Warkauden meininki

Asikainenpihalle

Wartalon asuntoihin lehtoniemessä kuukaudel ilmaiset vuokrat.Oma on perinnässä 3250€ vuodesta 1998 ja ei perintä lopu ikinä.Nöin sanoi tj.Asikainen.Puukerrostaloa puuhataan .Muuttaako sinnekin joku Demarieläkelöinen,pääsee sitten Wartalon hallitukseen.Matkustakaa seuraavaksi Balille ,maksaa tuplasti enemmän.Kunnon kemut

24

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä velkasi koostui. Maksamattomat vuokratko. Vai rikoitko paikkoja. Itsellä ei koskaan ole jäänyt mihinkään mitään pystyyn. Ihme touhua ,että valitetaan itseaiheutetuista maksuista. Niin ja huomasin jo aiemmin tuon wartalon tarjouksen. Se koskee uusia asukkaita ja 12kk asuttava,että saa 1 kk ekan ilmaisen kuukauden. Koskee Lehtoniemeä ja Joutenlahtea. Hyvä,että on tarjous. Ei ne voi tyhjänä pitää asuntoja.

      • Hyvävelimeininki

        Minä olisin maksanut 7200mk kahdessa erässä,ei sopinut silloin asuntosihteerille ja samassa kuussa.En ole paikkoja ikinä rikkonut.Lajomaan aikana .Wartalon toiminta mielivaltaista..Eihän täällä pumpulidenaricityssä saa mielipidettä ilmaista.Hyshys.Rahapuhuu


      • Ainavuokranmaksava
        Hyvävelimeininki kirjoitti:

        Minä olisin maksanut 7200mk kahdessa erässä,ei sopinut silloin asuntosihteerille ja samassa kuussa.En ole paikkoja ikinä rikkonut.Lajomaan aikana .Wartalon toiminta mielivaltaista..Eihän täällä pumpulidenaricityssä saa mielipidettä ilmaista.Hyshys.Rahapuhuu

        Mutta miten ylipäätään sait aikaan tollasen velan!!! En ymmärrä!!


    • Neeet

      Kyseinen puulaaki perii laittomilla keinoilla jo vanhentuneita velkoja. Mitä tulee velan aiheuttajaan, muuttui laki perimistä koskien aikarajoitteiseksi, tällöin tuo mainittu velka pitäisi olla jo vanhentunut, mikäli sitä o n haettu ulosoton kautta.

    • alaarvoistamenoa

      Pitää saada ryyppy rahaa!!!
      Enpä kuvittelisi asuvani Wartalokodit asunnoissa, kun lukee juttuja?

    • Sellanentavallinen

      Turha yleistää. Ei kaikki juo ja kunnon ihmisiä asuu myös wartalotaloissa. Kunnon ihmiset vaan ei jätä vuokria pystyyn. Asunnot on lämpimiä. Huolto pelaa.

      • FreudMarxEngelJung

        En tiedä mitään masentavaa kuin Dannyshow tiellä Kuopion


    • tuleppasvieläällistelemä

      Wartalotaloihin laittavat sekaisin pentuperheet, juopot ym. häiriköt ja häirintä on wartalolaisten puolelta hyväksyttävää.
      Ikkunoiden ja ovien takana ällistely kuuluu asukkaiden harrastuksiin.

      • Kipeitätotuuksia

        Höpö höpö. Mikähän sie luulet itse olevasi. Varmasti olet asunut jossain päin joskus kaupungin Vuokrataloissa ja saanut sosiaalisia tukia. Nyt asunet yksityisen vuokraloisena. Sanotko omia lapsia pennuiksi. Ääliö olet. Ja siitä juoppoudesta oisin sinuna hiljaa. Et tuota näy lasiin sylkevän itsekään...


      • Tuuliviiripyörii

        Minä loisena. en saa soskusta enkä kelasta toimeentulotukia..Enkä juo.Kyse oli ,että mikä oikeus verorahoilla ilmaiseksi asua ,ei asu muutkaan.Eikä matkustele.Typerä mainos.On niitä muitakin rahanreikiä kuin lomat.Ilmoitustaululla kaupungin oma työntekijä omimassa ilmaista soittajaa Heinävedelle kotiinsa


      • Popliekaak
        Tuuliviiripyörii kirjoitti:

        Minä loisena. en saa soskusta enkä kelasta toimeentulotukia..Enkä juo.Kyse oli ,että mikä oikeus verorahoilla ilmaiseksi asua ,ei asu muutkaan.Eikä matkustele.Typerä mainos.On niitä muitakin rahanreikiä kuin lomat.Ilmoitustaululla kaupungin oma työntekijä omimassa ilmaista soittajaa Heinävedelle kotiinsa

        Mikä oikeus tai velvollisuus sinulla on jatkuvasti KYTÄTÄ kaikkia ja kaikkien asioita ja elämää. Eniten stressaat omaa mielentervetttäsi vaan. Et sinä pysty estämään miten muut elää!! Aika rankkaa ja uskaliasta nimitellä muita... Onneksi en elä itse tuolla tavalla. Ainut mitä itse saan kelasta on asumistuki,koska osa aika työ. Ilmeisesti viittaat Wartalon tarjoukseen 1kk ilmainen,mutta Tiedätkös siinä lukee määräaikainen sopimus 12kk eli vaikka olisi millainen mölytalo niin on asuttava vuosi ja maksettava 11kk ,ennenkuin voi muuttaa pois... Eli on siinäkin vähän riskinsä,koska osa on meluisia taloja varmasti. Mutta se siitä. Hyvää Joulunodosta ja vähän positiivisempaa mieltä ja käy vaikka ulkoilee,jos vierottuisit tuosta kyttäämisestä ja se facebook ilmoitustaulu nyt on mitä onsattuu.


    • Lippalakkipyöräilijä

      Kyttäämisestä puheenollen.Koko vuosi kuultu yhtä jos toista..Minun ei tarvitse kyttäillä muita.

      • HiljaisessaTalossa

        Psykoosisi syvenee. Hehee. Joo mitä noihin lehtoniemi ja joutsikka alueisiin tulee niin hirveää ryminää yötä päivää ja jopa tv.tä on lennellyt parvekkeilta. Musaa ja viinaa useimmat vetää. Lapsiperheet antaa lasten takoa seiniä ja lattioita ja huutaa. Ei väliä mikä vuorokauden aika. Että ihan onnea ja menestystä 1kk ilmainen ja 11kk maksat. En enää koskaan muuta niihin.


      • Lippalakkipsykoosi

        Stadi Vastaan lande .Minkä Pohjois-Savolaisen kaupungin nimi tarkoittaa rikosta.Innokkaaati kilpalijat painavat nappia naureskellen.Varkaus.Mainetta pöllähti taas median piipusta


    • Asukasvm.2009

      En tiedä muista mutta ainakin meillä korotetaan vuokria... Asunut jo vuosia wartalo kodeilla niin mukavaa huomata miten meitä muistetaan.... Jonkunhan se "Ilmanen" kuukausi maksettava.

    • kurkistinikkunasta

      Wartalo-asukas- pyrkyrit kolaa lunta, kun ne on ruskeakielisiä!
      Pällistelevät !

      • Polipe

        Höpö höpö. Kolaa kuvansissa.


      • kossutossu

        onko myös kossua lasissa


    • kirkkaastiruskeaa

      On kossua, kun käyvät laivalla, siinäpä sen sanoit, pienessä pöydässä tänne kolailee!

    • Kopteriveikkaus

      Asumistuessa sen korotuksen saa takaisin tai toimeentulotuessa.

      • Suksikaajorpakkoon

        Luuletko että sinun tai muiden paskalässytykset kiinnostaa.Ei todellakaan.Ei tarvitse tyrkyttää mitään asiaa tässä kaupungissa.En aio osallistua enkä ole kiinnostunut.


      • Copter

        Ni ku oot hölömö. Kyllä ray pelikoneet ja Veikkaus kupongit näkyy kiinnostavan. 😂


      • Kukasehölmöon

        En sen hölmömpi kuin siinäkään.Minä en olekkaan muidem narusta vedettävä marionetti.Tee sitä tee tätä.Herrat antaa tukia ja hyvänmielenjoukukasseja.Ostin minäkin joulupuulahjat seurakunnalle,mutta en jossain ilmoitustaululle esittele.Mikä lahja se on jona etukäteen nöytetään


    • 300equnTollo

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe