Olet nainen nyt sijalla 23.

Nytpientäyritystäkehiin

Minun naislistallani. Sinulla on vielä kirittävää kärkikahinoihin, joten parasta pistää ja yrittää nyt parastaan vaan.

59

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Ai vasta. Toisaalta hyvä, että sinulla on ehdokkaita. Kirin minkä kerkiän mutta toivon, että olen ensimmäisenä jarin listalla tai ainakin toisena, kun ensimmäistä ei ole koskaan saanut (mustasukkaisuutta).

    • eikö22riitä

      Miksi tuhlaat aikaasi jumbosijan naisen tsemppaamiseen?

    • Lekkeriksmeni

      Ei pysty enää. Vitsi.

    • aitoriitta

      Huomenta! Olenko siis jumbosijalla. Voi ei. Pitää vain kovasti yrittää parastaan. Se onkin uudenvuoden lupaukseni. Kiitos sinulle kaikesta avusta. Oletmahdottoman mukava mies!

    • Joulumamma

      Kait oma kumppanisi on ykkösenä vai joku niistä muutamista joiden perään olet jo vuosia porannut täällä palstalla saamatta vastakaikua...
      Hyvää joulunaikaa ja toivon sulle realistisia päämääriä elämääsi.

    • Voit tunkea listan sanonko minne.

      • ReijätSukassa

        Nyt vaihda sinä kuules "Pimperopommm" tuo nimimerkki ja kuva!


      • mitäänkuvia

        On niin kauniit sääret, ettei saa vaihtaa!!!


      • ReijätSukassa kirjoitti:

        Nyt vaihda sinä kuules "Pimperopommm" tuo nimimerkki ja kuva!

        Etkö pidä niistä?


    • Ei.ketään.täältä

      Miks pitäs yrittää jotain, kun et ole Minun listallani ollenkaan!

      • rahaonarvoton

        Juu arvaan että raha ei ole listalla vain tyttöjen kokemat tunteet.


    • Oi_voi

      Lienee sinulla liiat luulot itsestäsi. Olen jo ykkönen hänen ykköselleen.

    • Mitässitten

      Taidan olla ensimmäinen, kun tänne tuon ilmoitit. Jos en kelpaa tällaisena kun olen et ole minua varten

      • Metsänainen

        Samat sanat. Jos en tällaisena kelpaa niin saa unohtaa!! Parempia miehiä on hurumykke


    • Hrj

      Humpuuki listoja. Ei tule vaimoa eikä parisuhdetta. Oikeudenkaari ja ihmisoikeustuomioistuin tärkeämpiä.

    • tytöillesääntösiinä

      Yksinkertainen kaava olisi laskea: minä enemmän varallisuutta sitä luuserimpi mies yleensä on :D

      • opiskelelisää

        Ei katsos, köyhät nykyän nussivat rikkaiden miesten vaimoja, kun miehet eivät sitä huomaa, et ole itsekään tuota huomannut`?


      • tutustuelämään

        Köyhät ovat sillä tavoin viisaampia, kun rikkaat ruokkivat ne naiset ja köyhät ottavat vain seksit päältä :D


      • jämätjämille

        sillä rikkaalla on jo nuorempi ja sulle jäi kuppa ja tippuri.


    • aitoriitta

      Tiedätkö, minä ihan oikeasti luulen olevani paras. Hyvä kun lyöt minua todellisuudentajulla päähän. Toivottavasti nyt tajuan, että en todellakaan ole😮. Paljon petrattavaa.

    • pikkuhiljaamurenee

      Nykyään missään oikeassa palvelussa eivät luottokortit toimi, se on CASH ONLY, jos jotain isompaa haluat ostaa, sun on lyötävä käteistä pankinjohtajalle kouraan jotta edes saat 1000EUR lainan, takuutena annat käteistä, muu kun ei kelpaa.

    • OMGOMG

      On siinä miehellä taso matalalla, että kiriä pitäisi tuon listan ohi, oletko pojan nulkki vai vaari jolta on käsityskyky jo hävinnyt, aikamoista kehtaamista meinaan pitää olla että tuon on painanut lähtemään, ei paljoa ole tietoa toisen ihmisen kunnioituksesta.

    • Käyränousuunreps

      Kokeile nyt ensin nuo edessä olevat 22 henkilöä. Kerro kun olen ykkösenä.

    • Elluhalloyb

      No minä en varmaan päässyt koko listaan...
      No eni vei...😀🌠👍

      • EllubbinOmaLista

        EllubbiGallubbi on kaikkien listojen ulkopuolella :) EllubbiGallubbi on niin erityinen, että mikään lista ei sitä tavoita :)


      • Elluhalloyb

        Joo....
        Nais....🌠💫😀Mä kävelin taas melkein. 10 kilsaa...puhti pois...
        Kiva lukea kivoja...💝


    • Hrj

      Ei tule parisuhdetta ei vaimoa!

    • Minäkinteenlistoja

      Milloin minkäkinlaisia ja eri asioita koskevia.

      Mutta koskaan ei ole mieleenikään tullut listata ihmisiä arvojärjestykseen.
      Minulle jokainen ihminen on liian arvokas jotta pystyisin toimimaan tavallasi.
      En myöskään tunne tarvetta kiriä niiden kaikkien parempien ohitse
      joten voit käydä listaasi lävitse ilman minua.

      Ellen kelpaa ja kelvannut omana itsenäni ja noin moni nainen oli mielestäsi minua parempi joka suhteessa ei ole tarvetta eikä syytä mihinkään jatkotoimiin.

      Meistä kumpikaan ei ole enää toistensa listoilla, sinäkään minun sillä olemattomalla listalla.

      Vastenmielinen viesti minusta mutta hyvää jatkoa ja koitahan tehdä oikea valinta niiden 22 joukosta.

    • Jullinpulli

      Onko testattuna miten näiden kaksytkaks naisen reikä ottaa vastaan kullisi? kenen reikä sopivin?

      • Nytpientäyritystäkehiin

        Erittäin ahnaasti ja tiukasti. Senpä takia "pimppilista" tuli tehtyä. Ja nyt sille nro 23. voisi niitä lantionpohjalihaksia vähän treenata.


      • Huihaisentään
        Nytpientäyritystäkehiin kirjoitti:

        Erittäin ahnaasti ja tiukasti. Senpä takia "pimppilista" tuli tehtyä. Ja nyt sille nro 23. voisi niitä lantionpohjalihaksia vähän treenata.

        Eiköhän hän treenaile niitä ihan jonkun muun kanssa, mahtaako tuollaisen listan kirjoittaja isommin naisia kiinnostaa.


    • haluunykköseks

      Haluan olla ykkösenä :) sun pitäs huolehtia ja keskittyy enempi siihen ykköseen ,ku muihin

    • Heipsap

      Jos 22 naista on jonossa ennen sitä 23 tta niin luuletko että kiinnostat siinä vaiheessa ketään, olet munaton älykääpiö jolla on hiukkasen suuret luulot itestään ja kusi noussut päähän. Ja siltikin vaikka aloitushan ei pidä paikkaansa niin jo se että viitsii ja kehtaa kirjoittaa noin nolon viestin kenellekään kertoo tarpeeksi sinusta.

      • ottaisitkotämänneuvon

        Mutta mistäpäs tiedät jos aloittaja laittoin tuon huumori mielellä tai ihan provosoidakseen, kertoo muuten omasta luonteestasi paljon että noin kärkkäästi ja vihaisesti vastaat eli toisin sanoen provosoiduit.

        Onko itselläsi vaikea löytää hyvää miestä kun ehkä itse olet kusipäinen?
        Ihan vaan kysymys johon voi asiallisesti vastata.

        Ainakin itsellä miehenä helpotti kun vuosia sitten aloin katsomaan peiliin ja mietrtimään omia vikoja ja virheitä, toki luonteeni on jo sellanen että virheistä olen aina pyrkinyt oppimaan, tuo itsetutkiskelu on sitten sitä henkistä kasvua mitä jokainen voi harjoittaa halutessaan, se miten hyvin opit itsesi tuntemaan riippuu siitä kuinka rehellinen olet itsellesi, muille sekä tunteillesi.

        Tunteista sen verran että niitä ei kannata paeta vaikka ei johtaiskaan vaikkapa suhteeseen koska patoaminen on yksi pahimmista virheistä, omalla kohalla aika pommi tikitti pitkään, pitkä pinnainen ja vahva aina ollut mutta liikaa paskaa sato niskaan yhessä vaiheessa, sitten riitti ja räjähti, toisaalta ilman tuota räjähdystä en olisi alkanut tutkimaan itseäni paremmin ja aikuistuin tuon myötä, onneksi siitä räjähtämisestä ei mennyt ku oma kämppä palasiksi koska vielä humalassa räjähti, ja ihan perus kiltti ja hyväntahtonen ihminen olen, opin myös sen että enää ei kukaan kävele yli ja osaan hillitä itseni paremmin kun tunnistan huonotkin puoleni.


      • Kaikillatäällä
        ottaisitkotämänneuvon kirjoitti:

        Mutta mistäpäs tiedät jos aloittaja laittoin tuon huumori mielellä tai ihan provosoidakseen, kertoo muuten omasta luonteestasi paljon että noin kärkkäästi ja vihaisesti vastaat eli toisin sanoen provosoiduit.

        Onko itselläsi vaikea löytää hyvää miestä kun ehkä itse olet kusipäinen?
        Ihan vaan kysymys johon voi asiallisesti vastata.

        Ainakin itsellä miehenä helpotti kun vuosia sitten aloin katsomaan peiliin ja mietrtimään omia vikoja ja virheitä, toki luonteeni on jo sellanen että virheistä olen aina pyrkinyt oppimaan, tuo itsetutkiskelu on sitten sitä henkistä kasvua mitä jokainen voi harjoittaa halutessaan, se miten hyvin opit itsesi tuntemaan riippuu siitä kuinka rehellinen olet itsellesi, muille sekä tunteillesi.

        Tunteista sen verran että niitä ei kannata paeta vaikka ei johtaiskaan vaikkapa suhteeseen koska patoaminen on yksi pahimmista virheistä, omalla kohalla aika pommi tikitti pitkään, pitkä pinnainen ja vahva aina ollut mutta liikaa paskaa sato niskaan yhessä vaiheessa, sitten riitti ja räjähti, toisaalta ilman tuota räjähdystä en olisi alkanut tutkimaan itseäni paremmin ja aikuistuin tuon myötä, onneksi siitä räjähtämisestä ei mennyt ku oma kämppä palasiksi koska vielä humalassa räjähti, ja ihan perus kiltti ja hyväntahtonen ihminen olen, opin myös sen että enää ei kukaan kävele yli ja osaan hillitä itseni paremmin kun tunnistan huonotkin puoleni.

        On lupa mielipiteensä ilmaista eikä täällä kukaan myöskään sinun neuvojasi kaipaa. Ihme pultit vedät muiden mielipiteistä.


      • nonäköjäänsitten
        Kaikillatäällä kirjoitti:

        On lupa mielipiteensä ilmaista eikä täällä kukaan myöskään sinun neuvojasi kaipaa. Ihme pultit vedät muiden mielipiteistä.

        Itsehän tunnut vetävä, sehän oli asiallinen kommentti ja kysymys, huomasitko kysymymerkin, miksi et voi asiallisesti vastata vaan vedät uudelleen pultit, onhan mullakin oikeus omaan mielipiteeseen mutta pyrin sen tekemään asiallisesti loukkaamatta.

        Siinähän luki että "ihan vaan kysymys".

        Ei ollut vittuilua, ja huomasitko että omasta kokemuksesta puhuin että itse olin kusipäinen ennen mutta en ole enää.

        Tuntui vaan jotenkin tuo sun alkuperänen kommentti alottajalle jotenkin siltä että vedit hirveät pultit asiasta. Kun ainakin omaan silmään tuo aloitus vaan lähinnä nauratti että eihän nyt tollasta kukaan aikuinen järkevä ihminen tosissaan kirjoita?

        Vai mitäpä itse tuumaat?

        Toki onhan niitä sellasiakin ihmisiä jotka noin törkeästi naisista ajattelevat, onneksi en itse kuulu sellaseen ryhmään, kunnioitan naisia yli kaiken, enkä ole katkera niillekkään naisille jotka teki paskat joskus.
        Itsekkin olen kussut omalla käytökselläni muutaman suhteen mutta niistä virheistä olen oppinut eikä tarkoita etteikö joka suhteessa olis omat haasteensa ja kukaan ei ole täysin samanlainen.

        Se mitä ajoin takaa tuolla kommentilla että jos on patoutumia minkä kuvan sain kommentistasi ja pahoittelen jos sain väärn kuvan niin sitä vaan että ei kannata padota eikä kannata katkeroitua turhaan ja pitää liikaa vihaa yllä koska se syö sisältä ihmistä nimimerkillä kokemusta, onneksi tunteellinen ja herkkä puoleni tuli siinä vaiheessa avuksi ja en enää ole turhan katkera enkä vihainen enkä tule olemaankaan enää, sen verran ranokoista asioista selvinnyt ja itsekkin joutunut myöntään itselle monaikin asioita ja tekeen töitä sen eteen että olen parantanut tiettyjä asioita itsessäni.

        Kun juurikin se esimerkiksi vuosien katkeruus ja patoutumat ja se ettei suoraan sano toisille jos pitää jotain sanoa voi sitten kostautua että esim humalassa räjähtää, tuo mullakin tosi harvinaista että ainoa kerta kun noin kävi, muuten en räjähtele vaikka temperamenttiakin löyty mutta sekin on lähinnä sillon jos pitää vaikkapa suojella rakkaita ihmisiä joltain uhalta muuten olen hyväkäytöksinen ja hyvää tahtova ihminen, enkä herkästi leimaa ketään kuten osalla on tapana nykyaikana tehdä vaikka ei tunnettais.


      • Heipsap
        nonäköjäänsitten kirjoitti:

        Itsehän tunnut vetävä, sehän oli asiallinen kommentti ja kysymys, huomasitko kysymymerkin, miksi et voi asiallisesti vastata vaan vedät uudelleen pultit, onhan mullakin oikeus omaan mielipiteeseen mutta pyrin sen tekemään asiallisesti loukkaamatta.

        Siinähän luki että "ihan vaan kysymys".

        Ei ollut vittuilua, ja huomasitko että omasta kokemuksesta puhuin että itse olin kusipäinen ennen mutta en ole enää.

        Tuntui vaan jotenkin tuo sun alkuperänen kommentti alottajalle jotenkin siltä että vedit hirveät pultit asiasta. Kun ainakin omaan silmään tuo aloitus vaan lähinnä nauratti että eihän nyt tollasta kukaan aikuinen järkevä ihminen tosissaan kirjoita?

        Vai mitäpä itse tuumaat?

        Toki onhan niitä sellasiakin ihmisiä jotka noin törkeästi naisista ajattelevat, onneksi en itse kuulu sellaseen ryhmään, kunnioitan naisia yli kaiken, enkä ole katkera niillekkään naisille jotka teki paskat joskus.
        Itsekkin olen kussut omalla käytökselläni muutaman suhteen mutta niistä virheistä olen oppinut eikä tarkoita etteikö joka suhteessa olis omat haasteensa ja kukaan ei ole täysin samanlainen.

        Se mitä ajoin takaa tuolla kommentilla että jos on patoutumia minkä kuvan sain kommentistasi ja pahoittelen jos sain väärn kuvan niin sitä vaan että ei kannata padota eikä kannata katkeroitua turhaan ja pitää liikaa vihaa yllä koska se syö sisältä ihmistä nimimerkillä kokemusta, onneksi tunteellinen ja herkkä puoleni tuli siinä vaiheessa avuksi ja en enää ole turhan katkera enkä vihainen enkä tule olemaankaan enää, sen verran ranokoista asioista selvinnyt ja itsekkin joutunut myöntään itselle monaikin asioita ja tekeen töitä sen eteen että olen parantanut tiettyjä asioita itsessäni.

        Kun juurikin se esimerkiksi vuosien katkeruus ja patoutumat ja se ettei suoraan sano toisille jos pitää jotain sanoa voi sitten kostautua että esim humalassa räjähtää, tuo mullakin tosi harvinaista että ainoa kerta kun noin kävi, muuten en räjähtele vaikka temperamenttiakin löyty mutta sekin on lähinnä sillon jos pitää vaikkapa suojella rakkaita ihmisiä joltain uhalta muuten olen hyväkäytöksinen ja hyvää tahtova ihminen, enkä herkästi leimaa ketään kuten osalla on tapana nykyaikana tehdä vaikka ei tunnettais.

        Minä kirjoitin sen kommentin mitä nyt koitat laittaa toisen kirjoittamaksi.


      • Sivustavaan
        nonäköjäänsitten kirjoitti:

        Itsehän tunnut vetävä, sehän oli asiallinen kommentti ja kysymys, huomasitko kysymymerkin, miksi et voi asiallisesti vastata vaan vedät uudelleen pultit, onhan mullakin oikeus omaan mielipiteeseen mutta pyrin sen tekemään asiallisesti loukkaamatta.

        Siinähän luki että "ihan vaan kysymys".

        Ei ollut vittuilua, ja huomasitko että omasta kokemuksesta puhuin että itse olin kusipäinen ennen mutta en ole enää.

        Tuntui vaan jotenkin tuo sun alkuperänen kommentti alottajalle jotenkin siltä että vedit hirveät pultit asiasta. Kun ainakin omaan silmään tuo aloitus vaan lähinnä nauratti että eihän nyt tollasta kukaan aikuinen järkevä ihminen tosissaan kirjoita?

        Vai mitäpä itse tuumaat?

        Toki onhan niitä sellasiakin ihmisiä jotka noin törkeästi naisista ajattelevat, onneksi en itse kuulu sellaseen ryhmään, kunnioitan naisia yli kaiken, enkä ole katkera niillekkään naisille jotka teki paskat joskus.
        Itsekkin olen kussut omalla käytökselläni muutaman suhteen mutta niistä virheistä olen oppinut eikä tarkoita etteikö joka suhteessa olis omat haasteensa ja kukaan ei ole täysin samanlainen.

        Se mitä ajoin takaa tuolla kommentilla että jos on patoutumia minkä kuvan sain kommentistasi ja pahoittelen jos sain väärn kuvan niin sitä vaan että ei kannata padota eikä kannata katkeroitua turhaan ja pitää liikaa vihaa yllä koska se syö sisältä ihmistä nimimerkillä kokemusta, onneksi tunteellinen ja herkkä puoleni tuli siinä vaiheessa avuksi ja en enää ole turhan katkera enkä vihainen enkä tule olemaankaan enää, sen verran ranokoista asioista selvinnyt ja itsekkin joutunut myöntään itselle monaikin asioita ja tekeen töitä sen eteen että olen parantanut tiettyjä asioita itsessäni.

        Kun juurikin se esimerkiksi vuosien katkeruus ja patoutumat ja se ettei suoraan sano toisille jos pitää jotain sanoa voi sitten kostautua että esim humalassa räjähtää, tuo mullakin tosi harvinaista että ainoa kerta kun noin kävi, muuten en räjähtele vaikka temperamenttiakin löyty mutta sekin on lähinnä sillon jos pitää vaikkapa suojella rakkaita ihmisiä joltain uhalta muuten olen hyväkäytöksinen ja hyvää tahtova ihminen, enkä herkästi leimaa ketään kuten osalla on tapana nykyaikana tehdä vaikka ei tunnettais.

        Älä olettele. Et voi tekstin perusteella tietää onko joku vetänyt pultit katkeruuttaan tai itseasiassa lainkaan.


      • Sivustavaan
        Sivustavaan kirjoitti:

        Älä olettele. Et voi tekstin perusteella tietää onko joku vetänyt pultit katkeruuttaan tai itseasiassa lainkaan.

        Mäki voin rantata tänne paatoksella!!!!! Mutta tosielämässä asia ei hetkauta mihinkään suuntaan. Lisään hymiön pehmentämään tätä viestiä ☺️


      • ihankokemuksella
        Heipsap kirjoitti:

        Minä kirjoitin sen kommentin mitä nyt koitat laittaa toisen kirjoittamaksi.

        Nyt kyllä sekoilet tai tahallaan trollaat, en ole mitään yrittänyt laittaa toisen kirjottamaksi vastasin näillä kahdella kommentillani siihen mitä kirjotit elikkä

        " Jos 22 naista on jonossa ennen sitä 23 tta niin luuletko että kiinnostat siinä vaiheessa ketään, olet munaton älykääpiö jolla on hiukkasen suuret luulot itestään ja kusi noussut päähän. Ja siltikin vaikka aloitushan ei pidä paikkaansa niin jo se että viitsii ja kehtaa kirjoittaa noin nolon viestin kenellekään kertoo tarpeeksi sinusta."

        Siihen vastasin ja esitin vain kysymyksen ja lisäksi jaoin omia kokemuksia asioista ASIALLISESTI ei mitään muuta.
        Kertoo toki sekin jotain että et kysymykseen voi vastata vaan vääntelet nyt asiaa jotenkin oudoksi.
        Minä en ole muuten aloittaja edelleenkään.


        Ja sulle joka kirjotit että älä olettele, minä en olettele, esitin kysymyksen että oisiko itsessä vähän katkeruutta ja kusipäisyyttä kun noin vihaisesti vastasi aloittajan viestiin joka lähinnä ainakin itseä nauratti että ei tollasta alotusta kyllä tosissaan kukaan tee.

        Edelleenkin mitähän vikaa siinä on että sitten jaoin vähän omia kokemuksia, kyllä nuista joku voi saada hyviä neuvoja tai ajattelemaan, se on yks ja sama käykö niin mutta yleensä huomaa kyllä jos joku ihminen ei halua vastata kysymykseen edes asialliseen sellaseen ja vastaa joko kysymyksellä tai muuten jotenkin vääntelemällä elikkä tässä tapauksessa olen hänen mielestään vetäny t pultit jostain mikä ei pidä paikkaansa, kun perustelee asiallisen viestinsä ja edelleen yrittää toisen saada ymmärtämään pointtia että ehkä tajuaisi kommentin ja voisi vastata siihen niin sitten väännetään jo sellaseksi että yritän toisen kirjottamaksi laittaa jotain.

        Ja ei siinä kyllähän nuita trolelja riittää että lähinnä naurattaa ja ihmetyttää mikä on niin vaikeaa edes anonyymina vastata kysymykseen ja ihan isolla kokemuksella ihmisistä ja sillä miten itse osaan kyllä asiat huomata vaikuttaa siltä että jollakin hieman huono itsetunto jos ei anonyyminakaan pysty vastaamana asiallisesti.

        Mun osalta asia on loppuunkäsitelty, toivottavasti osaatte ottaa elämässä esimerkiksi muilta neuvoja kuten minäkin olen tehnyt ja teen sekä käyttää vähän maalaisjärkeä enemmän.


      • Sulleitaida
        ihankokemuksella kirjoitti:

        Nyt kyllä sekoilet tai tahallaan trollaat, en ole mitään yrittänyt laittaa toisen kirjottamaksi vastasin näillä kahdella kommentillani siihen mitä kirjotit elikkä

        " Jos 22 naista on jonossa ennen sitä 23 tta niin luuletko että kiinnostat siinä vaiheessa ketään, olet munaton älykääpiö jolla on hiukkasen suuret luulot itestään ja kusi noussut päähän. Ja siltikin vaikka aloitushan ei pidä paikkaansa niin jo se että viitsii ja kehtaa kirjoittaa noin nolon viestin kenellekään kertoo tarpeeksi sinusta."

        Siihen vastasin ja esitin vain kysymyksen ja lisäksi jaoin omia kokemuksia asioista ASIALLISESTI ei mitään muuta.
        Kertoo toki sekin jotain että et kysymykseen voi vastata vaan vääntelet nyt asiaa jotenkin oudoksi.
        Minä en ole muuten aloittaja edelleenkään.


        Ja sulle joka kirjotit että älä olettele, minä en olettele, esitin kysymyksen että oisiko itsessä vähän katkeruutta ja kusipäisyyttä kun noin vihaisesti vastasi aloittajan viestiin joka lähinnä ainakin itseä nauratti että ei tollasta alotusta kyllä tosissaan kukaan tee.

        Edelleenkin mitähän vikaa siinä on että sitten jaoin vähän omia kokemuksia, kyllä nuista joku voi saada hyviä neuvoja tai ajattelemaan, se on yks ja sama käykö niin mutta yleensä huomaa kyllä jos joku ihminen ei halua vastata kysymykseen edes asialliseen sellaseen ja vastaa joko kysymyksellä tai muuten jotenkin vääntelemällä elikkä tässä tapauksessa olen hänen mielestään vetäny t pultit jostain mikä ei pidä paikkaansa, kun perustelee asiallisen viestinsä ja edelleen yrittää toisen saada ymmärtämään pointtia että ehkä tajuaisi kommentin ja voisi vastata siihen niin sitten väännetään jo sellaseksi että yritän toisen kirjottamaksi laittaa jotain.

        Ja ei siinä kyllähän nuita trolelja riittää että lähinnä naurattaa ja ihmetyttää mikä on niin vaikeaa edes anonyymina vastata kysymykseen ja ihan isolla kokemuksella ihmisistä ja sillä miten itse osaan kyllä asiat huomata vaikuttaa siltä että jollakin hieman huono itsetunto jos ei anonyyminakaan pysty vastaamana asiallisesti.

        Mun osalta asia on loppuunkäsitelty, toivottavasti osaatte ottaa elämässä esimerkiksi muilta neuvoja kuten minäkin olen tehnyt ja teen sekä käyttää vähän maalaisjärkeä enemmän.

        olla tajua vivahteille.


    • STASINMustalista

      Ja minäkö olen tehnyt kaikkeni, että tipun listoilta. Minä en onnistu missään:(

    • MukavaaEttäOn

      Noin paljon naisia. Hyvä olo.

      • 40VNeitsytVitsiNYSÄ

        Ei mulla ainakaan vuosiin. Yhtäkään. Minuuttiakaan. En edes halua parisuhteeseen. Tällähetkellä tärkeämpiä asioita. Kohtahan tuo 2019.


    • Yökyöpelillä

      Taas kahden aikaan aamuyöllä herännyt vittuilunhalu tietylle ihmiselle. On se ihmisyys kaukana joistakin.

    • kysynnyvaan

      mikä saa naisen rakastuu tollaseen mieheen? että jonoks asti on naisia.....

      • Hölynpölyähänseon

        Halusi vain vittuilla yön ratoksi.


    • minähänvain

      Huumoria, huumoria, pimeinä päivinä sellaista tarvitaankin. Eihän tuossa lausahduksessa ollut loukkaavaa ketään kohtaan, kertoi vain kirjoittajan kyllästymisen tunteista. Hymyillään ja kevättä kohden.

    • Kutonen olisi hyvä. Riittääkö jos jään tahallani listallasi jälkeen. En ole kovin kilpailuhenkinen. Sija 23 sulle ei ollenkaan paha, oikeastaan aika tyytyväinen. Eipähän tarvi kahinoida. Et kuiteskaan ole sen väärti. Kahinoinnin ja rähinöinnin meinaan. Ei jaksa vaivautua vaikka olisitkin kuinka ykkönen. Että tsemppiä vaan niille 22:lle ja meikä vetäytyy takavasemmalle.

    • Irtonumero

      23 on hyvä luku, kakskolmosia on vain yksi 😊 mä

    • Mutta jollekin olen sijalla 1.😊

    • Onlyo

      Mäkin tein listan vieläpä vaalean punaisen. Olet sijalla 99. Harmi täytyy käydä monta miestä läpi ennen sinua. Paitsi "kaitsu" on listallani numero 1 ihan luonteessakkin puolesta. Hän osaa käyttäytyä.

    • Kantsiiainamuistaa

      Että sanat voi joskus satuttaa pahasti ja joskus ehkä leikiksikin tarkoitettu voi tuntua pahalta.
      Siksi hetken mietintä ennenkuin painaa enteriä voi joskus olla paikallaan.

    • Kello1.59

      Voisiko ajatella niinkinpäin että aloittaja itse koittaisi hieman toisella tavalla omalta osaltaan, aamuyön aloitus ei tuntunut kovin houkuttelevalta häntä itseään kohtaan eikähän voi tietää onko tässä nähty tapa kommunikoida pysyvää ja mikäli olisi niin huonosti kävisi yhteiselon.

    • Jaayritystäkehiin

      Mitä sen naisen siis pitää yrittää ?

      • Samaamietin

        Mies vääntää öisin mauttomuuksia nettiin ja vaatii silti naista laittamaan parasta vaan !! Mutta kaikkihan eivät vaadikaan itseltään mitään, ainoastaan siltä toiselta.


    • Gossipssssu

      Tuli erehdyttävästi mieleen eräs itseään jakava nainen jolle vastaava viesti tuli kirjoitettua. Heti kun mies huorausreissultaan jäi kiinni ja ero tuli, tämä tasokas nainen otti kopin. Nyt ajattelen vain,,, että sen minkä toisen aikana ottaa... Sen kolmannelle menettää...

    • hellanlettasentään

      Taidat olla "huumorimiehiä"!

    • hyötykäyttöä_sinulle

      "Olet nainen nyt sijalla 23.
      Nytpientäyritystäkehiin
      12.12.2018 1:59

      Minun naislistallani. Sinulla on vielä kirittävää kärkikahinoihin, joten parasta pistää ja yrittää nyt parastaan vaan."

      Hyvän takia kannattaa kyllä tsempata.

      Mutta sinä voit hypätä vaikka lihamyllyyn ja päästä ketujen ruuaksi. Niilläkin on näin joulunaikaan nälkä ja syövät kyllä huonointakin ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe