Huomenna Pariisiin, kenties.....

Kolomonen

Ai että kun siellä on niin iihanaa..
No, niin sinne vaan sitten sitä niin ihanaa Keski- ja Eteläeurooppalaista kulttuuriva hakemmaan ja siitä naattimmaan.
Voi hyvä ihme sitä immeisen pöljyyttä, kun ei ou hyvä olla kotikonnuilla. En malttanu olla sanomata, kun uutiset luvin. Siitä ei ennee mittää muuta puutu, kun se, jotta joku suomalaenen valittaa. "Ei minua kukaan pelasta". Ulkoministeriö, vai sisä? Miten minä pääsen täältä, öäeeöö, töö,öö.

7

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomen-puhistus

Ei muutakuin keltainen liivi niskaan ja toimintaa.

• keltaliivitmarssii

Pittää vain varoa, ettei saa kiveä naamaan kun asioi Parriisin loistokkaissa kaupoissa ostamassa Lancomea ja Vuittonia ;)

• mellakkaa

Eikös sillä Vuittonin laukulla olisi hyvä roudata kiviä mielenosoitukseen että pääsee heittelemään! Tuskin ne poliisit tutkisi kun on niin laukku naisella, että mitä siellä on! Se vain ihmetyttää että minkä takia ne ei käytä molotovin koktaileja noihin poliisiautoihin?
      Eilenkin poliisiautoja oli rivissä rinnakkain kun oli katu suljettu? Mikäpä olisi ollut nakata vaikka katolta muutama molotovilainen niitten autojen päälle jos se poliisi on vihollinen?
      Ennen polttavat muitten henkilöautoja kadulla, aika pölvästejä ovat!

• Mellakoita tai ei, on tuo Pariisi silti kaikesta huolimatta vähän hohdokkaampi paikka kuin Lieksa.

• hohtokenkätjalassa

Jos hohto on sinulle tärkeää, toivon , että voit pysyväisesti muuttaaa Pariisiin. Tervemenoa ja good riddance, niinkuin meillä Mätäsvaarassa sanotaan ;)

• viihdypitempäänkernaasti
        hohtokenkätjalassa kirjoitti:

Jos hohto on sinulle tärkeää, toivon , että voit pysyväisesti muuttaaa Pariisiin. Tervemenoa ja good riddance, niinkuin meillä Mätäsvaarassa sanotaan ;)

Oikein hyvää matkaa!

• Tulipa käytyä reilu kymmenen vuotta sitten kun työnantaja antoi matkan 50-vuotis lahjaksi. Eiffelin tornista näkee hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe