Mitä nyt tehdään :)

mitänyttehdään

Tuliko rajat vastaan :)

39

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisminkä

      asian suhteen?

      • hipeheihurraa

        Sallitut rajat :) Eu lainsäädännöt tai leluissa merkki :)


    • Eivissiinmitään

      Sinulle tuli.

    • jokainenluo

      itse oman elämänsä rajat. Mut useinhan täällä heti syyllistetään ihmisiä, vaikka niin voi käydä kelle vaan.

    • Rajatontavainkesäsin

      On hyvä tietää omat rajansa ettei loukkaa ketään.

    • sydämen_äänellä_mennään

      Mulla ei oo muita rajoja, kuin että jos sydän ei oo mukana, niin en mäkään.

    • Tahtoisipitääsuitsissa

      Sydän on oikullinenkin.

    • NoSitäsNy

      Ei tullu. Oon ihan lääpällään sinuun. Kyllä sun pitäis se ymmärtää <3

      • KomealleMiehelle

        En ole varma, antaisitko vinkkiä?


    • tavoiteelämässä

      Minulla ei ole sydäntä. Sen olen menettänyt, joten minuun ei koske. Se ei voi pettää, kun sellaista ei ole, se ei voi antaa kun sellaista ei ole, siellä ei ole mitään- se on viety, sen kun nään suutun, sydämiä on vain yksi- sen menetin aikoja sitten, sydän pysähtyy, sen haluan- en ole tilivelvollinen kenellekkään, mutta en omista sitä, en koskaan: en koskaan: en koskaan: en silloinkaan, vedän viimeiseen asti tai otan kirjeensulkian ja avaan kuoren.

    • Mihinkähän kohti se viiva pitäisi vetää 😁

      • aptrulli

        Eiköhän herra suurspämmi tiedä rajansa ihan itse


      • Sopivaanpaikkaan

        Omalle puolelle.


      • Viisain vetää aita sitten. En oikein tahdo pysyä omalla puolella 😁


    • Tunteella.mennään

      Tunteillani ei ole rajoja ne menee minne tahtoo. Järki niitä yrittää vain tielleni asetella. Kumman ajattelit voittavan?

      • viisausonsydämessä

        Niinhän se järki yrittää aina niitä rajoja asetella. Näin itselläkin mutta näyttää käyvän niin, että tunteet ottaa koko ajan enemmän valtaa ja rajat tuntuu kaatuilevan yks kerrallaan.


      • Tunteella.mennään
        viisausonsydämessä kirjoitti:

        Niinhän se järki yrittää aina niitä rajoja asetella. Näin itselläkin mutta näyttää käyvän niin, että tunteet ottaa koko ajan enemmän valtaa ja rajat tuntuu kaatuilevan yks kerrallaan.

        Niin tässä on käymässä, rajat murtuu...


      • järkeäpäähän

        Koitahan säkin miettiä jo järjelläs, että mikä tekee sulle hyvää ihmisenä. Se on ikävä katsella ihmistä, joka roikkuu kiinni tuntein sellaisessa ihmisessä, joka ei tee hänelle mitään hyvää. Itsekin olen törmännyt tällä palstalla juoppoon naiseen, joka huijaa hyväuskoisilta miehiltä rahaa tämän palstan kautta. Oma kumppanikin meni siihen halpaan, itselle asia paljastui parisen vuotta sitten. Onneksi mies on nyt kuitenkin toipumassa ja tajunnut, että miten on tullut hyväksikäytetyksi.


      • näinkö.kävi

        Ei wittuu kyl sun pitäisi jotain roskanovelleja kirjoitella ja päästää tuo luovuus kukkimaan hieman terveemmällä tavalla😂


    • Kuplassa

      Kun on hyvä olla, niin on hyvä olla. Rajoista on kyse siinä, että vaikka oltais missä, keskellä meluisinta maisemaa, ihmisten keskellä tai missä tahansa hiljaisuudessa, kaikki muu ympäriltä rajautuu pois. Koko maailma nukkuu, mutta elämän tuoksu on meissä.

    • eiviivytelläenää

      Nyt voitas alottaa yhteinen elämä. Eikö se olis hyvä idea?

      • jokusamaahaluava

        Se kävisi minulle, on erinomainen idea. En minäkään haluaisi viivytellä enää, tuntuu tosiaan, että tässä on tuhlattu turhaan aikaa.


      • joulumielellä
        jokusamaahaluava kirjoitti:

        Se kävisi minulle, on erinomainen idea. En minäkään haluaisi viivytellä enää, tuntuu tosiaan, että tässä on tuhlattu turhaan aikaa.

        Täytyy välillä ladata akkuja, mutta uskoa ei saa menettää, toivossa paremmasta elättelen. Mielessä hän, vaikka tilanne siltä ei näyttäisikään :( Myönteisesti kohti tulevia päiviä ja välillä niitä piristäviä hetkiäkin kokee. Kaikki ideat, jotka lähentää meitä on hyväksi, näin itse ajatelen, vaikka ei siltä näyttäisi ;)


      • tällingitpäälleniin

        Lähentääkö tuo sinua oikeasti yhdenkään naisen kanssa että käyt näitä mielikuvitusdialogeja itsesi kanssa? Haluaisin niin olla kärpäsenä katossa kun yrität nyt tänään lähestyä niitä ihmisiä, joille olet paskaa lasketellut. Veikkaan että tasan sata prosenttia sanoisi, että painuisitko v*ttuun


      • kpäällekpäinen
        tällingitpäälleniin kirjoitti:

        Lähentääkö tuo sinua oikeasti yhdenkään naisen kanssa että käyt näitä mielikuvitusdialogeja itsesi kanssa? Haluaisin niin olla kärpäsenä katossa kun yrität nyt tänään lähestyä niitä ihmisiä, joille olet paskaa lasketellut. Veikkaan että tasan sata prosenttia sanoisi, että painuisitko v*ttuun

        Noin kommentoisin sinunlaiselle suunsoittajalle, pelinsäännöt vähän sellaisia, et sitä saa mitä tilaa eli haistattelua haistattelijalle!


      • tunteellinen.jossain

        Se olisi paras idea. Minä tiedän mitä haluan.
        Nimimerkille: eiviivytelläenää


    • Hrj.burgeroi

      Katsotaan 2020.

    • VahvastiIhastunutMies

      Ei tullu. Mun rakkaus on rajatonta. Sehän tässä pelottaakin. Yhteinen tulevaisuus jo mielessä pyörii, vaikka ei todellakaan vielä ajankohtaista ja monta mutkaa matkassa. Yritän vain rauhoittua ja edetä hitaasti askel kerrallaan. Hiljaa hyvää tulee. Jos kumpikin haluaa juuri toisen, niin eihän tässä sitten mitään hätää, mutta eihän toisen tunteista voi tietää ja se oman mielen luoma kuva toisesta voi olla ihan jotain muuta, kuin todellisuus.

      • Noinse

        Olet niin oikeassa. Aika tuo selkeyttä ja hiljaa hyvä tulee.


    • Tasapaino

      Etsikkönä pelkästään vain rajaa/rajoja?
      Mitäs sit kun tiedät ne?
      Mitä se auttaa?
      Olisit tämänkin ajan ollut vaan iloinen:)

      • rajatoltava

        Rajattomuus ei ole rakkautta. Lapsikin sen tietää.


      • terveminäkadoksissako
        rajatoltava kirjoitti:

        Rajattomuus ei ole rakkautta. Lapsikin sen tietää.

        Itsensähän ihmisen ne rajat pitää hakea, jotta oppisi rakastamaan itseään sekä muita terveellä tavalla. Aikuinen ihminen ei ole toiselle aikuiselle se rajojen asettaja suhteessakaan, mutta riippuvuudesta kärsivä ihminen voi mennä asiantuntijan puheille halutessaan saada elämänsä itsensä kanssa haltuun ja kuntoon, kun huomaa ettei itse siihen kykene.


      • Naisenmielipide
        terveminäkadoksissako kirjoitti:

        Itsensähän ihmisen ne rajat pitää hakea, jotta oppisi rakastamaan itseään sekä muita terveellä tavalla. Aikuinen ihminen ei ole toiselle aikuiselle se rajojen asettaja suhteessakaan, mutta riippuvuudesta kärsivä ihminen voi mennä asiantuntijan puheille halutessaan saada elämänsä itsensä kanssa haltuun ja kuntoon, kun huomaa ettei itse siihen kykene.

        Se on juuri näin. Lapsille ja eläimille rajat. Aikuinen osoittaa vain omat rajansa.


      • Naisenmielipide
        Naisenmielipide kirjoitti:

        Se on juuri näin. Lapsille ja eläimille rajat. Aikuinen osoittaa vain omat rajansa.

        Toisaalta kun mietin tätä realistisesti, en seiso aivan täysin noiden sanojen takana. Mutta suurpiirteitäin se pitäisi olla noin.


    • aitoriitta

      Huomenta. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että nämä kaikki asiat meidän molempien on käytävä läpi tai ainakin minun. Sinähän olet valmis. Minun ongelmani on aina ollut se, että en osaamyöntää virheitä. Silloin katumustakaan ei tule. Uskon kuitenkin osaavani katua. Luotan sinuun edelleen sataprosenttisesti. Tiedät, mitä teet. Uskon, että tämä menee suunnitellusti. Voisi sanoa, että Jumalan tahdon mukaan. Ainakin pitää tulla sellainen tunne, että toimitaan oikein. Hitaasti mutta varmasti edetään oikeaan suuntaan. Tiedän, että en näe sinua tänään. Käyn kuitenkin paikalla.

    • qwerttu

      Vihje hänelle: Olemattomassa ei voi tulla rajoja vastaan!
      Ei kun tällingit naamaan ja sotapolulle shoppailemaan :)

    • aitoriitta

      En pääsekään tänään paikalle. Pitää mennä tytärtä auttamaan. Oikea elämä menee tässäkin asiassa ohi.

      • Raja kulkee hameen helmassa.


    • Savupiiputtaa

      Pari bussia, muutama suojatie ja jokunen paloposti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe