mineriitti seinän purku

tervehdys asiantuntijat.kuinka tarkka on asbestilaki siinä tapauksessa jos puran mineriitti ulkovuorauksen itse omasta talosta käyttäen asianmukaisia suojaimia.levyt ovat 50*250 cm

7

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa-aikaeläkeläinen

Kurssin käyneet sanovat ettei sitä saa tehdä. Kyse kun ei ole pelkästään sinusta, vaan muutkin on otettava huomioon. Se vaarallinen kuitu kun kulkeutuu tuulen mukana kauaskin.

• osaaikatyöläinen

ehjästä levystä mitään kuituja irtoile, pura rauhassa vaan.
        jos mietityttää, niin pura sateella, ei kuidut lentele.

EEHehee

• Jonskuna

Isäni aikanaan purki kotoamme asbestiputkea oli hänellä joku hengityssuojain. Puhui vain et hän on jo vanha ja kuolee kohta pois. Eli hän kuitenkin 85v . Eihän omia töitä kukaan vieras valvo omalla riskillä voi purkaa.

• rak.mest

kyllä omana työnä saa tehdä jos suojautuu asianmukaisin suojaimin.

• Osa-aikaeläkeläinen

Niin, ja ilmoittaa viranomaiselle ym. Kaipa kursseilla kouluttajat sanovat että ei saa tehdä, jotta homma ei ns. lähde käsistä.

• kyselemättä_selvää

Koska tulee seuraava kysely Mineriitti- seinän tai Vartti- katon purkamisesta?

• Kaukaasiantuntija

Saat purkaa kunhan teet sen itse. Heti kun sulla on yksikin kaveri auttamassa homma luokitellaan asbestipurkutyömaaksi jolloin pätevät aivan erilaiset pelisäännöt.. Asbestijätteen asianmukainen jatkokäsittely lienee ainut mihin joudut kiinnittämään huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3829
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1989
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1672
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1493
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1493
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1432
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1344
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe