Taas puukotettu nuorta tyttöä, eikä puukottajasta mitään tuntomerkkejä, onko suojavärilliset asialla?
Mitä nämä Salon puukotukset ovat?
25
1147
Vastaukset
- BussiterroriMatut
Mennäänkö Bussilla ??
- silmät.auki.salossa
Sen verran on tuntomerkkejä julkaistu että etsitään noin 180-senttistä, ylipainoista mielenterveysongelmaisen näköistä. Pitäkääpä silmät auki ja ilmoittakaa hätänumeroon kaikki tuntomerkkeihin sopivat. Kyllä se sitä kautta löytyy nopeasti. Sehän on jo selvää, ettei tuollainen tapaus ole ainakaan työelämässä mukana.
- Tarpee
Ja vielä vähän sellaisen ruskettuneen näköinen joka ois kelalta ollut tulosa kelacold kädesä ja puhunut huonoa suomea ?
- roskaonhaitta
Tarkoitat kai että kossupullo kädessä,tämä ja sinun tuntomerkkisi viittaisi tekijän olevan haittakansallismielinen.
- Valhettakotaasmeetoo
Eipäs paisutella. Koko tapaus haiskahtaa. Ei ole likalla muka puhekykyä ettei ole saatu kuulusteltua. Kyllä on paskaa. Nuoret likat on suulaita kuin vanhat ilotytöt, ja röyhkeitä. En usko selitykseen alkuunkaan. Ei edes tiedä millä lyöty ja kuka???
Taitaapi olla itse ollut huonoilla teillä, ja tullut tyrittyä oikei pahasti. Nyt yritetään keksiä selitystä.
- ahistaa
Tyttö on puukottanut itse itseään.
- tonttutarkkamarkka
Kait sentää paikallisbussiin uskaltaa hypätä kyytiin, vaikka Sipilän karvalapsi/haittamaahanmuuttaja istuu ns. rahastajan paikalla?
- Anonyymi
tonttutarkkamarkka kirjoitti:
Kait sentää paikallisbussiin uskaltaa hypätä kyytiin, vaikka Sipilän karvalapsi/haittamaahanmuuttaja istuu ns. rahastajan paikalla?
Bussiterrorimatu vaihtanut nimimerkkiä, tiedämme kuka olet. Turhaa trollausta
- Mummoperkeles
Kyll mää ainaki sinne Alhaisten kauppaan meen rolaattorilla ja aina kun tumma vähääkin Sipilän lapesen partaperse lapsen näköinen tulee vastaan, otan entistä kovemman otteen kävelykepistäni ja sillä huitoon ottaahan jos on tarvis.
- Historiaa
1890 luvulla ja myöhemmin oli laki jossa jos ei ollut työssä, tai kirkon kirjoissa - oli se henkilö ns. irtolainen ja irtolaislaki yletyi jopa 1960 luvulle asti, näinhän kaikista silloisista ilman osoitetta olleista naisista tehtiin huoria ja miehistä lainsuojattomia joilla ei ollut kansalaisuutta.
Mutta mikäs nyt mättää kun suomessa on 10 000 irtolaista paperitonta jotka tekee rikoksia, on pimeissä töissä - miksi tämä nykyisin onnistuu vaikka 1800 luvulla oli toisin?
Onko se vain hallituksemme tahdosta kiinni, koska irtolaisuus ja palkolaisten paperittomuus on tullut näköjään jäädäkseen.
JOSKUS, sinunkin kotiisi murtautuu ikkunastasi sisään itse ollessasi kotona,,,,,,,,,,jos annamme tämän jatkua. - Lyhyt_kysymys
Historiaa kirjoitti:
1890 luvulla ja myöhemmin oli laki jossa jos ei ollut työssä, tai kirkon kirjoissa - oli se henkilö ns. irtolainen ja irtolaislaki yletyi jopa 1960 luvulle asti, näinhän kaikista silloisista ilman osoitetta olleista naisista tehtiin huoria ja miehistä lainsuojattomia joilla ei ollut kansalaisuutta.
Mutta mikäs nyt mättää kun suomessa on 10 000 irtolaista paperitonta jotka tekee rikoksia, on pimeissä töissä - miksi tämä nykyisin onnistuu vaikka 1800 luvulla oli toisin?
Onko se vain hallituksemme tahdosta kiinni, koska irtolaisuus ja palkolaisten paperittomuus on tullut näköjään jäädäkseen.
JOSKUS, sinunkin kotiisi murtautuu ikkunastasi sisään itse ollessasi kotona,,,,,,,,,,jos annamme tämän jatkua.Mihin persu perustaa väitteensä, että Suomessa on 10 000 paperitonta? Lyhyt selvitys, kiitos.
- TUO.YOUTUBEEN
James Hirvisaari 1 rasistihuutelua.
- viiltely
Viiltelikö tyttö itseään?
- Totuus.Sattuu
Tottakai viilteli valmiiksi, siinähän on Suomen tulevaisuus suvakkiämmien lapsilla
- jalmari-olli
Taitaa tuo tekijä olla ennemminkin ihan valkolaisia. 180 pituus ja vatsakkuus viittaa valkoiseen eläimeen. Tummista pakolaisista harvoin löydät noin pitkää ja vatsakasta. Voihan olla että joku rasisti tekee noita tekoja ja lietsoo teoilla rotu vihaan. Ei sekään olisi ihme.
- tervo
Luulen että itseään viillellyt mielenterveyslääkkeitä popsiva piripää.
- Mitälie
Lopulta voittaja on aina. Vaikka olisi totta tai valhetta. Niin pankki ja eliitti matkalla pankkiin nauraen.
Likka voi puhua tottakin. Kuka tietää. Nykyään voi tapahtua ihan mitä vaan. - salojoutsenet
Ei monia ihmisiä oikeasti kiinnosta, mitä tässä maassa tapahtuu. Ihmiset on johtavalle luokalle pelkkää karjaa, jolle pitää keksiä kaikkea typerää harhautusta ja sirkusta. Ei monia kiinnosta, mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu.
Tarpeeksi, kun ihmisille toistaa jotain juttua niin uskotaan vaikka minkälaisia tarinoita. Ja jotkut ihmiset ei halua uskoa, että omat tekisi pahaa omilleen. - antaka.rahaa
Tänään söin kaurrapuurroa, keitin 10 litran kattilan ihan täyteen ja laitoin päälle oikein reilusti suolaa. Söin sen kaikki ja heti lähti nälkä.
Mutta kun se oli niin suolaista, niin tuli hirveä jano. Jan kun mulla ei ole yhtään rahaa niin otin 200 euron pikavipin. Ajoin taksilla Alkoon, ostin 5 koria A-olutta, rommia, viskiä ja giniä.
Janokin lähti.
Mutta millä mä saan maksettua sen pikavipin. Voisitteko heittää mulle sen 200 korko siihen päälle.- Kylmässäkyydissä
Karkkirahoja tuollaiset summat, laita tilinumeroa tulemaan niin laitetaan vaikka viisisatanen noin alkuun
- jeeje
Paina itse rahasi. Saat suunnitella setelin ja siitä vaan painat ja printtaat. Voit sanoa mikä on valuuttasi nimi ja se onkin sitten arvokasta kun muilla ei sitä ole vielä.
Musiikki napit pois korvista lenkkeillessä. Kuuletta lähestyvän askeleet.
Voitte myös nauttia luonnon äänistä ja hiljaisuudesta.
Kamalaa aivorääkkiä kun koko ajan pauhaa korvakuulokkeista jotain mökää.- Anonyymi
Näihin ei ole sitten selitystä löytynyt?
Näistä on vaiettu?
Itse puukottivat itseään muuta selitystä tuskin on- Anonyymi
Kyllä. Nämä on vaiettu Salon eliitin toimesta ja he myös ovat ohjanneet Salon Seudun Sanomia olemaan kirjoittamasta tästä aiheesta. Poliisi ja palokunta on mukana tässä salaliitosta. Salossa et voi luottaa keneenkään.
- Anonyymi
Onko se 180 cm pitkä äijä löytynyt?? Vai oliko niin huumepäissään että itseään vahingossa viilsi? Miksei kukaan kerro totuutta??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436