Mielenkiintoinen kysely poliiseilta

LieksanPoliisi

että mitkä puolueet ovat poliisien suosikkeja, ja kaksi oli ylitse muiden eli kokoomus ja persut.

Sen sijaan poliisit eivät selvästikkään pidä vihreistä, sillä vain 3,3% oli vihreiden kannattajia. Mutta vielä vähemmän poliisit pitävät vasemmistoliitosta, jota kannatti olematon 0,8%. Poliisit eivät siis näytä pitävän puolueista jotka kannattavat vapaata maahanmuuttoa, mutta poliisit tietysti näkevät maahanmuuton negatiiviset puolet työssään parhaiten.

Kaleva kirjoittaa asiasta.

18

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenmaaliman

      "Poliisit eivät siis näytä pitävän puolueista jotka kannattavat vapaata maahanmuuttoa, mutta poliisit tietysti näkevät maahanmuuton negatiiviset puolet työssään parhaiten."

      Poliisikin on vain ihminen, mutta tämäkin päivä minun piti vielä nähä, että polisi voi olla perSu. Jo on mahottomaksi menny maalima. Sen vielä vois ymmärtää että poliisi on homo tai natsi-sika, mutta että perSu! KOhta ne varmaan nimittää poliisipäällikötkin jostain dementiahoitokodista tai muusta vajaamielis laitoksesta.

      • oikeistolainen

        Poliiseissa on fiksua ja isänmaallista porukkaa ja he tosiaan näkevät mamutuksen huonot puolet työssään. Siksi he eivät kannata mamuttajapuolueita kuten vihreät ja vasurit.

        Tässä taas eräs suvakkien idoli.

        "Helsingin käräjäoikeus on 5.12 vanginnut vuonna 1999 syntyneen Farhan Suleiman Farhanin epäiltynä useista rikoksista.

        Häntä epäillään eri aikoina suoritetuista kolmesta lapsen törkeästä hyväksikäytöstä sekä kahdesta törkeästä raiskauksesta. Lisäksi Farhania epäillään kiristyksestä."


    • huutonaurua

      Mitä muuta voi odottaa ammattikunnalta, jossa osataan joko lukea tai kirjoittaa??? :'D

      • heikosti

        Osaako vasurit lukea ja kirjoittaa?


      • PumpunPankko
        heikosti kirjoitti:

        Osaako vasurit lukea ja kirjoittaa?

        No kuule. Mie oon mussiikin maesterj jotta elä ennee eppäele. Ja oon mie paljo muutannii, muun muvassa täyshullu.


    • vihaavat-duunareita

      Kokoomus eli Sekoomus kannattaa vapaata maahanmuuttoa. Siksi poliisit suosii Kokoomusta kun se on työläisvihamielisin.

    • tulostaiulos
    • TyhjänSaaTekemättäkkin

      Mitäpä arvelet tavan eläjän äänestyksellä olevan virkaa? Paskaa tulee niskaan pääsipä sinne vallankahvaan mikä puolue tahansa, ja kansan mielipiteet joutaa romukoppaan heti vaalien jälkeen! Siispä olen katsonut kohdaltani homman turhaksi!

      • Työtöntälläviisii

        Juuri TÄLLÄ ASENTEELLA vanha järjestelmä pysyy vallassa!

        Herätkää nyt NUKKUVAT edes SEURAAVISSA vaaleissa! Ilmaiskaa kantanne mikä se onkin, kunhan TEETTE sen. Koskaan ei ole liian myöhäistä puuttua maamme kehitykseen.

        Muuten te hyväksytte kaiken tulevan uuden hallituksen päätökset.

        Nyt pitäisi saada vielä kerran äänet lastemme tulevaisuudelle!


    • TyhjänSaaTekemättäkkin

      Minä olen 66 vuotias ja ottanut kantaa asioihin äänestämällä aika monissa vaaleissa, ja on ollut porvaria, demaria, kepua, kommunistia ja kaikkia mahdollisia puolueita hallitusvastuussa!
      Muuta ei ole tullut kuin paskaa niskaan sieltä politiikkapuolelta!
      Säästyypähän nekin bensat kun on nukkuvien puolueessa!
      Äänestäköön ne ketä kiinnostaa!

    • Ainahan käsketään nukkuvia heräämään, mutta jos ei ole nukkuvan mieleistä puoluetta ? ; )

    • kyllä.vain

      Tuo tieto oli varsin mukava.

    • tirsk.tirsk

      Poliisit eivät pidä "pankkolaisista"

      • Rasseista poliisit pitävät taas niin paljon, että kantavat heitä jatkuvasti putkaan.


    • Persujen kiihotustapahtuma onnistui Oulussa yli odotusten. Yksi persu kiihottui niin kovasti, että kävi käsiksi ulkomaalaiseen mieheen joka kävi lavalla puhumassa mikrofoniin.

      • Poliisi tykkäsi tästäkin persusta niin kovasti, että vei hänet yöksi putkaan rauhoittumaan.


      • Huolestunut

        Pankolla on näköjään tänään ollut vapaapäivä.
        Koko päivän on täällä palstalla ollut seuraamassa ja kommentoimassa.
        Toivottavasti saisit jatkossa olla töissä, aika kuluis paremmin ja mielenterveys kohentuisi.


    • virkamies.virkkaa

      Nukkuvat notkuvatki saattas herätä kun ois sellanen äänestysmahdollisuus jotta virkamieshallitus virkavastuulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe