Onnee ja häpeilemätöntä arvottomuutta jatkossakin suhteisiisi, käytät naisia törkeisiin mielihaluihisi miten millonkin mielit. Säälin sinua ja naisiasi joihin kulloinkin isket kyntesi. Ja kullisi.
Pelimiehelle
6
213
Vastaukset
- terveminäkadoksissa
Seksiriippuvuuskin on vain sairaus, sellaiseenkin voi hakea apua. Onhan se varmaan kauheeta katsella vierestä sellaisen ihmisen käytöstä, joka on kusessa itsensä kanssa eikä itse tajua hakea apua, että pääsisi normaaliksi terveeksi itsekseen sekä kokemaan tervettä suhdetta itseään sekä muita kohtaan.
- Voimitäämmiä
Kateus ja mustasukkaisuuskin on sairaus, millä tavalla hänen seksielämänsä teille kuuluu,?? No jos hän on teidän aviomies niin ymmärrän, mutta älkää ohjeistako, tyrkkyjä löytyy myös naisista,
Isken kärsäni tipuun kuin tipuun, mutta en sinuun. Kertooko tämä tarpeeksi siitä minkälaisena sinut näen.
- niinettä
Kyll porsaskin paskaa väistää vaikka kurassa kieriikin?
- porari_kärsäkäs
Seksii, seksii, toiset ne syö vain keksii. Tilulilu-lii ;o)
- Riittaaaaa
Markku se laulaa ja lirittää😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178