin kuvitella hänen ajattelevan, että pelaamme omia pelejämme. Yhteys on hauras, katoamassa? Aika ja tapahtumien kulku IRL viemässä pelikenttiä kauemmaksi toisistaan?

Kuin ojentaisi käden yrittäen tavoittaa, mutta hapuilisi ilmaa.

• Luottamusonkovasana
        Painajaisnainenko kirjoitti:

Luin illalla kirjoituksesi ja se jäi kummittelemaan mieleeni... tuskin on mulle, mutta... mulla ja hänelläkin puuttuu yhteinen kieli ja voisin kuvitella hänen ajattelevan, että pelaamme omia pelejämme. Yhteys on hauras, katoamassa? Aika ja tapahtumien kulku IRL viemässä pelikenttiä kauemmaksi toisistaan?

En ole IRL:ssä, muutenkin some käyttö vähäistä itsellä.

• unelmaniolet
        Painajaisnainenko kirjoitti:

Hieman samat ajatukset myös minulla. En kuitenkaan haluaisi ajatella, että tänne kirjoittaminen olisi ollut ainakaan omalla kohdallani peliä. Vaikka sanani vaihtelevat niin viestini on aina vain se yksi ja sama. Ajattelen ja kaipaan häntä joka hetki, enkä saa häntä mielestäni. Tätä on jatkunut jo pitkään, enkä tiedä helpottaako tunne koskaan.

Asian kertominen hänelle IRL on osoittautunut melkoisen haasteelliseksi, joten olen sen takia päätynyt purkamaan ajatuksiani tänne palstoille. Asian kertominen hänelle on kuitenkin se mitä todella haluaisin tapahtuvan vaikka se välillä hankalalta vaikuttaakin.

• Tämänjospuhuisitmiulle

Niin, kasvoit naiseksi tässä leikissä, harmi:(
      Nykyään toivon että saisin sinusta parhaan kaverini vielä joku päivä, olenhan tunnustanut pitäväni sinusta:)
      Puhuttais vaikka "ummet lammet" kaikista asioista ihan huvikseen, eikä mitään seksuaalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3026
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2341
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      239
      1904
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1895
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      21
      1801
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1586
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1144
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe