Löytyisikö esim isohkoa uroskoiraa omistavaa joka haluaisi tutustuttaa tällaisen tyttöilijän eläinmaailman saloihin.
Eläinrakasta kaveria
21
511
Vastaukset
- Juuba
Kyllä löytyy
Millaisesta jutusta haaveilet?
- Niiihhh
Sellasesta löylykauha perseeseen jutusta
- bennaliina
Olisi ihanaa saada tuntea kun uroskoira astuu pientä persettäni.Samalla voisin imeä kovaa kullia ja kylpeä spermoissa. Laittakaa yhteystietoja
- Hyiolkoon
Hyppää kiikkuun runkkari
- eryeyrty
hyppää ite saatanan minikullinen rillipää..taidat olla naisten märkä uni oikein..läskipaska
- Juuba
Bennaliina laita yhteystiedot
Mies houkutteli kokeilemaan sen koiraa. Aluksi pidin ajatusta ihan hulluna. Sitten opin nauttimaan siitä. Ensin Turre ja sitten Tauno liukkaille. Joskus se toi jonkun kaverin koiran yökylään. Parhaimmillaan Turre oli ensimmäinen. Sitten hoitokoiran aloittaessa liukkailla mies talutti Turre eteeni että sain imeä sen puhtaaksi.
- Pervo-mies
Uh-huh, kun kuulostaakin sitten todella kiimaiselta... kumpa vain olisi mahdollista ihan livenäkin nähdä :)
- Rekku64
Godivan kirjoitti:
Mies houkutteli kokeilemaan sen koiraa. Aluksi pidin ajatusta ihan hulluna. Sitten opin nauttimaan siitä. Ensin Turre ja sitten Tauno liukkaille. Joskus se toi jonkun kaverin koiran yökylään. Parhaimmillaan Turre oli ensimmäinen. Sitten hoitokoiran aloittaessa liukkailla mies talutti Turre eteeni että sain imeä sen puhtaaksi.
Todella kiihottava juttu👍sun mies on tosi onnellisessa asemassa😋olen kade😧
Rekku64 kirjoitti:
Todella kiihottava juttu👍sun mies on tosi onnellisessa asemassa😋olen kade😧
Näin uskon Taunon olevan. Kyllä se myös sen sanoo. Kun sille iskee kiima päälle niin se on tosi määräilevä. Täytyy myöntää että nautin sen käskyistä. Nolottaa vaan näyttää että lauman paras ja ainoa narttu.
- Pervo-mies
Kumpa sitä itsellänikin olisi kaltaisesi kunnon narttu ;)
- Rekku64
Godivan kirjoitti:
Näin uskon Taunon olevan. Kyllä se myös sen sanoo. Kun sille iskee kiima päälle niin se on tosi määräilevä. Täytyy myöntää että nautin sen käskyistä. Nolottaa vaan näyttää että lauman paras ja ainoa narttu.
Ole onnellinen että oot lauman ainoa narttu..saat kaikkien huomion. Nauti!
- Anonyymi
Tyttö kaveri hsluaa koiran kyrpää vittuunsa
- eläinonrakas
Entäs jos se koira onkin homo ja haluaa vain miehiä?
- bennaliina
laita juuba spostisi niin otan yhteyttä
Voisit laittaa postia myös mulle.Arvaat kai miten-loppu-osana on suomi24.fi.Pks.Trenattu mies.Olisi hauskaa katsella tai osallistuakin:)
- PyöreäNainen
Tää on mun salainen haaveeni. Toivottavasti joskus toteutuu ja pääsisin uroskoiran astuttavaksi. Antaisin koiran työntyä pilluuni tai peppuuni ja samalla ottaisin suihin koiran omistajalta. Hitto kun rupesi kiihottamaan.
Pk-seutu huomio! Löytyykö mielellään isokokoista koiraa panohommiin?- Pervo-mies
Uh-huh, kyllä tämä vaan kuulostaa sitten todella kiimaiselta... olisipa vain mahdollista ihan livenä nähdä :) En vain valitettavasti koiraa omista... :(
- Anonyymi
Olisi upeaa katsella kun koira astuu naista.
Ehkä jopa pääsisin liukkaille sen jälkeen.
M42 Satakunta - Anonyymi
Oisko mitään vinkkejä, että mikä on parasta liukastetta höyhenpeitteisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736