M-Miehelle hyvää

Kohtapukkiovella

Joulumieltä toivottaa yks tonttu.

26

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenniistä

      Odotan Jeesusta. En odota pukkia, mutta kiitos kuitenkin. Olisi kiva odottaa kaksin, mutta yksin pitää odottaa niin kauan kun toista ei ole. Käsi kädessä voisi odottaa ja riemastuen mennä Jeesuksen luo kun Hän pian paikkansa kuninkaana lunastaa.

      • Sepäs_sattui

        Samat odotukset meillä.


      • toinenniistä
        Sepäs_sattui kirjoitti:

        Samat odotukset meillä.

        Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.


      • Sopiimulle_
        toinenniistä kirjoitti:

        Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.

        No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?


      • toinenniistä
        Sopiimulle_ kirjoitti:

        No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?

        Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

        Hyvää yötä, Jeesus myötä.


      • Hyvää_huomenta
        toinenniistä kirjoitti:

        Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

        Hyvää yötä, Jeesus myötä.

        Ja siunattua viikonloppua sinulle.no herra toteuttaa pyynnön jos se on hyväksi pyytäjälle.niin luulisin vaikka ei aina kaikkiin rukouksiin edes vastata.minun kaipaamani mies on kyllä pelokaskin.


      • toinenniistä

        Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.


      • Kiitos_toivotuksista
        toinenniistä kirjoitti:

        Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.

        Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..


      • toinenniistä
        Kiitos_toivotuksista kirjoitti:

        Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..

        Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.


      • Semmoinen_vinkki
        toinenniistä kirjoitti:

        Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.

        Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.


      • Anonyymi
        Semmoinen_vinkki kirjoitti:

        Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.

        En minäkään.


    • Paha_Tonttu

      Voi olla että tulee

      • Keralahjojen

        No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.


      • PunaPoskinenTonttu
        Keralahjojen kirjoitti:

        No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.

        Onkohan sillä punaiset posket:)?


      • Onsillä
        PunaPoskinenTonttu kirjoitti:

        Onkohan sillä punaiset posket:)?

        Varmaan kun hän joutuu taivaltamaan niin pitkän matkan..☺


    • Mukavaa viikonloppua ja hyvää joulumieltä. :)

    • HymyilläänKunNähdään

      Buriid juovllaid ja lihkolaš ođđa jagi

      Menikö oikein vai oliko väärä murre.

      T:M-Mies

      • Idästä

        Buorre idja. :)


    • minulta

      kuusikirjaimiselle M-naiselle, jolla myös n-kirjain nimessään toivotan hyvää yötä ja ihanaa joulunalusaikaa. :)
      ps. tulethan taas uniini, niin jatketaan siitä mihin jäätiin? ;)

    • Stupid

      Ei yhtään ole joulumieltä, ehkä tämä ilokai muuttuu.?

      • Aloittajaap

        Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..


      • Anonyymi
        Aloittajaap kirjoitti:

        Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..

        Korona.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe