VPN ei anna suojaa

vain-TOR-auttaa

Laittakaa jokin VPN-palvelu päälle ja tehkää seuraavan sivun testi. Klikkaa sivulla START TEST!

http://ip-check.info/?lang=en

Testi näyttää punaisia kohtia vaikka kuinka paljon eli testin mukaan VPN ei auta mitään, jos käyttää samaa selainta, koska selain pystytään aina yksilöimään (varsinkin jos javascript on päällä).

VPN ehkä - siis ehkä - tekee anonyymiksi silloin, jos käyttää aina VPN:n kanssa eri selainta, mutta ei ole mitään hyötyä, jos käyttää samaa selainta.

TOR-selainen on ainoa keino, jolla em. testissä kaikki kohdat näyttävät vihreää.

6

227

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinskulaa

Täysin eri ip vpn:llä ja ilman.

• wweeretey

Ei mitään ongelmia täälläkään! Varsinkin kun käyttää NoScriptiä.
      Sivu ei löydä omaa ip:täni kun vpn on päällä. Täysi humpuukisivu.

• vain-TOR-auttaa

Ette näköjään osaa lukea. En sanonut, että IP-osoite näkyy, vaan sanoin, että selaimen tiedot näkyvät, vaikka käyttäisi VPN:ää. Katsokaa esim. tietoa User-Agent. Tämä on selaimen lähettämä tieto eikä se muutu, vaikka VPN olisi päällä.

• Olen_joku_muu

Käytän User Agenttia ja väittää koneeni olevan Aple Mac - os, eli Vpn toimii ja agentti toimii asetuksieni mukaisesti.

• vain-TOR-auttaa
        Olen_joku_muu kirjoitti:

Käytän User Agenttia ja väittää koneeni olevan Aple Mac - os, eli Vpn toimii ja agentti toimii asetuksieni mukaisesti.

Tarkoitatko, että käytät jotain selaimen lisäosaa tai ohjelmaa, joka muuttaa User-Agentin vai onko VPN-ohjelmassasi ominaisuus, että se muuttaa User-Agentin. Minun VPN-ohjelma ei muuta kuin IP-osoitteen.

• apuerkki

Maailmassa on 4 - 5 selainta joita käyttää 4 - 5 miljardia ihmistä. Mitä väliä sillä on jos joku sivu näyttää samaa selainta mitä muutama miljardi muutakin käyttää?

Aivan sama oliko TOR tai VPN. Et osaa edes tavatakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      86
      2006
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1293
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      984
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      210
      915
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      78
      799
    6. 90
      784
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      700
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      68
      662
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      47
      662
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      601
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      591
    13. 37
      541
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      449
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40