Mieheni hakee töitä pitkästä aikaa toiseen paikkaan. Työtä mahdollista osaksi tehdä etänä. Hän haluaa meidän muuttavan kotikaupunkiinsa jos näin käy. Sain juuri viran pitkan opiskelun jalkeen. Rakastamme toisiamme. Miten asia ratkeaa, tuleeko muutto ja millä aika välillä? Saanko minä uuden alani töitä?
Miten tyttäreni raskaus ja muutto uuteen asuntoon sujuu? Entä vanhan äitini terveys, onko syytä huoleen.
Kysymys asioihin
1
116
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Mieheni hakee töitä pitkästä aikaa toiseen paikkaan. Jo on aikakin.
Työtä mahdollista osaksi tehdä etänä. Siitä vaan sitten.
Hän haluaa meidän muuttavan kotikaupunkiinsa jos näin käy. Voi sitä haluta toinen juttu on toteutuuko.
Sain juuri viran pitkan opiskelun jalkeen. Hyvä juttu.
Rakastamme toisiamme. Niin rakastattekin.
Miten asia ratkeaa. Mikä asia?
Tuleeko muutto ja millä aika välillä? Mistä minä tiedän.
Saanko minä uuden alani töitä? Täh Häh. Justhan sä sait viran
Miten tyttäreni raskaus. Mitä siintä, maha turpoo.
ja muutto uuteen asuntoon sujuu? Ei pitäs olla vaikeeta. Kamat kassiin ja sinne vaan.
Entä vanhan äitini terveys, onko syytä huoleen. Mistä minä tiedän, kysy lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911