M-Miehelle hyvää

Kohtapukkiovella

Joulumieltä toivottaa yks tonttu.

26

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinenniistä

Odotan Jeesusta. En odota pukkia, mutta kiitos kuitenkin. Olisi kiva odottaa kaksin, mutta yksin pitää odottaa niin kauan kun toista ei ole. Käsi kädessä voisi odottaa ja riemastuen mennä Jeesuksen luo kun Hän pian paikkansa kuninkaana lunastaa.

• Sepäs_sattui

Samat odotukset meillä.

• toinenniistä
        Sepäs_sattui kirjoitti:

Samat odotukset meillä.

Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.

• Sopiimulle_
        toinenniistä kirjoitti:

Me voidaan mennä naimisiin jos kohdataan oikeassa elämässä. Voidaan tukea toistemme uskoa ja jaksamista läpi elämän.

No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?

• toinenniistä
        Sopiimulle_ kirjoitti:

No ilman muuta jos olet kaipaamani m mies?

Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

Hyvää yötä, Jeesus myötä.

• Hyvää_huomenta
        toinenniistä kirjoitti:

Olen kyllä mmies. Varmaan en ole sinun kaipaamasi, kun olen semmoinen aika syrjäytynyt ja pelokas. Rukoilen, että saat sen kenet haluat. Jumala toteuttaa rukoukset omaan rauhalliseen tahtiinsa. Anteeksi kun innostuin.

Hyvää yötä, Jeesus myötä.

Ja siunattua viikonloppua sinulle.no herra toteuttaa pyynnön jos se on hyväksi pyytäjälle.niin luulisin vaikka ei aina kaikkiin rukouksiin edes vastata.minun kaipaamani mies on kyllä pelokaskin.

• toinenniistä

Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.

• Kiitos_toivotuksista
        toinenniistä kirjoitti:

Niin. Jumala tietää mikä on parasta ihmiselle. Minulle tämä yksinäisyys on ollut koulutusta ainakin siitä että vain Jeesus voi minut pelastaa. Jumala koettelee rakkaitaan tuodakseen heidät lähemmäksi itseään. Ja ehkä se oli Jumala joka tukki suuni peloilla, että en voisi puhua saastuttavia asioita. Ehkä Hän sen vielä avaa. Ehkä Hän avaa suuni, että voisin puhua sinulle tai jollekin, joka kaipaa minua niinkuin sinä kaivattuasi. Kaipauksesi on todella kaunista, kun tiedät hänen heikkouden ja annat sen hänelle anteeksi. Siunausta sinulle tulevaan viikkoon.

Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..

• toinenniistä
        Kiitos_toivotuksista kirjoitti:

Myös sinulle siunattua viikkoa ja kiitos kivasta kirjoituksestasi.herra armahtakoon minua että nämä repivät tunteet laantuisi että saisin rauhan.tämmöisin ajatuksin tähän viikkoon..

Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.

• Semmoinen_vinkki
        toinenniistä kirjoitti:

Uskaltaisitko kertoa jotakin, mistä hän voisi sinut tunnistaa? Ei ole pakko. Ymmärrän jos et halua. Minua vähän harmittaa tuo jos kerran tunnet noin voimakasta ikävää, että se käy voimillesi.

Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.

• Anonyymi
        Semmoinen_vinkki kirjoitti:

Niin.onhan tämä harmillista.hän oli varattu kun ensi kerran näimme.en tiedä hänen nykyistä tilannettaan kun en harrasta stalkkaamista.

En minäkään.

• Paha_Tonttu

Voi olla että tulee

• Keralahjojen

No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.

• PunaPoskinenTonttu
        Keralahjojen kirjoitti:

No toivotaan että tulee hyvä tonttu ovellesi kolkuttamaan.

Onkohan sillä punaiset posket:)?

• Onsillä
        PunaPoskinenTonttu kirjoitti:

Onkohan sillä punaiset posket:)?

Varmaan kun hän joutuu taivaltamaan niin pitkän matkan..☺

• Mukavaa viikonloppua ja hyvää joulumieltä. :)

• HymyilläänKunNähdään

Buriid juovllaid ja lihkolaš ođđa jagi

Menikö oikein vai oliko väärä murre.

T:M-Mies

• Idästä

Buorre idja. :)

• minulta

kuusikirjaimiselle M-naiselle, jolla myös n-kirjain nimessään toivotan hyvää yötä ja ihanaa joulunalusaikaa. :)
      ps. tulethan taas uniini, niin jatketaan siitä mihin jäätiin? ;)

• Stupid

Ei yhtään ole joulumieltä, ehkä tämä ilokai muuttuu.?

• Aloittajaap

Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..

• Anonyymi
        Aloittajaap kirjoitti:

Myös minulta puuttuu joulumieli.olen myös muutamalta muultakin ihmiseltä kuullut ettei heilläkään ole joulumieltä.tuntuu kuin olisi jotain pielessä..

Korona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe