Pattayan suomalaisten turistien merkittävät päivät.

Sensei--

Pattayalla on tuhansia suomalaisia näin sesonkiaikaan monista eri sosiaaliluokista kukin oman varallisuutensa puitteissa harrastaen itselleen nautintoa tuovaa matkailusisältöä.

Näin tunkukauden alkaessa aktiivisimmat on ryhtyneet jo joulun alla itselleen ahmimaan matkailukokemuksia joista olemme saaneet lukea matkakertomuksia yhden ollen ylitse muiden.

Hän sen ohessa, että on viettänyt iltansa baareissa lähetellen valokuvia, on mennyt hotelliin tämän jälkeen lähettelemään kuvia tytsyn ollessa kylvyssä ja sitten herännyt krapulakaljalle taas lähettelemään kuvia, on hän ryhtynyt eliittiurheilijaksi liittyen golfklubiin jossa luonnollisesti kaikki muutkin ovat.

Hän vuokrasi upouuden vanhan maasturin jolla suoritti roadtripin itään ja matkallaan myös otti matkamuistokseen pankin jonotuslapun tottakai sen valokuvaten kaivinkonevalokuvafailiinsa.

Tänään hän taas on niin iloinen ja positiivisella mielellä, kun ilmanpaine on pakkaantunut maata vasten ja ilmakitkaakaan ei ole havaittavissa, niin hän historian ja äidinkielen asiantuntijana päätyi julkaisemaan perinteisen aamunavauksensa meidän kaikkien iloksi.

"Jälleen voimme julistaa virallisesti lerpanpäivän avatuksi, avaajana kukapas muukaan kuin itse NumBalliSenseiEmolerppasaarnamies ja avaus oikeaoppisesti oksentaen saarnaamalla jälleen ties monennenko tuhannen kerran, törkyänsä yömyöhään jälleen tarjolla, lentämisestä tietämättömän, itseoppineen ja -nimittämänsä, lento kapteenilerpan, valeita..."

Minä päättelen tästä että Lerpanpäivä on merkittävin päivä Pattayan rakkaimmalle ja on hyvä asia, että hän on löytänyt itselleen sopivan matkailunautinnon.

Khiai.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeMuutNaatimma

      Pattaya on Paratiisi

      Paitsi Sika Amalialle Niuvassa

    • KrunikanVili

      Persläpilerpanpäivä on päivä, jota milloinkaan me Pattayan varakkaat, kyvykkäät ja sivistyneet matkailijat emme vietä, vain ko. vajakki viettää sitä aamusta-yömyöhään 24/7!!!

      • KysymysMatkailusta

        Koska olet aikonut ryhtyä matkailijaksi !!!


      • KrunikanVili
        KysymysMatkailusta kirjoitti:

        Koska olet aikonut ryhtyä matkailijaksi !!!

        Paljon ennen kuin sinä persläpilerppa!!!


      • Haavematkailua
        KrunikanVili kirjoitti:

        Paljon ennen kuin sinä persläpilerppa!!!

        Haavematkailua.


      • 44xParatiisi

        Osallistun 2010:n kanssa haavematkailuun, koska minäkin olin siellä haaveilemassa. Haavekuvassa Greenwoodin tuloskortti, Fortunerin avaimet jotka näytin jo aiemmin, thaikku Buranaa, tigre balsamia ja lomalompakko sekä hotellini wifitunnari.
        Pidän myöskin huili-illan. Tosin minulle tulee vielä vieraita mutta baariin ei jaksa.
        https://aijaa.com/GWW7ZI


      • TigreBalsam
        44xParatiisi kirjoitti:

        Osallistun 2010:n kanssa haavematkailuun, koska minäkin olin siellä haaveilemassa. Haavekuvassa Greenwoodin tuloskortti, Fortunerin avaimet jotka näytin jo aiemmin, thaikku Buranaa, tigre balsamia ja lomalompakko sekä hotellini wifitunnari.
        Pidän myöskin huili-illan. Tosin minulle tulee vielä vieraita mutta baariin ei jaksa.
        https://aijaa.com/GWW7ZI

        Miten valokuvasta erottaa sinut ja 2010:n eri henkilöksi?


      • Mailankantama
        44xParatiisi kirjoitti:

        Osallistun 2010:n kanssa haavematkailuun, koska minäkin olin siellä haaveilemassa. Haavekuvassa Greenwoodin tuloskortti, Fortunerin avaimet jotka näytin jo aiemmin, thaikku Buranaa, tigre balsamia ja lomalompakko sekä hotellini wifitunnari.
        Pidän myöskin huili-illan. Tosin minulle tulee vielä vieraita mutta baariin ei jaksa.
        https://aijaa.com/GWW7ZI

        Mekin oltiin, harmi että ei tavattu.

        Ohessa todiste.

        https://aijaa.com/G0KBc7


      • Bolapim-bolabom
        TigreBalsam kirjoitti:

        Miten valokuvasta erottaa sinut ja 2010:n eri henkilöksi?

        2010 asuu omassa kämpässään , 44x hotellissa. Lapsikin olisi tuon hoksannut, vaan ei aikuinen vajakki ChiangMaista, Phuketin "huvilansa" vuokraus retkellä ollessaan?


      • Sensei--
        Bolapim-bolabom kirjoitti:

        2010 asuu omassa kämpässään , 44x hotellissa. Lapsikin olisi tuon hoksannut, vaan ei aikuinen vajakki ChiangMaista, Phuketin "huvilansa" vuokraus retkellä ollessaan?

        2010 asuu omassa kämpässä jossa valokuvien mukaan on vaihtuva hotellin parveke, mutta asukoon. ei haittaa mua.

        Hienoa että 44x asuu hotellissa kuten kaikki piipahtelevat, mutta hänellähän on 29 euron vuokra-auto, jota ei kaikilla.

        Niin ja molemmilla on fanittaja bimbelibombeli, sitä ei ole kuin heillä.


      • KrunikanVili
        Sensei-- kirjoitti:

        2010 asuu omassa kämpässä jossa valokuvien mukaan on vaihtuva hotellin parveke, mutta asukoon. ei haittaa mua.

        Hienoa että 44x asuu hotellissa kuten kaikki piipahtelevat, mutta hänellähän on 29 euron vuokra-auto, jota ei kaikilla.

        Niin ja molemmilla on fanittaja bimbelibombeli, sitä ei ole kuin heillä.

        Niin ja on vain yksi typerä valehtelijalerppa, SenseiNumBalliEmolerppa, joka haaveilee Thaimaasta, mutta:
        Rahatonna sinne lentää en mä saa...


      • Lerpanlaiffia
        Sensei-- kirjoitti:

        2010 asuu omassa kämpässä jossa valokuvien mukaan on vaihtuva hotellin parveke, mutta asukoon. ei haittaa mua.

        Hienoa että 44x asuu hotellissa kuten kaikki piipahtelevat, mutta hänellähän on 29 euron vuokra-auto, jota ei kaikilla.

        Niin ja molemmilla on fanittaja bimbelibombeli, sitä ei ole kuin heillä.

        Eilen hän oli haavematkailija ja nyt sanot että asukoot. Koeta jo päättää oletko kateellinen vai onko se sinulle sama. Ei kai se ole häpeä jos saa alennusta suhteilla vuokra-autolla vai onko?
        Onko sulla lerppa mopoakaan ollut koskaan edes invamopoa? Homopetteri kärttää todisteita ja kun saa niitä niin alkaa vähättelemään että "ihan sama". Ei se nyt ole ihan sama jos ensin inttää ja kyselee todisteita. Olet kateellinen himarunkku.


      • Sensei--
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Eilen hän oli haavematkailija ja nyt sanot että asukoot. Koeta jo päättää oletko kateellinen vai onko se sinulle sama. Ei kai se ole häpeä jos saa alennusta suhteilla vuokra-autolla vai onko?
        Onko sulla lerppa mopoakaan ollut koskaan edes invamopoa? Homopetteri kärttää todisteita ja kun saa niitä niin alkaa vähättelemään että "ihan sama". Ei se nyt ole ihan sama jos ensin inttää ja kyselee todisteita. Olet kateellinen himarunkku.

        Kyllä mun puolesta tuhannen nimimerkin henkilö jota sinä fanitat kieli ruskeana mun puolesta voi asua missä tahansa.
        Ei ole häpeä mutta naurattaa upouusi vanha.
        On perheessä 3 moottoripyörää ja muutama skootteri, jotka myös moottoripyöräluokiteltuja.
        Homottelusi koen lisäaivopesutilauksena.
        Todisteellisia todisteita, internetimuroitu maisemakuva golfkentältä.
        Mistä kateellinen ??? Siitäkö että Dillellä on sinut ???


    • jiiihaaa

      jyp-hifk 3-1

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe