Kani yksin

Puputtaja

Siis mitä teen kun mulla on kani joka on jo vanhus ja pupukaverit on vähän aikaa sitten lähtenyt taivaaseen viettämään ikuista elämää ja kun tää vanhus eli Peikko jäi nyt ihan yksin kun koko ajan on saanut olla kaverin kanssa niin mitä teen kun yksinäinen on? :(

1

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoveYouForever

Hanki uusi kani seuraksi? Meidän vanhalla 8 vuotiaalle kanille hankittiin kanikaveri seuraksi kun on ollut koko elämän ajan joku lajitoveri lähellä. Ei se vanhus kylläkään tullut toimeen eli piti olla eri häkeissä ja väliä, mutta kyllä se toisen kanin olemassaolo ja kun näki kaverin, piristi sitä ja sehän eli vielä 2 vuotta lisää. Sen kanikaveri oli sitten minun kanina jota hoidin kun ei siskoani enää kaniharrastus kiinnostanut. Nyt viime kesänä kun se minun kanini oli ollut pari vuotta yksin, hankittiin taas kanikaveri, vaikkakin se asui eri huoneessa, sillä minun kanini oli vähän agressiivinen muita kaneja kohtaan.... hehe... no mut sitten se minun kanini päätti heittää aivan yllättäen henkensä tossa pari päivää sitten itsenäisyyspäivän jälkee yöllä. Jestas ku oli järkytys ku olin aamulla ennen koulun lähtöä menossa rapsuttamaan kania, vaihtamaan veden ja laittamaan heinät nii onki kani kyljellään ja kuolleena. Sil oli kyl ollu valeraskaus menossa, mutta voiko siihen kuolla? Kun ei muitakaan syitä löytyny että miksi se kuoli ku kaikki oli ollu tosi hyvin ja kani oli terve nelivuotias. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2479
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      74
      2331
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1314
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      113
      1144
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1108
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      233
      997
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      864
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      799
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe