NYTT! Maunula part 3.

Asialinjalla_pliis

Sorry, edelliset Maunula /Månsby "diskusionit" alkaa käydä raskaaksi numereoiden ja jonottamisen odottamiseksi! Nyt alkaa uusi raikkaampi ja asiaan pureutuva asialinjan keskustelu ja kommentointi!

Olkaa hyvät - kertokaa ajatuksianne.

19

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on kylläkin Månsas, ei Månsby...

      • trollit-kalassa

        Ei se ole Månsaskaan vaan TROLLI !!!! Simo se siellä vaan etsii tylsään elämäänsä vähän juttuseuraa!!!!


      • Jussijuonioinen

        Tää on jonkun trollin alotus.


      • hei-me-mummoillaan-taas

        Oliko nämä kommentit jotenkin aso-asiaan liittyviä ajatuksia?

        Vai haetteko siis tylsään mummoiluunne jotain jännitystä trollaamalla aivan muusta?

        -Linja-autoja ja autoja sudoku!


      • HASO-on-PARAS
        hei-me-mummoillaan-taas kirjoitti:

        Oliko nämä kommentit jotenkin aso-asiaan liittyviä ajatuksia?

        Vai haetteko siis tylsään mummoiluunne jotain jännitystä trollaamalla aivan muusta?

        -Linja-autoja ja autoja sudoku!

        "Oliko nämä kommentit jotenkin aso-asiaan liittyviä ajatuksia?"
        Ei ollut!!! Simon viesteissä ei koskaan ole mitään ASO-asumiseen liittyvää!!!
        Simo on pelkkä trolli!!! Ihmetellä täytyy minkälainen elämä on ihmisellä, joka trollaa joulut, itsenäisyyspäivät ja arjet asumisoikeus-palstaa!!! Ja kun ylläpito vielä poistaa ison osan Simon trolleista niin huhhuh, että täytyy olla mitätön elämä!!!


      • Mummolle-trollikkaa
        HASO-on-PARAS kirjoitti:

        "Oliko nämä kommentit jotenkin aso-asiaan liittyviä ajatuksia?"
        Ei ollut!!! Simon viesteissä ei koskaan ole mitään ASO-asumiseen liittyvää!!!
        Simo on pelkkä trolli!!! Ihmetellä täytyy minkälainen elämä on ihmisellä, joka trollaa joulut, itsenäisyyspäivät ja arjet asumisoikeus-palstaa!!! Ja kun ylläpito vielä poistaa ison osan Simon trolleista niin huhhuh, että täytyy olla mitätön elämä!!!

        Olemme samaa mieltä aso-mummon kanssa Pukinmäessä ei voi edes pukki hiihtää puhumattakaan aso-mummosta!
        Miten mummon pukki voi olla trollikka, ja silti jakaa mummolle korkattavaa ja muuta herrKullista!
        Odottaako mummo jo kuumana pukkia mäkeen?


      • Haso-on-Parhautta
        Mummolle-trollikkaa kirjoitti:

        Olemme samaa mieltä aso-mummon kanssa Pukinmäessä ei voi edes pukki hiihtää puhumattakaan aso-mummosta!
        Miten mummon pukki voi olla trollikka, ja silti jakaa mummolle korkattavaa ja muuta herrKullista!
        Odottaako mummo jo kuumana pukkia mäkeen?

        Taitaa olla yksinäistä siellä pukinmäessä!!!
        Koita kuitenkin kestää!!!


      • Mummo_ei_yksin_jäää
        Haso-on-Parhautta kirjoitti:

        Taitaa olla yksinäistä siellä pukinmäessä!!!
        Koita kuitenkin kestää!!!

        Hei mummo mitä kuuluu sinne teille, jouluna taas tullaa asolaan...!? Ällös huoli korkkaillaan kun tavataan!

        Terveisin "haso -ex huoltomiehesi"!


    • Koska-meillä-on-joulu

      Onko asoissa joulua? Miten mummo ja kumppanit ovat selviytyneet joulun valmisteluista, muuten kuin glögitarjoilun suhteen?
      Joko piparit ja torttupuoli on kunnossa ja valmiina tarjoiluun?

      Jännittävää joulun aikaa!

    • On_lunta_tulvillaan

      Hupsista!
      Tämähän piti olla vain Maunula-Månsbyn trollausta ja taas mentiin mummon kelkkaan Pukinmäkeä kohti!
      Onko niillä jotain yhdistävää muuta kuin palstan aso-mummu?

      Milloin Pukinmäessä on glögijuhlat?

      • Simo-trollaa-ja-trollaa

        "Milloin Pukinmäessä on glögijuhlat? "
        Heti kun Simo uskaltautuu käymään ulkona ja käy samalla kaupassa ostamassa glögiä!!!


      • Poikasi-Simo
        Simo-trollaa-ja-trollaa kirjoitti:

        "Milloin Pukinmäessä on glögijuhlat? "
        Heti kun Simo uskaltautuu käymään ulkona ja käy samalla kaupassa ostamassa glögiä!!!

        Mummon luo matka johtaa hangella kimmel hohtaa... ja kohta glögi-pullot aukeaa ja mummo petiiin raukeaa!
        <3 <3 <3
        Ps. Muistahan terästys!
        Rauhaa ja rakkautta aso-mummon sydämeen!


      • M.V.P
        Poikasi-Simo kirjoitti:

        Mummon luo matka johtaa hangella kimmel hohtaa... ja kohta glögi-pullot aukeaa ja mummo petiiin raukeaa!
        <3 <3 <3
        Ps. Muistahan terästys!
        Rauhaa ja rakkautta aso-mummon sydämeen!

        Nettipalstan trollaaminen huomion saamiseksi on noloa.


      • jfhffjgkfk
        M.V.P kirjoitti:

        Nettipalstan trollaaminen huomion saamiseksi on noloa.

        toisaalta on parempi että sekopäät sekoilee netissä eikä kaupungin kaduilla


      • Puuroa_täynnä_saavit_ja
        Simo-trollaa-ja-trollaa kirjoitti:

        "Milloin Pukinmäessä on glögijuhlat? "
        Heti kun Simo uskaltautuu käymään ulkona ja käy samalla kaupassa ostamassa glögiä!!!

        Ahaa.... erikoista, onko aso-mummolla ja kumppanillaan pimeän lestin paikka jossain Pukinmäen pusikossa, ulkona siis?
        Tarviiko sellaista trogausta enää nykyaikana, kun voi netin kautta ja kotiin toimitettuna tilata mielin määrin glögiä alkoholilla ja ilman!?
        Kannattaako se siis, kerro kokemuksiasi? Luulen onhan Pukinmäessäkin alkoholiliike yms. palveluita?

        Ja Ps.
        Hyi ei saa sekoilla, pitää ottaa vaan sen verran ettei sekoile, eiks niin mummukka?!

        Kilisee kilisee mummulla mummulla... kassit täynnä soppaa"! :D


    • Pukki_tulee_Puksuun

      No miten on jos itse asiaan! ?
      Maunula Månsby on agendalla, mutta kuka haluaa Maunulaan Helsingissä asumaan?
      Sinne ei kulje bussit, ei junat tai ratikat, oma auto olisi välttämätöntä mutta nykyään perin vanhakantaista!
      Joku pikatievaunu sinn e suuntaan on valmisteilla mutta koska se on kysymysmerkki!
      Ainoa keino lienee porolla ja pulkalla, ja hevosrellä johon aikaan vielä Helsingissä palataan!

      Vai mieten onko Pukinmäesssä vielä huonommat ''kelit"!?

      Meen nyt kampaajalle joten heippa taas tällä kertaa!

      Asokas

    • Haso.mummo.syytön

      Jösses sentään! Pukinmäen asolassa on poltettu autoja viimeyönä! Kuka on ollut asialla jos ei palstan häirikkömummoa lasketa mukaan?

      Pukunmäki rulaa ja aina kartalla jopa näinkin!


      # Vuoria kukkuloita ja mäkiä...

    • 4252426

      Onkohan Maunulan työmaa pysynyt aikataulussa?

      • seus

        Ihan kuin siihen A-talon päätyyn olisi tulossa parkkipaikka, vai mitä tolppia ne mahtaa olla siinä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe