Tahdotko mut tosissaan

touhukassa

Ja oleko nainen jo sunnitellut oikein kirkkohäätkin

23

1153

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkuinpuhuttiin

Olen. Kartanossa sitten ihanat juhlat. Oikein kunnon häät ❤

• kaukaaviisas

Ei. En tahdo, en missään tapauksessa. Minä en mene koskaan niihin naamiaisiin mihin valtaosa aikuisporukasta sortuu. Vain todetakseen pari vuotta jälkeenpäin että ois todellakaan pitänyt heidänkään, ja eroavat.

• tahtoisinsut

mut en mä nyt mitään häitä sentään ole suunnitellu. Kuhan nyt ensin oltais edes yhdessä.

• einaimisiin

mitä ikäluokkaa olet

• olen.vain

keski-ikäinen. Ei mulla kyllä avioliittoa vastaan mitään ole. En vaan tykkäis mistään isoista kirkkohäistä.

• mistähänlöytäis
        olen.vain kirjoitti:

keski-ikäinen. Ei mulla kyllä avioliittoa vastaan mitään ole. En vaan tykkäis mistään isoista kirkkohäistä.

mähän tykkään miehestä,joka suunnittelee meidän elämää sitten vaan mun kans kaksistaan,eikä täällä julkisesti kaikkien muiden kanssa :)

• rienausta

Minusta uskontoa ja miehen ja naisen halua punkata yhdessä ei tule sekoittaa keskenään.

• Pakana

Vanhat kirkot edustavat mielestäni kulttuurihistoriaa ja ovat upeita. Vastustan kuitenkin kyseistä instituutiota. En ole menossa naimisiin, ehkä harkitsen jos kositaan.

• Mitätykkäät

Joo🤗metsähäät❤️

• touhukassa

Noh mikä ettei💝

• Mitästykkäät

Siispä tuumasta toimeen🤗 mikä päivämäärä sopisi❤️

• hullupäähänpinttymä

Eilen tein koneella töitä, kuuntelin samalla musiikkia. Tämän tästä näin sieluni silmin hänet ja minut tanssimassa häävalssia. En pystynyt keskittymään töihin lainkaan kun hymyilytti. En minä tiedä mistä nämä mielikuvat tulla tupsahtavat kun ei niillä ole mitään todellisuuspohjaa. Sama juttu jos yritän meditoida niin näen hänet mielessäni.

Meidän häissä olisi sitten hyvä sää tilauksessa kun ei niitä muuten voi pitää taivasalla. ;) Lapin kesä on lyhyt.

• oikeestikiva

Ihanan kuulosta. Wau, romanttisiakin miehiä löytyy. Mä niin toivon, että miehetkin pystyis varttuessaan nuorista aikuisiksi säilyttään sen herkkyyden (mitä siis osalla on) mitä heillä on.

• hullupäähänpinttymä
        oikeestikiva kirjoitti:

Ihanan kuulosta. Wau, romanttisiakin miehiä löytyy. Mä niin toivon, että miehetkin pystyis varttuessaan nuorista aikuisiksi säilyttään sen herkkyyden (mitä siis osalla on) mitä heillä on.

Öö, olen nainen.

• kivalukeatämmöisiä

Olipa suloinen viesti :)

• Mies_vm1979
        hullupäähänpinttymä kirjoitti:

Öö, olen nainen.

Joku mies on onnekas kun sinut saat, :) Lapin luonto luo outoa taikaa.

• Häät

Juu niin olisi ihanaa. Vaikka etelässä huidellaanki.

• Suunnitelmiavain

Tahdon sut. Sähän ne olet suunnitellut.

• Ei vitsit, täälläkö ne häätkin nykyisin suunnitellaan 🤣 Löytyykös täältä pastoria paikan päältä?

• Hetivalmiinaamen

Täällä on palstapastori

• No sitten ei puutukaan kaaso ja bestman 🤣 Sulhanen ja morsian varmaan löytyy tuolta ylempää.

• Knainen

Joo. Tietysti. Tottakai. Mut kukahan sä oot?

No siis voidaanko olla sillee koeajalla kun kerran tavataan ekaa kertaa vasta papin eessä?

Voin sit heittää pihalle jos oot huono tapainen ja huonosti äitisi kouluttama. En mäkään jaksaisi äitisi työtä loppuun saattaa kun ei se vaimon tehtävä olen

Toisekseen kävisi vähän rankaksi vatsa pystyssä ja yks vaippaikäinen jo maailmaan tulleena joutua vielä äidiksi sinullekin.

Kato kyllä se perhe ihan kunnon aikuisen miehen tarvii eikä kahden vauvaikäisen lisäksi sellaista aikuista miestä jolla 15 v teinin uhma ja angsti kaikenlaisen käytöshäiriön ja aivottoman toilailua lisäksi.

Eiköhän sellainen 3 kk koeaika paljasta sellaiset taipumukset jotka johtaisi avioliiton purkamiseen.

En halua avioliittoon kirkossa.
      Talvihäät jossain tuolla lapin suunnilla. Vaikka Kemin lumilinnassa.
      Yöllä tähtitaivaan alla!!

Tai vaan silleen maistraatissa nopeasti kun tää meidän juttu nyt ei nyt oo mikään rakkaus juttu.

• KaikkeaPitääKokeilla

Paitsi tanhupalloa. Minäkin haluaisin naimisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      939
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      918
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      39
      839
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      665
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      644
    6. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      615
    7. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      552
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      538
    9. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      162
      497
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      5
      491
    Aihe