M-Miehelle hyvää

Kohtapukkiovella

Joulumieltä toivottaa yks tonttu.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenniistä

      Odotan Jeesusta. En odota pukkia, mutta kiitos kuitenkin. Olisi kiva odottaa kaksin, mutta yksin pitää odottaa niin kauan kun toista ei ole. Käsi kädessä voisi odottaa ja riemastuen mennä Jeesuksen luo kun Hän pian paikkansa kuninkaana lunastaa.

      • Sepäs_sattui

        Samat odotukset meillä.


      • toinenniistä
        Sepäs_sattui kirjoitti:

        Samat odotukset meillä.

        Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.


      • Sopiimulle_
        toinenniistä kirjoitti:

        Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.

        No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?


      • toinenniistä
        Sopiimulle_ kirjoitti:

        No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?

        Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

        Hyvää yötä, Jeesus myötä.


      • Hyvää_huomenta
        toinenniistä kirjoitti:

        Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

        Hyvää yötä, Jeesus myötä.

        Ja siunattua viikonloppua sinulle.no herra toteuttaa pyynnön jos se on hyväksi pyytäjälle.niin luulisin vaikka ei aina kaikkiin rukouksiin edes vastata.minun kaipaamani mies on kyllä pelokaskin.


      • toinenniistä

        Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.


      • Kiitos_toivotuksista
        toinenniistä kirjoitti:

        Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.

        Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..


      • toinenniistä
        Kiitos_toivotuksista kirjoitti:

        Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..

        Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.


      • Semmoinen_vinkki
        toinenniistä kirjoitti:

        Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.

        Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.


      • Anonyymi
        Semmoinen_vinkki kirjoitti:

        Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.

        En minäkään.


    • Paha_Tonttu

      Voi olla että tulee

      • Keralahjojen

        No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.


      • PunaPoskinenTonttu
        Keralahjojen kirjoitti:

        No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.

        Onkohan sillä punaiset posket:)?


      • Onsillä
        PunaPoskinenTonttu kirjoitti:

        Onkohan sillä punaiset posket:)?

        Varmaan kun hän joutuu taivaltamaan niin pitkän matkan..☺


    • Mukavaa viikonloppua ja hyvää joulumieltä. :)

    • HymyilläänKunNähdään

      Buriid juovllaid ja lihkolaš ođđa jagi

      Menikö oikein vai oliko väärä murre.

      T:M-Mies

      • Idästä

        Buorre idja. :)


    • minulta

      kuusikirjaimiselle M-naiselle, jolla myös n-kirjain nimessään toivotan hyvää yötä ja ihanaa joulunalusaikaa. :)
      ps. tulethan taas uniini, niin jatketaan siitä mihin jäätiin? ;)

    • Stupid

      Ei yhtään ole joulumieltä, ehkä tämä ilokai muuttuu.?

      • Aloittajaap

        Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..


      • Anonyymi
        Aloittajaap kirjoitti:

        Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..

        Korona.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3243
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2657
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1471
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1386
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1238
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      244
      1192
    Aihe