Kun käytetty...
Huumeneule....
Oot nainen yht.likainen
10
448
Vastaukset
- Kysymystä
Huumeneule? Onko se niinkuin huumeiden käyttäjän päällä oleva neule?
- Huumeneule
Ei mulle 🥰😇
- tottatosiaan
😆🤣🤣🤣🤣
sinähän ne huumeneuleet tiedät
pilvenpolttelija - nysämunaiselle
Huumeneule? Nevö hööd. Mut aapee huumeiden käyttäjä varmaan tietää paremmin.
Pd. Erään nysämunaisen huumehörhön ei ole varaa puhua likaisesta mitään😂😂 - yht.likaiselle
Taas tämä omaa lukihäiriökieltään kirjoittava harhainen houreilija :D . Mä annan sulle vinkin, kirjoita sana päivässä, niin viikossa saat aikaan jo kokonaisen lauseen! "yht.likainen" oot aika mielenvikainen. :D
- Kuivapillu
Voi ei, pyydän anteeksi sinulta. Kirjoitan jatkossa oikein.
- yht.likaiselle
Oi, olen sinusta niin ylpeä. Vau, mikä muutos hetkessä. Anteeksikin pyysit sinä miesten mies. Mutta minusta et saisi nimitellä itseäsi "kuivapilluksi" , mielummin paskavuoreksi. :D
- Seithcjjgvk
Kuinka painavana pitäisit omaa arviota muista ihmisistä?
Vitsinä tai vittuiluna tämä sun aloitus kertoo ehkä enemmän itsestäsi kuin kenestäkään muusta.
Vai onko nämä näitä: oon mä niin kova tyyppi nimetön palstoilla kun uskalla . huumeneule, tää ilmeisesti joku uus juttu?
ulkoillessa toisinaan kura ja koiranpaskat lentää...- viärälle.vaimolle
oot akka yhtä puhas mite korppi ruikkuosuma. ootsie aikasinki hereillä saatanan yliopin apina huoraa perkelettä.
suomalainen on täällä. saatana on mualla aina.
väärän vaimon kita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39584Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t218512- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492