VPN ei anna suojaa

vain-TOR-auttaa

Laittakaa jokin VPN-palvelu päälle ja tehkää seuraavan sivun testi. Klikkaa sivulla START TEST!

http://ip-check.info/?lang=en

Testi näyttää punaisia kohtia vaikka kuinka paljon eli testin mukaan VPN ei auta mitään, jos käyttää samaa selainta, koska selain pystytään aina yksilöimään (varsinkin jos javascript on päällä).

VPN ehkä - siis ehkä - tekee anonyymiksi silloin, jos käyttää aina VPN:n kanssa eri selainta, mutta ei ole mitään hyötyä, jos käyttää samaa selainta.

TOR-selainen on ainoa keino, jolla em. testissä kaikki kohdat näyttävät vihreää.

6

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinskulaa

Täysin eri ip vpn:llä ja ilman.

• wweeretey

Ei mitään ongelmia täälläkään! Varsinkin kun käyttää NoScriptiä.
      Sivu ei löydä omaa ip:täni kun vpn on päällä. Täysi humpuukisivu.

• vain-TOR-auttaa

Ette näköjään osaa lukea. En sanonut, että IP-osoite näkyy, vaan sanoin, että selaimen tiedot näkyvät, vaikka käyttäisi VPN:ää. Katsokaa esim. tietoa User-Agent. Tämä on selaimen lähettämä tieto eikä se muutu, vaikka VPN olisi päällä.

• Olen_joku_muu

Käytän User Agenttia ja väittää koneeni olevan Aple Mac - os, eli Vpn toimii ja agentti toimii asetuksieni mukaisesti.

• vain-TOR-auttaa
        Olen_joku_muu kirjoitti:

Käytän User Agenttia ja väittää koneeni olevan Aple Mac - os, eli Vpn toimii ja agentti toimii asetuksieni mukaisesti.

Tarkoitatko, että käytät jotain selaimen lisäosaa tai ohjelmaa, joka muuttaa User-Agentin vai onko VPN-ohjelmassasi ominaisuus, että se muuttaa User-Agentin. Minun VPN-ohjelma ei muuta kuin IP-osoitteen.

• apuerkki

Maailmassa on 4 - 5 selainta joita käyttää 4 - 5 miljardia ihmistä. Mitä väliä sillä on jos joku sivu näyttää samaa selainta mitä muutama miljardi muutakin käyttää?

Aivan sama oliko TOR tai VPN. Et osaa edes tavatakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe