Grillikota

Uskaltaakotilata

Oon ajatellut ostavani tyttäreni perheelle joululahjaksi grillikodan. Onko kellään kokemuksia karvialaisen Finnsermestin grillikodasta (työn laatu, luotettavuus, mahdolliset puutteet jne)?

32

5617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meiccu

      Meillä eri firmasta tilattuna ollut viitisen vuotta. Alussa tuli pari kertaa kodassa grillattua, mutta sitten siitä pikkuhiljaa tuli romuvarasto. Kesällä kuuma kuin pätsi ja talvella turhan työläs. Sanoisin että turhake, eräänlainen pihan koriste.

      • Tuliko_kaupat

        Voin purkaa, maksaa ja viedä kyseisen kopin pois, ellei käyttöä ole.


    • kotakotiin

      Uunimäen halli 2 alkamassa. Keksikää ny jo jotain muuta. Mee kysyyn firmasta,en mä ainakaan täältä mitään kysele ku vastaukset on mitä on.

      • Mötkö

        Samaa mieltä olen


    • Jyytti

      Älä osta, keksi parempi lahja!

    • mäkkäri

      Eiköhän grillikodat ole jo aikansa eläneet, huussikin on nätimpi vaikka keskellä pihaa...

    • Kingi

      Joko täällä taas arvostellaan samoja henkilöitä ja heidän työtä sekä pätevyyttä, mutta eri otsikolla.
      Kyllä sairaalloista arvostelua, tehkää itse jos toisen tekemä ei kelpaa jaj ättäkää arvostelut siitä mitä itse ette taida.

    • Kingi

      Maineesta ei ole kysymys, vaan kateudesta...
      Kertokaa mitä tämän kyseisen firmat omistajat ovat tehneet, kun nämä härskit keskustelut ja mollaaminen aloitettu.
      Syyt eivät johdu heidä työstä tai tekemisistä, vaan mistä?
      Jos ette ole"uhriksi" joutunut, niin jättäkää kommentoimatta, he kuuluvat ns. "Hiljaiseen kansaan" jotka tekevät työnsä ja vaikenevat tästä hullunmyllystä.

    • Sahtia

      Osta pallogrilli !

    • paskatykki

      Osta kota.

    • Kingi

      Jos nyt niin täydellisiä ootte ja osaavia, niin tehkää itse, vai eikö kyvyt riitä muuhun kuin narisemiseen.
      Haccerille, en vieläkään ole kyseiseen firmaan kytköksissä, enkä edes paikkakuntalainen.
      Etkö vielä ole saanut nimimerkkiä tietoosi kun syyttelet kuten moni muukin kommentoija, luullen et kuulun firmaan, hah hah.
      Voi kun viittitte vaivautua näin halpaan keskusteluun.

    • okman

      Kokemuksen syvällä rintaäänellä voisin sanoa, että nämä 2000 e grillikodat on helppo koota ja toimivat. Ei näitä tarvitse vuosikymmeniin korjailla.
      Kovin on ohutta tietoa monilla.
      Yksi juttu ketuttaa: Tarvitaan rakennuslupa ja kun on tulisija niin maksaakin . Pelkällä ilmoituksella et selviä.

      • Anonyymi

        Kannattaa tosiaan googlata niin löytää paljon paremman grillikodan huomattavasti halvemmalla kuin Finnsermest Oy:n myymät.


      • Anonyymi

        Kannattaa muuten lukaista kommentit kyseisen putiikin tynnyrisaunoista... laatua tarjolla, hehhee


    • Anonyymi

      Meillä ollut monta vuotta ja hyvin toimii. Opettele vain käytetään oikein. Grillin ympärillä olevat apupöydät on kerran uusittu. Nekin haettiin valmiina samasta firmasta

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe