Joulumieltä toivottaa yks tonttu.
M-Miehelle hyvää
26
113
Vastaukset
- toinenniistä
Odotan Jeesusta. En odota pukkia, mutta kiitos kuitenkin. Olisi kiva odottaa kaksin, mutta yksin pitää odottaa niin kauan kun toista ei ole. Käsi kädessä voisi odottaa ja riemastuen mennä Jeesuksen luo kun Hän pian paikkansa kuninkaana lunastaa.
- Sepäs_sattui
Samat odotukset meillä.
- toinenniistä
Sepäs_sattui kirjoitti:
Samat odotukset meillä.
Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.
- Sopiimulle_
toinenniistä kirjoitti:
Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.
No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?
- toinenniistä
Sopiimulle_ kirjoitti:
No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?
Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.
Hyvää yötä, Jeesus myötä. - Hyvää_huomenta
toinenniistä kirjoitti:
Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.
Hyvää yötä, Jeesus myötä.Ja siunattua viikonloppua sinulle.no herra toteuttaa pyynnön jos se on hyväksi pyytäjälle.niin luulisin vaikka ei aina kaikkiin rukouksiin edes vastata.minun kaipaamani mies on kyllä pelokaskin.
- toinenniistä
Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.
- Kiitos_toivotuksista
toinenniistä kirjoitti:
Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.
Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..
- toinenniistä
Kiitos_toivotuksista kirjoitti:
Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..
Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.
- Semmoinen_vinkki
toinenniistä kirjoitti:
Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.
Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.
- Anonyymi
Semmoinen_vinkki kirjoitti:
Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.
En minäkään.
- Paha_Tonttu
Voi olla että tulee
- Keralahjojen
No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.
- PunaPoskinenTonttu
Keralahjojen kirjoitti:
No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.
Onkohan sillä punaiset posket:)?
- Onsillä
PunaPoskinenTonttu kirjoitti:
Onkohan sillä punaiset posket:)?
Varmaan kun hän joutuu taivaltamaan niin pitkän matkan..☺
Mukavaa viikonloppua ja hyvää joulumieltä. :)
- HymyilläänKunNähdään
Buriid juovllaid ja lihkolaš ođđa jagi
Menikö oikein vai oliko väärä murre.
T:M-Mies- Idästä
Buorre idja. :)
- minulta
kuusikirjaimiselle M-naiselle, jolla myös n-kirjain nimessään toivotan hyvää yötä ja ihanaa joulunalusaikaa. :)
ps. tulethan taas uniini, niin jatketaan siitä mihin jäätiin? ;) - Stupid
Ei yhtään ole joulumieltä, ehkä tämä ilokai muuttuu.?
- Aloittajaap
Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..
- Anonyymi
Aloittajaap kirjoitti:
Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..
Korona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504