Mitä näet kun katsot kuvaasi?
Ota kuva itsestäsi
21
<50
Vastaukset
- Kato
Itse olet aasi!
- rumaurpå
näen umpikaljun urpån, ruman urpån
- J--i
Saatanan ruman jätkän
- sanotvaan
No et kumminkaan ole.
- JustHyvä
Miehennäköinen pitkätukkainen röyhkeä isoleukainen akanrutjake. Pienet killiin katsovat siansilmät. Epätasainen hoitamaton iho ja ryppyinen perseenreikäsuu.
Oikea kulmahammas petoeläimen.- älänytkehtaa
No höpöti höö. Söpö olet. Oikeasti.
- nainenveisen
Tyhmän pelokkaan sydämen,
- eikäpalautakoskaan
niin ne tekee❤️
- Epämuodostunutalien
Minä näen... pienen vihreän miehen👾
- MuutenOlet
No et sinä niin vihreä ole ihonväriltä katsoen.
- tekniikanneropatti
Tietokone näppäimistön?!
Onkohan tullut nukuttua näppäimistöllä taas...
Ai se olikin kamera väärään suuntaan
Että tämä elämä pääsee yllättämään monta kertaa päivässä! naisen,ihmisen, sen tarkemmin tarkentamatta mitään ulkoisia tekijöitä.
- jasiltimätäällä
Juuri nyt itseni ja hänet joka hieroo hartioitani.
- peilinedessäkö
hieronnasta kannattaa nauttia makuulla. 😄
- nytpoistäältä
peilinedessäkö kirjoitti:
hieronnasta kannattaa nauttia makuulla. 😄
Meillä on peili katossa 😏
- muilleollutaina
En näe mitään. Minusta on tullut näkymätön jopa kameralle.
- Peeeeeeerseeeeeee
Timo Soinin kaksoisolennon, ilman Timon valtavia partasudin kokoisia nenäkarvoja.😨
- Knainen
Näen kasvot jotka tunnistan omikseni.
Niissä on vakava mutta avoin katse jossa tyyni ilme.
Mietin kasvojani katsellessani että niissä on edelleen häivähdyksiä vauvaikäni ulkonäköä. Joskus niissä näkyy sama ilme kuin mitä vauvana minusta on ikuistettu.
6-vuotis kuvassa olen jo ihan itseni.
Miten voikaan jokin kuva ikuistaa hyvin perusluonteen. Vauvana ja 6 v näkyi minussa se leikkisyys ja jekkuilu katseessa.
Nyt kun katson kasvojani mietin miten paljon elämää silmäni ovat nähneet ja ihoni kokenut ja silti se sama ihminen kuin siinä kuvassa jossa uteliaana silmät loistaen konttaan parisängyllä kohti kameraa 7 kk ikäisenä tai siinä missä jekkuilevalla katseella katson kameraa leikkimökin ovella!
Vain kevyt meikki ja hiustenväri hiukan muuttaa ulkonäköä mutta tunnistettavissa selvästi samaksi ihmiseksi. Lapsuuskuvissa olen ruskeatukkainen. Nyt blondi.
Kuvani katse on se sama mikä niin usein kasvoillani vaikka tuntisin mitä.
Perus tyyneys ja odotus. Tuo katse kai on aina ollut se valheellinen ansa miksi kukaan ei ole osannut aavistaakaan mitä sisälläni tapahtuu.
Kuori joka johtaa harhaan.
Vieraille näkyvä minä. Ihmiset ei tajua usein että se on kuori. Tyyni jääkuori jonka tarkoitus on pitää suojassa kaikki minusta. Koko luonteeni
Ihmiset on usein niin petollisista. Kun annat heille itseäsi liikaa. He pettää luottamuksen ja raatelee kuoliaaksi Rikkinäisen eläimen, täysin porsaan näköinen ja saastainen olemus.
- ihQu
Possu tiedät et oot söpö 😘
- tarina_ja_tyttö
Mä näen ihmisen, joka on edelleen idealisti, vaikka mitä olis ja tulis.
Osaan siis lentää, se on taito, josta pidän kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035