Koiran päälle tippui tarjotin

Kauhuissani

Sellainen kevyt ja pitkulainen tarjotin vahingossa tippui kädestäni kun meinasin kompastua kun koiramme pyöri jaloissa ja se tippui koiran päälle.. en ole varma tippuiko päähän vai selkään mutta eien vinkaissut, juoksi vain karkuun. Mietityttää vain että voikohan moisesta tulla jtn esim aivotärähdys tai murtuma yms.. voi meidän pientä. Kyseessä siis 7kg kääpiökoira.

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keksiparempi

Sulla sitä sattuu ja tapahtuu ihan jatkuvasti, ja koira aina uhrina.

• No itselläni on 12 kiloinen pieni koira eikä se tuosta olisi muuta kuin säikähtänyt. Kova jätkä tää mun koira.

• Dontworry

Ei varmaan tullut mitään, ellet itse kaatunut sen päälle samassa rytäkässä. Koirat on kestävämpiä kuin useimmat ymmärtävätkään. Vaikka ei sekään kaikkea kestä. Olet vaan tarkempi ensi kerralla varsinkin ellei piski oppinut pysymään kaukana köökistä.

• mikärotu

Rodustahan se riippuu. Jos on joku chihuahua tai prahanrotta, niin voi saada vakavankin vamman. Jos on cockerspanieli, basenji tai corgi, niin tuskin sitä edes tunsi.

• kokeileheti

Ap juokse pää edellä seinään niin selviää

• halooooooooooooo

Aloittaja et oo tainnut ikinä ite murtaa luitas? Jos murtuu niin sitä kohtaa et pysty liikuttamaan vähintäänkin huutamatta.

Eikä heti aivotärähdyksen jälkeen edes nelijalkainen piski pysy niin hyvin pystyssä että juoksisi mihinkään. Jos aivotärähdys, niin koira myös yrjöää kaiken pari päivää putkeen.

Älä ole naurettava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe