Minä saisoin liikennevaloissa Skodallani ensimmäisenä ajaakseni vieressä olevan marketin pihaan. Minä lähdin liikennevaloista aivan rauhallisesti ja hitaasti kun olinhan minä ensimmäisenä menossa valojen läpi, joten minä kyllä ehdin oikein hyvin ylittää risteyksen ennenkuin valo vaihtui taas punaiseksi.
Minä jäin marketin pihaan tutkimaan minun papereitani niin seuraavista vihreistä valoista tullut Toyota-kuski kysyi minulta, kun nousin autosta samaan aikaan kuin hänkin, että miksi sinä lähdit noista liikennevaloista noin jumalattoman hitaasti. Sanoin; "Kyllähän minä niistä aivan hyvin ehdin kun minä oli ensimmäisenä, minä"
Miksi se minulta sitä kysyi? Kertoisko joku minulle, miksi se niin minulta kysyi, kun olinhan minä ensimmäisenä lähtemässä kun vihreä syttyi, minä.
Miksi se Toyota-kuski sitä minulta kysyi?
10
<50
Vastaukset
- Kyselee
Olisit sanonut: "Toi ota jos et muuta saa".
Minä olisin tullut kysymään että koska aijot hankkia hyvän auton?
- äidin.kieli.isän.pyllyss
Paljon kirjoitusvirheitä, paljon kirjoitusvirheitä.
Ei kannattaisi tulla trollailemaan jos kirjoitustaito on noin surkeaa.- Siis_skooda
Ei kannattaisi samaa typerää löpinää sinunkaan jokaiseen asialliseen skooda-viestiin copypastata.
- HuhHuhHuh
Ei se tollo edes ymmärtänyt. Pitää niitä kirjoitusvirheinä.
- äidin.kieli.isän.pyllys
HuhHuhHuh kirjoitti:
Ei se tollo edes ymmärtänyt. Pitää niitä kirjoitusvirheinä.
Oikein kahteen kertaan piti kuitata, kun aiheelliset huomautukseni kirjoitusvirheistä sai sinut vetämään herneet nenään.
Niin, ja palstan perimmäinen tarkoitus taisi taas unohtua. "Keskustele autoista".
- Toyota_Hybrid1
minä oisin kysyny skoda kuskilta että paljonko vie öljyä tonnille ja onko mennyt montako neliöö peltiä.
- Tohjolla
Ei tojokuskilla sitten kiire ollutkaan.
piä tunkkis
- 11.05
Ei oo helppoo tojomiehellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973