Eläinrakasta kaveria

bennaliina

Löytyisikö esim isohkoa uroskoiraa omistavaa joka haluaisi tutustuttaa tällaisen tyttöilijän eläinmaailman saloihin.

21

554

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuba

Kyllä löytyy

• Millaisesta jutusta haaveilet?

• Niiihhh

Sellasesta löylykauha perseeseen jutusta

• bennaliina

Olisi ihanaa saada tuntea kun uroskoira astuu pientä persettäni.Samalla voisin imeä kovaa kullia ja kylpeä spermoissa. Laittakaa yhteystietoja

• Hyiolkoon

Hyppää kiikkuun runkkari

• eryeyrty

hyppää ite saatanan minikullinen rillipää..taidat olla naisten märkä uni oikein..läskipaska

• Juuba

Bennaliina laita yhteystiedot

• Mies houkutteli kokeilemaan sen koiraa. Aluksi pidin ajatusta ihan hulluna. Sitten opin nauttimaan siitä. Ensin Turre ja sitten Tauno liukkaille. Joskus se toi jonkun kaverin koiran yökylään. Parhaimmillaan Turre oli ensimmäinen. Sitten hoitokoiran aloittaessa liukkailla mies talutti Turre eteeni että sain imeä sen puhtaaksi.

• Pervo-mies

Uh-huh, kun kuulostaakin sitten todella kiimaiselta... kumpa vain olisi mahdollista ihan livenäkin nähdä :)

• Rekku64
        Godivan kirjoitti:

Mies houkutteli kokeilemaan sen koiraa. Aluksi pidin ajatusta ihan hulluna. Sitten opin nauttimaan siitä. Ensin Turre ja sitten Tauno liukkaille. Joskus se toi jonkun kaverin koiran yökylään. Parhaimmillaan Turre oli ensimmäinen. Sitten hoitokoiran aloittaessa liukkailla mies talutti Turre eteeni että sain imeä sen puhtaaksi.

Todella kiihottava juttu👍sun mies on tosi onnellisessa asemassa😋olen kade😧

• Rekku64 kirjoitti:

Todella kiihottava juttu👍sun mies on tosi onnellisessa asemassa😋olen kade😧

Näin uskon Taunon olevan. Kyllä se myös sen sanoo. Kun sille iskee kiima päälle niin se on tosi määräilevä. Täytyy myöntää että nautin sen käskyistä. Nolottaa vaan näyttää että lauman paras ja ainoa narttu.

• Pervo-mies

Kumpa sitä itsellänikin olisi kaltaisesi kunnon narttu ;)

• Rekku64
        Godivan kirjoitti:

Näin uskon Taunon olevan. Kyllä se myös sen sanoo. Kun sille iskee kiima päälle niin se on tosi määräilevä. Täytyy myöntää että nautin sen käskyistä. Nolottaa vaan näyttää että lauman paras ja ainoa narttu.

Ole onnellinen että oot lauman ainoa narttu..saat kaikkien huomion. Nauti!

• Anonyymi

Tyttö kaveri hsluaa koiran kyrpää vittuunsa

• eläinonrakas

Entäs jos se koira onkin homo ja haluaa vain miehiä?

• bennaliina

laita juuba spostisi niin otan yhteyttä

• Voisit laittaa postia myös mulle.Arvaat kai miten-loppu-osana on suomi24.fi.Pks.Trenattu mies.Olisi hauskaa katsella tai osallistuakin:)

• PyöreäNainen

Tää on mun salainen haaveeni. Toivottavasti joskus toteutuu ja pääsisin uroskoiran astuttavaksi. Antaisin koiran työntyä pilluuni tai peppuuni ja samalla ottaisin suihin koiran omistajalta. Hitto kun rupesi kiihottamaan.
      Pk-seutu huomio! Löytyykö mielellään isokokoista koiraa panohommiin?

• Pervo-mies

Uh-huh, kyllä tämä vaan kuulostaa sitten todella kiimaiselta... olisipa vain mahdollista ihan livenä nähdä :) En vain valitettavasti koiraa omista... :(

• Anonyymi

Olisi upeaa katsella kun koira astuu naista.
      Ehkä jopa pääsisin liukkaille sen jälkeen.
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Oisko mitään vinkkejä, että mikä on parasta liukastetta höyhenpeitteisen kanssa?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      60
      11802
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5021
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4517
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      467
      2344
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2240
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1791
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1461
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1313
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1216
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1195
    Aihe