Hänelle vain

Eräältä

Sä vedät mua puoleesi hieman vanhempi mies. Voisitko säätää haluttavuuttasi hieman matalammalle tasolle? Älä ainakaan katso mua silmiin enää.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhemmaltamieheltä

      No mutta jos minun silmät ei minua tottele? Minkä niille tekee? Ne haluaa löytää jotain kaunista ja hyvää. Tuttua ja turvallista.

      • Sullesinne

        Kivaa alkavaa viikonloppua kaikkien palstojen kauniiden ja hyvien keskelle.
        Tutut ja turvalliset lienevät kuitenkin poissa laskuista.


      • Vanhemmaltamieheltä

        Kiitos. Näin se voi toki olla. Hyvää viikonloppua "sulle sinne" kommentoija.


    • hukkunut

      Samat sanat. Hukun sun silmiin ja aika pysähtyy, kun katsot mua silmiiin.

      • javitut

        mihinkään sinäkään hukkunut ole kun vielä siinä pulputat, ja ap n silmiin et taatusti oo koskaan katellu. harvinaisen tyhmiä miehiä liikenteessä tänään.


    • kaihikinkohta

      Minä en ainakaan katsele enää ketään silmiin. En katsele muutenkaan. Ne ajat on ohi, hän osoitti sen.

    • Yks

      otan mustat lasit ensi kerralla.mut otan ne pois ja katson sinua silmiin.

    • eivätopihullut

      Nuori nainen on kuule aivan tavoittamattomissa äijä.

      • Sinutjätetäänrauhaan

        Ota lääkkeesi muori.


    • Voinäitä

      Säälittäviä rehveliukkeleita jotka palstalla mesovat. Luulevat niin paljon itsestään mutta ainoastaan täällä uskalletaan uhota, oikeassa elämässä ei osata tehdä mitään.

    • nainentöistä

      Sama täällä. Hän on niin ihana tämä vanhempi mies. Sekä haluan että en halua katsoa häntä silmiin...

    • London

      kerro miksi et voi katsoa toista silmiin.

    • Hajallatästä

      Niin vetää minuakin puoleensa itseäni vanhempi mies. Ei vanhempi mies sanojen varsinaisessa merkityksessä kuitenkaan. Haluaisin niin paljon viettää aikaa yhdessä, halata pois kaipauksen hänen lähelleen. Olisipa kaikki toisin.

    • Haaveethaaveiltu

      Vanhempi mies on jo sivistynyt. Osaa käyttäytyä etiketin vaatimalla tavalla.
      Jättänyt tiaa nuoremmille.

      • vänä.89v

        Juuh. Köpitän katakombiini paljon surkeaa elämää ja ylenkatsettakin pitkän taipaleen eläneenä. Oikeastas minuu kiinnostaa se kehosta irtautuminen ensin kattoon ja sitten aineettomasti katon läpi aineettomana leijuminen ylös päin ehkä.
        Mitähän se Strasburgin ampuja paskiainen tunsi kun poliisit lopettivan sen elämän yhteislaukauksilla tässä hiljan. Sanoiko alistuneesti; shit, se oli tässä.


    • katseetkohtaa

      Käväseppä katsomassa mun silmiin!

    • irstasvanhasetä

      Hieman oli hankalaa puhua työasioissa kun olit siinä lähellä ja heti alkoi panettamaan.

      • Sitäonmitäihannoi

        Taitaa suurin osa nuorista seukata samaa
        sukupuolta.Ymmärrän vihan kokeneempia
        osaavampia kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      250
      2706
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1683
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1482
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1345
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1190
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      953
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      918
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      885
    Aihe