paiskiminen ja tuu tänne. Hellitään eka toisiamme ja käydään vasta sen jälkeen kaikki kipeät asiat läpi. Ehkä mitään läpikäytävää ei hellimisen jälkeen enää olekaan...
Lopetahan mies jo töiden
9
761
Vastaukset
Onpas läpikäymistä, älä yritäkkään laistaa :D Ja kuka sitä nyt illalla töissä olis?
- Vastauseräältämieheltä
Mistä tiedät, että olin töissä? Lopetin jo tälle päivälle.
- juutuubissasitten
Tiedän, että oli ainakin aiemmin. Kuulin äänen portaita ohittaessa. Mutta en mä sitä tiedä, moneenko oli. Monesti kyllä varmaan on tuohon aikaan vielä.
- kultakypärä
Ai mä luulin et AP on ihan eläkemiähiä😉
- Sanoisin
Että asiat pitää selvittää eikä haudata.
- käännähdys.ähkäisy
Kyllä se työstä käy kun vetääkin vasenta lonkkaa heti oikean jälkeen.
- köyhä_
Köyhän on pakko tehdä töitä.
- Sairaitihmisiä
Voi mikä ääliö. Mies on varattu toiselle! Työpaikkasuhteet ovat muutenkin mielen sairautta!
- teinminkävoin
Susta jää kyllä antisankarimies kunnon jälki historiaan typerimpänä pellenä ikinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864