Tämä ihastuminen tuhoaa minut.

Liianhuonohänelle

Miksi pitikään ihastua. Ruokahalu kadoksissa, hermot kireällä ja käyttäydyn kuin mikäkin idiootti tätä naista kohtaan. En usko että on edes tietoinen ihastumisestani ja parempi niin.

48

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeeksihyvä

      Voi, tuttu tunne! Miten idiootti käytöksesi ilmenee:D
      Itsekin tunnen itseni aina niin idiootiksi erään seurassa. Joko jäädyn täysin, enkä saa suutani auki, kunnes tilanne on jo ohi, tai sitten sanon muuten vaan jotain typerää. Tai sitten pakenen paikalta.

      Yritä nyt sitten tehdä toiseen edes jonkinlaista vaikutusta:D
      Ja tietenkin hermot kireällä, keskittymiskyky kadonnut täysin jne.

      Älä nyt itseäsi kuitenkaan huonona pidä!

      • Liianhuonohänelle

        Välillä herrasmies välillä itse paholainen. Noin sanallisesti kuvattuna.


    • Zcvbbj

      Kyllä se hellittää. Ajattelet että nainen on pelkkä huo*a eikä mittää muuta..

      • Liianhuonohänelle

        Mielestäni todella loukkaavaa edes ajatuksena. Eikä ole tarvetta hänestä mitään pahaa ajatella vaan saada itseni takaisin särmäksi ja reippaaksi mutta joka ikinen kerta kun katson häntä silmiin niin olen mennyttä miestä. Perhana tätä elämää.


      • Ihanaihana

        On kyllä söpöä tuollainen... nainen voi ymmärtää sinua ja tulla vastaan, jos hän on se oikea. Toivottavasti onnistut.


    • Alempana

      Tämä ei varmaan juuri lohduta, mutta samaistun todella vahvasti tunteeseen, joka aloituksestasi välittyi.

      Itselläni vielä hauskana lisänä se, että jatkuvasti saan kuulla toiselta henkilöltä, miten mies on taas sanonut jotain minusta vähän alentuvaan sävyyn. Arvostellen minua tai tapaani hoitaa asiat. Kuitenkaan ei suoraan hauku minua. Ei varsinkaan suoraan minulle. Esittää vaan mukavaa ja että pitäisi muakin ihmisenä. On kohtelias yms.

      Arvaapa miten idiootiksi MINÄ tunnen itseni, kun olen hulluna ihmiseen, jolle olen kuin joku ruma huonekalu nurkassa, esine jota kuitenkin välillä tarvitsee johonkin eikä voi hävittää? Joka kerran kun puhuu minulle mukavasti, silti vastaan yhtä mukavasti ja hymyilen, viileuteni sulaa mutta halveksin samalla itseäni. Toivottavasti tunteet pian kuolevat. Ainakin asiaa nopeuttavat nämä välähdykset siitä, mitä hän oikeasti minusta ajattelee.

      • hyvveejouluu

        Kyllä se ohi menee minullakin meni koska yksikään mies ei hypi minun silmilleni eikä leiki tunteillani siitä palstahäiriköt ym voivat olla aivan varmoja mutta toivotan onnea jos jotkut on ihastuneita niin toimikaa älkää tuhlatko aikaa


      • Sealempi
        hyvveejouluu kirjoitti:

        Kyllä se ohi menee minullakin meni koska yksikään mies ei hypi minun silmilleni eikä leiki tunteillani siitä palstahäiriköt ym voivat olla aivan varmoja mutta toivotan onnea jos jotkut on ihastuneita niin toimikaa älkää tuhlatko aikaa

        Kiitos, eiköhän se joskus ohi mene. Palstahäiriköistä en mieltäni pahoita, vaan oikeassa elämässä tapahtuvista asioista. Tuntuu pahalta, kun ennen pidin häntä jotenkin niin reiluna tyyppinä. Varmasti reilu onkin, ei vain minua katso sen arvoiseksi. En minäkään tuollaista kohtelua siedä, mutta olosuhteiden pakosta tapaamme toisiamme, ja korrektius on pakko säilyttää. Naureskelkoon ja valitelkoon selän takana sitten, samapa tuo. Ei ollut muutenkaan koskaan mahdollisuuksia mihinkään meidän välillä.

        Hyvää joulua sinullekin.


      • enikinäpuhuis

        Oletko ihan sataprosenttisen varma että näin on asia vai voisko olla että tämä tai nämä toiset henkilöt kateuksissaan levittää valheita, on nimittäin omalle kohdalle näin käynyt että katkerat ihmiset levitti valheita ja kantautui sen naisen korvaan ja nainen ei joko uskaltanut tai kehdannut ottaa asiaa puheeksi ja se tappo koko hyvän homman, inhottavaa oli kuulla jälkeenpäin nämäkin vasta että kannattaa suoraan puhua hänelle ja jos asia on näin että hän tosiaan haukkuu sua niin sitten sanot suorat sanat sille miehelle, varsinkin jos sussa itessä ei ole vikaa?

        Jos asiat on ristiriitasia tai ei ole satavarma niin kannattaa aina selvittää vaikka kuinka ois vaikeaa tai noloa, koska voi mennä turhaan hyvä juttu hukkaan.

        Itse en iki kuuna päivänä puhuis paskaa tai alentais millään tavalla sitä ihanaa naista johon rakastuin vaikka onkin pitänyt irti päästää eikä suhdetta tule ja se sattuu enemmän kuin mikään on koskaan sattunut viimesen 30 vuoden aikana mutta koska välitän hänestä niin annan olla ja unohdan, en ole enää unelmoinutkaan niin paljon kun itselle luvannut että unohdan sen tunteen, varmaan kuitenkin aina tulee oleen sydämessä se ihminen.

        No mutta itse aattelen näin että eihän sitä tiedä jos vaikka ensi vuoden aikana sais ystävän siitä ihmisestä koska mun mielestä tullaan juttuun kuitenkin sen verran hyvin että minä ainakin hänestä ystävän haluaisin ja ihan ilman taka-ajatuksia, kuitenkin luotan siihen ihmiseen paljon enemmän kuin useimpiin.

        Ja mietin vaan että missä näette toisianne, vaikka tuskin hän olet mutta olisi kyllä aivan perseestä kuulla että joku ois syöttänyt valheita hänelle.


      • Sealempi
        enikinäpuhuis kirjoitti:

        Oletko ihan sataprosenttisen varma että näin on asia vai voisko olla että tämä tai nämä toiset henkilöt kateuksissaan levittää valheita, on nimittäin omalle kohdalle näin käynyt että katkerat ihmiset levitti valheita ja kantautui sen naisen korvaan ja nainen ei joko uskaltanut tai kehdannut ottaa asiaa puheeksi ja se tappo koko hyvän homman, inhottavaa oli kuulla jälkeenpäin nämäkin vasta että kannattaa suoraan puhua hänelle ja jos asia on näin että hän tosiaan haukkuu sua niin sitten sanot suorat sanat sille miehelle, varsinkin jos sussa itessä ei ole vikaa?

        Jos asiat on ristiriitasia tai ei ole satavarma niin kannattaa aina selvittää vaikka kuinka ois vaikeaa tai noloa, koska voi mennä turhaan hyvä juttu hukkaan.

        Itse en iki kuuna päivänä puhuis paskaa tai alentais millään tavalla sitä ihanaa naista johon rakastuin vaikka onkin pitänyt irti päästää eikä suhdetta tule ja se sattuu enemmän kuin mikään on koskaan sattunut viimesen 30 vuoden aikana mutta koska välitän hänestä niin annan olla ja unohdan, en ole enää unelmoinutkaan niin paljon kun itselle luvannut että unohdan sen tunteen, varmaan kuitenkin aina tulee oleen sydämessä se ihminen.

        No mutta itse aattelen näin että eihän sitä tiedä jos vaikka ensi vuoden aikana sais ystävän siitä ihmisestä koska mun mielestä tullaan juttuun kuitenkin sen verran hyvin että minä ainakin hänestä ystävän haluaisin ja ihan ilman taka-ajatuksia, kuitenkin luotan siihen ihmiseen paljon enemmän kuin useimpiin.

        Ja mietin vaan että missä näette toisianne, vaikka tuskin hän olet mutta olisi kyllä aivan perseestä kuulla että joku ois syöttänyt valheita hänelle.

        No en nyt sentään täydellinen ihminen ole, vikoja kn minussakin. Mutta hänelle en ole koskaan tehnyt mitään pahaa. Toivottavasti teistä tulee sitten edes ystäviä, jos kerran itse siihen kykenet ja haluat sitä. Ikävää, että juttu meni pieleen. Hyvää joulun aikaa kuitenkin.


      • jostainainenuueksvuo
        Sealempi kirjoitti:

        No en nyt sentään täydellinen ihminen ole, vikoja kn minussakin. Mutta hänelle en ole koskaan tehnyt mitään pahaa. Toivottavasti teistä tulee sitten edes ystäviä, jos kerran itse siihen kykenet ja haluat sitä. Ikävää, että juttu meni pieleen. Hyvää joulun aikaa kuitenkin.

        Joo eihän tässä kukaan oo täydellinen, itessäkin vikoja löytyy kyllä mutta joo ainakin olen ollut ystävällinen ja oma itteni hänen seurassaan, harmittaa vaan kun en enää halua jauhaa mitään turhaa hänelle niin en viitsi kysellä että miksi itselläni edelleen joku vaisto sanoo että hän piti ennen minusta ainakin kaveri mielessä mutta nykyään jostain syystä ei pidä ja jopa vihaa, kait sitä voi olla pahasti vaistotkin pielessä vaikka yleensä ollu oikeassa kun onhan tässä pitänyt tämä ykspuolinen rakastuminen kestää ja päästää irti, tunne häviää kyllä kans ajan kanssa mutta on tässä muutama viime vuosi ollut todella raskas muutenkin, onneksi on ollut töitä kokoajan ja harrastukset sekä muutama ihana ihminen lähellä koska muuten en ois jaksanu, hänen näkemisensä on myös auttanut todella paljon.


      • enymmärräteitä

        Miksi te ette selvitä asioita ja miksi uskotte joidenkin ulkopuolisten juttuja? Eikö käsitykset pitäisi rakentaa aina siitä miten näkee toisen puhuvan ja toimivan ja itse näkee. Ja jos tiedätte jotain muuta olevan niin edelleen selvittää.


      • enoisuskonuttällästä
        enymmärräteitä kirjoitti:

        Miksi te ette selvitä asioita ja miksi uskotte joidenkin ulkopuolisten juttuja? Eikö käsitykset pitäisi rakentaa aina siitä miten näkee toisen puhuvan ja toimivan ja itse näkee. Ja jos tiedätte jotain muuta olevan niin edelleen selvittää.

        Kyllä minä kerron tunteeni naiselle, sain pakit, kun alkoi tuntumaan että jotenkin ristiriitasta ja tuntui vaan kokoajan että joku tässä mättää että ehkä olen loukannut tai ehkä olen antanut väärän kuvan että roikun vaikka ihan omana ittenäni ollut niin kyllä sanonut että kertoo jos olen loukannut tms, en kuulemma ollut, sitä en enää alkanut kertomaan että rakastuin koska jo sain pakit ja lupasin ettei tule ongelmia, siksi purin tuntemuksiani tänne, minkä toki tein asiallisesti ja sillain että ei voi kukaan tunnistaa, auttoi hieman tännekkin purkaminen.

