Nyt kaikki!!!

Valakko

Tonttuillemmaan Joulumarkkinoille! Sinneppä minäkkii lähen.

17

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksitähtiä

      No, eks sää oo jo huomannu, et mää ossaa tonttuilla iha ilman markkinoitaaki, kesät ja talavet 😂

      • Valakko

        No niin mut, kaikkihan siel o ; D.


      • lisäksitähtiä
        Valakko kirjoitti:

        No niin mut, kaikkihan siel o ; D.

        Olivatko hienot/ hauskat? Mitä ostit?


      • Valakko
        lisäksitähtiä kirjoitti:

        Olivatko hienot/ hauskat? Mitä ostit?

        Noh, kaiken näkst riässee ja parkkipaikkojen ehiskellyy. Tiijjä nyt hiennouvvest ja hauskkuuvest : D)). Pavennii piti oll, mut en nähnynnä : (.


      • lisäksitähtiä
        Valakko kirjoitti:

        Noh, kaiken näkst riässee ja parkkipaikkojen ehiskellyy. Tiijjä nyt hiennouvvest ja hauskkuuvest : D)). Pavennii piti oll, mut en nähnynnä : (.

        Mikä on Pavenni? Etkö edes joulumieltä saanut reppuusi?


      • Valakko
        lisäksitähtiä kirjoitti:

        Mikä on Pavenni? Etkö edes joulumieltä saanut reppuusi?

        Väyrysen Pave😆 Heh heh, kulkuset kulkuset .....😂Ain joulu mielell😅


      • lisäksitähtiä
        Valakko kirjoitti:

        Väyrysen Pave😆 Heh heh, kulkuset kulkuset .....😂Ain joulu mielell😅

        Ai Väyrynen, jospa hän olisi huomenna näkyvillä?
        No jooh...ainaha sinä 😅
        Tulipa mieleen. Koivuhalko reseptejä tänään netistä selailin.


      • Valakko
        lisäksitähtiä kirjoitti:

        Ai Väyrynen, jospa hän olisi huomenna näkyvillä?
        No jooh...ainaha sinä 😅
        Tulipa mieleen. Koivuhalko reseptejä tänään netistä selailin.

        Suapi olla Pave rauhas ; D)). Se oli silloin ennen, silloin ennen : D. Mitäs meinasit halakoloist tehä?


      • lisäksitähtiä
        Valakko kirjoitti:

        Suapi olla Pave rauhas ; D)). Se oli silloin ennen, silloin ennen : D. Mitäs meinasit halakoloist tehä?

        Nii se oli sillo Holkerin aikaan 😃Koivuhalko on leivonnainen 😀


      • lisäksitähtiä kirjoitti:

        Nii se oli sillo Holkerin aikaan 😃Koivuhalko on leivonnainen 😀

        Minkähä laine leivos sekkii ois? : D)).


      • lisäksitähtiä
        yxkutale kirjoitti:

        Minkähä laine leivos sekkii ois? : D)).

        No ei ainakkaa semmone kulkusleivos 😂
        Hieno tuliparta 😂😂😂 kävelikkö liian läheltä kynttilää? Eh eh...pitäsköhä minunki värivalot penssaassee.tai en taija viihtiä, tulis bannia.
        Hyvää yötä!


      • lisäksitähtiä kirjoitti:

        No ei ainakkaa semmone kulkusleivos 😂
        Hieno tuliparta 😂😂😂 kävelikkö liian läheltä kynttilää? Eh eh...pitäsköhä minunki värivalot penssaassee.tai en taija viihtiä, tulis bannia.
        Hyvää yötä!

        Tuo on kato sitä uusinta muottii. Ehottomasti puskkaan valot ; D. Muuten nyt pikkusen harmittaapi, ku ei tullunna valoja laitettuu parttaan markkinoille : D. Vai viel nukkummaan?


      • lisäksitähtiä
        yxkutale kirjoitti:

        Tuo on kato sitä uusinta muottii. Ehottomasti puskkaan valot ; D. Muuten nyt pikkusen harmittaapi, ku ei tullunna valoja laitettuu parttaan markkinoille : D. Vai viel nukkummaan?

        😂😂Nukkumaampa hyvinki tai mitä oli mielessäsi, valoshouko ? 😃särkyisivätköhän 😅
        Valot ehdit asentaa partaasi vielä johonkin muuhun tilaisuuteen tai vaikkapa kauppareissulle. Öitä


      • Valakko
        lisäksitähtiä kirjoitti:

        😂😂Nukkumaampa hyvinki tai mitä oli mielessäsi, valoshouko ? 😃särkyisivätköhän 😅
        Valot ehdit asentaa partaasi vielä johonkin muuhun tilaisuuteen tai vaikkapa kauppareissulle. Öitä

        Suunnitteilla josko jouluuattona? : D)). Ledejä ovat, kylläkkii sisäkäyttöön? Ööö : D)). Öitä nyt sitten, vai tähtijäkö se karkovvaa tiirrailemmaa?


      • lisäksitähtiä
        Valakko kirjoitti:

        Suunnitteilla josko jouluuattona? : D)). Ledejä ovat, kylläkkii sisäkäyttöön? Ööö : D)). Öitä nyt sitten, vai tähtijäkö se karkovvaa tiirrailemmaa?

        Öööiiit...ööö...öööiit..öööiitäää ☺ niin sanoinko jo hyvää yötä?
        Aattoon.....hyvää yötä.
        Niin tiirailen ikkunassani olevaa paperitähteä, punainen ja paperinen.
        Öitä nyyh...


    • herkvvvv

      Missä on joulumaekinat miloin ;O

      • Valakko

        Joen arreenall, tännää ja humena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe