Kani yksin

Puputtaja

Siis mitä teen kun mulla on kani joka on jo vanhus ja pupukaverit on vähän aikaa sitten lähtenyt taivaaseen viettämään ikuista elämää ja kun tää vanhus eli Peikko jäi nyt ihan yksin kun koko ajan on saanut olla kaverin kanssa niin mitä teen kun yksinäinen on? :(

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoveYouForever

Hanki uusi kani seuraksi? Meidän vanhalla 8 vuotiaalle kanille hankittiin kanikaveri seuraksi kun on ollut koko elämän ajan joku lajitoveri lähellä. Ei se vanhus kylläkään tullut toimeen eli piti olla eri häkeissä ja väliä, mutta kyllä se toisen kanin olemassaolo ja kun näki kaverin, piristi sitä ja sehän eli vielä 2 vuotta lisää. Sen kanikaveri oli sitten minun kanina jota hoidin kun ei siskoani enää kaniharrastus kiinnostanut. Nyt viime kesänä kun se minun kanini oli ollut pari vuotta yksin, hankittiin taas kanikaveri, vaikkakin se asui eri huoneessa, sillä minun kanini oli vähän agressiivinen muita kaneja kohtaan.... hehe... no mut sitten se minun kanini päätti heittää aivan yllättäen henkensä tossa pari päivää sitten itsenäisyyspäivän jälkee yöllä. Jestas ku oli järkytys ku olin aamulla ennen koulun lähtöä menossa rapsuttamaan kania, vaihtamaan veden ja laittamaan heinät nii onki kani kyljellään ja kuolleena. Sil oli kyl ollu valeraskaus menossa, mutta voiko siihen kuolla? Kun ei muitakaan syitä löytyny että miksi se kuoli ku kaikki oli ollu tosi hyvin ja kani oli terve nelivuotias. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      219
      3190
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      313
      2791
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1808
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      55
      1715
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      45
      1585
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1376
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1322
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1270
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      428
      1266
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1259
    Aihe