        Kyllä minä suoraan puhun normi elämässä enkä ole kokematon mutta siinä oli omassa elämässä kaikkea muuta ja hänelläkään ei helppoa joten paras ratkaisu oli se että päästän irti tunteesta joka toki voi viedä vielä pitkään ennenku unohtuu, noin ihana ihminen ei unohdu koskaan ja hyvä että tapasin mutta oisin sotkenut vaan omia asioita ja hänen asioitaan lisää jos olisin alkanut rakkautta tunnusteleen, muutenkaan en ole koskaan ennen rakastunut näin ja vielä ykspuolisesti.

        Ihan hänen parastaan ajatellen en sitä rakastumista kertonut hänelle. Sen minkä sanoin niin sanoin että arvostan sun muuta ja että en ole vailla mitään ja välitän hänen hyvinvoinnista oli hyväksi niin ainakin tietää etten vihaa tai ole katkera tms.

        Näin myös helpotti irti päästö unelmasta että joskus vois jotain tulla.
        En voi pakottaa toista pitämään itsestäni saatika suhteeseen.

        Tottakait on aina lähestulkoon paras että puhuu ja selvittää ja en usko että hänen tuntemuksiaan asiaa koskien täysin sain selvitettyä mutta ei siinä olisi mitään järkeä että alkasin jankuttaan että joku nyt mättää ja että miksi en kelvannut sun muuta.

        Tiedän kyllä että hän varmasti tietää sen että hyvän miehen olisi musta saanut mutta ei vaan hänen tunteensa olleet smanlaisia ja sen kestän kuin aikuinen mies.

        Kuuleppas ihan paljon asioita ja ihmisiä menettäneenä voin sano että joskus irti päästö ja luovuttaminen on paikallaan, terveellä itsevarmuudella varustettu ihminen tietää rajansa ja tietää millon pitää luovuttaa, osaa myös myöntää itselleen sen että oli itsetunto maassa hetkellisesti ja en ollut oma itseni hetkellisesti, siihen vaikutti enemmän muu paska mitä satoi niskaan, aina ei riitä että elät normaali elämää käyt töissä ja pyrit oleen muita kohtaan kohtelias ja avulias ja huomaavainen, sitä paskaa voi elämä nakata niskaan, nyt en tarkota että se ihminen ois mulle paskaa tuonut vaan muut asiat jotka sain myös selvitettyä ja selvisin koska en kuitenkaan ole luovuttaja luonen vaikka tuossa tunne asiassa luovutin.

        Sentään olin rehellisempi tunteilleni kuin koskaan ennen ja tutkiskelin tämän kautta itseäni lisää, nyt olen entistä vahvempi, aikuisempi, henkisellä puolella myös kypsempi ja järkevämpi vaikka aina olen järkeä osannut käyttää, en kuitenkaan tunteellisena ihmisenä antanut tässä asiassa tunteiden hallita ja viedä liikaa vaan käytin järkeä.

        Löydän kyllä naisen jonka kans tunteet kohtaa ja rakastumme mutta se vaatii työtä sen eteen ja minä periksiantamattomana kyllä teen kaikkeni että sen saavutan niinku olen muutakin saavuttanut kun olen tehnyt töitä asioiden eteen ja varmaan vaatii vielä pari erehdystä ennenku löydän elämänkumppanin mutta mitä sitten, elämä on virheitä ja niistä oppimista.

        Kuitenkin itsellä jo tähän ikään asti on paljon elämänkokemusta enkä ole vasta kuin reilu 30 että aina voi uutta oppia ja aina voi kasvaa ihmisenä.

        Ja tuossa olet oikeassa että ei ainakaan kannata juoruja uskoa ja perustaa olettamuksiin toisesta luuloja sitä en tiedä onko tämä nainen näin tehnyt mutta tietää kyllä että mulle voi suoraan sanoa ja selvittää jos joku vaivaa että tuskin on minkään juorujen perustella hylännyt ajatusta musta vaikkakin jotain kyllä vaistosin että joku häntä minussa vaivaa mutta sitä en saa koskaan tietää.

        Osaan itse kyllä ihan tutustumalla muodostaa ihmisestä käsityksen mutta ei sitä liian mustavalkosesti ja stereotyyppisesti voi aatella kun jokainen on erilainen yksilö.

        Asiat ei mene aina niinku haluaa ja joskus tälläsissä asioissa tulee niin paljon mutkia matkaan että irti päästäminen on ainoa vaihtoehto. Tottakait olisin hänen eteensä tehnyt kaikekni ja kohdellut niin hyvin kuin mahollista ja edelleen tekisin hänen eteensä mitä vaan, ei tarvi kuin pyytää jos vaikka apua haluaa, autan ilman taka-ajatuksia.

        Jos oikein huippu tuuri käy niin saan ystävän hänestä, toivoisin että voisin saada noin mahtavasta aikuisesta naisesta ystävän koska tykkään jutella hänen kanssaan kun mun mielestä kuitenkin muista asioista on voitu jutella tosi hyvin ja avoimesti hänen kanssaan.

        Kuitenkaan en ole olltu pakkomielteinen nyt enkä koskaan ennenkään naisten suhteen ja paljon on ollut naisten kanssa juttuja ttä kokemusta on, mutta tuosta tunteesta ei ollut aiempaa kokemusta ja vielä noin vahvana, tiedän että rakastuin aidosti mutta tällä kertaa se ei riittänyt suhteeseen asti, aiemmissa suhteissa olen ollut korkeintaan vahvasti ihastunut en rakastunut.


    • Eimietitytä

      Sano ihastuksellesi asiasta. Kannattaa! Tiedät, onko mahdollisuuksia vai ei. Me ihmiset olemme turhan ujoja. Rohkeasti vaan.

      • omamielipide

        Ei se kuitenkaan niin helppoa ole. Varsinkin jos ikäeroa on.


      • ToinenMielipide
        omamielipide kirjoitti:

        Ei se kuitenkaan niin helppoa ole. Varsinkin jos ikäeroa on.

        Mitä jostain ikäerosta? Itseäni ei ainakaan haittaa pätkääkään, jos kemiat toimii.

        Ei ole missään sanottu että oman ikäiset olisi jotenkin sopivampia kumppaneita, ja miks olisivat. Ikä ei määritä ihmistä ollenkaan, se on vain ikä.


    • HerraÄX

      Sama tilanne osittain kuin aloittajalla.
      Ei oikein ruoka maistu ja koko ajan odotan että hänet näkisin, edes vilaukselta. Harmi kun en tänään nähnyt. Tiedän ettei meidän välille tule mitään mutta silti mukava ihailla hänen todella kaunista olemusta.

    • Näinikäväkyllä

      En ole liian huono hänelle. Liian vanha kylläkin.. ihastuttaa silti nuorempi mies. Tiedän kyllä että tunne on molemminpuolinen..

      • Nuorenmiehenmielipide

        Ikä on vain numeroita! Iällä mitään väliä jos pitää toisesta.


      • Zxcvbj

        Mistä tiedät että tunne on molemminpuolinen?


      • Näinikäväkyllä
        Zxcvbj kirjoitti:

        Mistä tiedät että tunne on molemminpuolinen?

        Hän on kertonut minulle ihastuksensa..


