Vai jääkö ne pelkäksi haaveeksi..
Meinaatko mies tehdä fantasioistasi koskaan totta?
23
<50
Vastaukset
- Josvoisintoteuttaisin
Toteuttaisin heti jos itsestäni kiinni fantasiani naisen kanssa ketä kaipaan.
(Nätit sääret sinulla, ihan kympit.)- Josvoisintoteuttaisin
pimperoPom kirjoitti:
Kenestä se on sitten kiinni?
Naisesta, en tiedä naisen halusta tuohon
- Hrj.uskonnoton
Joo oikeudenkaari ja ihmisoikeustuomioistuin.
Luoja tietää, minä en ;)
Ai fantasioita? Vaikka ja mitä niinkuin lie kaikilla ihmisillä :) Niin ja en sen enempää rupea niitä täällä avaamaan :)
Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.
- Kenestäfantasioin
pimperoPom kirjoitti:
Tarkoitin joku tietty nainen kenestä fantasioit. Vai oletko kulli ojossa aina kun näet mieleisen näköisen naisen? Anteeksi suorasanaisuutene.
Tietty on
pimperoPom kirjoitti:
Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :DIso_D kirjoitti:
Suonen anteeksi suorasanaisuutesi :)
En oikein itseäni tunnista tuosta luonnehdinnastasi :DEt kummastakaan?
pimperoPom kirjoitti:
Et kummastakaan?
Jälkimmäisestä :)
Fantasiathan ovat aina fantasiaa eivätkä monesti ole tarkoitetukkaan todeksi. Soveltuvin osin jotain ehkä voisi... ...toteuttaa :)pimperoPom kirjoitti:
Sopivan henkilön kanssa niitä voi toteuttaa.
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt :)
- TeenOdottakaapa
Mitä käy Ukrainalle. Sitten saan sen miekan josta olen haaveillut. Terveisiä CC:lle.
- lglglglg
Ainut fantasiani on enää että elämäni päättyy lopullisesti tai sitten pääsen ihmisistä eroon lopullisesti muita vaihtoehtoja ei ole eikä voi tulla.
- skeptikko
Mitään fantasioita ole. Vain todellisuutta.
- eimulleaukene
mää teen kuule fantsuja juttuja päivittäin. kivat sääret, tosiaan ja näin.
- sbc
Sitten kun leskeydyn.
- enseollumä
Ei täällä roikkuvat miehet kykene. Eikö se ole jo ihan selvää? Läskejä, pahanhajuisia ja niin varattomia ettei rahaa klääkkeisiin. Siitä on palstan Miehet tehty ;)
Keminmaahan terkkui 😍😘🤣 - PuhtausOnUskonnollinen
Käsite. Siksi kissat ja koiratkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832