Mies! Miten

Romanttisessa_mielessä

näytät että olet kiinnostunut?

26

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VihainenKulkija

      En mitenkään. Se juna meni jo. Nyt on aika muuttua mulkuksi.

      • Knainen

        Tzuku tzuku juna kulkee


        Tiedätkö että turhaan sä möyssäät tota samaa paskaa vuodesta toiseen.

        Kato jotkut pääsee ylikin ja ottaa uuden eikä jauha junista viisi sataa vuotta

        Kyllästyttää lukea


        Eteenpäin mars mars!


    • niih

      Tiedät kyllä, minä näytin ;)

      Mutta hän ei ollut...

    • gotmojo

      Katseella kuumalla, ilmeellä ihastuneella.

      (R)

    • OlenNytKiinnostunut

      Johanna Kurkelasta. Mutta siskoa ei näy enää missään.

    • SuoranToiminnanMies

      Näytän sen suoralla toiminnalla.

    • sdfghläjä

      Hei olen palstojen kuningas ja tuhertelen heippalappusia naisten postilaatikoihin ja ilmestyn kurkkimaan nurkan taakse stalkkailusta se hevonenkin potkii

    • Siten

      Että näytän siltä, etten ole kiinnostunut

      • Osoitansamoin

        Mitä enemmän olen kiinnostunut, sitä enemmän ignoraan ihastuksen kohdetta. Kun vitsailen, käyttäydyn rennosti ja tuttavallisesti, voi olla varma ettei kiinnostusta ole. 😂


    • Niinkuinkaikki

      muutkin jos olen oikeasti kiinnostunut. olen joskus ujo.

      • missä

        sinä tuollaista luit. Sarjakuvistako?


    • juttelemallaehkä

      Minä ehkä osoittaisin mielenkiintoni naista kohtaan keskustelemalla hänen kanssaan.

    • VastaaJmies

      Vaikka olenkin ujo niin, pyrkimällä lähelle ja yrittämällä jotain jutella. Lisäksi pitkät katseet ja muu ele kieli tietenkin. Ihastuneena yritän olla mahdollisimman neutraali.

      • enhakeuduseuraan

        Eräässä työpaikassa ja haastattelussa heti kysyi johtaja haastattelussa että: mitä mieltä olet näistä maahanmuuttajista ja sen sellaisista?

        - että tuletko heidän kanssa toimeen?

        ... mitenkäs vastasinkaan: varsinaisesti en hakeudu heidän seuraansa, mutta ei sekään ongelma ole, toimia yhteistyössä heidän kanssaan :D


    • Peilaamalla

      Kohtelen sinua kuin vertaistani. Pidän sinua jopa älykkäänä.

    • OmanTienTaablaaja

      Vaikeita kyselet, tilanteet vaihtelee, onko miten tuttu tai ei? Yhteistä näille voisi olla satunnainen vilkuilu "salaa" niin, ettei tule nähdyksi? Varovainen, ehkä vähän arkakin olemus.

    • Vastausmieheltä

      Hymyilen hänelle. Seuraan katseella häntä pitkään. Yritän jutella ensin niitä näitä.

    • örisen

      En mitenkään. Naiset on apinoita eikä niiden kanssa kannata alkaa mihinkään!

    • TälleenTääMies

      Tuun tänne haukkuun ja arvosteleen. Täh?

    • Nork

      Pääasiassa olen mahdollisimman neutraali koska meetoo. Nainen tehköön hyvinkin selväksi kiinnostumisensa, en tahdo olla ahdistelija.

    • riippuutilanteesta

      Kaiken keskellä
      Kaiken jälkeen
      Epätietoisuudessa
      Tietäen
      Tiedostamatta
      Vai muutenvaan
      ?

      • jokuirhyväniin

        joskus ei ole hillosipuleita sorbetilla tai kaviaaria valoilla


    • jännätsilmämeikitoli

      Minä kyllä häkellyin eräästä tapauksesta, kun tuli erittäin HYVIN MEIKATTU... nuori nainen työpaikalle jotain kyselemään, sitten kun katsoin häntä jossain ovessa mennessäni, kengän nauha tarrautui johonkin mutteriin vahingossa, noh pysytin irrottamaan sen siinä sitten melko nopeastikin.

      • jännätsilmätmeikkioli

        Aika hyvä sinänsä, että joku kengännauha jää kiinni mutteriin kun katsoo jotain tyttöä, ei ole tavallista tuollainen, oli vielä toisia työkavereita tulossa perässä: miksi nyt pysähdyit noin hetkeksi...


    • EiJeeeeeeeesuuuus

      En ole mies mutta kerron kokemuksiani minusta kiinnostuneista miehistä.

      (Kiinnostus on voinut olla pelkkää seksuaalista tai sitten syvempää. Kiinnostus on laaja käsite)


      Useimmiten huomaan kiinnostuksen olostani. Vaistoni sanoo että olen katseen ja tarkkailun alla vaikka en osaa katsettani ensin kohdistaa että mistä minua tarkkaillaan. Oloni muuttuu levottomaksi ja kiusaantuneeksi. Kuin olisin näyttötutkinnossa arvioinnin alla.

      Sitten tajuan mistä minua tarkkaillaan. Ensin ajattelen että se on jotain satunnaista mutta kun sama pitkä tuijotus hymyn kera ja huomion minuun kohdistaminen täydellisesti aina kun tulen näköpiiriin niin pitkäksi aikaa kunnes poistun tilasta alan tajuaan että tämä tyyppi pitää minua kiinnostavana sillä tavalla.

      Useimmiten tilanne etenee siihen että tahattomasti saatan huomioida häntä katseellani enemmän koska koen hiukan kiusalliseksi oloani tarkkailun alla ja yritän seurata koska voin taas relata ja näyttötentti on ohi tältä erää. Tämä minun huomiointini johtaa usein siihen että herra tarkkailija tekee siirtonsa ja tulee luokseni jotain kysymään tai tekemällä tehtyä asiaa tiedustelemaan jotta saisi minuun puheyhteyden.

      Tätä saattaa tapahtua jos mahdollista useana eri kertana kunnes..
      Eräänä päivänä usein alkaa sanallinen utelu olenko vapaa ja vihjailu että itse on. Siitä homma etenee rohkeampaan ehdotukseen nähdä vapaa-ajalla joskus kahden treffien merkeissä ja/tai puhelinnumeron antoon

      Usein miehet myös äärettömän avuliaita kun ovat kiinnostuneita. Koko ajan jossain lähellä valmiina tarjoamassa apuaan. Haluaa kantaa raskaat tavarat, nostaa ylhäältä minulle jotain, vääntää jonkun auki, korjata hajonnut laite, tai suojella kun joku ahdistelee.

      Eräs hauska asia miehissä myös laittaa silmiin usein kun heidän seuraan liittyy kiinnostava nainen. Ne alkaa äijäileen ja pullisteleen lihaksiaan jne jne.

      Joskus olen hiukan hyväntahtoisesti huvittuneena seurannut kun omaan seuraani on tullut kaksi samanlaisesti käyttäytyvää miestä jotka minusta selvästi skapaa. Olen miettinyt että tässä saattaa käydä nyt vähän huonosti kun nämä miehet näyttää olevan tasavertaisia eikä kumpikaan ole väistymässä toisensa tieltä.. olen rauhassa siinä seuraillut miesten kilpailua ja kilpaa äijäilyä ja lihasten pullistelua miettien että Kumpa vaan nämä ei nyt alkaisi tappeleen toistensa kanssa. Usein nimittäin kun kaksi tasavertaisen samanlaista miestä kiinnostuu samasta naisesta alkaa jossain kohtaa tunteet kuumeneen ja rähinä

      Kiinnostunut mies myös on ovela. Minulle tässä taannoin kävi huoltomiehen kanssa hassu juttu. Olin aikaisemmin jo huomannut että ko. Huoltomies kiinnittää muhun aika oudon voimakkaasti huomioo kun minut jossain näkee.
      Soitin töihin lähtiessä matkalta että Voisko huoltomies käydä asunnossani korjaamassa erään jutun. Annoin luvan niin kuin aina että saa mennä yleisavaimella kun työaikani keskittyy keskellä päivää joten en ole huoltomiehen työaikana kotosalla avaamassa ovia.

      Hän soittelikin sitten vasta seuraavana päivänä tiedustelen että milloin kotona kun papereissa lukee että olin muka antanut käskyn että asuntooni saa tulla vain kun olen itsekin kotona.

      Mä en viitsinyt siinä sit vängätä asiasta vaan sanoin että juuri tulin kotiin ja huomenna olen taas koko päivän poissa. Sanoin että kyllä yleisavaimellakin saa tulla... Hän tuli työpäivänsä viimeisenä sitten käymään kun olin kotona ja jutteli pitkät pätkät mun kanssa vielä ennen lähtöään niitä näitä kun oli jo korjannut rikkoutuneen asian asunnostani.

      Sanoi et soittele vaan rohkeesti uusiksikin niin hän kyllä sit voi tulla vähän useamminkin korjailemaan niitä..

      Laskeskelin että tämä tyyppi halusi nimenomaan nähdä minut ja halusi varmistaa että olen kotona enkä töissä kun hän tulee

      Taktinen veto!

      Kiinnostunut mies siis huomioi ja pyrkii lähelle sekä jutulle

    • Näihänseon

      Yskin tai pieraisen naisen kohdalla jotta naisen primitiiviset vaistot herää ja hän haistaa kiimani ja kuinka haluisin lisääntyä hänen kanssaan. Tutkailen tilannetta haistelemalla naisen feromoneja jotta tiedän onko hilloviikot vai onko nainen kenties hedelmätön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe