Kun käytetty...
Huumeneule....
Oot nainen yht.likainen
10
433
Vastaukset
- Kysymystä
Huumeneule? Onko se niinkuin huumeiden käyttäjän päällä oleva neule?
- Huumeneule
Ei mulle 🥰😇
- tottatosiaan
😆🤣🤣🤣🤣
sinähän ne huumeneuleet tiedät
pilvenpolttelija - nysämunaiselle
Huumeneule? Nevö hööd. Mut aapee huumeiden käyttäjä varmaan tietää paremmin.
Pd. Erään nysämunaisen huumehörhön ei ole varaa puhua likaisesta mitään😂😂 - yht.likaiselle
Taas tämä omaa lukihäiriökieltään kirjoittava harhainen houreilija :D . Mä annan sulle vinkin, kirjoita sana päivässä, niin viikossa saat aikaan jo kokonaisen lauseen! "yht.likainen" oot aika mielenvikainen. :D
- Kuivapillu
Voi ei, pyydän anteeksi sinulta. Kirjoitan jatkossa oikein.
- yht.likaiselle
Oi, olen sinusta niin ylpeä. Vau, mikä muutos hetkessä. Anteeksikin pyysit sinä miesten mies. Mutta minusta et saisi nimitellä itseäsi "kuivapilluksi" , mielummin paskavuoreksi. :D
- Seithcjjgvk
Kuinka painavana pitäisit omaa arviota muista ihmisistä?
Vitsinä tai vittuiluna tämä sun aloitus kertoo ehkä enemmän itsestäsi kuin kenestäkään muusta.
Vai onko nämä näitä: oon mä niin kova tyyppi nimetön palstoilla kun uskalla . huumeneule, tää ilmeisesti joku uus juttu?
ulkoillessa toisinaan kura ja koiranpaskat lentää...- viärälle.vaimolle
oot akka yhtä puhas mite korppi ruikkuosuma. ootsie aikasinki hereillä saatanan yliopin apina huoraa perkelettä.
suomalainen on täällä. saatana on mualla aina.
väärän vaimon kita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931