Tonttuillemmaan Joulumarkkinoille! Sinneppä minäkkii lähen.
Nyt kaikki!!!
17
310
Vastaukset
- lisäksitähtiä
No, eks sää oo jo huomannu, et mää ossaa tonttuilla iha ilman markkinoitaaki, kesät ja talavet 😂
- Valakko
No niin mut, kaikkihan siel o ; D.
- lisäksitähtiä
Valakko kirjoitti:
No niin mut, kaikkihan siel o ; D.
Olivatko hienot/ hauskat? Mitä ostit?
- Valakko
lisäksitähtiä kirjoitti:
Olivatko hienot/ hauskat? Mitä ostit?
Noh, kaiken näkst riässee ja parkkipaikkojen ehiskellyy. Tiijjä nyt hiennouvvest ja hauskkuuvest : D)). Pavennii piti oll, mut en nähnynnä : (.
- lisäksitähtiä
Valakko kirjoitti:
Noh, kaiken näkst riässee ja parkkipaikkojen ehiskellyy. Tiijjä nyt hiennouvvest ja hauskkuuvest : D)). Pavennii piti oll, mut en nähnynnä : (.
Mikä on Pavenni? Etkö edes joulumieltä saanut reppuusi?
- Valakko
lisäksitähtiä kirjoitti:
Mikä on Pavenni? Etkö edes joulumieltä saanut reppuusi?
Väyrysen Pave😆 Heh heh, kulkuset kulkuset .....😂Ain joulu mielell😅
- lisäksitähtiä
Valakko kirjoitti:
Väyrysen Pave😆 Heh heh, kulkuset kulkuset .....😂Ain joulu mielell😅
Ai Väyrynen, jospa hän olisi huomenna näkyvillä?
No jooh...ainaha sinä 😅
Tulipa mieleen. Koivuhalko reseptejä tänään netistä selailin. - Valakko
lisäksitähtiä kirjoitti:
Ai Väyrynen, jospa hän olisi huomenna näkyvillä?
No jooh...ainaha sinä 😅
Tulipa mieleen. Koivuhalko reseptejä tänään netistä selailin.Suapi olla Pave rauhas ; D)). Se oli silloin ennen, silloin ennen : D. Mitäs meinasit halakoloist tehä?
- lisäksitähtiä
Valakko kirjoitti:
Suapi olla Pave rauhas ; D)). Se oli silloin ennen, silloin ennen : D. Mitäs meinasit halakoloist tehä?
Nii se oli sillo Holkerin aikaan 😃Koivuhalko on leivonnainen 😀
lisäksitähtiä kirjoitti:
Nii se oli sillo Holkerin aikaan 😃Koivuhalko on leivonnainen 😀
Minkähä laine leivos sekkii ois? : D)).
- lisäksitähtiä
yxkutale kirjoitti:
Minkähä laine leivos sekkii ois? : D)).
No ei ainakkaa semmone kulkusleivos 😂
Hieno tuliparta 😂😂😂 kävelikkö liian läheltä kynttilää? Eh eh...pitäsköhä minunki värivalot penssaassee.tai en taija viihtiä, tulis bannia.
Hyvää yötä! lisäksitähtiä kirjoitti:
No ei ainakkaa semmone kulkusleivos 😂
Hieno tuliparta 😂😂😂 kävelikkö liian läheltä kynttilää? Eh eh...pitäsköhä minunki värivalot penssaassee.tai en taija viihtiä, tulis bannia.
Hyvää yötä!Tuo on kato sitä uusinta muottii. Ehottomasti puskkaan valot ; D. Muuten nyt pikkusen harmittaapi, ku ei tullunna valoja laitettuu parttaan markkinoille : D. Vai viel nukkummaan?
- lisäksitähtiä
yxkutale kirjoitti:
Tuo on kato sitä uusinta muottii. Ehottomasti puskkaan valot ; D. Muuten nyt pikkusen harmittaapi, ku ei tullunna valoja laitettuu parttaan markkinoille : D. Vai viel nukkummaan?
😂😂Nukkumaampa hyvinki tai mitä oli mielessäsi, valoshouko ? 😃särkyisivätköhän 😅
Valot ehdit asentaa partaasi vielä johonkin muuhun tilaisuuteen tai vaikkapa kauppareissulle. Öitä - Valakko
lisäksitähtiä kirjoitti:
😂😂Nukkumaampa hyvinki tai mitä oli mielessäsi, valoshouko ? 😃särkyisivätköhän 😅
Valot ehdit asentaa partaasi vielä johonkin muuhun tilaisuuteen tai vaikkapa kauppareissulle. ÖitäSuunnitteilla josko jouluuattona? : D)). Ledejä ovat, kylläkkii sisäkäyttöön? Ööö : D)). Öitä nyt sitten, vai tähtijäkö se karkovvaa tiirrailemmaa?
- lisäksitähtiä
Valakko kirjoitti:
Suunnitteilla josko jouluuattona? : D)). Ledejä ovat, kylläkkii sisäkäyttöön? Ööö : D)). Öitä nyt sitten, vai tähtijäkö se karkovvaa tiirrailemmaa?
Öööiiit...ööö...öööiit..öööiitäää ☺ niin sanoinko jo hyvää yötä?
Aattoon.....hyvää yötä.
Niin tiirailen ikkunassani olevaa paperitähteä, punainen ja paperinen.
Öitä nyyh...
- herkvvvv
Missä on joulumaekinat miloin ;O
- Valakko
Joen arreenall, tännää ja humena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439