Mieheni hakee töitä pitkästä aikaa toiseen paikkaan. Työtä mahdollista osaksi tehdä etänä. Hän haluaa meidän muuttavan kotikaupunkiinsa jos näin käy. Sain juuri viran pitkan opiskelun jalkeen. Rakastamme toisiamme. Miten asia ratkeaa, tuleeko muutto ja millä aika välillä? Saanko minä uuden alani töitä?
Miten tyttäreni raskaus ja muutto uuteen asuntoon sujuu? Entä vanhan äitini terveys, onko syytä huoleen.
Kysymys asioihin
1
130
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Mieheni hakee töitä pitkästä aikaa toiseen paikkaan. Jo on aikakin.
Työtä mahdollista osaksi tehdä etänä. Siitä vaan sitten.
Hän haluaa meidän muuttavan kotikaupunkiinsa jos näin käy. Voi sitä haluta toinen juttu on toteutuuko.
Sain juuri viran pitkan opiskelun jalkeen. Hyvä juttu.
Rakastamme toisiamme. Niin rakastattekin.
Miten asia ratkeaa. Mikä asia?
Tuleeko muutto ja millä aika välillä? Mistä minä tiedän.
Saanko minä uuden alani töitä? Täh Häh. Justhan sä sait viran
Miten tyttäreni raskaus. Mitä siintä, maha turpoo.
ja muutto uuteen asuntoon sujuu? Ei pitäs olla vaikeeta. Kamat kassiin ja sinne vaan.
Entä vanhan äitini terveys, onko syytä huoleen. Mistä minä tiedän, kysy lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003