Tahdotko mut tosissaan

touhukassa

Ja oleko nainen jo sunnitellut oikein kirkkohäätkin

23

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkuinpuhuttiin

Olen. Kartanossa sitten ihanat juhlat. Oikein kunnon häät ❤

• kaukaaviisas

Ei. En tahdo, en missään tapauksessa. Minä en mene koskaan niihin naamiaisiin mihin valtaosa aikuisporukasta sortuu. Vain todetakseen pari vuotta jälkeenpäin että ois todellakaan pitänyt heidänkään, ja eroavat.

• tahtoisinsut

mut en mä nyt mitään häitä sentään ole suunnitellu. Kuhan nyt ensin oltais edes yhdessä.

• einaimisiin

mitä ikäluokkaa olet

• olen.vain

keski-ikäinen. Ei mulla kyllä avioliittoa vastaan mitään ole. En vaan tykkäis mistään isoista kirkkohäistä.

• mistähänlöytäis
        olen.vain kirjoitti:

keski-ikäinen. Ei mulla kyllä avioliittoa vastaan mitään ole. En vaan tykkäis mistään isoista kirkkohäistä.

mähän tykkään miehestä,joka suunnittelee meidän elämää sitten vaan mun kans kaksistaan,eikä täällä julkisesti kaikkien muiden kanssa :)

• rienausta

Minusta uskontoa ja miehen ja naisen halua punkata yhdessä ei tule sekoittaa keskenään.

• Pakana

Vanhat kirkot edustavat mielestäni kulttuurihistoriaa ja ovat upeita. Vastustan kuitenkin kyseistä instituutiota. En ole menossa naimisiin, ehkä harkitsen jos kositaan.

• Mitätykkäät

Joo🤗metsähäät❤️

• touhukassa

Noh mikä ettei💝

• Mitästykkäät

Siispä tuumasta toimeen🤗 mikä päivämäärä sopisi❤️

• hullupäähänpinttymä

Eilen tein koneella töitä, kuuntelin samalla musiikkia. Tämän tästä näin sieluni silmin hänet ja minut tanssimassa häävalssia. En pystynyt keskittymään töihin lainkaan kun hymyilytti. En minä tiedä mistä nämä mielikuvat tulla tupsahtavat kun ei niillä ole mitään todellisuuspohjaa. Sama juttu jos yritän meditoida niin näen hänet mielessäni.

Meidän häissä olisi sitten hyvä sää tilauksessa kun ei niitä muuten voi pitää taivasalla. ;) Lapin kesä on lyhyt.

• oikeestikiva

Ihanan kuulosta. Wau, romanttisiakin miehiä löytyy. Mä niin toivon, että miehetkin pystyis varttuessaan nuorista aikuisiksi säilyttään sen herkkyyden (mitä siis osalla on) mitä heillä on.

• hullupäähänpinttymä
        oikeestikiva kirjoitti:

Ihanan kuulosta. Wau, romanttisiakin miehiä löytyy. Mä niin toivon, että miehetkin pystyis varttuessaan nuorista aikuisiksi säilyttään sen herkkyyden (mitä siis osalla on) mitä heillä on.

Öö, olen nainen.

• kivalukeatämmöisiä

Olipa suloinen viesti :)

• Mies_vm1979
        hullupäähänpinttymä kirjoitti:

Öö, olen nainen.

Joku mies on onnekas kun sinut saat, :) Lapin luonto luo outoa taikaa.

• Häät

Juu niin olisi ihanaa. Vaikka etelässä huidellaanki.

• Suunnitelmiavain

Tahdon sut. Sähän ne olet suunnitellut.

• Ei vitsit, täälläkö ne häätkin nykyisin suunnitellaan 🤣 Löytyykös täältä pastoria paikan päältä?

• Hetivalmiinaamen

Täällä on palstapastori

• No sitten ei puutukaan kaaso ja bestman 🤣 Sulhanen ja morsian varmaan löytyy tuolta ylempää.

• Knainen

Joo. Tietysti. Tottakai. Mut kukahan sä oot?

No siis voidaanko olla sillee koeajalla kun kerran tavataan ekaa kertaa vasta papin eessä?

Voin sit heittää pihalle jos oot huono tapainen ja huonosti äitisi kouluttama. En mäkään jaksaisi äitisi työtä loppuun saattaa kun ei se vaimon tehtävä olen

Toisekseen kävisi vähän rankaksi vatsa pystyssä ja yks vaippaikäinen jo maailmaan tulleena joutua vielä äidiksi sinullekin.

Kato kyllä se perhe ihan kunnon aikuisen miehen tarvii eikä kahden vauvaikäisen lisäksi sellaista aikuista miestä jolla 15 v teinin uhma ja angsti kaikenlaisen käytöshäiriön ja aivottoman toilailua lisäksi.

Eiköhän sellainen 3 kk koeaika paljasta sellaiset taipumukset jotka johtaisi avioliiton purkamiseen.

En halua avioliittoon kirkossa.
      Talvihäät jossain tuolla lapin suunnilla. Vaikka Kemin lumilinnassa.
      Yöllä tähtitaivaan alla!!

Tai vaan silleen maistraatissa nopeasti kun tää meidän juttu nyt ei nyt oo mikään rakkaus juttu.

• KaikkeaPitääKokeilla

Paitsi tanhupalloa. Minäkin haluaisin naimisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3046
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2361
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      240
      1934
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1915
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      22
      1902
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1596
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1164
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe