Haluan selventää

Samojasanoja

Mä en ole haukkunut sua täällä. En tiedä keneltä ne viestit on olleet.

87

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MäTiedän

      Tiedän kuka se haukkuja on. Parempi jättää hänet täysin huomiotta niin ehkä sitä kautta tajuaa joskus lopettaa.

      • Samoja

        Huomiotta jättäminen ei ole aina paras ratkaisu. Se voi antaa kuvan hiljaisesta hyväksynnästä ja häpeästä, mitä kiusaaja haluaa. Riippuu kiusaajatyypistä mikä toimii. Jotkut on hyvä jättää huomiotta, mutta joillekin toimii sen heidän levittämänsä paskan esiintuominen.


      • totuus.vapauttaa

        Kyllä minä ainakin kannatan koko ruman totuuden esiinnostamista


    • Tiedetään, tiedetään jätetään huomioimatta.

      hahhahahah! kaikki täälläkin toisiaaan haukkuu, missäspä ei haukkuja sais, ei haukku haavaa tee. vai miten se oli!

      • autistihemmo

        Palstan super trolli ahdistuu kesken kaiken kirjoittelemaan "hyvisnikillään" kun meinaa tulla koko maailman ignooraamaksi. Jos ei ole naista elämässä, niin kukapa ei ihan vaan paria avatarta väsäisi


    • Vastaarehellisesti

      Miksi halusit tämän oikaista? Välitätkö siis?

      • Halusinsanoa

        Otan vastuun aina tekemisistäni. En ole täydellinen ja valitettavasti muiden tekemiset vaikuttaa välillä mun mielialaan, mutta en halua että sanoja laitetaan mun suuhun.

        Tottakai välitän hänestä, miksi en välittäisi..


    • tiedossaon

      Mä tiedän keneltä ne on ja tiedät sinäkin, jos vähän mietit.
      Se on pyrkiny sotkemaan meidän välejä ihan koko ajan. Kirjoittelee välillä sinuna ja välillä minuna.

      • Anainen

        Mulla on tiedossa parikin ihmistä keneltä ne on voinut olla kaikki muut anonyymit vaihtoehdot. En ole kuitenkaan varma onko hänellä. Halusin yleisesti kertoa tämän, vaikka turhaa onkin. En halua edelleenkään että sanoja laitetaan mun suuhun.


    • Voi.älyn

      määrää mikä tuossakin alotuksessa on!!!!!!! Pitikö paljon pinnistellä että sait tuon rykästyä sanamuotoon?????????

      • Out-n-about

        Ei yhtään, nopeasti suhasin


      • Out-n-about

        Jäin miettimään tätä viestin ilkeyttä. Mitä aloittaja on tehnyt sulle? Loukannut sua jotenkin?

        Itse oon tietoinen kaikista kirjoitusvirheistä joita teen, tahallaan tai tahattomasti, mutta en välitä korjata täällä. Lisäksi luen paljon englanninkielistä tekstiä ja kirjallisuutta, päivittäin puhun työssä englantia. Joku suomen kielen kertaus -kurssi olisi varmaan jossain kohtaa paikallaan 🙀


      • Out-n-about
        Out-n-about kirjoitti:

        Jäin miettimään tätä viestin ilkeyttä. Mitä aloittaja on tehnyt sulle? Loukannut sua jotenkin?

        Itse oon tietoinen kaikista kirjoitusvirheistä joita teen, tahallaan tai tahattomasti, mutta en välitä korjata täällä. Lisäksi luen paljon englanninkielistä tekstiä ja kirjallisuutta, päivittäin puhun työssä englantia. Joku suomen kielen kertaus -kurssi olisi varmaan jossain kohtaa paikallaan 🙀

        Uskon myös että mun tekstistä näkyy läpi joustava luonne, vaikka olenkin tarkka ja järjestelmällinen. Joskus hyvin perinpohjaisesta tekstistä tulee mielikuva jäykästä ihmisestä. Tiedostan kuitenkin että nämä on vaan mielikuvia, mutta hyvä pitää itsekin mielessä. Omalla nimellä kirjoittaessa tuotan tietysti kieliopillisesti hyvää tekstiä 😸


      • Haluankorjata
        Out-n-about kirjoitti:

        Jäin miettimään tätä viestin ilkeyttä. Mitä aloittaja on tehnyt sulle? Loukannut sua jotenkin?

        Itse oon tietoinen kaikista kirjoitusvirheistä joita teen, tahallaan tai tahattomasti, mutta en välitä korjata täällä. Lisäksi luen paljon englanninkielistä tekstiä ja kirjallisuutta, päivittäin puhun työssä englantia. Joku suomen kielen kertaus -kurssi olisi varmaan jossain kohtaa paikallaan 🙀

        Korjaanpa nyt tän mun kirjoitusvirheen, joka jäi vaivaamaan. *suomen kielen -kertauskurssi


    • thyjui

      Yhdessä kaikki liittoutuneet olette jokainen elävä.

    • rockandroll

      Onpas mukava trolli vaiko trolly?!?

      • Eihyväksyttävää

        Toisten puolesta kirjoittaminen on aina väärin.


      • Eihyväksyttävää
        Eihyväksyttävää kirjoitti:

        Toisten puolesta kirjoittaminen on aina väärin.

        Itseasiassa joissain tapauksissa sitä pidetään rikoksena..


      • aivan.mahtavaa

        Niinpä


    • palstahämmennys

      olin vainrakastunut, pahasti ihastunut korkeintaan

    • PurkaustaEnOttaVakavasti

      Et vissiin niin :D Mutta älä sie huoli, dementia korjaa lukemaani :D

      • Above-n-beyond

        Viesti ei sit varmaan ollut sulle 😁


      • Niinhelppoa

        Kasata syytteitä milloin kenenkin niskaan, aloituksessa ei mainittu tunnisteita mutta sinä tiesit kuitenkin ketä syyllistää ! Miten te jotkut pystytte tuohon.? Minä en tiedä edes onko ap mies vai nainen.


      • Hyvääpyhäpäivää

        Sulle.


    • Nomeamsyes

      Eli siis oli

      • Godno

        Olen saattanut moittia hänen käytöstään. Mutta en ole haukkunut ulkonäköä tai puhunut miesvitusta yms mitä täällä näkynyt 😩😩


    • sin_jäi

      Ihana kun et ole haukkunut minnuu..

      Miekkii rakasta siks sinnuu.

    • Seoliviimeinen

      Se on se joka jäi piirin ulkopuolelle. Jäi ansaan...voi itku 🤣

    • Siishalooihminen

      Selvennät !! Nimettömällä viestillä ! Kyllä varmaan selvensikin paljon. Voi että näitä.

    • elletolehaukkunut

      niin mitä selventämistä siinä silloin olisi ?

    • Einatsaa

      Miksi joku muu häntä sitten olisi haukkunut.

      • Not-so-serious

        Halusin tehdä selväksi, naurettavalta kuin se kuulostaakin täällä. Olin kuulevani vihjauksen siitä ja se jäi vaivaamaan. Ei näihin kannata takertua.


      • Not-so
        Not-so-serious kirjoitti:

        Halusin tehdä selväksi, naurettavalta kuin se kuulostaakin täällä. Olin kuulevani vihjauksen siitä ja se jäi vaivaamaan. Ei näihin kannata takertua.

        Tää vastaus oli tarkoitettu elletolehaukkunut-nimimerkin alle..


    • Hyväettetolehaukkunut

      Minua eräs ihminen on haukkunut
      ja se pahoittaa mielen syvältä.

    • Etteivainolisi

      Tämäkin " selvennys " poikinut entisestään lisää selvenneltävää useammallekin taholle.

      • Keskustelupalsta

        Miksi olisi?


      • Keskustelupalsta

        Ei trollaajilla ole mitään selvennettävää.


    • Kainytsitten

      Kaikki on kaikille täysin selvää, siis kuka haukkui ja ketä vai häh ja huomenna ne jotka nytkin haukkuivat tekevät saman taas uudelleen. Ja näin pysyvät kaikki kolme, ilkeys, katkeruus ja vittumaisuus ja suurin kaikista on vittumaisuus.

    • samanhuomannut

      Olen huomannut saman, minkä muutkin. En ole täällä haukkunut ketään, mutta joku kirjottelee tekstejä, mitkä joku muu kuin minä, voisi kuvitella minun sanomiksi. Samaa on voinut käydä muillekin. Se vielä noista teksteistä on sanottava, että ne ovat vääristyneitä - kuin rikkinäisen peilin kautta muodostuneita.
      Kukaan toinen ei voi oikein tulkita kenenkään toisen ajatuksia. Ne vääristyvät aina hänen oman maailmansa mukaisiksi. Siitä olen tänne laittanut varoituksia silloin tällöin. Mikä lie kirjoittajan motiivi...

      • Hyvä-

        Hyvä


    • hohhoijaataas

      Aivan turha viesti täällä, mutta sanotaanko näin, että jos tiedät tai epäilet jonkun jotakin tuttavaasi täällä lyttäävän niin velvollisiutesi on kertoa tutullesi siitä. Eikö oo kotona kasvatettu. Jos on poruksn mukana tekemisissä niin osallistuu tekemisiin.

      • samaahuomannut

        Kuinka voi mennä kenellekään tällaisesta kertomaan, kysyn vaan? MIstään ei voi olla täällä varma, ainoastaan arvella ja tutkiskella omia ajatuksiaan. Onko jossain nimiä tai allekirjoituksia? Ilmianto poliisillekaan ei taida johtaa mihinkään. Joillakin ihmisillä ei vaan tunnu olevan ymmärrystä, empatiaa tai mitään muutakaan vastaavaa.


      • Mikäsullaon

        Anteeksi mitä juuri luin, hohhoijaataas. Kuule, muakin on ”vähän” lytätty täällä jopa mun oikealla nimellä. Onko kukaan tullut ilmoittamaan siitä mulle? Ei, koska anonyymi-palsta.


      • Mikäsullaon

        Ja voin sanoa että mä olisin ensimmäinen ihminen joka ilmoittaisi minkäänlaisesta haukkumisesta tai mustamaalaamisesta, jos se olisi mahdollista. Täällä on vaan aika kädetön.


      • Katsoulos

        Samaa mieltä, kaveria ei jätetä (erityisesti kaasuvalotus tms heijastuksiin, vaan ne on puhkottava läpinäkyväksi, kukin parhaansa mukaan) - asenne on parempi.

        Kuin tuollainen vastuuttomuus. Huomauttaisin että ei tämä palsta ole ongelma, jos epäilee että joku kirjoittaa sinuna, minuna, naapurina tms. Vaan ongelma alkaa palstan ulkopuolelta, on joku/joitain jotka tietävät liian yksityisiä asioita, joilla haluavat aiheuttaa vahingoa. Se rikoskin tapahtuu palstojen ulkopuolella, niistä osa valuu palstoille esitettäväksi.

        Tämön palstan trollit ovat asia erikseen, jotka vedettävät ihmiset asioiden äärelle. Ilman suurta merkitystä, ilmaisevat vain saavansa toisaalta "tietoa" muista hyödynnettäväksi ts osallistuvat ja osallistuttavat muita.

        Jos on niin tyhmä että tuijottaa vain tälläisiä palstoja ja jää oleellisemmat asiat huomaamatta, olettaen asioita. Tuskin pystyy toteuttamaan niitä suurempia arvoja suhteessa toisiin ihmisiin.

        Älkää altistako toisia ihmisiä muiden nokittaviksi, samalla itse piiloutuen kuin strutsit, ymmärtämättä mitään.


      • Irroittautuminen
        Mikäsullaon kirjoitti:

        Anteeksi mitä juuri luin, hohhoijaataas. Kuule, muakin on ”vähän” lytätty täällä jopa mun oikealla nimellä. Onko kukaan tullut ilmoittamaan siitä mulle? Ei, koska anonyymi-palsta.

        Kuka sinut tuntee? Kenellä olisi motiivi tehdä noin ja miksi? Kuka osaa kohdistaa sinuun navan alle lyöntejä? Kuka haluaisi tehdä sinulle noin, paljastaa muille intiimit tunnelmasi?

        Onko elämääsi tunkeutunut vainooja? Joku mukava "tuttuko" täällä pelkästään sinua lyttäisi?

        Ongelma alkaa ulkopuolisesta elämästä.

        Siitä samaa mieltä ettei tälläisen palstan sisällöstä voi kukaan kellekään "varoittaa" suoraan, mutta kaiketi sitä mieleen tulee että mitä siellä ulkomaailmassa tapahtuu, jos sieltä osakin tänne valuu esitettäväksi?

        Välinpitämätöntä, tyhmää, vastuutonta ei voi esittää sillä nämäkin todentaa sen että ulkopuolelta valuu muille liiaksi asioita. Raukkamaisuutta. Lyöttäytyä tuollaisten seuraan.


      • Riivaajatsisälläjaulkona
        Mikäsullaon kirjoitti:

        Anteeksi mitä juuri luin, hohhoijaataas. Kuule, muakin on ”vähän” lytätty täällä jopa mun oikealla nimellä. Onko kukaan tullut ilmoittamaan siitä mulle? Ei, koska anonyymi-palsta.

        Sulla on huono kaveripiiri, sillä jos sinua pystyy lyttäämään jollain hikisellä palstalla, tarkoittaa se sitä, että kaveripiiristäsi leviää tietoja ja jättävät sitten sinut yksin miettimään, mitä tapahtuu. Velvollisuus on pyrkiä poistamaan valheellisuutta, epämääräisyyttä eikä mennä mukaan typerä ilme naamalla että ei kai, tapahtuuko tuollaista!? Pelkäävät.

        Voihan tietysti olla julkkis, jotka kertovat mielellään tarinoita kuinka monilla palstoilla kommentoidaan heitä (lytäten, moralisoiden tms) heidän oman julkisen esiintymisen jälkeen, eivätkä he siitä välitä.

        Ero tulee lähinnä siitä, että tämäntyyppiset intiimimmät tunnelmat, yksityiset tarinat, perosoonat ja niiden esittämiset, toisesta/toisista palstoilla, tuskin ovat tulleet julkisen esiintymisen kautta, joten joku oikeasti hakemalla hakien tietoa on tunkeutunut elämään. Ja nauttii vääristetyistä esittämisistään lakipykäliä rikkoen.

        Täysin eri asioita ja mittasuhteita. Mittasuhteet ovat paljon laajemmat. Tietysti joillakin vainoojilla voi kuppi seota sitä eneän mitä lähemmin toisia tuijottelee, luulee muita esiintyviksi "taitelijoiksi" joiden jokainen vessan veto pitää raportoida muille. Luin jämähtäisivät kieriskelemään vielä pahemmassa 7lehden tason tuijotteluissa. Se henkinen taso, mille haluavat jäädä.


      • samanhuomannut
        Katsoulos kirjoitti:

        Samaa mieltä, kaveria ei jätetä (erityisesti kaasuvalotus tms heijastuksiin, vaan ne on puhkottava läpinäkyväksi, kukin parhaansa mukaan) - asenne on parempi.

        Kuin tuollainen vastuuttomuus. Huomauttaisin että ei tämä palsta ole ongelma, jos epäilee että joku kirjoittaa sinuna, minuna, naapurina tms. Vaan ongelma alkaa palstan ulkopuolelta, on joku/joitain jotka tietävät liian yksityisiä asioita, joilla haluavat aiheuttaa vahingoa. Se rikoskin tapahtuu palstojen ulkopuolella, niistä osa valuu palstoille esitettäväksi.

        Tämön palstan trollit ovat asia erikseen, jotka vedettävät ihmiset asioiden äärelle. Ilman suurta merkitystä, ilmaisevat vain saavansa toisaalta "tietoa" muista hyödynnettäväksi ts osallistuvat ja osallistuttavat muita.

        Jos on niin tyhmä että tuijottaa vain tälläisiä palstoja ja jää oleellisemmat asiat huomaamatta, olettaen asioita. Tuskin pystyy toteuttamaan niitä suurempia arvoja suhteessa toisiin ihmisiin.

        Älkää altistako toisia ihmisiä muiden nokittaviksi, samalla itse piiloutuen kuin strutsit, ymmärtämättä mitään.

        Hyvä kirjoitus. Karvaasti myös elettyä elämää. Kukaan ei auttanut tai puuttunut millään tavalla. Pelostako?


      • bueno.homma

        On aivan erireilua olettaa tuntemattomasta tai puolitutusta ihmisestä asioita eikä vahingossakaan kysyä asianomaiselta miten homma menee


      • johanmielensäpahoittivat
        Riivaajatsisälläjaulkona kirjoitti:

        Sulla on huono kaveripiiri, sillä jos sinua pystyy lyttäämään jollain hikisellä palstalla, tarkoittaa se sitä, että kaveripiiristäsi leviää tietoja ja jättävät sitten sinut yksin miettimään, mitä tapahtuu. Velvollisuus on pyrkiä poistamaan valheellisuutta, epämääräisyyttä eikä mennä mukaan typerä ilme naamalla että ei kai, tapahtuuko tuollaista!? Pelkäävät.

        Voihan tietysti olla julkkis, jotka kertovat mielellään tarinoita kuinka monilla palstoilla kommentoidaan heitä (lytäten, moralisoiden tms) heidän oman julkisen esiintymisen jälkeen, eivätkä he siitä välitä.

        Ero tulee lähinnä siitä, että tämäntyyppiset intiimimmät tunnelmat, yksityiset tarinat, perosoonat ja niiden esittämiset, toisesta/toisista palstoilla, tuskin ovat tulleet julkisen esiintymisen kautta, joten joku oikeasti hakemalla hakien tietoa on tunkeutunut elämään. Ja nauttii vääristetyistä esittämisistään lakipykäliä rikkoen.

        Täysin eri asioita ja mittasuhteita. Mittasuhteet ovat paljon laajemmat. Tietysti joillakin vainoojilla voi kuppi seota sitä eneän mitä lähemmin toisia tuijottelee, luulee muita esiintyviksi "taitelijoiksi" joiden jokainen vessan veto pitää raportoida muille. Luin jämähtäisivät kieriskelemään vielä pahemmassa 7lehden tason tuijotteluissa. Se henkinen taso, mille haluavat jäädä.

        Nopeasti löytää tämän palstan viestit kuulijakunnan toisaalla. Ihan mielensäovat pahoittaneet ringissä istuessaan nettihahmon kautta kontrolloituna olevat. Nyt oli jostain syystä vuorossa itsensä tuohon enbusken kirjoituksen viiteryhmään mukaan liittävät. Joten paljon on eri sos.tasoja, luokkia mukana ryhmittäytymässä ja järjestäytymässä kontrolloituna olemiseen. Luulevat sen kontrolloitumisena olemiseen sisältyvän sen, että muutkin olisivat velvollisia luovimaan elämään noin matalalla henkisellä tasolla.

        Ei, vain ne jotka tuollaiseen madaltuvat.

        Johan mielensä pahoittivat, todentaa sen, miten ovat jännittyneet pelkäämään yhä vain, etteivät saavuttaisikaan ringissä istuessaan turvan tunnetta, antaantuessaa kontrolloiduksi ja pyrkiessään kontrolloimaan, otollista kuulijakuntaa. Koettakaa kestää, se todellisuus tuolla ulkona ei ole sama kuin mitä todellisuustason menettämisten myötä yrittävät uskotella.

        Mikähän lie noin vetoaa tuollaiseen mataluuteen..


      • Jaahaliskoilijat
        johanmielensäpahoittivat kirjoitti:

        Nopeasti löytää tämän palstan viestit kuulijakunnan toisaalla. Ihan mielensäovat pahoittaneet ringissä istuessaan nettihahmon kautta kontrolloituna olevat. Nyt oli jostain syystä vuorossa itsensä tuohon enbusken kirjoituksen viiteryhmään mukaan liittävät. Joten paljon on eri sos.tasoja, luokkia mukana ryhmittäytymässä ja järjestäytymässä kontrolloituna olemiseen. Luulevat sen kontrolloitumisena olemiseen sisältyvän sen, että muutkin olisivat velvollisia luovimaan elämään noin matalalla henkisellä tasolla.

        Ei, vain ne jotka tuollaiseen madaltuvat.

        Johan mielensä pahoittivat, todentaa sen, miten ovat jännittyneet pelkäämään yhä vain, etteivät saavuttaisikaan ringissä istuessaan turvan tunnetta, antaantuessaa kontrolloiduksi ja pyrkiessään kontrolloimaan, otollista kuulijakuntaa. Koettakaa kestää, se todellisuus tuolla ulkona ei ole sama kuin mitä todellisuustason menettämisten myötä yrittävät uskotella.

        Mikähän lie noin vetoaa tuollaiseen mataluuteen..

        Kukas täällä syynää televalvontatietoja.

        Eikö ne jo esittäneet lopettaneensa. Sinne ne vaan aina palaavat voodoonuken pariin.

        Mäkin haluaisin löytää "sinne" "kävelsin " sisään kuin lännen elokuvan lainsuojaton ja laittaisin ranttaliksi.

        "Puhuttaisiin" ihan face to face, ei tarvitsi heidän kuvitella hahmona ihmisten itseään ilmentäen. Matrix maailmaa, pirulaisia on tuhansia kopiota yhden virtuaali hahmon parissa ja kimpussa. Liskoaivoina lauman puolesta mielipahassa. Kuin pakotettuina näkemään maailman yhtä naiiviisti, matalamielisesti, rikoksia suosien.

        Käy kohta ostamassa aseen ja painostan ensimmäistä vastaantulijaa paljastamaan "luolan" missä voodoonukella leikkivät.

        Raahaanko ne poliisille vai hoidellaanko muuten?

        X ruutuun


    • useampihoomoilanen

      Jaa että tämmönen pallopäiden syvällinen keskustelu.

    • Näkeelävitse

      Tuo ihmisten elämän laiton urkkiminen ja palstalla toisen esittäminen tai henkoht asioiden levittely on jotekin sairasta ja tosiaan se monesti starttaa ulkopuolelta ihan oikeasta elämästä. Kaveripiiristä jossa 1 tai 2 henkilöä alkaa mustamaalaamaan ja aiheuttaen närää palstan avullla ja nauttii kun se kolmas jää yksin kuvitellen onkohan vain harhainen vaikka todellisuudessa ei ole vaikea yhdistellä palasia. Mikä tuollaiseen "vainoamis" tyyppiseen kiusaamiseen johon sitten hommataan lisää tyyppejä ja mikä tuollaiseen henkiseen manipulointi ajaa? Onko se kateus jostain vai pitääkö ahdistaa ihmisiä itsemurhan partaalle jotta on itsellään hyvä olo? Ja tosiaan, itsellä käynyt näin että tiettyjen ihmisten parissa sanomiani asioita löytynyt täältä ja eivät ole naamaansa juuri uskaltaneet näyttää ja kasvotusten esittävät tyhmää. Pelkohan se siellä pinnan alla riipii että mitä jos kulissit kaatuu ja kaikille käy ilmi että minkälaisia ihmisia todellisuudessa ovat vaikka suosittuja ovatkin.

      • UskonJaLuotan

        Tämä on oikeasti vakava aihe ja erittäin hyvin kirjoitettu mielipide. Jokaisen olisi syytä miettiä, että sanoilla on voimaa. Vaikka samaan hengenvetoon haluan kaikia kannustamaan siihen, että olkaa itse niin vahvoja, kasvattakaa itsestänne henkisesti niin tasapainoisia ja terveellä tavalla vahvoja, että älkää antako näiden pirujen vaikuttaa itseenne. Se henkinen tie ei ole helppo ja se on pitkä, mutta kun sitä henkisen pääaukion saavuttaa, niin todellakin tietää, että KAIKKI OLI SEN ARVOISTA!

        Itse en ota mistään pahansuopuudesta tai mistään haukkumisesta tai mustamaalisesta mitään stressiä, ei yksinkertaisesti satuta, koska ensinnäkin tiedän itse, mikä on totuus, kaikki minulle taärkeät ihmiset tietävät mikä on totuus, ja se riittää minulle. Se, että vaikka koko kaupunki ajattelisi ihan mitä sattuu, ei se ole minun ongelma, se on heidän oma ongelmansa, hehän sen kanssa joutuvat elämään, en minä. Tähän on mahdollista päästä ihan terveellä tavalla, kovettamatta itseään tai katkeroitumatta, tiedän sen itsestäni. Polku on ollut kivikkoinen, mutta jokaikisen kiven arvoinen. En vaihtaisi pois. Kivikkoinen polku, jossa aukiolle pääseminen tuo henkistä vapautta, riippumattomuutta, iloa, se on jotain käsittämätöntä. Minua ei oikeasti haittaa vaikka minulle koko kylä haistattelisi, en osaa ottaa itseeni. Faktat puhuu puolestani ja piste. Mulle on ihan sama. Ja, jos minulta kysytään, mikä on parasta mitä olen elämässäni saavuttanut, vastaus on juuri tämä, terve henkinen tasapaino ja vahvuus, jota ei mitkään pirut hetkauta. Henkinen vahvuus tuo onnea ja iloa mukanaan ja tullessaan, osaa näuttiä tästä hetkestä tässä ja nyt, näkee pieniä ja suuria asioita ja iloitsee niitä. Terve henkinen vahvuus ja tasapaino sulkee kaikki nämä ulkomaailman hälyn ja katkeruuden pois, äänieristys pahoille puheille, katkeruudella ja kaikelle paskalle. Ei sitä voita mikään, eikä sitä kukaan voi ostaa tai myydä toiselle. Kannustan kaikkia tälle kiviselle, mutta voittoisalle polulle, askel kerrallaan.


      • Kertomus
        UskonJaLuotan kirjoitti:

        Tämä on oikeasti vakava aihe ja erittäin hyvin kirjoitettu mielipide. Jokaisen olisi syytä miettiä, että sanoilla on voimaa. Vaikka samaan hengenvetoon haluan kaikia kannustamaan siihen, että olkaa itse niin vahvoja, kasvattakaa itsestänne henkisesti niin tasapainoisia ja terveellä tavalla vahvoja, että älkää antako näiden pirujen vaikuttaa itseenne. Se henkinen tie ei ole helppo ja se on pitkä, mutta kun sitä henkisen pääaukion saavuttaa, niin todellakin tietää, että KAIKKI OLI SEN ARVOISTA!

        Itse en ota mistään pahansuopuudesta tai mistään haukkumisesta tai mustamaalisesta mitään stressiä, ei yksinkertaisesti satuta, koska ensinnäkin tiedän itse, mikä on totuus, kaikki minulle taärkeät ihmiset tietävät mikä on totuus, ja se riittää minulle. Se, että vaikka koko kaupunki ajattelisi ihan mitä sattuu, ei se ole minun ongelma, se on heidän oma ongelmansa, hehän sen kanssa joutuvat elämään, en minä. Tähän on mahdollista päästä ihan terveellä tavalla, kovettamatta itseään tai katkeroitumatta, tiedän sen itsestäni. Polku on ollut kivikkoinen, mutta jokaikisen kiven arvoinen. En vaihtaisi pois. Kivikkoinen polku, jossa aukiolle pääseminen tuo henkistä vapautta, riippumattomuutta, iloa, se on jotain käsittämätöntä. Minua ei oikeasti haittaa vaikka minulle koko kylä haistattelisi, en osaa ottaa itseeni. Faktat puhuu puolestani ja piste. Mulle on ihan sama. Ja, jos minulta kysytään, mikä on parasta mitä olen elämässäni saavuttanut, vastaus on juuri tämä, terve henkinen tasapaino ja vahvuus, jota ei mitkään pirut hetkauta. Henkinen vahvuus tuo onnea ja iloa mukanaan ja tullessaan, osaa näuttiä tästä hetkestä tässä ja nyt, näkee pieniä ja suuria asioita ja iloitsee niitä. Terve henkinen vahvuus ja tasapaino sulkee kaikki nämä ulkomaailman hälyn ja katkeruuden pois, äänieristys pahoille puheille, katkeruudella ja kaikelle paskalle. Ei sitä voita mikään, eikä sitä kukaan voi ostaa tai myydä toiselle. Kannustan kaikkia tälle kiviselle, mutta voittoisalle polulle, askel kerrallaan.

        Tuossa puhuttiin paljon vakavammasta asiasta, yksityisyyden rikkomisesta lakia rikkoen hyvinkin tarkasti ihmisen elämiin puuttuen.

        Tuollaiset "tavanomaiset" paheksujat, ivalliset kommentoijat, jopa eristäjät "heimo" kiihkoissaan ovat käsiteltävissä. Jos selvästi pystyy näkemään muun yhteiskunnan arvojen olevan pystyssä, mutta jos vallan hulluus iskee ko.tahoihin,mttasuhteet ja kierrokset ovat paljon kovempia.

        Tuosta mistä kerroit, toteutui varmaan sinunkin kohdalla "kuoleman" jälkeen, kölin alta vedetty muutaman kerran, ilman tahtotilan murtumista, ihmisten läpitunkevuus ylimielisyydessään, vähättelyssään, jolloin omat puolustusmekanismit ovat auttaneet näkemään ylemmäksi, enemmän, omien vihojen, turhautumisten, tahtotilojen kautta.

        Suosittelet samaa polkua?

        Siitä vaan heittäytymään itse kukin heimofiilistelijöitä vastaan, oli viitekehys (mihin kukin heimo nojaa) sitten kullakin oma valinta, yksin. Yksin, ilman että viittaa että kuuluu johonkin toiseen vastakkaiseen heimoon (johon viittaamalla saa heimoturvan). Tai esittää kuuluvansa golfklubin pikkurouva kerhoon tms. Jotain ihan päinvastaista mitä perunapellolla kasvaneet.

        Saatte tuntea kun "massansa" löytäneet ilakoivat vertailuissaan, elämästä, tunteista, oikeaoppisesta ilmentämisestä "auktoriteettien" edessä. Kun ihmisillä ei olisikaan elämässään valinnanmahdollisuuksia, kaventuisi yhtäkkisesti. Kuin ihmiset eivät määrittelisi omia polkujaan, arvoja ja niihin saisi "massat" vyöryttää mitä milloinkin.

        On asioita joita voi ottaa sellaisinaan, elämän lainalaisuuksia, tietämyksiä siitä miten ihmiset käyttäytyvät jne

        Rajansa kuitenkin kaikella siinä mihin pisteeseen voivat ajautua. Ja siinä pitää olka pistettä pistämässä. Ei vain etääntymällä ylemmäksi tulvaa paeten , oli kuinka viisasta tahansa


      • JotainTämmöistä
        Kertomus kirjoitti:

        Tuossa puhuttiin paljon vakavammasta asiasta, yksityisyyden rikkomisesta lakia rikkoen hyvinkin tarkasti ihmisen elämiin puuttuen.

        Tuollaiset "tavanomaiset" paheksujat, ivalliset kommentoijat, jopa eristäjät "heimo" kiihkoissaan ovat käsiteltävissä. Jos selvästi pystyy näkemään muun yhteiskunnan arvojen olevan pystyssä, mutta jos vallan hulluus iskee ko.tahoihin,mttasuhteet ja kierrokset ovat paljon kovempia.

        Tuosta mistä kerroit, toteutui varmaan sinunkin kohdalla "kuoleman" jälkeen, kölin alta vedetty muutaman kerran, ilman tahtotilan murtumista, ihmisten läpitunkevuus ylimielisyydessään, vähättelyssään, jolloin omat puolustusmekanismit ovat auttaneet näkemään ylemmäksi, enemmän, omien vihojen, turhautumisten, tahtotilojen kautta.

        Suosittelet samaa polkua?

        Siitä vaan heittäytymään itse kukin heimofiilistelijöitä vastaan, oli viitekehys (mihin kukin heimo nojaa) sitten kullakin oma valinta, yksin. Yksin, ilman että viittaa että kuuluu johonkin toiseen vastakkaiseen heimoon (johon viittaamalla saa heimoturvan). Tai esittää kuuluvansa golfklubin pikkurouva kerhoon tms. Jotain ihan päinvastaista mitä perunapellolla kasvaneet.

        Saatte tuntea kun "massansa" löytäneet ilakoivat vertailuissaan, elämästä, tunteista, oikeaoppisesta ilmentämisestä "auktoriteettien" edessä. Kun ihmisillä ei olisikaan elämässään valinnanmahdollisuuksia, kaventuisi yhtäkkisesti. Kuin ihmiset eivät määrittelisi omia polkujaan, arvoja ja niihin saisi "massat" vyöryttää mitä milloinkin.

        On asioita joita voi ottaa sellaisinaan, elämän lainalaisuuksia, tietämyksiä siitä miten ihmiset käyttäytyvät jne

        Rajansa kuitenkin kaikella siinä mihin pisteeseen voivat ajautua. Ja siinä pitää olka pistettä pistämässä. Ei vain etääntymällä ylemmäksi tulvaa paeten , oli kuinka viisasta tahansa

        Ymmärrän sinua vaikka et välttämättä uskokkaan. Ymmärrän täysin, mutta itse olen valinnut tämän polun ja siinä pysyn. Ei stalkkaus tai yksityisyyden loukkaaminen vaikka mikrofonia ja hirvikameroita asentaminen jahdatakseen minua ole minulle todellakaan vieras asia. Tiedän ja tarkkaan tiedänkin, mutta en viitsi lähteä omaa elämääni ja arkeani pilaamaan vuosikausien kestävissä oikeden käyntiprosesseihin. Sen sijaan, uskon, että on korkeampi voima, jonka käsi ylettyy sinnekin, missä pirut hallistee maata.

        Voin kertoa näin ihan palstalla, että minua on todellakin urkittu ja kurkittu monelta suunnalta, on soiteltu viranomaisille valheita, mutta faktoja ei ole löytynyt :D Ja sekään ei ole tullut minulle yllätyksenä. Nämä mikrofonit, hirvikamerat, tietomurrot sun muut ovat varsin tuttuja juttuja minulle, mutta olkoot, ne ovat juuri niitä kiviä pitkällä polulla, jotka ovat minulle tuoneet ja minua kasvattaneet henkisellä polullani, ja sitä polkua ei enää tukita millään stalkkauksella tai valheen kirjolla.

        Ymmärrän, että me ihmiset olemme erilaisia niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin, ja hyvä niin. Kerron vain omasta polustani, josta en luovu. En ala kärhämoimään ja pilaamaan omaa elämää ja vaivaa omia ajatuksiani jonkun luciverin toiminnasta. Elän omaa elämää ja piste. Helppoa, ei ole aina ollut, nyt on.

        Joo, ehkä tässäkin kohtaa pätee Clas Anderssonin sanonsta, "että "hyväosaisen on helppo olla hyvä ihminen" (tämä tietysti havannollisesti kirjoitettu ei kirjaimellisesti otettuna). Luojan kiitos, että teveyteni on sillä tasolla, että sitä ei ulkopuoliset juuri heikuta. Esimerkiksi.


      • Mikäsullaon
        JotainTämmöistä kirjoitti:

        Ymmärrän sinua vaikka et välttämättä uskokkaan. Ymmärrän täysin, mutta itse olen valinnut tämän polun ja siinä pysyn. Ei stalkkaus tai yksityisyyden loukkaaminen vaikka mikrofonia ja hirvikameroita asentaminen jahdatakseen minua ole minulle todellakaan vieras asia. Tiedän ja tarkkaan tiedänkin, mutta en viitsi lähteä omaa elämääni ja arkeani pilaamaan vuosikausien kestävissä oikeden käyntiprosesseihin. Sen sijaan, uskon, että on korkeampi voima, jonka käsi ylettyy sinnekin, missä pirut hallistee maata.

        Voin kertoa näin ihan palstalla, että minua on todellakin urkittu ja kurkittu monelta suunnalta, on soiteltu viranomaisille valheita, mutta faktoja ei ole löytynyt :D Ja sekään ei ole tullut minulle yllätyksenä. Nämä mikrofonit, hirvikamerat, tietomurrot sun muut ovat varsin tuttuja juttuja minulle, mutta olkoot, ne ovat juuri niitä kiviä pitkällä polulla, jotka ovat minulle tuoneet ja minua kasvattaneet henkisellä polullani, ja sitä polkua ei enää tukita millään stalkkauksella tai valheen kirjolla.

        Ymmärrän, että me ihmiset olemme erilaisia niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin, ja hyvä niin. Kerron vain omasta polustani, josta en luovu. En ala kärhämoimään ja pilaamaan omaa elämää ja vaivaa omia ajatuksiani jonkun luciverin toiminnasta. Elän omaa elämää ja piste. Helppoa, ei ole aina ollut, nyt on.

        Joo, ehkä tässäkin kohtaa pätee Clas Anderssonin sanonsta, "että "hyväosaisen on helppo olla hyvä ihminen" (tämä tietysti havannollisesti kirjoitettu ei kirjaimellisesti otettuna). Luojan kiitos, että teveyteni on sillä tasolla, että sitä ei ulkopuoliset juuri heikuta. Esimerkiksi.

        Samaistuttavaa. Kiitos kun kirjotit.


      • Autuastarina
        JotainTämmöistä kirjoitti:

        Ymmärrän sinua vaikka et välttämättä uskokkaan. Ymmärrän täysin, mutta itse olen valinnut tämän polun ja siinä pysyn. Ei stalkkaus tai yksityisyyden loukkaaminen vaikka mikrofonia ja hirvikameroita asentaminen jahdatakseen minua ole minulle todellakaan vieras asia. Tiedän ja tarkkaan tiedänkin, mutta en viitsi lähteä omaa elämääni ja arkeani pilaamaan vuosikausien kestävissä oikeden käyntiprosesseihin. Sen sijaan, uskon, että on korkeampi voima, jonka käsi ylettyy sinnekin, missä pirut hallistee maata.

        Voin kertoa näin ihan palstalla, että minua on todellakin urkittu ja kurkittu monelta suunnalta, on soiteltu viranomaisille valheita, mutta faktoja ei ole löytynyt :D Ja sekään ei ole tullut minulle yllätyksenä. Nämä mikrofonit, hirvikamerat, tietomurrot sun muut ovat varsin tuttuja juttuja minulle, mutta olkoot, ne ovat juuri niitä kiviä pitkällä polulla, jotka ovat minulle tuoneet ja minua kasvattaneet henkisellä polullani, ja sitä polkua ei enää tukita millään stalkkauksella tai valheen kirjolla.

        Ymmärrän, että me ihmiset olemme erilaisia niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin, ja hyvä niin. Kerron vain omasta polustani, josta en luovu. En ala kärhämoimään ja pilaamaan omaa elämää ja vaivaa omia ajatuksiani jonkun luciverin toiminnasta. Elän omaa elämää ja piste. Helppoa, ei ole aina ollut, nyt on.

        Joo, ehkä tässäkin kohtaa pätee Clas Anderssonin sanonsta, "että "hyväosaisen on helppo olla hyvä ihminen" (tämä tietysti havannollisesti kirjoitettu ei kirjaimellisesti otettuna). Luojan kiitos, että teveyteni on sillä tasolla, että sitä ei ulkopuoliset juuri heikuta. Esimerkiksi.

        Helppoa on sivuuttaa mitkä tahansa rikokset itseään vastaan, niin kauan kun siinä ei ole massojen hulluus mukana. Poliisien halu nähdä toinen osapuoli pahana, ilman että asioita halutaan selvittää.

        Yksittäiset ihmiset yksittäisiä vastaan. Ei juurikaan kuin harmitusta aiheuttavaa, eikä todelkakaan vuosien kärämöintien arvoista, kun oikeaa elämää voi elää heistä erossa. Kun.massoihin hulluus iskee ja todellisuudentasot karkaavat ympäriltä kiihkoissaan tunkeilemaan siihen omaan elämään. On mittasuhteet eri. Jolloin kyse alkaa olemaan periaatteesta (pakostakin) ja pilareista joiden olisi kannateltava, koska ei ole enää yksittäisen tekijän hörhöilyä joka jossakin omiksi tarpeikseen runkkailee hirvikameraaineiston parissa.

        Jostain syystä sitä periaatetta ei haluttaisi tuoda ilmi että vetäytyy tuollaisesta toiminnasta, ei arvosta sitä, ei halua tuoda ilmi että mitä sellainen kertoo suhtautumisesta toisiin ihmisiin, jolloin luodaan yhteisöihin vääristyneitä arvoja, uskaltamatta puolustaa toisia ihmisiä. Jolloin teot, tekijät pystyvät saastuttamaan maaperää ja muita yhä uudelleen, näkyväksi tekijen tuominen on jo yksi keino, ei niiden uskotteleminen katoavan kun pyyhkäisee ne olkansa yli. Se oman itsensä varjeleminen ja paremman hyvän tuottaminen ei tosin aina käy eikä voikkaan käydä yksi yhteen omien voimavarojen kanssa.

        Jokainen sukeltaa omassa elämässä miten haluaa, paremman hyvän tuottaminen tuo kuitenkin pidemmällä ajanjaksolla paremman tuloksen (ei ehkä itselle välttämättä kuitenkaan, jos "sotatila" jää pysyväksi, silloin jossain vaiheessa pitää etääntyä paremmille metsästysmaille, kuitenkaan uskottelemalla itselleen kanssaihmisten" ihanuutta", menemättä kieltäytymisiin siitä mihin ovat kykeneväisiä ja mitä voi ihmiset poluillaan kokea, vaikka kuinka autuaana itsensä kokisi)


      • Greatergood
        JotainTämmöistä kirjoitti:

        Ymmärrän sinua vaikka et välttämättä uskokkaan. Ymmärrän täysin, mutta itse olen valinnut tämän polun ja siinä pysyn. Ei stalkkaus tai yksityisyyden loukkaaminen vaikka mikrofonia ja hirvikameroita asentaminen jahdatakseen minua ole minulle todellakaan vieras asia. Tiedän ja tarkkaan tiedänkin, mutta en viitsi lähteä omaa elämääni ja arkeani pilaamaan vuosikausien kestävissä oikeden käyntiprosesseihin. Sen sijaan, uskon, että on korkeampi voima, jonka käsi ylettyy sinnekin, missä pirut hallistee maata.

        Voin kertoa näin ihan palstalla, että minua on todellakin urkittu ja kurkittu monelta suunnalta, on soiteltu viranomaisille valheita, mutta faktoja ei ole löytynyt :D Ja sekään ei ole tullut minulle yllätyksenä. Nämä mikrofonit, hirvikamerat, tietomurrot sun muut ovat varsin tuttuja juttuja minulle, mutta olkoot, ne ovat juuri niitä kiviä pitkällä polulla, jotka ovat minulle tuoneet ja minua kasvattaneet henkisellä polullani, ja sitä polkua ei enää tukita millään stalkkauksella tai valheen kirjolla.

        Ymmärrän, että me ihmiset olemme erilaisia niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin, ja hyvä niin. Kerron vain omasta polustani, josta en luovu. En ala kärhämoimään ja pilaamaan omaa elämää ja vaivaa omia ajatuksiani jonkun luciverin toiminnasta. Elän omaa elämää ja piste. Helppoa, ei ole aina ollut, nyt on.

        Joo, ehkä tässäkin kohtaa pätee Clas Anderssonin sanonsta, "että "hyväosaisen on helppo olla hyvä ihminen" (tämä tietysti havannollisesti kirjoitettu ei kirjaimellisesti otettuna). Luojan kiitos, että teveyteni on sillä tasolla, että sitä ei ulkopuoliset juuri heikuta. Esimerkiksi.

        Tarkoitin että maltillisemminkin pitäisi ihmisen autuaana kokea elämänsä polun mielekkyys. Ihannoit lopputulosta, ja parhaimmillaanhan se on ilakoivaa, voitonriemuista kevyttä oloa, missä matalalle jääneet eivät voi koskettaa. Mistä työkalut siihen?

        Onko vain väkivaltainen, tukahduttava painostava vastakohta laukaiseva tekijä, noustessa ylemmäksi, päätä pidemmäksi? Selviytymistaistelu.

        Mitä kanssaihmiset näkevät? Liian korkealla olevan ihmisen, ilman julkisia saavutuksia? Haluavatko repiä alas sen myötä, että elämänkokemukset saavat ilmentämään itseään siten, miten yleensä odotetaan vain palkittujen intensiivisten tekijöiden tuotosten jälkeen, maailmanmatkaajien jotka ristiretkeilevät tutkimassa maailmaa, kertoen kertomuksiaan, aiheuttaen ihailua?

        Mihin ihminen päätyy, erilleen, revityksi, vähemmän palkittujen elämän kokemusten jälkeen?

        Tiedättekö että tuo on yksi syy, miksi joitakin ihmisiä ei arvosteta julkisuudessa niin paljon, koska heidän katsotaan ottavan liikaa tilaa ilman sellaisia tekoja, arvostuksia, jotka ovat selvästi palkittavissa, mitattavissa. Mutta heidän elämänkokemuksensa saa heidät toimimaan, puhumaan kuin mittarissa olisi kolumbuksen reissut. (Eri asia on sellaiset tilan viejä elämöijät jotka kehuvat reissuja, joita ei ole)

        Ihmiset todentavat silloin että he eivät arvosta ihmisiä yleensäkään, vaan vain jotain sellaista mitä voivat käännellä, esitellä saavutuksina.

        Arvostan enemmän sellaisia joilla edes hipunen tahtoa paremman hyvän tuottamiseen. Edes hitunen.

        Tuo korkeampi voima ei välitä yksittäisestä ihmisestä, mutta universaalin lait ovat altavastaajien puolella, sitä on tietysti voimaannuttavana asiana hyvä miettiä ja turvata.


      • Tekojajatoimia
        JotainTämmöistä kirjoitti:

        Ymmärrän sinua vaikka et välttämättä uskokkaan. Ymmärrän täysin, mutta itse olen valinnut tämän polun ja siinä pysyn. Ei stalkkaus tai yksityisyyden loukkaaminen vaikka mikrofonia ja hirvikameroita asentaminen jahdatakseen minua ole minulle todellakaan vieras asia. Tiedän ja tarkkaan tiedänkin, mutta en viitsi lähteä omaa elämääni ja arkeani pilaamaan vuosikausien kestävissä oikeden käyntiprosesseihin. Sen sijaan, uskon, että on korkeampi voima, jonka käsi ylettyy sinnekin, missä pirut hallistee maata.

        Voin kertoa näin ihan palstalla, että minua on todellakin urkittu ja kurkittu monelta suunnalta, on soiteltu viranomaisille valheita, mutta faktoja ei ole löytynyt :D Ja sekään ei ole tullut minulle yllätyksenä. Nämä mikrofonit, hirvikamerat, tietomurrot sun muut ovat varsin tuttuja juttuja minulle, mutta olkoot, ne ovat juuri niitä kiviä pitkällä polulla, jotka ovat minulle tuoneet ja minua kasvattaneet henkisellä polullani, ja sitä polkua ei enää tukita millään stalkkauksella tai valheen kirjolla.

        Ymmärrän, että me ihmiset olemme erilaisia niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikin, ja hyvä niin. Kerron vain omasta polustani, josta en luovu. En ala kärhämoimään ja pilaamaan omaa elämää ja vaivaa omia ajatuksiani jonkun luciverin toiminnasta. Elän omaa elämää ja piste. Helppoa, ei ole aina ollut, nyt on.

        Joo, ehkä tässäkin kohtaa pätee Clas Anderssonin sanonsta, "että "hyväosaisen on helppo olla hyvä ihminen" (tämä tietysti havannollisesti kirjoitettu ei kirjaimellisesti otettuna). Luojan kiitos, että teveyteni on sillä tasolla, että sitä ei ulkopuoliset juuri heikuta. Esimerkiksi.

        Tuo kärhämöinnin välttäminen, silloin kun yhteiskunnassa on sama virtaus (poliisi, oikeuslaitos), että kieltäminen niiden asioiden olevan todellisia, mitkä ajavat rikkomaan lakia, ihmisyyttä, johtaa pahimmillaan siihen, mikä on nyt jokapäiväistä uutisointia, mitä pöyristyvimmät raiskaukset.

        Kun vältetään liian kauan puuttumisia, kielletään laukaisevat tekijät, ei pidetä kiinni muiden ihmisten arvosta, välinpitämättömyys, oman edun varjeleminen jne.

        Kun psyykkeet eivät oikeasti ole vielä kehittyneet seisomaan paremman hyvän arvojen puolella, vaikkei itsestä, yksittäisestä ihmisestä välittäisi.

        Niin miettisin hetken tarkemmin, lapsen omaiset infaliteetti ilmaisut eivät paljoa arvostusta saa esille. Kieltämiset siitä mitä ympäröivä todellisuys oikeasti ilmentää, aikuisen ihmisen vastuu elämästä. Jos haluaa pukea elämänsä omaan ympyräänsä, pystymättä toteamaan elämän velvoittamaan patemman hyvän tarkoitusta, niin sellainen saa jäädä kauas taakse.

        Elämässä suurinta haittaa ympärilleen aiheuttaa kieltäjät. Kyvyttömät todentamaan tekoja ja niiden seurauksia.


      • Vihaaaaa
        Tekojajatoimia kirjoitti:

        Tuo kärhämöinnin välttäminen, silloin kun yhteiskunnassa on sama virtaus (poliisi, oikeuslaitos), että kieltäminen niiden asioiden olevan todellisia, mitkä ajavat rikkomaan lakia, ihmisyyttä, johtaa pahimmillaan siihen, mikä on nyt jokapäiväistä uutisointia, mitä pöyristyvimmät raiskaukset.

        Kun vältetään liian kauan puuttumisia, kielletään laukaisevat tekijät, ei pidetä kiinni muiden ihmisten arvosta, välinpitämättömyys, oman edun varjeleminen jne.

        Kun psyykkeet eivät oikeasti ole vielä kehittyneet seisomaan paremman hyvän arvojen puolella, vaikkei itsestä, yksittäisestä ihmisestä välittäisi.

        Niin miettisin hetken tarkemmin, lapsen omaiset infaliteetti ilmaisut eivät paljoa arvostusta saa esille. Kieltämiset siitä mitä ympäröivä todellisuys oikeasti ilmentää, aikuisen ihmisen vastuu elämästä. Jos haluaa pukea elämänsä omaan ympyräänsä, pystymättä toteamaan elämän velvoittamaan patemman hyvän tarkoitusta, niin sellainen saa jäädä kauas taakse.

        Elämässä suurinta haittaa ympärilleen aiheuttaa kieltäjät. Kyvyttömät todentamaan tekoja ja niiden seurauksia.

        Enbuskella oli harvinaisen kärkäs kirjoitus kolumnissaan toisia kohtaan, jotka haluaisivat kieltää todellisuuden ilmentämisiä oman ideologiansa ylläpitämisen nimissä . Mainitsi mm Hazardin jota on pidetty feministisenä rohkeana äänenä, hän oli toivonut viimeaikaisten uutisten myötä ettei taustoja tekijöistä kerrottaisi. Johtopäätös tuosta on juuri tuon enbusken kaltainen, ettei joku osa ideologiasta joudu uudelleen tarkasteluun, se viha hazartien kaltaisilla feministeillä kohdistuu niin voimakkaasti näkemään tietyn tyyppiset miehet pahoina, naisten sortajina (koko ryhmän), että kun halo efekti saa ihailemaan ulkoisesti toisella tavalla itseään ilmentävät miehet vastakohtina, luulevat että heitä tulee varjella. Tarvitsevat heitä vastakohtina esille toista miesryhmää vastaan, niinkuin ojasta allikkoon.

        Ei kovin älykästä eikä rohkeata. Surutta heimoontuvat ja painottavat vastakkaisuuksia. Kieltävät todellisuuden ilmentymisiä.

        Paljon on puhetta ideologeista, saako naiset puhua ylipäätään, tai miehet naisten tilaisuuksissa, pelätään sanojen voimaa, painokkuutta, vaaditaan hissuttelua, yhdennäköisyyttä, siitä kuinka miehet hakevat guruista voimaantumisia, pyrkien vahvistamaan yksinkertaituksia, omaa asemaansa suhteessa naisiin, olettaen että voisivat varastaa isiensä saappaat ja saada automaattisen kunnioituksen naisilta vain sen takia että edustavat tietynlaista miesryhmää. Varastavat isiensä saavutukset kun ovat ne nähneet, eivätkä ole valmiit kolumbuksiksi, tekemään, vahvistamaan itse itseään. Hävyttömän röyhkeitä, yksi.kertaisuuksissaan, taantumuksellisuudessaan pyrkuessään lokeroittamaan elämänsä ja muut siihen.

        Oman elämänsä voivat kukin elää vaikka tynnyrissä samanlaisen seurassa (jos löytävät) , muita siihen ihanuuteen on turha vetää.

        Kieltämättä on turhauttavaa v 2 käsitellä nais/mieskuvaa ja uskotella että ihmiset voisivat työntää toisiin omia halujaan, kuvitelmiaan. Ja kuvitella että on heimo/yhteisö tukemassa omia pieniä käperrysajatuksia eikä niitä saisi vastustaa.


      • Illuusiot
        Vihaaaaa kirjoitti:

        Enbuskella oli harvinaisen kärkäs kirjoitus kolumnissaan toisia kohtaan, jotka haluaisivat kieltää todellisuuden ilmentämisiä oman ideologiansa ylläpitämisen nimissä . Mainitsi mm Hazardin jota on pidetty feministisenä rohkeana äänenä, hän oli toivonut viimeaikaisten uutisten myötä ettei taustoja tekijöistä kerrottaisi. Johtopäätös tuosta on juuri tuon enbusken kaltainen, ettei joku osa ideologiasta joudu uudelleen tarkasteluun, se viha hazartien kaltaisilla feministeillä kohdistuu niin voimakkaasti näkemään tietyn tyyppiset miehet pahoina, naisten sortajina (koko ryhmän), että kun halo efekti saa ihailemaan ulkoisesti toisella tavalla itseään ilmentävät miehet vastakohtina, luulevat että heitä tulee varjella. Tarvitsevat heitä vastakohtina esille toista miesryhmää vastaan, niinkuin ojasta allikkoon.

        Ei kovin älykästä eikä rohkeata. Surutta heimoontuvat ja painottavat vastakkaisuuksia. Kieltävät todellisuuden ilmentymisiä.

        Paljon on puhetta ideologeista, saako naiset puhua ylipäätään, tai miehet naisten tilaisuuksissa, pelätään sanojen voimaa, painokkuutta, vaaditaan hissuttelua, yhdennäköisyyttä, siitä kuinka miehet hakevat guruista voimaantumisia, pyrkien vahvistamaan yksinkertaituksia, omaa asemaansa suhteessa naisiin, olettaen että voisivat varastaa isiensä saappaat ja saada automaattisen kunnioituksen naisilta vain sen takia että edustavat tietynlaista miesryhmää. Varastavat isiensä saavutukset kun ovat ne nähneet, eivätkä ole valmiit kolumbuksiksi, tekemään, vahvistamaan itse itseään. Hävyttömän röyhkeitä, yksi.kertaisuuksissaan, taantumuksellisuudessaan pyrkuessään lokeroittamaan elämänsä ja muut siihen.

        Oman elämänsä voivat kukin elää vaikka tynnyrissä samanlaisen seurassa (jos löytävät) , muita siihen ihanuuteen on turha vetää.

        Kieltämättä on turhauttavaa v 2 käsitellä nais/mieskuvaa ja uskotella että ihmiset voisivat työntää toisiin omia halujaan, kuvitelmiaan. Ja kuvitella että on heimo/yhteisö tukemassa omia pieniä käperrysajatuksia eikä niitä saisi vastustaa.

        Miehiään ihailevat naiset, mukautuvat suhteissaan, mieheen. Täälläkin puhuttu epäsuorasti ja suorasti siitä miten raskas suhde on. Siinä puhuvat mukautuvat naiset mieheen. Ihailu ajaa heidät suhteeseen, toistensa ihaileminen aikansa, nainen omasta näkökulmasta, mies omastaan, mies voi ostaa maailman naiselleen, nainen mukautuu.

        Mitä juttuja sitä nykyaikana joutuukin lukemaan naisten kertomina kuinka oli mukauduttava. Ei ole pakko tietenkään (lukea). Nykyään ihmiset voivat asua erilläänkin omissa asunnoissa, henkisesti ominaan, kuitenkin rakkaudellisesti. Mitään perinteistä mukautumisvaadetta ole olemassa (pakollisena kurssina).

        Mukautuvat tulevat kertomaan parisuhteensa dynamiikkaa, saavat ihailun myötä merkityksellisenä kokeman ihmisen vierelleen. Ilmentävät muille kuinka heidän ihailtu heittää saapasta pitemmälle kuin sinä, kilvoittelevat merkityksellisyydellään toisen varjossa. Ei siinäkään kolumbus reissuja ole tehty, sanovat arvostelustaan kyllästyneet.

        Hei ihmiset ihmisinä ja puuta heinää


      • Kieltäjät
        Tekojajatoimia kirjoitti:

        Tuo kärhämöinnin välttäminen, silloin kun yhteiskunnassa on sama virtaus (poliisi, oikeuslaitos), että kieltäminen niiden asioiden olevan todellisia, mitkä ajavat rikkomaan lakia, ihmisyyttä, johtaa pahimmillaan siihen, mikä on nyt jokapäiväistä uutisointia, mitä pöyristyvimmät raiskaukset.

        Kun vältetään liian kauan puuttumisia, kielletään laukaisevat tekijät, ei pidetä kiinni muiden ihmisten arvosta, välinpitämättömyys, oman edun varjeleminen jne.

        Kun psyykkeet eivät oikeasti ole vielä kehittyneet seisomaan paremman hyvän arvojen puolella, vaikkei itsestä, yksittäisestä ihmisestä välittäisi.

        Niin miettisin hetken tarkemmin, lapsen omaiset infaliteetti ilmaisut eivät paljoa arvostusta saa esille. Kieltämiset siitä mitä ympäröivä todellisuys oikeasti ilmentää, aikuisen ihmisen vastuu elämästä. Jos haluaa pukea elämänsä omaan ympyräänsä, pystymättä toteamaan elämän velvoittamaan patemman hyvän tarkoitusta, niin sellainen saa jäädä kauas taakse.

        Elämässä suurinta haittaa ympärilleen aiheuttaa kieltäjät. Kyvyttömät todentamaan tekoja ja niiden seurauksia.

        Tämä on muuten vakava juttu, vanhemmat kieltävät todellisuuden ilmentämisiä, sen takia naiset eivät osaa edes puolustautua, joutuu lukemaan kyllästymiseen asti, miten lamaantuivat.

        Koska yksikään vanhempi ei tee sitä ainoaa oikeaa tekoaan lapsilleen, tekopyhän paskan jauhamisen sijaan, on tuotava ilmi että on ihmisiä jotka voivat tehdä väärin, oli itse minkälainen tahansa. Tuo perinne tulee naisilta jotka ovat omaksuneet mukautuvaisen riippuvuuden miehistä, heidän vihansa välttelemisen takia. Yhteiskunta ei voi toimia yksittäisen perhedynamiikan omaksuneiden mukaisesti, ei voi.

        Kieltäjät aiheuttavat suurinta vahingoa ympärilleen


      • DontworryBehappy
        Tekojajatoimia kirjoitti:

        Tuo kärhämöinnin välttäminen, silloin kun yhteiskunnassa on sama virtaus (poliisi, oikeuslaitos), että kieltäminen niiden asioiden olevan todellisia, mitkä ajavat rikkomaan lakia, ihmisyyttä, johtaa pahimmillaan siihen, mikä on nyt jokapäiväistä uutisointia, mitä pöyristyvimmät raiskaukset.

        Kun vältetään liian kauan puuttumisia, kielletään laukaisevat tekijät, ei pidetä kiinni muiden ihmisten arvosta, välinpitämättömyys, oman edun varjeleminen jne.

        Kun psyykkeet eivät oikeasti ole vielä kehittyneet seisomaan paremman hyvän arvojen puolella, vaikkei itsestä, yksittäisestä ihmisestä välittäisi.

        Niin miettisin hetken tarkemmin, lapsen omaiset infaliteetti ilmaisut eivät paljoa arvostusta saa esille. Kieltämiset siitä mitä ympäröivä todellisuys oikeasti ilmentää, aikuisen ihmisen vastuu elämästä. Jos haluaa pukea elämänsä omaan ympyräänsä, pystymättä toteamaan elämän velvoittamaan patemman hyvän tarkoitusta, niin sellainen saa jäädä kauas taakse.

        Elämässä suurinta haittaa ympärilleen aiheuttaa kieltäjät. Kyvyttömät todentamaan tekoja ja niiden seurauksia.

        "Kärhämöinnin välttäminen"? Mitä se tarkoittaa? Kieltäminen? Minkä kieltäminen?

        Itse puolustan kyllä aina hädässä olevaa. Puutun, jos näen vakavaa epäoikeudenmukaisuutta, tottakai, mutta miksi alkaisen oikeustaisteluun jotakuta hullua vastaan, joka ei mua häiritse pätkäkään? Tuhlaisin elämästäni ja ajastani vaikka 2 vuotta käräjöintiin vaikka mulle on ihan sama, mitä kukin kyttääjä minusta ajattelee, puhuu jne. Ei kiinnosta tippaakaan, si sitten yhtään.

        Mutta, jos näen lapsen epäoikeudenmukaisessa asemassa, puutun varmasti, ja siihen menee aika vähän resursseja, se tulee luonnostaan. Puutun itse tilanteessa ja thats it. Ei se ole minun elämästäni pois, vain pieni hetki, mutta lapselle se voi olla vaikka koko elämä, tai jollekin jota kohdellaan väärin. Mutta alkaisin käräjöimään asian kanssa, joka on minulle mitätön= 0 arvoinen, niin siinä en kyllä näe järkeä, en sitten pennin vertaa. Se olisi eri asia, jos se häiritsisi minua, toki silloin puuttuisin heti. Mutta että alkaisen käyttämään omaa aikaa, resursseja jne. jonkun aisian eteen, josta loppujen lopuksi ei ole mitään hyötyä, ehkä toiselle lankeaisi 200 euroa sakkoa ja stalkkaus jatkuisi, mutta vain eri muodossa. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Ja jokainen kyllä omissa asioissa tietää, mitä pitää tehdä, ja mikä on tarkoituksenmukaista ja mikä ei. Minulle on ihan ja se sama vaikka koko kaupunki näyttäisi 24 h kieltä minulle, en minä elä heistä enkä tarvitse heitä, minulla on omat läheiset ihmiset, jotka eivät näytä kieltä minulle ja riittää. Eikä minun itsetuntoni tai omakuva vaurioidu jonkun stalkkerin toimista. Kovin olisin hepposella tiellä, jos täysin ulkopuolisen ihmisen toimet pystyisivät sekoittamaan omaa elämääni, kun sitä eivät pysty edes tutut tekemään. Erotan jo kaukaa pahan tahdon, ja kun sitä huomaan, niin sellainen ei vain läpäisi minua vaan se pomppaa kuin pingispallo lähettäjälleen ja hänen huolekseen.


      • Eipaljoa
        DontworryBehappy kirjoitti:

        "Kärhämöinnin välttäminen"? Mitä se tarkoittaa? Kieltäminen? Minkä kieltäminen?

        Itse puolustan kyllä aina hädässä olevaa. Puutun, jos näen vakavaa epäoikeudenmukaisuutta, tottakai, mutta miksi alkaisen oikeustaisteluun jotakuta hullua vastaan, joka ei mua häiritse pätkäkään? Tuhlaisin elämästäni ja ajastani vaikka 2 vuotta käräjöintiin vaikka mulle on ihan sama, mitä kukin kyttääjä minusta ajattelee, puhuu jne. Ei kiinnosta tippaakaan, si sitten yhtään.

        Mutta, jos näen lapsen epäoikeudenmukaisessa asemassa, puutun varmasti, ja siihen menee aika vähän resursseja, se tulee luonnostaan. Puutun itse tilanteessa ja thats it. Ei se ole minun elämästäni pois, vain pieni hetki, mutta lapselle se voi olla vaikka koko elämä, tai jollekin jota kohdellaan väärin. Mutta alkaisin käräjöimään asian kanssa, joka on minulle mitätön= 0 arvoinen, niin siinä en kyllä näe järkeä, en sitten pennin vertaa. Se olisi eri asia, jos se häiritsisi minua, toki silloin puuttuisin heti. Mutta että alkaisen käyttämään omaa aikaa, resursseja jne. jonkun aisian eteen, josta loppujen lopuksi ei ole mitään hyötyä, ehkä toiselle lankeaisi 200 euroa sakkoa ja stalkkaus jatkuisi, mutta vain eri muodossa. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Ja jokainen kyllä omissa asioissa tietää, mitä pitää tehdä, ja mikä on tarkoituksenmukaista ja mikä ei. Minulle on ihan ja se sama vaikka koko kaupunki näyttäisi 24 h kieltä minulle, en minä elä heistä enkä tarvitse heitä, minulla on omat läheiset ihmiset, jotka eivät näytä kieltä minulle ja riittää. Eikä minun itsetuntoni tai omakuva vaurioidu jonkun stalkkerin toimista. Kovin olisin hepposella tiellä, jos täysin ulkopuolisen ihmisen toimet pystyisivät sekoittamaan omaa elämääni, kun sitä eivät pysty edes tutut tekemään. Erotan jo kaukaa pahan tahdon, ja kun sitä huomaan, niin sellainen ei vain läpäisi minua vaan se pomppaa kuin pingispallo lähettäjälleen ja hänen huolekseen.

        ? Jos pitää kysyä, niin ei paljoa älyllisestä tasosta kerro.


      • Ristinsäkullakin
        DontworryBehappy kirjoitti:

        "Kärhämöinnin välttäminen"? Mitä se tarkoittaa? Kieltäminen? Minkä kieltäminen?

        Itse puolustan kyllä aina hädässä olevaa. Puutun, jos näen vakavaa epäoikeudenmukaisuutta, tottakai, mutta miksi alkaisen oikeustaisteluun jotakuta hullua vastaan, joka ei mua häiritse pätkäkään? Tuhlaisin elämästäni ja ajastani vaikka 2 vuotta käräjöintiin vaikka mulle on ihan sama, mitä kukin kyttääjä minusta ajattelee, puhuu jne. Ei kiinnosta tippaakaan, si sitten yhtään.

        Mutta, jos näen lapsen epäoikeudenmukaisessa asemassa, puutun varmasti, ja siihen menee aika vähän resursseja, se tulee luonnostaan. Puutun itse tilanteessa ja thats it. Ei se ole minun elämästäni pois, vain pieni hetki, mutta lapselle se voi olla vaikka koko elämä, tai jollekin jota kohdellaan väärin. Mutta alkaisin käräjöimään asian kanssa, joka on minulle mitätön= 0 arvoinen, niin siinä en kyllä näe järkeä, en sitten pennin vertaa. Se olisi eri asia, jos se häiritsisi minua, toki silloin puuttuisin heti. Mutta että alkaisen käyttämään omaa aikaa, resursseja jne. jonkun aisian eteen, josta loppujen lopuksi ei ole mitään hyötyä, ehkä toiselle lankeaisi 200 euroa sakkoa ja stalkkaus jatkuisi, mutta vain eri muodossa. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Ja jokainen kyllä omissa asioissa tietää, mitä pitää tehdä, ja mikä on tarkoituksenmukaista ja mikä ei. Minulle on ihan ja se sama vaikka koko kaupunki näyttäisi 24 h kieltä minulle, en minä elä heistä enkä tarvitse heitä, minulla on omat läheiset ihmiset, jotka eivät näytä kieltä minulle ja riittää. Eikä minun itsetuntoni tai omakuva vaurioidu jonkun stalkkerin toimista. Kovin olisin hepposella tiellä, jos täysin ulkopuolisen ihmisen toimet pystyisivät sekoittamaan omaa elämääni, kun sitä eivät pysty edes tutut tekemään. Erotan jo kaukaa pahan tahdon, ja kun sitä huomaan, niin sellainen ei vain läpäisi minua vaan se pomppaa kuin pingispallo lähettäjälleen ja hänen huolekseen.

        Jos stalkkarin/vainoojan motiivi on perimmiltään joku muu kuin itselleen säälittävän runkkumatskun saaminen ja tunkeilusta voimaantuminen, vaan häpäiseminen vanhanaikaisiin mekanismeihin vetoamalla syytteiden välttämiseksi, joukkovoimalla ja kiusaajakortin esittämisellä. Niin kyllä, tarkemmin kuin ajattelee, kieltämättä olisi hyvä nähdä heidät 200€ sakkolappu kourassa oikeuden jälkeen ja kysyä, että varmaan kannatti vuosia istua kyttäämässä kiusaajakorttia heilutellen kuppi nurin syytteitä vältällekseen. Hah haa varmaan kannattanut.

        Kiusaa teen uhkailemalla kuppi nurin olevia syytteillä, kiusa se on pienikin kiusa. Pysyyväthän kuppi nurin moodissa, siinä sitä on elämää.

        Kieltäminen on sitäkin että esitetään asia jonain muuna mitä se on. Infaliteettisesti kun eivät pysty käsittelemään vääryyksiä väärin tekemisiä, kun pitäisi vaan olla kivaa. Miksei tuollaiset voi pysyä omissa infaliteetti ryhmissä häiritsemästä kunnon ihmisiä.

        Nykyhetkessä on virtauksia, joissa ryhmitytään esittämään asioita painokkaasti omien ideologien mukaisesti, järjenvastaisestikin. Kuin hazardin kaltaiset jotka pokkana ajattelematta, luulevat että aikuista miestä pitäisi suojella etukäteen oletetusta rasistiselta vihasta joita muut aikuiset miehet esittävät. Se viha voi olla muutakin kuin rasistista ko tilanteiden jälkeen.

        Mutta heidän ideologiansa mukaan nykyään tyttöjä, naisia ei tarvi varjella todellisten viha, halveksunta hyökkäyksiltä miesten taholta, pl jos miehet esittävät heidän ryhmäläisille vihakommentteja. Sen jälkeen ovat sikoja, pahan ilmentäjiä. Muiden miesten suhteen todellisiin naisvihaajiin.kohdistavat halo efektin kaltaista myhinää ja ovat keskenään toisiaa varjelemassa.

        Jotain menee ajatuslogiikassa ristiin.


      • Mikäsullaon
        DontworryBehappy kirjoitti:

        "Kärhämöinnin välttäminen"? Mitä se tarkoittaa? Kieltäminen? Minkä kieltäminen?

        Itse puolustan kyllä aina hädässä olevaa. Puutun, jos näen vakavaa epäoikeudenmukaisuutta, tottakai, mutta miksi alkaisen oikeustaisteluun jotakuta hullua vastaan, joka ei mua häiritse pätkäkään? Tuhlaisin elämästäni ja ajastani vaikka 2 vuotta käräjöintiin vaikka mulle on ihan sama, mitä kukin kyttääjä minusta ajattelee, puhuu jne. Ei kiinnosta tippaakaan, si sitten yhtään.

        Mutta, jos näen lapsen epäoikeudenmukaisessa asemassa, puutun varmasti, ja siihen menee aika vähän resursseja, se tulee luonnostaan. Puutun itse tilanteessa ja thats it. Ei se ole minun elämästäni pois, vain pieni hetki, mutta lapselle se voi olla vaikka koko elämä, tai jollekin jota kohdellaan väärin. Mutta alkaisin käräjöimään asian kanssa, joka on minulle mitätön= 0 arvoinen, niin siinä en kyllä näe järkeä, en sitten pennin vertaa. Se olisi eri asia, jos se häiritsisi minua, toki silloin puuttuisin heti. Mutta että alkaisen käyttämään omaa aikaa, resursseja jne. jonkun aisian eteen, josta loppujen lopuksi ei ole mitään hyötyä, ehkä toiselle lankeaisi 200 euroa sakkoa ja stalkkaus jatkuisi, mutta vain eri muodossa. Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. Ja jokainen kyllä omissa asioissa tietää, mitä pitää tehdä, ja mikä on tarkoituksenmukaista ja mikä ei. Minulle on ihan ja se sama vaikka koko kaupunki näyttäisi 24 h kieltä minulle, en minä elä heistä enkä tarvitse heitä, minulla on omat läheiset ihmiset, jotka eivät näytä kieltä minulle ja riittää. Eikä minun itsetuntoni tai omakuva vaurioidu jonkun stalkkerin toimista. Kovin olisin hepposella tiellä, jos täysin ulkopuolisen ihmisen toimet pystyisivät sekoittamaan omaa elämääni, kun sitä eivät pysty edes tutut tekemään. Erotan jo kaukaa pahan tahdon, ja kun sitä huomaan, niin sellainen ei vain läpäisi minua vaan se pomppaa kuin pingispallo lähettäjälleen ja hänen huolekseen.

        Samaistun aina vaan sun kirjoituksiin.


      • LapsellinenVaanEiTyhmä
        Tekojajatoimia kirjoitti:

        Tuo kärhämöinnin välttäminen, silloin kun yhteiskunnassa on sama virtaus (poliisi, oikeuslaitos), että kieltäminen niiden asioiden olevan todellisia, mitkä ajavat rikkomaan lakia, ihmisyyttä, johtaa pahimmillaan siihen, mikä on nyt jokapäiväistä uutisointia, mitä pöyristyvimmät raiskaukset.

        Kun vältetään liian kauan puuttumisia, kielletään laukaisevat tekijät, ei pidetä kiinni muiden ihmisten arvosta, välinpitämättömyys, oman edun varjeleminen jne.

        Kun psyykkeet eivät oikeasti ole vielä kehittyneet seisomaan paremman hyvän arvojen puolella, vaikkei itsestä, yksittäisestä ihmisestä välittäisi.

        Niin miettisin hetken tarkemmin, lapsen omaiset infaliteetti ilmaisut eivät paljoa arvostusta saa esille. Kieltämiset siitä mitä ympäröivä todellisuys oikeasti ilmentää, aikuisen ihmisen vastuu elämästä. Jos haluaa pukea elämänsä omaan ympyräänsä, pystymättä toteamaan elämän velvoittamaan patemman hyvän tarkoitusta, niin sellainen saa jäädä kauas taakse.

        Elämässä suurinta haittaa ympärilleen aiheuttaa kieltäjät. Kyvyttömät todentamaan tekoja ja niiden seurauksia.

        Hakkerointi ym. vakoilu on kyllä vakavaa. Mutta olisi kiva jos sinä kirjoittaja, joka kirjoitat tähän tyyliin ”mallintamisista” ym. hämäristä jutuista, kiinnittäisit huomiota seuraaviin juttuihin: EI ”lapsen omaiset infaliteetti...”, vaan lapsenomaiset infantiiliset. Ovat kyllä synonyymejä, joten kumpaakin ilmaisua ei tarvita. Mitä muuten on ”todellisuuksien ilmentämiset”?


      • Otaaikakone
        Illuusiot kirjoitti:

        Miehiään ihailevat naiset, mukautuvat suhteissaan, mieheen. Täälläkin puhuttu epäsuorasti ja suorasti siitä miten raskas suhde on. Siinä puhuvat mukautuvat naiset mieheen. Ihailu ajaa heidät suhteeseen, toistensa ihaileminen aikansa, nainen omasta näkökulmasta, mies omastaan, mies voi ostaa maailman naiselleen, nainen mukautuu.

        Mitä juttuja sitä nykyaikana joutuukin lukemaan naisten kertomina kuinka oli mukauduttava. Ei ole pakko tietenkään (lukea). Nykyään ihmiset voivat asua erilläänkin omissa asunnoissa, henkisesti ominaan, kuitenkin rakkaudellisesti. Mitään perinteistä mukautumisvaadetta ole olemassa (pakollisena kurssina).

        Mukautuvat tulevat kertomaan parisuhteensa dynamiikkaa, saavat ihailun myötä merkityksellisenä kokeman ihmisen vierelleen. Ilmentävät muille kuinka heidän ihailtu heittää saapasta pitemmälle kuin sinä, kilvoittelevat merkityksellisyydellään toisen varjossa. Ei siinäkään kolumbus reissuja ole tehty, sanovat arvostelustaan kyllästyneet.

        Hei ihmiset ihmisinä ja puuta heinää

        Jatketaan kun kuulijakunta on lämmitetty.

        Mukautuvista naisista, maailma on sekaisin, yhdet puhuu metoo# akselilla naisten pridesta, me-naisissa kuin erillään muusta maailmasta omituiset entiset kotirouvat jakavat kertomuksiaan lapsenomaisin silmin, yks kertoo eron jälkeen opettelevansa rahan käyttöä, kun mies on ennen hoitanut kaiken jne

        Täysin mukautuneita, joilla ei sen vuoksi kehity ymmärrystä ettei kaikilla ole riippuvuuksia, halua alentua miehisen vallan edessä. He eivät tiedosta sitä lapsellisuuksissaan, vaan olettavat mieshahmon edustavan heille koskematonta möhkälettä, joita ei voi vastustaa. Hakevat turvaa möhkäleistä.

        Kieltäytyvät näkemästä muita kuinnoman elämänsä painotuksia.

        Tarpeellisia painotuksia naisten maailmasta 2000-luvulla, vasta itsenäistymässä, kuin koskaan kuulleetkaan 60-70 radikaaleista ajatuksista, naisten riippumattomuuksista.

        Nykypäivänä suomalainen feminismi on rajattu näille ddr mäisen kulttuurin.omaksuneille hyötynäkökulma ajattelijoille. Heiluttavat lippuja joitain vastaan, ei rakentaen jotain kehittävämpää. Lukitsevat "aattensa". Tuskin ovat edes tietoisia naisten seksuaalisesta vallankumouksesta. Sehän on heille kielletty aihe, koska eivät itse sitä harrasta. Jolloin heidän feminististään on tullut irvokas osa, jossa keskitytään näkemään vain miehet, ristiriitaisesti.

        Ei enää puhuta naisten mahdollisuuksista, rajojen avaamisista, todellisesta itsenäisyydestä, ilman kerrostuneita käsityksiä jne


      • Nukkekotikuntoon
        Otaaikakone kirjoitti:

        Jatketaan kun kuulijakunta on lämmitetty.

        Mukautuvista naisista, maailma on sekaisin, yhdet puhuu metoo# akselilla naisten pridesta, me-naisissa kuin erillään muusta maailmasta omituiset entiset kotirouvat jakavat kertomuksiaan lapsenomaisin silmin, yks kertoo eron jälkeen opettelevansa rahan käyttöä, kun mies on ennen hoitanut kaiken jne

        Täysin mukautuneita, joilla ei sen vuoksi kehity ymmärrystä ettei kaikilla ole riippuvuuksia, halua alentua miehisen vallan edessä. He eivät tiedosta sitä lapsellisuuksissaan, vaan olettavat mieshahmon edustavan heille koskematonta möhkälettä, joita ei voi vastustaa. Hakevat turvaa möhkäleistä.

        Kieltäytyvät näkemästä muita kuinnoman elämänsä painotuksia.

        Tarpeellisia painotuksia naisten maailmasta 2000-luvulla, vasta itsenäistymässä, kuin koskaan kuulleetkaan 60-70 radikaaleista ajatuksista, naisten riippumattomuuksista.

        Nykypäivänä suomalainen feminismi on rajattu näille ddr mäisen kulttuurin.omaksuneille hyötynäkökulma ajattelijoille. Heiluttavat lippuja joitain vastaan, ei rakentaen jotain kehittävämpää. Lukitsevat "aattensa". Tuskin ovat edes tietoisia naisten seksuaalisesta vallankumouksesta. Sehän on heille kielletty aihe, koska eivät itse sitä harrasta. Jolloin heidän feminististään on tullut irvokas osa, jossa keskitytään näkemään vain miehet, ristiriitaisesti.

        Ei enää puhuta naisten mahdollisuuksista, rajojen avaamisista, todellisesta itsenäisyydestä, ilman kerrostuneita käsityksiä jne

        Lapsenomaisin silmin maailmaa katsovat naiset eivät näe, kuule väkivaltaa työntäviä miehiä, vaan hellantelttuilevat lapsina miesten edessä, asettaen vaaraan typeryyksissään, lapsellisen maailmankuvansa takia, jossa miehet edustavat heille nallekarhua.

        Maailmankuvat eriävät.


      • Nononoaatos
        Otaaikakone kirjoitti:

        Jatketaan kun kuulijakunta on lämmitetty.

        Mukautuvista naisista, maailma on sekaisin, yhdet puhuu metoo# akselilla naisten pridesta, me-naisissa kuin erillään muusta maailmasta omituiset entiset kotirouvat jakavat kertomuksiaan lapsenomaisin silmin, yks kertoo eron jälkeen opettelevansa rahan käyttöä, kun mies on ennen hoitanut kaiken jne

        Täysin mukautuneita, joilla ei sen vuoksi kehity ymmärrystä ettei kaikilla ole riippuvuuksia, halua alentua miehisen vallan edessä. He eivät tiedosta sitä lapsellisuuksissaan, vaan olettavat mieshahmon edustavan heille koskematonta möhkälettä, joita ei voi vastustaa. Hakevat turvaa möhkäleistä.

        Kieltäytyvät näkemästä muita kuinnoman elämänsä painotuksia.

        Tarpeellisia painotuksia naisten maailmasta 2000-luvulla, vasta itsenäistymässä, kuin koskaan kuulleetkaan 60-70 radikaaleista ajatuksista, naisten riippumattomuuksista.

        Nykypäivänä suomalainen feminismi on rajattu näille ddr mäisen kulttuurin.omaksuneille hyötynäkökulma ajattelijoille. Heiluttavat lippuja joitain vastaan, ei rakentaen jotain kehittävämpää. Lukitsevat "aattensa". Tuskin ovat edes tietoisia naisten seksuaalisesta vallankumouksesta. Sehän on heille kielletty aihe, koska eivät itse sitä harrasta. Jolloin heidän feminististään on tullut irvokas osa, jossa keskitytään näkemään vain miehet, ristiriitaisesti.

        Ei enää puhuta naisten mahdollisuuksista, rajojen avaamisista, todellisesta itsenäisyydestä, ilman kerrostuneita käsityksiä jne

        Kehittymätön psyykkeen osa lyö tiedottoman kieltäjän esille, jos heille toisenlainen kertomus esitettäisiin. Se ei tavoita heidän tietoisuuttaan.

        Sillä ei ole merkitystä heille, se kehittymätön tai vaurioitunut osa hylkii tiedon ja reaktiointi voi olla vain selittävää, projektointi hlön päälle, näkemättä toimia.

        Vapautuvat piilossa, esittävät holtittomuuttaan, vapautuneisuuttaan jopa metoo rajoja hipoen rikkoen, asia mikä ei merkitse heille mitään, mikä todentaa heidän ytimensä rikkoontuneisuutta, viime hetkillä ottavat otteen itsestään, tiedostaen toisen elävän olennon olennaiset rajat. Unohtaen ne hetkellisesti objektointi riemuissaan.

        Kyllä tietysti pohdituttaa mikä noin on ydintä rikkonut, holtittoman käytöksen heijastuksia, kuin olisi käynyt jossain siellä, missä ei pitäisi.


      • Ppoiuuyt
        Nononoaatos kirjoitti:

        Kehittymätön psyykkeen osa lyö tiedottoman kieltäjän esille, jos heille toisenlainen kertomus esitettäisiin. Se ei tavoita heidän tietoisuuttaan.

        Sillä ei ole merkitystä heille, se kehittymätön tai vaurioitunut osa hylkii tiedon ja reaktiointi voi olla vain selittävää, projektointi hlön päälle, näkemättä toimia.

        Vapautuvat piilossa, esittävät holtittomuuttaan, vapautuneisuuttaan jopa metoo rajoja hipoen rikkoen, asia mikä ei merkitse heille mitään, mikä todentaa heidän ytimensä rikkoontuneisuutta, viime hetkillä ottavat otteen itsestään, tiedostaen toisen elävän olennon olennaiset rajat. Unohtaen ne hetkellisesti objektointi riemuissaan.

        Kyllä tietysti pohdituttaa mikä noin on ydintä rikkonut, holtittoman käytöksen heijastuksia, kuin olisi käynyt jossain siellä, missä ei pitäisi.

        Se olisi mielenkiintoisempi tarina. Ei mikään tummien vesien tarina, vaan jäisen hyytävä tarina.

        Nykyään tuo kaiken ohi selostava itsestä tunteet ulos työntävä ajatus on ykkösnumero. Paljon jää kerroksia kun itsensä hallinta on keskiössä (tunteiden kautta).

        Oman aikansa Ikoni MariaV vie sen tapojensa mukaisesti ääripäähän, osa jo tippuu kyydistä tuossa vauhdissa, mitä kaikkea ihmisellä voikaan olla. Kuin katsoisi ympärilleen ja samastuisi parhaisiin paloihin, esitystapaan. Tämä vain pointtina, Mariahan aikoinaan ikonin aseman ansaitsi. Nykyään tuntuu lipsuneen ddr maailmaan hyötynäkökulmasta kelkkaan hyppääjältä.

        Paineet tässä ddr maailmassa on tosin kovat valita puolensa, ilman suurempia harmeja välttääkseen. Kun kuitenkaan valtavirtaan, siihen lapsenomaisuuteen ei ole haluja sopeutua.

        Mietitte miksi tälläistä? Miksi heidän lapsenomaista hellantelluilua häiritään otteilla todellisen maailman ilmentymistä.

        Jaa


      • Toksisetämpärit
        Otaaikakone kirjoitti:

        Jatketaan kun kuulijakunta on lämmitetty.

        Mukautuvista naisista, maailma on sekaisin, yhdet puhuu metoo# akselilla naisten pridesta, me-naisissa kuin erillään muusta maailmasta omituiset entiset kotirouvat jakavat kertomuksiaan lapsenomaisin silmin, yks kertoo eron jälkeen opettelevansa rahan käyttöä, kun mies on ennen hoitanut kaiken jne

        Täysin mukautuneita, joilla ei sen vuoksi kehity ymmärrystä ettei kaikilla ole riippuvuuksia, halua alentua miehisen vallan edessä. He eivät tiedosta sitä lapsellisuuksissaan, vaan olettavat mieshahmon edustavan heille koskematonta möhkälettä, joita ei voi vastustaa. Hakevat turvaa möhkäleistä.

        Kieltäytyvät näkemästä muita kuinnoman elämänsä painotuksia.

        Tarpeellisia painotuksia naisten maailmasta 2000-luvulla, vasta itsenäistymässä, kuin koskaan kuulleetkaan 60-70 radikaaleista ajatuksista, naisten riippumattomuuksista.

        Nykypäivänä suomalainen feminismi on rajattu näille ddr mäisen kulttuurin.omaksuneille hyötynäkökulma ajattelijoille. Heiluttavat lippuja joitain vastaan, ei rakentaen jotain kehittävämpää. Lukitsevat "aattensa". Tuskin ovat edes tietoisia naisten seksuaalisesta vallankumouksesta. Sehän on heille kielletty aihe, koska eivät itse sitä harrasta. Jolloin heidän feminististään on tullut irvokas osa, jossa keskitytään näkemään vain miehet, ristiriitaisesti.

        Ei enää puhuta naisten mahdollisuuksista, rajojen avaamisista, todellisesta itsenäisyydestä, ilman kerrostuneita käsityksiä jne

        Ddr maisen kulttuurin edustajat ristiriitaisesti jopa halosesta aikoinaan tuli sellainen kaksinaismoralistinen, elistinen vaikutelma.

        He feministeiksi itseään nimittävät olettavat että jos kuulevat ihmisen olevan alempien duunarien jälkeläinen, ne tyttäret eevan puusta ovat oletettavasti vain pakotettuja ottamaan ja mukautumaan miehiin. Eivät pidä arvossa, se puhe yhtäläisistä tasa-arvon mahdollisuuksista ei haluta nähdä toteutuvaksi. Tahraavat oletuksillaan surutta, kuin sanoen tuolta tasolta tyttärien osaksi jää olla "häpeällisinä" muistutuksina "miehisestä " maailmasta, johon eivät elistisesti halua muuta kosketuspintaa, näkemystä tuoda.

        Elistisesti nostavat tieteellisen käsitteistön keskiöön, haluamatta myöntää elistisen maailman valheellisuutta omine tekijöineen. Näkevät vain yliopiston naiskuvan sanoituksia.

        Unohtaen kilvoittelevan tasa-arvoisuuden mieskielteisyydessään, joiden ikeen lyövät muita eevan tyttäriä. Jotka eivät samanlaiseen kielteisyyteen mielly.

        Todelliset teot he kieltävät itseltään näkemästä. Jos ne ovat liian lähellä murentamassa kuvitelmia tekijöistä, häpeällisyyksistä.

        Toksinen miehisyys on feministien linjalla nyt, toivomuksena saada miehet ilmentämään itseään naisystävällisemmin. Ko miehet iskevät jarrut päälle ja hakeutuvat nettiin etsimään guruja miehille, jotta saisivat olla omalta osaltaan vaatimassa naisilta perinteisiä suhtautumisia miehiin, muuttuisivat kaikki yhdessä möhkäleiksi.

        Taktiikat ovat tyhjää retoriikkaa, kuin eivät voisi elää ja kehittää rakenteita muuten kuin toisten persoonien hyökkäilyjen kautta. Jättäisin kauas taakse.

        Turvallista yliopistomaista elististä retoriikkaa.

        Kuin ddr maailmankuvasta oppittua, jos et ole puolella olet vastaan.


      • Ihanfaktaa
        Toksisetämpärit kirjoitti:

        Ddr maisen kulttuurin edustajat ristiriitaisesti jopa halosesta aikoinaan tuli sellainen kaksinaismoralistinen, elistinen vaikutelma.

        He feministeiksi itseään nimittävät olettavat että jos kuulevat ihmisen olevan alempien duunarien jälkeläinen, ne tyttäret eevan puusta ovat oletettavasti vain pakotettuja ottamaan ja mukautumaan miehiin. Eivät pidä arvossa, se puhe yhtäläisistä tasa-arvon mahdollisuuksista ei haluta nähdä toteutuvaksi. Tahraavat oletuksillaan surutta, kuin sanoen tuolta tasolta tyttärien osaksi jää olla "häpeällisinä" muistutuksina "miehisestä " maailmasta, johon eivät elistisesti halua muuta kosketuspintaa, näkemystä tuoda.

        Elistisesti nostavat tieteellisen käsitteistön keskiöön, haluamatta myöntää elistisen maailman valheellisuutta omine tekijöineen. Näkevät vain yliopiston naiskuvan sanoituksia.

        Unohtaen kilvoittelevan tasa-arvoisuuden mieskielteisyydessään, joiden ikeen lyövät muita eevan tyttäriä. Jotka eivät samanlaiseen kielteisyyteen mielly.

        Todelliset teot he kieltävät itseltään näkemästä. Jos ne ovat liian lähellä murentamassa kuvitelmia tekijöistä, häpeällisyyksistä.

        Toksinen miehisyys on feministien linjalla nyt, toivomuksena saada miehet ilmentämään itseään naisystävällisemmin. Ko miehet iskevät jarrut päälle ja hakeutuvat nettiin etsimään guruja miehille, jotta saisivat olla omalta osaltaan vaatimassa naisilta perinteisiä suhtautumisia miehiin, muuttuisivat kaikki yhdessä möhkäleiksi.

        Taktiikat ovat tyhjää retoriikkaa, kuin eivät voisi elää ja kehittää rakenteita muuten kuin toisten persoonien hyökkäilyjen kautta. Jättäisin kauas taakse.

        Turvallista yliopistomaista elististä retoriikkaa.

        Kuin ddr maailmankuvasta oppittua, jos et ole puolella olet vastaan.

        Näkevät netti ilakoivat mahdollisuuksia repiä irti hyötyjä kun elistiset kaksinaismoralismilla varustautuneet hyökkivät ja lietsovat. Elitismi luo aina vaikutelmia alistusvallasta, mikä mahdollistaa silmien alla esim raiskaukset, joihin enää feministitkään ei reakoi, kun pitävät eevan tyttäriä häpeällisinä, heikkona oksana taisteluissa toksista miehuutta vastaan, koska siellä heidän kanssaan ovat, sivullisia uhreja. Koska samaistuvat elistiseen näkemykseen, yksioikoiseen vaatimukseen.

        Samaistuvat ja repivät osia omaksi hyödykseen.

        Ddr maailmasta opittua.


      • Hellayellut
        Ihanfaktaa kirjoitti:

        Näkevät netti ilakoivat mahdollisuuksia repiä irti hyötyjä kun elistiset kaksinaismoralismilla varustautuneet hyökkivät ja lietsovat. Elitismi luo aina vaikutelmia alistusvallasta, mikä mahdollistaa silmien alla esim raiskaukset, joihin enää feministitkään ei reakoi, kun pitävät eevan tyttäriä häpeällisinä, heikkona oksana taisteluissa toksista miehuutta vastaan, koska siellä heidän kanssaan ovat, sivullisia uhreja. Koska samaistuvat elistiseen näkemykseen, yksioikoiseen vaatimukseen.

        Samaistuvat ja repivät osia omaksi hyödykseen.

        Ddr maailmasta opittua.

        Helluntelluttelijat näkevät aina kuitenkin joka risukasan läpi pienen valon pilkahduksen, jonka turvin luovat, siihen ja vain siihen keskittyen, kuin tarrautuen viimeiseen oksan tynkään, toivoen rakkauden valaisevan heidät.

        Mutta omaavatko suurempaa ihmisyyttä, jossa jäävät kertomaan eloonjääneinä tarinoita, joita kielletään, arvet kuitenkin itsekunkin sielussa todentamassa universaalin peilistä kaikkialle.

        Periksiantamatta. Nousten helluntelluilusta ihmisyyden kokopäiseen arvostukseen.


    • UskonTähänTeoriaan

      Täällä joskus oli kirjoittanut, "että näppäimistöt ovat itse itsekseen laulaneet, kun on nukahtanut näppäismistön päälle tai jotain" :D Minun mielestäni se oli hyvä teoria, ja jopa hyvinkin uskottava :D Joten summa summaruun, ei ole syyllisiä, joten ei tarvitse hakea syyllisiä, näppäimistö laulaa omia sinfonioitaan :D

    • threalgenius

      Haluan vaan selventää, jotkut ovat kertakaikkiaan niin viisaita, että eivät lähde kaiken maailman hössötyksiin mukaan :) jotenkin älytöntä ajatella, että kopernikus hakkaisi shakissa ihmisen, jonka aivot raksuttaa enemmän kuin tuhat pentium4 sekunnissa!

      • Niinminäkinluulin

        Joskus on uhrattava.


    • näio

      Haluan myös selventää. Täällä nimenomaan haukutaan, vihjaillaan, vi...tuillaan, kerrotaan ihmisten yksityisasioista, mustamaalataan, peitellysti. Ne on niitä niljakkeita, jotka eivät uskalla oikeassa elämässä sanoa mitään.

    • Etole

      Et olekaan. Tiedän sen.

      • Hyvä-

        Hyvä


    • envarppinaole

      Minäkin haluan selventää, että en ole ikinä edes käynyt suomi24 palstalla. En ole.

      • Moraalittomat

        Sitten olet valehtelija.


    • Lähtiköhänjuttu

      Vähän lapasesta.

      • Oikeudenmukaisuus

        Monilla on lähtenyt? Mistä jutusta puhut?


    • KaikenTakanaOn

      Eräs P elle. Sanoin kerran yhdellä palstalla että holocaust tullaan unohtamaan, mikä paljastuikin todeksi. Tämän myönnän totuudeksi, jonka sanomisesta on rangaistava korkeintaan rikesakolla.
      P elle tuli siitä minua syyttämään, koska tiesi sen olevan totta, aivan kuin minä olisin siitä vastuussa! El on se todellinen Saatana.

    • vaintotuuksia

      en hauku tai arvostele koskaan ketään, myöskään täällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe