Hei kaikki! Me täällä Moskovassa olemme avanneet jälleen ystävällismieleisille poliitikoillenne tarkoitetun vaalitilin. Kaikki entiset ja uudetkin avustukseen oikeutetut ovat tervetulleita täyttämään anomuksensa ja jättämään sen siihen samaan vanhaan osoitteeseen kuten ennenkin.
Vaikeista olosuhteista johtuen olemme varanneet suomalaisille tällä kertaa entistä enemmän avustusvaroja jotta ystäviemme ääni saadaan kuulumaan.
Moskovasta, hei taas!
27
87
Vastaukset
- Kampanjakäyntiin
No Antti täällä, здоровые товарищи, kiitosta vaan, tarpeeseen tulee. Laitetaan paperit. Vieläkö ne perinteiset kepulaisetkin otetaan mukaan?
- kansanedustaja.taivio
Valitettavasti rahat riittävät vain perussuomalaisille.
- suomenkansaensinn
Eikö ske.ida saa enää mitään?
Onhan Witun porukka huudellut EU ja Nato vastasia ja Putleria ylistäviä sloganeita taas monta kuukautta putkeen. - Kloppaaliamenoa
suomenkansaensinn kirjoitti:
Eikö ske.ida saa enää mitään?
Onhan Witun porukka huudellut EU ja Nato vastasia ja Putleria ylistäviä sloganeita taas monta kuukautta putkeen.Ei kukaan ole kuullut missään niiden huudelleen kyseisiä sloganeita. Kukaan ei ole Suomessa huudellut kyseisiä iskulauseita. Kuuletko muuten yöllä sängyn alta junan vihellyksiä?
- savonpikajuna
En kuule junan vihellyksiä sängyn alta ,mutta jos sinä kuulet,niin se ei ole kylläkään ihan normaalia.
- Viiuuhh
Sinulla viheltää tuulitunnelissas
- kovopolonmarkapla
Eikös siinä hakemuksessa pidä olla Esko Aholta puolto? Mistä lähtien se on ruvennut perussuomalaisia auttamaan?
Spermabankki paras bankki.
- Histi.Muntikka
Spermabankki ei ole paras bankki.
- PanojaVaan
No mikäs sitten se paras on, turkinhiha, pimpero vai pesisräpylä pakkasessa
- Igorivanowitz
Terveiset Siperiasta, täällä olen öljykentillä töissä, täällä sperma jäätyy rukkaseen hetkessä.
- Hohohohohoo
Heh heh siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni
- Hähähäää
Hohohohohoo kirjoitti:
Heh heh siinäpä tuli jälleen eunukin päiväuni
Siinä ei tullut eunukin päiväunta, heh heh.
- marko.ja.leevi
Heippuli heippuli täältä Namibiassa, täällä lämmintä 41 varjossa, täällä kun ei vaihdella ihan joka vuosi poxereita niin minäkin pääsin paikalliseen juustotehtaaseen töihin, poikaverinikin on samassa tehtaassa töissä koemaistajana, minä olen alkutuotannossa.
- DannyPedersen
Kikkelis kokkelis, onpa ihanata kuulla että työkkärin aktvointimalli on tuottanut tulosta teikäläisillekin, haittaaks se jos Aprikkaan asti piti lähtee, hei vuan, kuumia aaltoja sinne ja paljon juustoa
- Hipheii
Menehän nyt sinne pelastusarmeijaan Jeesustelija siellä on kuivaa piparia tarjolla
- niiin
sinähän sen kuivana hapankorppuna tiedät.
- mtähh
Eikö Witun skei.doille anneta enää Moskovasta mitään
- Niillämennään
He ovat mukana jakamassa noita avustuksia. Ensin demareille ja vasureille ja sitten uskollisille kepulaisille, (4kpl). Perussuomalaiset eivät kuulu Moskovan jakopiiriin, he saavat Trumpilta.
- trumputinn
Älä helvetti..kun Trump saa Moskovasta myös.
- IgorStrawinski
trumputinn kirjoitti:
Älä helvetti..kun Trump saa Moskovasta myös.
Kaikki hyvähän on lähtöisin Venäjältä. Sehän on kaikille päivänselvää.
- Pipariakovailla
Kepulaiset ottavat Helsingistä naisensa. Piparia paskan vierestä.
- hyvämieli
Nyt näkee kaduilla taas noita SPR joulupatoja, muistakaahan laittaa muutama kolikko keräykseen ja kelpaa sinne viiden tai kympin setelikin! Minä laitoin kympin setelin kun olen sen verran varakas.
- muuttuvamaailm
On se hyvä että on SPR vastapainona noille poliitikoille,vaikka eihän se SPR tietenkään poliitikkojen ihmisille tekemiä vahinkoja paikata voikkaan.
- Apuahimokkaalle
Lahjoita SPR:lle, takaat matulle muotivaatteet jotta se voi houkutella lapsia sänkyynsä!
- MahtimeisseliäSissään
Kato vaan, ettei sinuu houkuttele, tai jos mielesi tekkee niin siitä vaan naattimaan
- Hundpippel
Arabeilla on sellainen koirankulli, ohut ja suippo. Kuin tehty hanurinsoittoon. Tiedän sen koska toimin aikoinaan ympäri Lähi-Itää ympärileikkaajana YK:n tehtävissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286