Force Feedback wheel for Nintendo Gamecube Myydään/Vaihdetaan/Ostetaan
Minulla siis on Force Feedback wheel for Nintendo Gamecube.
Liitäntätapa: Nintendo Gamecube -spesifinen moninapaliitin
Mukana pakkauksessa myös teholähde ja jalusta sekä ohjevihkonen.
Siis vaihtoehtoja:
1) vaihdetaan WindowsPC:n kanssa yhteensopivaan vastaavaan rattiin.
2) Ostetaan adapteri, jolla tämän "Force Feedback wheel for Nintendo Gamecube":n saa kytkettyä USB -liitännän kautta WindowsPC:hen
3) Myydään. Toivottavasti tuosta saatavalla rahalla voisi ostaa edes jonkinlaisen ratin PC:lle.
Polkimet tai "Force Feedback" -toiminto ratissa eivät ole ihan välttämättömiä.
pakkauksessa koodi 644269-1914 (tuotenumeroko) ?
ideoita / kauppatarjouksia ?
Force Feedback wheel 4 Gamecube M/V/O
PeliMika
0
109
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603