Meinaatko mies tehdä fantasioistasi koskaan totta?

Vai jääkö ne pelkäksi haaveeksi..

23

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josvoisintoteuttaisin

      Toteuttaisin heti jos itsestäni kiinni fantasiani naisen kanssa ketä kaipaan.
      (Nätit sääret sinulla, ihan kympit.)

      • Kenestä se on sitten kiinni?


      • Josvoisintoteuttaisin
        pimperoPom kirjoitti:

        Kenestä se on sitten kiinni?

        Naisesta, en tiedä naisen halusta tuohon


    • Hrj.uskonnoton

      Joo oikeudenkaari ja ihmisoikeustuomioistuin.

    • Luoja tietää, minä en ;)

      • Eli et.


      • pimperoPom kirjoitti:

        Eli et.

        Eihän se yksinomaan minusta kiinni ole :D


      • Onko joku tietty mielessäsi?


      • Ai fantasioita? Vaikka ja mitä niinkuin lie kaikilla ihmisillä :) Niin ja en sen enempää rupea niitä täällä avaamaan :)


      • Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.


      • Kenestäfantasioin
        pimperoPom kirjoitti:

        Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.

        Tietty on


      • pimperoPom kirjoitti:

        Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.

        Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
        En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :D


      • Iso_D kirjoitti:

        Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
        En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :D

        Et kummastakaan?


      • pimperoPom kirjoitti:

        Et kummastakaan?

        Jälkimmäisestä :)
        Fantasiathan ovat aina fantasiaa eivätkä monesti ole tarkoitetukkaan todeksi. Soveltuvin osin jotain ehkä voisi... ...toteuttaa :)


      • Sopivan henkilön kanssa niitä voi toteuttaa.


      • pimperoPom kirjoitti:

        Sopivan henkilön kanssa niitä voi toteuttaa.

        Näin minäkin olen asian ymmärtänyt :)


    • TeenOdottakaapa

      Mitä käy Ukrainalle. Sitten saan sen miekan josta olen haaveillut. Terveisiä CC:lle.

    • lglglglg

      Ainut fantasiani on enää että elämäni päättyy lopullisesti tai sitten pääsen ihmisistä eroon lopullisesti muita vaihtoehtoja ei ole eikä voi tulla.

    • skeptikko

      Mitään fantasioita ole. Vain todellisuutta.

    • eimulleaukene

      mää teen kuule fantsuja juttuja päivittäin. kivat sääret, tosiaan ja näin.

    • sbc

      Sitten kun leskeydyn.

    • enseollumä

      Ei täällä roikkuvat miehet kykene. Eikö se ole jo ihan selvää? Läskejä, pahanhajuisia ja niin varattomia ettei rahaa klääkkeisiin. Siitä on palstan Miehet tehty ;)

      Keminmaahan terkkui 😍😘🤣

    • PuhtausOnUskonnollinen

      Käsite. Siksi kissat ja koiratkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe