Viinipullo

Eeglee

Onko kukaan vienyt matkatavaroissa viiniä Malediiveille? Onkohan tarkastuksia?

5

1725

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10xreissua_vuodessa

Lentolaukussa et saa turvatarkastuksesta läpi, ruumaan menevässä matkalaukussa ketään ei kiinnosta.

• äläedesyritä

Kyllä aika juoppo saa olla että viitsii yrittää salakuljettaa viinipullon muslimimaahan!
      Siinä on mukava alku lomalle kun jää heti tullessa kiinni paikallisten lakien rikkomisesta! Jos sitä viiniä on pakko saada niin osta pullo resortista, tuskin matkabudjetti yhteen pulloon kaatuu eli kannattaako ottaa riski?
      Matkatavarat ja matkustajat läpivalaistaan kentällä.

• reissupöksytjalkaan

Sen jälkeen kun Dubaissa näin matkalaukun tippuvan lentokoneesta rampin ohi maahan, en ole tuonut viiniä tai muita suurempia pulloja nesteitä tuliaisina.

Malediiveillä saat resorteista alkoholia, hölmön hommaa ottaa Suomesta pullo mukaan...

• Jph76

Jep, todella tyhmää. Olen kolme reissua Malediiveille tehnyt ja läpivalaisuun ollaan aina menty.

• Hullunhommaa

Ihan turha sinne on viiniä viedä kun saa sieltäkin ostettua jo nykyään. Resorteissa se on helppoa ja ns. Partyboatit myy muualla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      889
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    4. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      180
      660
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      625
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      604
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      590
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe