Siis mitä teen kun mulla on kani joka on jo vanhus ja pupukaverit on vähän aikaa sitten lähtenyt taivaaseen viettämään ikuista elämää ja kun tää vanhus eli Peikko jäi nyt ihan yksin kun koko ajan on saanut olla kaverin kanssa niin mitä teen kun yksinäinen on? :(
Kani yksin
1
187
Vastaukset
- LoveYouForever
Hanki uusi kani seuraksi? Meidän vanhalla 8 vuotiaalle kanille hankittiin kanikaveri seuraksi kun on ollut koko elämän ajan joku lajitoveri lähellä. Ei se vanhus kylläkään tullut toimeen eli piti olla eri häkeissä ja väliä, mutta kyllä se toisen kanin olemassaolo ja kun näki kaverin, piristi sitä ja sehän eli vielä 2 vuotta lisää. Sen kanikaveri oli sitten minun kanina jota hoidin kun ei siskoani enää kaniharrastus kiinnostanut. Nyt viime kesänä kun se minun kanini oli ollut pari vuotta yksin, hankittiin taas kanikaveri, vaikkakin se asui eri huoneessa, sillä minun kanini oli vähän agressiivinen muita kaneja kohtaan.... hehe... no mut sitten se minun kanini päätti heittää aivan yllättäen henkensä tossa pari päivää sitten itsenäisyyspäivän jälkee yöllä. Jestas ku oli järkytys ku olin aamulla ennen koulun lähtöä menossa rapsuttamaan kania, vaihtamaan veden ja laittamaan heinät nii onki kani kyljellään ja kuolleena. Sil oli kyl ollu valeraskaus menossa, mutta voiko siihen kuolla? Kun ei muitakaan syitä löytyny että miksi se kuoli ku kaikki oli ollu tosi hyvin ja kani oli terve nelivuotias. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501