TEINIRASKAUS!!!

au..ua

niin...tos toises keskustelus oli annettu joku osote ja sanottiin et sielt löytyy koodi jolla saa teinin raskaaks..no mä en oikein löytäny, joten voisko joku neuvoo missä se koodi siel on tai sita antaa mulle sen koodin...tai onks siihen joku muu tapa saada ne raskaaks...?!!!

APUVA!!!

36

9641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naanaanike

      Sori jos nyt pilaan sun ilon, mut mikä *PiiP* hinku kaikilla on saada teini raskaaksi..? Mä en ymmärrä, ku oikeessakaan elämässä teinit harvemmin on raskaana, niin miks sitte jossain pelissä pitäis? Ettekö jaksa odottaa et teinit kasvaa aikusiksi, siinä ei mee todellakaa kauaa.. Sori jos loukkaan, mut oikeesti Teinien ei tarvi olla raskaana ei niin oikeessa elämässä, kuin missään pelissäkää.

      Onko muita jotka on samaa mieltä? :|

      • Elephantti

        Mustakaan tossa ei oo mitään järkee!


      • NezzA

        Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, sillä itse haluaisin sen kyseisen koodin.
        Se on vain peli, eikä sitä tarvitse ottaa niin todesta.


      • Yuufoo

        En minäkään hackilla tee teinejä raskaaksi, vaan jos haluan kaksoset, saan sen nopeasti hackin avulla ihan aikuiselle simille.


      • Epäselvyyksiä

        No! Pelin idea on LEIKKIÄ ELÄMÄLLÄ joten hmmm... saako tässä silloin tehdä mitään muuta kuin istua sohvalla jos ei saisi tehdö muuta?


    • Kyse ei ole mistään koodista, vaan se on eräänlainen patch. Se täytyy ladata ja purkaa downloads kansioon.

      • Angel

        mistä sen sais?


      • Jenna
        Angel kirjoitti:

        mistä sen sais?

        mä oon ehdottomasti samaa mieltä siitä että siin ei oo mitää järkee..hyi v***u


      • pura
        Jenna kirjoitti:

        mä oon ehdottomasti samaa mieltä siitä että siin ei oo mitää järkee..hyi v***u

        Vaikutat tutulta oletko asunut moisiossa ja muuttanut lähelle sitä?!? Sori jos luulin sua toiseks! =)


      • Jokuraja..
        pura kirjoitti:

        Vaikutat tutulta oletko asunut moisiossa ja muuttanut lähelle sitä?!? Sori jos luulin sua toiseks! =)

        "Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, sillä itse haluaisin sen kyseisen koodin.
        Se on vain peli, eikä sitä tarvitse ottaa niin todesta. "

        Ei hemmetti menit sitten nostamaan 5 vuotta vanhan aiheen, onnittelut! Ja se ei ole mikään koodi vaan modi, jota en kyllä todellakaan vaivaudu linkittämään.


      • hmmmhmm
        Jokuraja.. kirjoitti:

        "Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, sillä itse haluaisin sen kyseisen koodin.
        Se on vain peli, eikä sitä tarvitse ottaa niin todesta. "

        Ei hemmetti menit sitten nostamaan 5 vuotta vanhan aiheen, onnittelut! Ja se ei ole mikään koodi vaan modi, jota en kyllä todellakaan vaivaudu linkittämään.

        ei se ole koodi vai hacki


      • fegres
        hmmmhmm kirjoitti:

        ei se ole koodi vai hacki

        No hyi rutto oikeesti aiotko saada jonkun teinin raskaaks!? PERVO!


      • perwo xd
        fegres kirjoitti:

        No hyi rutto oikeesti aiotko saada jonkun teinin raskaaks!? PERVO!

        mitä perwoa siinä on? O.o


      • okmo?:D:D:D
        fegres kirjoitti:

        No hyi rutto oikeesti aiotko saada jonkun teinin raskaaks!? PERVO!

        ::D:D::DD::D::DDDDDDDDDDDDDDDDDD saanko nauraa?


      • simsssssssmis
        okmo?:D:D:D kirjoitti:

        ::D:D::DD::D::DDDDDDDDDDDDDDDDDD saanko nauraa?

        :D :D :D :D :DDDD::::DDD lupa myönnetty !!


      • Roseowo
        fegres kirjoitti:

        No hyi rutto oikeesti aiotko saada jonkun teinin raskaaks!? PERVO!

        Se on VITTU PELI! Ei se henkilö itse. On maailmassa teiniäitejä niin kyllähän simssiin voi tehdä teiniäidin, ei se ole pervoa. :-)


      • PettuVili
        Roseowo kirjoitti:

        Se on VITTU PELI! Ei se henkilö itse. On maailmassa teiniäitejä niin kyllähän simssiin voi tehdä teiniäidin, ei se ole pervoa. :-)

        Teiniäitien olemassaolo maailmassa ei todista pervoutta vastaan sen enempää kuin puolestakaan. Pervous on katsojan silmässä.
        Laitoin muuten just vauvan raskaaksi pelissä ja siitä tulee vampyyri, jos herää kuolleista.


      • Anonyymi
        Jenna kirjoitti:

        mä oon ehdottomasti samaa mieltä siitä että siin ei oo mitää järkee..hyi v***u

        Se asiahan ei oo teidän asia jos, joku haluaa pelissä teinin rskaaks nii se saa ja jos on noin v***un vaikeeta älä ees vastaa.


    • sdf1231231231231
      • 6666555545

        "No hyi rutto oikeesti aiotko saada jonkun teinin raskaaks!? PERVO! " Mitäs outoa siinä on, The sims on simulaatiopeli, ja aika paljon teiniraskauksia on oikeassakin elämässä, sinä elämästä vieraantunut.


    • Yuufoo
      • afafdafdfaf

        vittu että ihmiset on tyhmiä täällä :DDD siis on ihan KAUHEETA joo siis yäk jos joku teini tulee raskaaksi, eli EI. Hankkikaa elämä, simssissä voi tehdä mitä vaan eikä teiniraskaus ole SIMSSISSÄ sen "pervompaa" kuin muukaan raskaus. aasit :O


      • tietämäton
        afafdafdfaf kirjoitti:

        vittu että ihmiset on tyhmiä täällä :DDD siis on ihan KAUHEETA joo siis yäk jos joku teini tulee raskaaksi, eli EI. Hankkikaa elämä, simssissä voi tehdä mitä vaan eikä teiniraskaus ole SIMSSISSÄ sen "pervompaa" kuin muukaan raskaus. aasit :O

        NO just!! Eikö sitä ole koodina 3seenn?


    • love sims

      te ketkä haukutte nii ootteko kattonu peiliin ja jos se on teiän mielest nii ällöttävää nii miks ees ootte tääl

    • SIMStieturi

      Kaikella kunnioituksella rakkaat "hyi kuinka pervoa"- ja "v***** miten sairasta"- kommentoijat, kyseessä on peli, ei oikea henkilö joka "pervouksissaan" päättää pamauttaa jonkun teinin raskaaksi. Ymmärtääkseni teitä ei olla pakottamassa lataamaan itse tätä hackia (?) joka voisi turmella peli-ilonne "pervoudellaan", joten mistä moinen marina, jos muut haluavat lisätä peliinsä ripauksen aitoutta tällä teille haitattomalla hackilla?

      Ymmärrän kommentoivani nyt yli 5 vuotta vanhaan keskusteluun, jonka marisijat eivat varmaankaan enää viestiäni nää, mutta ilmoitimpahan mielipiteeni tiedoksi niille seuraaville äkäpusseille jotka hyökkäävät tähän keskusteluun kommentoimaan :)
      Hyvää kesänjatkoa kaikille simssaajille! :))

      • love sims

        mä oon samaa mieltä


      • purkkaklöntti

        ^samaa mieltä. kun mä pelaan, niin luon joka perheelle oman ''tarinan''. se voi olla negatiivinen tai positiivinen, jos pelissä ei olis mitään 'erikoista' sehän olis ihan huono ! aina perheen elämässä täytyy tapahtuu jtn muutakin kun vaan tavallista arkea: koulunkäyntiä, työtä.....pitää olla jtn vaihteluu !!! :D siihenhän kyllästyis heti, koska ainakin mun elämä on ihan taynnä tavallista arkea, niin on kiva et simssissä voi tavallaan kokea kaikkee muutakin, vaikka se on vaan peli :D


    • Sims on vain sims

      Itse käytän teiniraskautta keskiaika haasteessa. Sitä paitsi sims on vain sims. Ei oikea ihminen. Pitäisikö oman tunnon kolkuttaa, jos sims pettää vaimoansa tai toiste päin? Tai jos sims näkee nälkää rahan puutteessa? Ei ne ovat pelihahmoja, eivät ihmisiä!

      http://www.simbology.com/mods/index.php?dir=inteen/inteenimater/&sort=date&order=desc

      löytyy lista teiniraskaus modeja, eri sims 2:n osille. Katsot vain, että lataat sen version joka on uusimmalle osallesi.

    • simssie

      Ite en omista kys. hackia, kun en oo oppinu niitä käyttämään :s Mutta oishan se kiva johonkin "tarinaan" Simssissä saada teini raskaaks.

    • mörömörö

      Hei tietääks joku mistä vois ladata hackeja the sims 2:een? En löydä mod the sims:stä kun en mmärrä sitä (tyhmäkö?) tai neuvokaa miten sen löytää sieltä.

    • Nutcake
    • Ohhoo

      hei aantex nyt vaan mutta olin 16 vuotianaa raskaana ja olen nytten 19 ei sille vain voi mitään.

    • Outonen

      No minulla alkaa kyllä joskus omatunto raksuttaa kun pelaan simssiä.

    • Myöhäinenlintu

      On yks toinenkin tapa. Teet sun teini sinistä tarvekoodilla odottavan ja sit ku raskaus on ohi nii sitte muutat sen takas. Ei niin toimiva muttei tarvii käyttää häikkää (hack) tms. X)

      • hoho-haha

        10 vuotta myöhässä hermanni


    • Eisaa

      Ei niit saa raskaaks.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe