Siis mitä teen kun mulla on kani joka on jo vanhus ja pupukaverit on vähän aikaa sitten lähtenyt taivaaseen viettämään ikuista elämää ja kun tää vanhus eli Peikko jäi nyt ihan yksin kun koko ajan on saanut olla kaverin kanssa niin mitä teen kun yksinäinen on? :(
Kani yksin
1
170
Vastaukset
- LoveYouForever
Hanki uusi kani seuraksi? Meidän vanhalla 8 vuotiaalle kanille hankittiin kanikaveri seuraksi kun on ollut koko elämän ajan joku lajitoveri lähellä. Ei se vanhus kylläkään tullut toimeen eli piti olla eri häkeissä ja väliä, mutta kyllä se toisen kanin olemassaolo ja kun näki kaverin, piristi sitä ja sehän eli vielä 2 vuotta lisää. Sen kanikaveri oli sitten minun kanina jota hoidin kun ei siskoani enää kaniharrastus kiinnostanut. Nyt viime kesänä kun se minun kanini oli ollut pari vuotta yksin, hankittiin taas kanikaveri, vaikkakin se asui eri huoneessa, sillä minun kanini oli vähän agressiivinen muita kaneja kohtaan.... hehe... no mut sitten se minun kanini päätti heittää aivan yllättäen henkensä tossa pari päivää sitten itsenäisyyspäivän jälkee yöllä. Jestas ku oli järkytys ku olin aamulla ennen koulun lähtöä menossa rapsuttamaan kania, vaihtamaan veden ja laittamaan heinät nii onki kani kyljellään ja kuolleena. Sil oli kyl ollu valeraskaus menossa, mutta voiko siihen kuolla? Kun ei muitakaan syitä löytyny että miksi se kuoli ku kaikki oli ollu tosi hyvin ja kani oli terve nelivuotias. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa38610164Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat956474Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4096220SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1614531Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä13858Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien883424Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal963391Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en643206Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,73138Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103092