    • kuulostaaparankalta

      onneksi mulla ei ole tollasia ongelmia, vaan voin porskutella päivästä toiseen huolettomana ja käyttää kaikki voimavarani järkevämmin kuin murehtimalla moisia. :)

    • Ihastunuttäälläkin

      Minäkin ihastunut mieheen oireina
      -ruokahaluttomuus
      -unettomuus
      -toisen jatkuva miettiminen
      Ja monta muuta yhtä arkea sekoittavaa asiaa.
      Ja yksipuolistahan tämä, mies taitaa olla vain ystävällinen vastaillessaan ja vaivaantunut kohdatessa kun tämä ihastus näkyy silmistäni varmasti kaikille.
      Varmaan ajattelee että 10 vuotta ikäeroa on liikaa.

      • LiianIhastunut

        Tai sitten on ihastunut sinuun ettei tiedä miten olisi. Onnellinen aina kun sinut näkee ja surullinen kun ei nähdä.


      • ihastunutnainen

        Missä näet hänet? Miten osoitat kiinnostuksesi?


    • Surullinenhaaveilija

      Samanlaisia ajatuksia myös täällä. Ihastuin vanhempaan naiseen jota aina välillä näen.
      En vaan voi olla ihailematta hänen kauneuttaan.
      En tiedä onko huomannut mutta eihän sillä ole väliä kun tiedän ettei tästä ikinä mitään tulisi, hän varmasti perheellinen nainen ja onnellinen suhteessaan.

    • kielteisettunteet

      Juu sama homma. En halua olla ihastunut mutta aina kun hän on näköpiirissä niin tämä kaveri astuu kuutamolle. Miten menin näin ihastumaan, Prkl!

    • Onkosiinäjotainpahaa

      Miksi noin negatiivisia ihastumisen tunnetta kohtaan?

    • Eräseräs

      Ah, se nuorempi mies töistä, ihana on 😍

      • afrod

        Mikä hänen nimi on?


      • Eräseräs

        S kirjaimella alkaa, eikä työkaveri sanan varsinaisessa merkityksessä..


      • ÄssäS
        Eräseräs kirjoitti:

        S kirjaimella alkaa, eikä työkaveri sanan varsinaisessa merkityksessä..

        Kuinka paljon nuorempi?


      • Eräseräs

        Onhan sitä..ei minua haittaa ❤️


      • ÄssäS
        Eräseräs kirjoitti:

        Onhan sitä..ei minua haittaa ❤️

        Ei minuakaan haittaa :)


      • Uts
        ÄssäS kirjoitti:

        Ei minuakaan haittaa :)

        Monta kirjainta S miehen nimessä?


      • Eräseräs

        Kuusi


      • ÄssäS
        Eräseräs kirjoitti:

        Kuusi

        Niin on :)


      • Eräseräs

        😘❤️ huomenta, olitpa aikaisin hereillä :)


      • Eräseräs
        ÄssäS kirjoitti:

        Niin on :)

        Saisit sinä ihana minua lähestyä :)


    • elämäooon

      Tunteille ei voi mitään... Ikävintä on aina se kun ihastumisen kohde on varattu.... Missä sinkut ovat?

      • vätyksiå

        No hei kaikki sinkut on kelpaamattomia luusereita..


    • Vihainenilmeesi

      Olit kyl kiukkunen tänään... :/

      • ehkäenskerrallaparempi

        Koska joulukalenterin mukaan jouluaatto meni jo viime viikolla. Tänään iski todellisuus vasten kasvoja ja arvaa viduddiko?


      • Qjhlkiu

        Missä näit? Miehen vai naisen?


      • Sinistävihreäämustaa
        Qjhlkiu kirjoitti:

        Missä näit? Miehen vai naisen?

        Miehen, pitkän ja hoikan.... työpaikassa missä käyn ja mihin hän on ilmestynyt reilu kuukaus sitte... ;P


      • ihanvaanmielenkiinnosta

        Missä sitä sinistä ja vihreää oli?


      • Jääköönsalaisuudeksi
        ihanvaanmielenkiinnosta kirjoitti:

        Missä sitä sinistä ja vihreää oli?

        En kerro...... :)


      • wäää

        Äh, tylsimys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe