Lunta tupaan Teroille

Tojon arvo ei enää säily parhaiten, ei läheskään.
https://www.is.fi/autot/art-2000005924878.html
Ilmoita

Minkään auton arvo ei säily, mitä kalliimpi niin sitä enemmän häviää.
Ilmoita
Arvon säilyminen on maakohtainen asia. Saksassa ns. premiumeista Mersu pitää arvonsa huonoiten. Jopa Citikka pitää paremmin.
1 VASTAUS:
Kyllä sen 70t€ mesen arvo tippuu täälläkin euroissa enemmän kuin 25t€n sitikan.
+Lisää kommentti
Jokin jenkkilän arvoasia, joopa joo. Ellet sitten vietä aikaasi Floridassa.
2 VASTAUSTA:
Jostakin syystä Jenkkilässä tehty autojen huoltohintojen virheellinen vertailu kelpaa täällä oikein mainiosti ja toistuvasti.
selitä.se kirjoitti:
Jostakin syystä Jenkkilässä tehty autojen huoltohintojen virheellinen vertailu kelpaa täällä oikein mainiosti ja toistuvasti.
Samoin viron, ruotsin, ja saksan autojen hinnat......
+Lisää kommentti
Toyota on kyllä huonontunut ihan kansainvälisesti. Ja amerikkalaisilla on vielä pitkään muistissa se, mknkä merkkinen auto RUOSTUU POIKKI.
1 VASTAUS:
Rust we trust niinkuin me Tojojenkit sanomme.
+Lisää kommentti
Lunta tupaan? Tuskinpa. Viisi Toyota (tai Lexusta) luokkansa parhaiten arvonsa säilyttäviä....kerropa oliko jollain muulla valmistajalla enemmän ykkössijoja?
1 VASTAUS:
Kyllähä ainakin isojen Lelujen hinta putoaa ihan sikana.
+Lisää kommentti
Summasammarum ja subarustakin Toyota omistaa 20 %.
1 VASTAUS:
No mitä sitten? Onhan Toyotoissakin BMW:n dieselit.
+Lisää kommentti
Kyllähän auton arvostuksen muutokset seuraa laadun muutoksia, mutta pitkällä viiveellä.

Toyota on ehkä leimallisimmin laskussa. 90-luvulla se kiipesi laatuautoina pidetyn saksalaisporukan sekaan ja joskus 10 vuotta myöhemmin laatu putosi. Arvostus nousi joskus 2000 luvulla ja vielä monet pitävät laadukkaana.

Vanhat ukot liittävät vieläkin skodaan "itäauton" maineen ja ranskalaisiin ruosteen ja erikoisen tekniikan, nuorempi polvi ei ole nöhnyt itäautojen aikaa ja mieltää "idän" helposti japaniksi ja koreaksi eikä suinkaan itäiseksi keski-euroopaksi. Mutta papat elää vielä sotien jälkeistä aikaa.
2 VASTAUSTA:
Eikös tämä aika ole sotien jälkeistä aikaa? Märkäkorvat ei tunne historiaa. "Papoilla" on paras ja pitkäaikaisin kokemus.
Merkkivalio kirjoitti:
Eikös tämä aika ole sotien jälkeistä aikaa? Märkäkorvat ei tunne historiaa. "Papoilla" on paras ja pitkäaikaisin kokemus.
Näillä papoilla usein viimeinen input korvien väliin on mennyt joskus Kekkosen tai Koiviston aikaan. Sen jälkeen polla on hylkinyt kaikkea uutta tietoa.
+Lisää kommentti
Kokemuksesta osaavat analysoida ja erottaa jyvät akanoista eivätkä suostu huijarin koekaniiniksi, haittaakse?
3 VASTAUSTA:
Eikö ne uskokkaan kaikkea, mitä saksalainen mainostaa?....
Kun on yli kolmen vuosikymmenen kokemus auton omistamisesta ei tarvitse valita mainoksien tai nettikirjoittelun perusteella.
Olen tyytyväinen VWn koekaniini ja seuraava autonikin on VW. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi jälkeenjääneellä tekniikalla ajamiseen.
Jälkeenjäänytvapari kirjoitti:
Kun on yli kolmen vuosikymmenen kokemus auton omistamisesta ei tarvitse valita mainoksien tai nettikirjoittelun perusteella.
Olen tyytyväinen VWn koekaniini ja seuraava autonikin on VW. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi jälkeenjääneellä tekniikalla ajamiseen.
Viidenkymmenen vuoden kokemuksella jo tietää että volkkarista kun eroon pääsee niin mielenrauha alkaa. Mitä uutta ja hienoa tekniikkaa on vikavaageneissa? Turboko? Kymmeniä vuosia vanha, jonka jokainen valmistaja voi pultata pakosarjaan jos haluaa koneesta epävarmemman. Volkkarin tsi on siitä malliesimerkki ja dsg arpoo ja pätkii kunnes paja kutsuu.
Kaksi volkkaria omistaneena ja niistä eroon päässeenä on kukkaro kiittänyt ja mielenrauha palannut. Aivan kuten Laatu ja luotettavuustutkimuksetkin ovat kertoneet.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lunta tupaan Teroille

Tojon arvo ei enää säily parhaiten, ei läheskään.
https://www.is.fi/autot/art-2000005924878.html

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta