Kun käytetty...
Huumeneule....
Oot nainen yht.likainen
10
438
Vastaukset
- Kysymystä
Huumeneule? Onko se niinkuin huumeiden käyttäjän päällä oleva neule?
- Huumeneule
Ei mulle 🥰😇
- tottatosiaan
😆🤣🤣🤣🤣
sinähän ne huumeneuleet tiedät
pilvenpolttelija - nysämunaiselle
Huumeneule? Nevö hööd. Mut aapee huumeiden käyttäjä varmaan tietää paremmin.
Pd. Erään nysämunaisen huumehörhön ei ole varaa puhua likaisesta mitään😂😂 - yht.likaiselle
Taas tämä omaa lukihäiriökieltään kirjoittava harhainen houreilija :D . Mä annan sulle vinkin, kirjoita sana päivässä, niin viikossa saat aikaan jo kokonaisen lauseen! "yht.likainen" oot aika mielenvikainen. :D
- Kuivapillu
Voi ei, pyydän anteeksi sinulta. Kirjoitan jatkossa oikein.
- yht.likaiselle
Oi, olen sinusta niin ylpeä. Vau, mikä muutos hetkessä. Anteeksikin pyysit sinä miesten mies. Mutta minusta et saisi nimitellä itseäsi "kuivapilluksi" , mielummin paskavuoreksi. :D
- Seithcjjgvk
Kuinka painavana pitäisit omaa arviota muista ihmisistä?
Vitsinä tai vittuiluna tämä sun aloitus kertoo ehkä enemmän itsestäsi kuin kenestäkään muusta.
Vai onko nämä näitä: oon mä niin kova tyyppi nimetön palstoilla kun uskalla . huumeneule, tää ilmeisesti joku uus juttu?
ulkoillessa toisinaan kura ja koiranpaskat lentää...- viärälle.vaimolle
oot akka yhtä puhas mite korppi ruikkuosuma. ootsie aikasinki hereillä saatanan yliopin apina huoraa perkelettä.
suomalainen on täällä. saatana on mualla aina.
väärän vaimon kita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764251
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?662324Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 491919
- 1181901
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541678- 561672
- 661582