Nyt on todistettu

ärtynyt

Osa outokumpulaisia silkkaa ilkeyttään vaikeutti mun ystävän elämää, tai yrittivät valheilla. Tiedoksi tekijälle asia menee poliisille koska asiassa ei päätä ei häntää. Monta kertaa olen ihmetellyt outokummun touhua, mut jossain rajan luulis kulkevan.

58

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä.ihmettä

      Mitä on tapahtunut? Ei uskoisi Outokummussa.

    • Kokemusta-on

      Outokummussa on kaikki mahdollista...

    • pahansuopaisia

      Aina on ollut okussa ilkeitä ja kateellisia ihmisiä,j oka ei katoa minnekään.

      • jouluilonjuhla

        Höpö höpö tule vaikka kahville katsomaan kuinka iloisia meidän pöydänväki on.


    • Kaikkialla

      Jokaisessa paikassa ovat omat kiintiöpaskiaset. Heidän elämäntehtävänsä on puhua pahas "ystävistään", naapureistaa ja muista kylän ihmisistä.
      He ovat niitä joista raamattukin puhuu ensimmäisen kiven heittäjinä.
      Heidän puheensa sattuu ja huhunsa leviää otollisten joukkoon, eikä sitä mikään peruminen poista..
      Lohdutuksena kerrottakoon, että tutkimusten mukaan näiden ihmisten oma elämä on monells tavalla pilalla ja he elävät lyhyen elämän, kuolevat hylättyinä ja pilkattuina vaikka kuvittelevat aivan jotain muuta.

    • Kutitus

      Jos kerran pitää suuttua ja tulistua "ystävän" puolesta olisi syytä yksilöidä tapaus tai tapahtumaketju asianosaisten nimiä mainitsematta. Tässähän tulee kylmä rinki takapuolen ympärille itse kullekin, kun ainostaan vihjaillaan. Jos aihetta on, pitää nostaa asiallinen haloo. Kenenkään ei pidä sietää perättömiä asiattomuuksia.

      • Kutitukselle

        Jos sinulla on tapana puhua ihmisistä huhupuheita kylillä ja kahviloissa, olet varmaan yksi, jolla on syytäkin olla se kylmä rinki takapuolesi ympärillä.

        Puheitasi et saa pois.


      • ärtynyt

        Kutitus oikeassa, kenenkään ei pidä ei pidä sietää erityisesti valheita, en kerro mitä on sattunut muuta kuin todella ikävää ja sekin ihmisten taholta jotka valehteli ja pahasti. Ystäväni todella surullinen asian johdosta.


      • kylmärinki

        Ihan oikein henkilölle kylmärinki peen alla jos täällä asiasta ottaa pienen puheen heti alkaa utelu minäkö minäkö, se olin kun kahvilla kavereineen juttellen ja tulen juttelemaan tästäkin kommentoinnista


      • kahvilankööri
        kylmärinki kirjoitti:

        Ihan oikein henkilölle kylmärinki peen alla jos täällä asiasta ottaa pienen puheen heti alkaa utelu minäkö minäkö, se olin kun kahvilla kavereineen juttellen ja tulen juttelemaan tästäkin kommentoinnista

        Jospa jätät huomenna juttelut...


      • ärtynyt

        Onneksi totuus on tullut esiin, emme tosin ymmärrä miksi pitää puhua pahaa ihmisestä joka ei ole tehnyt yhtään mitään, ystäväni sanoi ettei voi luottaa enää oikein kehenkään, ymmärrän häntä hyvin.


      • totuusunohtuisi

        Onneksi totuus on tullut esiin, juuri näin ja otetaan sille...


    • totta.kaikki

      Hyvä että täällä julkaistaan totuuden mukaisesti asianomaisten kertomat asiat.

      • miesoikeassa

        voikin huomenna kahvilla valistaa porukkaa nyt enemmän kun tiedän että totta


      • kaikki.totta
        miesoikeassa kirjoitti:

        voikin huomenna kahvilla valistaa porukkaa nyt enemmän kun tiedän että totta

        Leppäselle lennokkeineen kahvilla valistuskamppanja


      • mletuun

        Hyvä! Tulen kuuntelemaan monelta alkaa??


    • iivosking

      Lisää parempia tarinoita vaan tänne vanhat on jo kahlattu, ei ollut uutta esim. tiimeistä jotka kiinnostaa.

      • ärtynyt

        Toivon täydestä sydämmestä että tuleva vuosi 2019 ois ystävälleni parempi ja aihetta iloita löytyisi kaikesta huolimatta. hyvää joulun odotusta kaikille .


      • tyhjännauraja
        ärtynyt kirjoitti:

        Toivon täydestä sydämmestä että tuleva vuosi 2019 ois ystävälleni parempi ja aihetta iloita löytyisi kaikesta huolimatta. hyvää joulun odotusta kaikille .

        Jospa ystäväsi asiat eivät ole kun sumutusta, näitä virheelisen totuuden levittäjiä löytyy joka kylältä.


    • vakioveikkaus

      Tuleeko tuttu kööri huomenna niin jutellaan?

    • RuskeanRitarinReikihoito

      Mitä tarkoittaa kylmä rinki pepassa? Tarkoittaako lämmin sitten varmaa saantia?

    • peräpäähän

      kylmä rinki oz oli vankilasarja jota kahtelin kun oon ollut vapaana pitkään lusimatta kakkuja

    • Kylmähella

      Saattaa olla jollakin on kesämökillään ulkohuusi ja jos sinne joutuu talvipakkasella housut nilkoissa istumaan, on silloin kylmä rinki takapuolen ympärillä. Olen kuullu tuota huusin penkkiä myös kylmäksi hellaksi kutsutun?

    • maailmanparaiat

      Hienoa että ihmiset jaksavat järjestää hyvinkin suosittuja puhetapahtumia paikallisissa kahvipaikoissa vaikkakin resurssit ovat pienehköt ja kuppikunnat rajoitetut pieneen piiriin puhealan ammattilaisia.

    • Ulkopelle

      Aivan turhia nuo puhetilaisuudet. Kahvia saa kotonakin, joten eipä huvita mennä po. kohtaamisiin. Niissä ei kenenkään päätä enää käännetä. Ehdokas voisi ilmoittaa lehdessä, etten järjestä ns. puhetilaisuuksia, vaan lahjoitan tilaisuuksissa kuluvan rahan esim. MLL:n rahastolle. Vaikutus olisi moninkertainen.

    • Lettu-

      Keino joka toimi kohdallani juoruilun ja kyräilyn poistoon on muutin isommalle paikkakunnalle. Nyt on kaikki hyvin, kukaan ei puhu paskaa edessä ei takana..
      Ketju kokonaisuudessaan kertoo Okun pienen piirin pyörimisestä jossa rollataan kaikki juurimultiaan myöten ja kunnolla maustaen valheilla...

      Lopettakaa jo aikuiset miehet, hamekankaan ansaitsisitte jokainen.

    • Laukki-

      Ei nämä surkeat maailman parantajat jotka päivittäin kahvilla istuu tule tekemään Outokummun parhaaksi mitään vaan juonivat ilkeyksiä ja luulevat että vaikuttaa niin ei vaikuta mitenkään... Karavaani kulkee vaikka koirat haukkuu!

    • ärtynyt

      NYt kerron kun luvan sain. no ihmistä on haukkuttu huoraksi, ikkunaan kivi viskattu. hulluksi jne,,, on lapsenlapsia ja kävikin hänen luona, mut sit joku naapuri teki lasten suojelu ilmoituksen, välit poikaan tilanteen takia poikki. eikä lasta näe. kaverin autoa naarmutettu kun auttoi. viimeisin asia mikä hälle sattui joku naapureista teki eläin suojelu asian, kävi kuulkaa valvonta eläin lääkäri ja eläin suojelu viran omainen. mitä tuumasivat............................ kissoilla kaikki hyvin ja noudatettu eläin suojelu lakia, mimmosia ihmisiä te outokummussa oikein olette, kaikki ilmoitukset aiheettomia, ei ihme et ihminen surullinen.. miettikää vähän ennenkuin toisten elämään puutette

    • Minä.outokumpulainen

      Älä kaikkia syytä. Kaikki outokumpulaiset eivät sinusta tai sukulaisistasi ole mitään ilmoitusta tehneet.
      Minä en edes tunne sinua.

      • ärtynyt

        Minä outokumpulaiselle, anteeksi olen vain niin vihainen ystäväni puolesta hän on jo niin ........ pettynyt ja surullinen. jos joku hänet tunnistaa tosta jutusta ja tuntee kuten mäkin, kerron näin kun hän kesällä linnun pelasti , ja näin miten lintu kiitti kun vapauteen pääsi, voin sanoa et siinä jos missä oli sitä jotain............. maagista.


      • Nohnii
        ärtynyt kirjoitti:

        Minä outokumpulaiselle, anteeksi olen vain niin vihainen ystäväni puolesta hän on jo niin ........ pettynyt ja surullinen. jos joku hänet tunnistaa tosta jutusta ja tuntee kuten mäkin, kerron näin kun hän kesällä linnun pelasti , ja näin miten lintu kiitti kun vapauteen pääsi, voin sanoa et siinä jos missä oli sitä jotain............. maagista.

        Osa kirjoittajista käyttää mieltä laajentavia juttuja
        Noh enempää en sano


      • ärtynyt

        Alkoholia vain ja lääkkeitä sekaisin ei kovia huumeita ystäväni käytä enää


    • pööntöö

      minäkin haluun tohon olotilaan. helppoelämä varmaan

    • eimaagista

      onko nää jotain narkki juttuja kun tuommoisia sattunut?

      • ärtynyt

        EI ole vaan ihan norm. ihmiselle sattunut naapureiden takia


    • narrinhuvit

      Suurin osa pohjois-karjalaisista on hyvin epäsosiallista väkeä. Ikivanha konsti on juoruta ja sotkea toisten elämää ja asioita, jolla saadaan huomio toisiin ihmisiin ja peitetään omat ongelmat, joita ei haluta itsekään kohdata, tylsää ahdistavaa omaa elämää. Samalla esitetään niin "mukavaa" ja kaikki tietävää ja suosiota.(Annetaan ainakin ymmärtää asiat niin).

      • ärtynyt

        Itse voit olla hyvin epäsosiaalinen kun noin tarkkaan tiedät naapurini asiat


      • osujauppos

        Osuko ja upposko?


      • ohimeni

        Mustolassa rytisee


      • ärtynyt

        Totta kai rytisee, kun ne jotka valheilla yrittivät pilata ystäväni elämän ovat raivoissaan, kun totuus on tullut ilmi. Suomi on muuten hassu maa ,jos täällä puolustat toisia, olet melkein isompi roisto kuin roisto itse


      • ärtynyt
        ärtynyt kirjoitti:

        Totta kai rytisee, kun ne jotka valheilla yrittivät pilata ystäväni elämän ovat raivoissaan, kun totuus on tullut ilmi. Suomi on muuten hassu maa ,jos täällä puolustat toisia, olet melkein isompi roisto kuin roisto itse

        Anteeksi jos loukkasi jonkun tunteita ja en minäkään halua uhrautua naapurini takia


    • marek-

      Kaiken jälkeen ihmetellään miksi kukaan ei muuta paikkakunnalle. Poismuuttoon on iso syy juurikin ihmisten kaikenkaltainen kiusaus, erilaisuutta ei hyväksytä vaan riepotellaan viimeisen päälle...

      Kaikki olemme samanarvoisia, alastomina synnymme ja kuolemme... Hävetkää pahansuovat ihmiset jos osaatte..

    • kissatkin

      Ystäväni kirjotteli minusta, kissoista jne.......... tiedättekö mitä, joskus ois kiva kuulla positiivistä, mieli on maassa muutenkin. Joo kävelen oudosti kun olen loukkaantumut vakavasti aikoinaan, mut se ei musta idioottia tee, en yksin kertaisesti jaksa n.s. paskaa, elämä voi muuttua keltä tahansa milloin tahansa.Ja joo jotkut l satuttaa ihan tahallaan, Mut tiedättekö mitä mä olen vahvempi kuin moni koska mulla on enemmän, en tarkoita rahaa, omaisuutta vaan muuta.

      • kissatkin

        Osaatteko edes, kertoa positiivistä asiaa.. mä aloitan, mulle kissat henki ja elämä. Aamu alkaa näin, herätys kännykässä, kisu sammuttaa herätyksen, havahdun miks herätys eitoimi. kiire antaa ruuat kissoille, meille kahvit, pusut jokaiselle ennenkuin päivä alkaa., nopeasti vaatteet päälle ja menoksi, ai niin, hiuksetkin ois pitänyt harjata ja hammas tahnaa naamassa, Normi päivä mulla


      • koiruuskin
        kissatkin kirjoitti:

        Osaatteko edes, kertoa positiivistä asiaa.. mä aloitan, mulle kissat henki ja elämä. Aamu alkaa näin, herätys kännykässä, kisu sammuttaa herätyksen, havahdun miks herätys eitoimi. kiire antaa ruuat kissoille, meille kahvit, pusut jokaiselle ennenkuin päivä alkaa., nopeasti vaatteet päälle ja menoksi, ai niin, hiuksetkin ois pitänyt harjata ja hammas tahnaa naamassa, Normi päivä mulla

        Mun koirat syö sun kissat kun se vaan luonnostaan pitää kissoista kovasti retuutettavina nyytteinä


      • kissatkin

        Muuten mun kissat päihittää yhden koiran, näitä kuitenkin useampi on, p.s leikki leikkinä ei vakavaa,


      • kissatkin

        M.ut ystäviä olivat kunnes ekas meni koira ja sit kissa


    • äkkiäpois

      aika sairasta juttua täällä nykyisin

      • ärtynyt

        Totta. Sairasta.


      • Puuhiili
        ärtynyt kirjoitti:

        Totta. Sairasta.

        Liikaa mieltä laajentavia käytössä


    • 2050

      Todellakin sairaita ja kieroja on täynnä!
      Sotkemalla toisten elämää peittäkseen omaa pahaa oloaan, joka kolahtaa omaan nilkkaan aina ajan kanssa.

    • Näköjään

      ” mimmosia ihmisiä te Outokummussa olettekaat” vissiin ihan tavallisia ihmisiä noin seitsemän tuhattahan meitä on.
      Nimiä kehiin jos totuutta on. (Viina lääkkeet)

    • ärtynyt

      Tää ihminen on asunut 16 vuotta okussa, mut heti jotkut teki selväksi, ettei ole tervetullut okuun, olkaa iloisia ihminen muuttaa pois, en kerro minne.p.s ei ole ikinä huumeita käyttänyt , kuka käytti mun nimi merkkiä

    • Prosaisti

      Täällä on kiva asua. On vapaita miehiä ja miehille naisia, kaikenlaisia. On nirppanokkia ja hyviä kokkia. Miehiä löytyy kaikenlaisia, keikarimaisia vatsakkaita, joilla on liian lyhyt paita. Paljaana paistaa sidottu napa. Se on aikapoikien tapa. Siitä huomaa jokainen nainen, että äiti on ollut huomaavainen. On antanut läskiä ja muusia, velliä ei tarvinnut suosia. Mitenkä on puolisottomat, löytyykö joukosta omat? Löytyykö nainen, laiha tai lihvainen, jonka puolesta murista, ja joka sanoo: kovasti rutista!
      Tässä sinulle mies tai nainen riimiteltyä proosa vainen.

    • Rinkukainen

      Jännittävä tietovisailu valkoinen rinki.

    • YksinäinenKapitalisti

      Mukava kylähän tuo on!
      Snadit yritykset loistavia, ketjut vailla johtoa.

    • 987654

      Ihana Prosaisti kirjoitti Outokumpuun uuden positiivisen balladin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe