kukkakaalikorvat

Maikkuli77

Nämä kolme viisasta miestä idästä olivat pikkujoulutuulella anniskeluravintoloissa.
Tässä pienenä vinkkinä, etenkin sille pää-apinalle joka leijuu jossain toisessa ulottuvuudessa, jos et sitä itse vielä tiennyt:
Käytännössä eikä edes teoriassakaan kannattaisi juoda alkoholipitoisia juomia jos ne saavat sinut käyttäytymään typerästi. Tarpeeksi hakattu harmaa aivomassa ei vain sitä tietysti itse sitä ymmärrä.
Kipulääkitys, anaboliset steroidit ja internetistä tilatut treenibuusterit yhdessä alkoholinkäytön kanssa myöskin lisäävät entisestään käytöshäiriöitä, kuten kontrollin ja itsehillinnän katoamista, niillähän on tunnetusti myös vaikutusta aivojen serotoniiniratojen toimintaan ja ne vaikuttavat yksilön käyttäytymiseen, muuttamalla keskushermoston biokemiallisia toimintoja oleelliseti.

Olen ollut aika paljon entisen ravintolataustani sekä nykyisen hoitajantyöni takia juopuneiden kanssa tekemisissä, joten turha avautua että kaikkihan nuo kännissä ovat tälläisiä... Nämä ovat kyllä sieltä pahimmasta päästä.

Täysin ala-arvoista naisten kähmimistä kuin euroopan omistajalla, typerääkin typerämpiä ehdotuksia tytöille. Voisit oikeasti opetella miten naisille puhutaan. Eikö äiti tai isä opettanut, vai olivatko hekin yhtä munattomia kuin te?
Teidän käyttäytymisenne on aivan samaa tasoa kuin jumalauta MAMUilla tuolla kadulla.
Nämä vielä kirjoittelevat omilla somesivuillaan kommentteja maahanmuuttajia ym vastaan, vaikka itse ovat käytöksessään täysin samalla tasolla, jopa pahempia. vaikkakin valkoihoisia ja pienillä kikkeleillä varustettuja. Hävetkää nyt oikeasti ja vielä suomalaiset miehet!!!
Olisi tehnyt mieli tulla potkimaan boolsseille mutta se tuskin olisi teidän testosteronikuurin surkastuttamissa kiveksissänne juurikaan miltään tuntunut.

Näin naisen näkökulmasta katsottuna arvostus laski kyllä tätä nimenomaista nimeltämainitsematonta pelleä kohtaan täysin. Tuskin kenenkään tarvitsee arvailla ketä tässä nyt tarkoitan.

P.S. Eikä kyllä mikään ihme, ettette ole oikeasti elämäänne sitä oikeanlaista parisuhdetta naisen kanssa saaneet rakennettua, enkä ihmettelisi tuollaisella käytöksellä yhtään, jos ette sitä koskaan tulisi saamaankaan.
Jos oli teille nyt liikaa asiaa tässä, voin seuraavan kirjoituksen kirjoittaa hieman hitaammin, että tekin ymmärrätte. /Maija

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuriniinkin

      Ravintolatausta ja hoitajantyö vastapainona, huhhuh

    • Erkkietutukka

      Maija on rämäkkä mimmi ja tietää mistä puhuu. Lähi-idän pippelit on muuten tutkitusti jopa pienempiä kuin kaukoidän, että se siitä kiihottumisesta.

    • ämämaa

      Markku ja Ilkka vintiöistä -kö?

      • turoshevigee

        Portsarin elämää

        Syynä iltaan yksinäiseen,
        On turhan usein hahmo portsarin.
        Hänen eessään minä pelkään,
        Enemmän kuin eessä tuomarin.

        Olen kahvassa kiinni,
        Vasten ovea painaudun.
        Hahmos saapuvan nään,
        Ja oitis reipastun.

        Katsot minua silmiin,
        Ja näytät: "Ei tänään!"
        Sanot: "Pois!" ja minä menen,
        Kohta huomaat, etten mennyt mihinkään.

        Kunpa sinut tuntisin paremmin,
        Silloin ehkä pääsisin sisällekin.
        Vaikka pakotat minut poistumaan,
        Tulen uudestaan.

        Otin kotona pohjaa,
        Ja siitä kiinni jään.
        Joskus tuntuu, ettei sisälle,
        Saa mielestäsi mennä selväkään.

        Kadehdin vain niitä,
        Jotka pokerinsa pystyy pitämään.
        Sillä itse ovimiestä,
        En saa petetyksi yhden yhtäkään.

        Kunpa sinut tuntisin paremmin,
        Silloin ehkä pääsisin sisällekin.
        Vaikka pakotat minut poistumaan,
        Tulen uudestaan.


    • KTKT

      Viina on muuten hyvä juoma, mutta pullosta puuttuu käyttöohjeet.. Tietysti vaikka ne siinä olisikin, saattaisi asiaa haitata huomattavasti, jossei osaa lukea..

    • koti_hiiri1

      Pitääkö ravintoloihin mennä seuraamaan kuka tekee mitäkin, normi meininkiä jos hieman humaltuneena on mistä juttu sit lieneekään kertoo, mutta järki- hlö pitää suun supussa ja ovien sisäpuolella asiat, tapahtukoon missä tahansa jotain mellastusta, vai olisiko parempi pysyä kotosalla niin ei juoruta tarviis, ja arvostella

      • ratatata

        Kuunteleppas nyt koti_hiiri1. Nimimerkki on ilmeisen hyvä juuri sinulle.
        Kyllä suomessa avaudutaan joka saakelin tuutissa jos mamut kähmii ja ehdottelee tytöille kaduilla ja kuppiloissa, mutta kun suomi-juntti tekee saman niin se on oikein? Ei muuten ole.
        Jos ei oikeasti osaa käyttäytyä, tietää sen itsekin, ettei yksinkertaisesti viina vain sovi kuvioon, niin miksi sen kanssa pitää läträtä? Ainut selitys tähän on (jos nyt ei sitten sairautena ole alkoholismi) että on vain niin hemmetin tyhmä ettei älyä pitää sitä korkkia kiinni.
        Minulle te kaikki suvakit saatte muutenkin verenpaineen sen verran koholle että voisitte pitää nuo typerät kommenttinne itsellänne. Ja todellakin olisi parempi pysyä kotosalla.


    • LätköJarmo

      Kukkakaalikorvat on kaikkein pahimmat häiriköt imatralla !

    • makeamansikka

      Kyllä mun mielestä jokavitunikinen naistenahdistelija saisi menettää munansa valtiolle.
      Olkoon sitten kantasuomalainen tai maahanmuuttaja, samanarvoisia tai arvottomia ovat tässä tapauksessa. Jos muiden iholle kerran menee tai ehdottelee sopimattomia niin siperiaa sanon mä!!! Olen sun puolella Maija ja taidan tietää kenestä sä puhut!!
      Jos mulle olis tullut tuollaista tekemään, niin olisi kenkä viuhahtanut!

    • mustikkaonparempi

      Jos siinä kävikin niin jotta toi Maija jäi puutteeseen syystä tai toisesta.

      • Maikkuli77

        Ei minun puutteessa tarvitse elää, minulla on tuolla osa-alueella oikeinkin mainiosti hommat hanskassa aviomieheni kanssa. Kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi seksielämääni kohtaan!
        /Maija


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe