Mistä olette löytäneet seuraa kimppa kokeiluunnne?
Meitä kiinnostaisi mies, nainen ja pari. Miten natsaa parhaiten ja kokemukset kokeilusta ovat myös tervetulleita.
Mistä seuraa kokeiluun
34
2208
Vastaukset
- Böhöhöö
Sieltä missä työnnetään löylykauha pirihoron perseeseen
- Anacondaa
Alastonsuomi, isoa, kokenutta kestävää, tunnus anacondaa
- Märkänäsinullepilluni
Kuningasphyton märkä mielyttävä 49 vuotia naaras onko Uros puolinen kiinnostunut naaras phytonista?
- Anacondaa
Märkänäsinullepilluni kirjoitti:
Kuningasphyton märkä mielyttävä 49 vuotia naaras onko Uros puolinen kiinnostunut naaras phytonista?
Ilman muuta kiimaiset naiset kiinnostaa ja pareille myös kolmanneksi.
Katsokaa alastonsuomesta kuvani, niin selviää millaista anagondaa olis tarjolla pilluunne. :)
- Kolmisinseksiä
Meillä löytyi hyvästä ystävästämme , tiesimme miehen terveeksi, täysipäiseksi, fiksuksi..täydellinen valinta johon itse ja vaimo ollaan tyytyväisiä..olen siiis itse hetero eikä miesten välistä ole.
No esimerkiksi minä 23 -vuotias mies
- K..u..t..s..u..n..i...-
Tein ilmiannon
- Hhjggf
K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:
Tein ilmiannon
Kiva onpahan toisellakin mielenvikaisella jotain tekemistä.
- Sahso
Olen 33 vuota mies haluasin kokella kaikki
- Siltala
Sillan alta löytyy parhaat krapula kullit, peset saunotat ja syötät, siitähän se lähtee sun vaimos kanssa ja ite oot sillan alla josta sun joku syötää ja pesee jne...
- Ryhmähaku
Viriili 60 v mies hakee ryhmää.
Löytyykö kiinnostuneita?- pillusinullemärkänä
Nainen 49 josssain muuvalla vaan ei täällä.
- OutoUkm
Ryhmä=? 53 ukm haikaillu siistiä Hesalaista vanh. sinkkumiestä 'perhetutuksi'...
- Hyvin
Tässä olis viriilille daami :) Yli kuuskut, vähän käytetty, hyvin toimiva ja innokas.
Hyvin kirjoitti:
Tässä olis viriilille daami :) Yli kuuskut, vähän käytetty, hyvin toimiva ja innokas.
Olisin kiinnostunut mistä saisi yhteyttä sinun kirjoita vaikka sähköposti osoitteesi tai puh.nro
Onhan meitä.
- pillusinullemärkänä
Millä mittapuulla sitä nyt katsoo? Niin että onhan naisia joka lähtöön.
Mutta onko heistä kaikista rymäseksiin? - Kiinalaiset-osaavat
ram64 kirjoitti:
Ei tietenkään.
Tässä olisi sopiva rangaistus pedofiileille:
youtube.com/watch?v=ITWW254-Imo&spfreload=10 - K..u..t..s..u..n..i-...-
ram64 kirjoitti:
Eikö kukaan saa tätä trolia pois?
Hih. Onkos joku lapsi tullut järkiinsä ja kieltäytynyt. Tosin ainakin kerran tuo ei ole sinua haitannut, olethan vahvempi.
Löytyiskö naista nyt viikonlopuksi seksin merkeissä Seinäjoen ympäristöstä. Sähköposti tavoittaa.
- hhhjj
Nykyisen hedonismin ja moraalikadon yksi kieroutunut ilmenemä on parinvaihto ja ryhmäseksi. Turmeltuneilla miehillä on halu taivutella vaimonsa tai tyttöystävänsä prostituoimaan itsensä. Näiden suurin ilo on nähdä sen mikä on puhdasta ja tervettä turmeltuvan rypemään saastassa ilmaisena huorana.
Toki on naisia jotka eivät ymmärrä mitä tarkoittavat rakkaus, luottsmus ja parisuhde. Myöskään äidiksi näistä ei ole sillä se vaatii epäitsekkyyttä. Näillä naisilla on kuten sanottiin huoran luonne. Tälläinen nainen ei ole huora paetakseen köyhyyttä vaan on sitä sanan alkuperäisessä merkityksessä.
Kuvottavaa on että nämä rappioituneet poikkeustöyksilöt esiintyvät jonain seksin avantgardena ja jaloina suvaitsevina liberaaleina. Todellisuudessa kyse on vain rappiosta ja parisuhteen häpäisemisestä. Näillä ei ole mitään muuta kuin omat alati entistä kieroutuneemmiksi muuttuvat perversiot joilla tyydytetään mistään välittämättä omia irstaita himoja.Vaimoni kanssa ollaan 1N ja 2M niin usein kuin mahdollista. Vaimoni nauttii kahdesta miehestä yhtä paljon kuin me miehet vaimostani.
Jos vakikaveri olisi sinkku vielä voitsisiin panna vaimoani enempi. Vaki kaveri tykkää panna vaimoani kimpassa kanssani vaikka avioitui viime kesänä. Kimppasuhteemme on kestänyt 17 vuotta.
Olìmme kimpanneet noin kaksi vuotta kun aloimme hankkia perheenlisäystä kun puhuimme asiasta myös kolmannen osapuolen kanssa niin päätimme jatkaa kolmenkimppaa mutta kaveri käyttäisi kondomia. Kaveri jätti pois kondomin varsin pian yritti keskeyttää yhdynnän mutta muutaman kerran huomasin kaverin tulleen vaimoni pilluun. Emme voi 100% varmoja olla kumpi on biologinen isä. Pantiin vaimoani kimpassa koko raskaudenajan.
Olimme kimppa panossa toista ķierrosta ķun lapsivesi tuli ja noin 2 tuntia siitä poikamme syntyi. Kaveri on poikamme kummi ja vaimoni vakipano.
- SiistiHerra
Nimimerkille "Hyvin" , laita viestiä, olisin todella kiinnostunut vanhemman daamin seurasta. Jos oikeasti olisitte kiinnostunut.
Laita tänne viestiä, laitan yhteystietoja kyllä.- Hyvin
Kyllä olen oikeasti kiinnostunut. Olisipa hienoa jos jonkunlainen yhteys löytyisi.
- KiinnostaaKovasti
Kimppa, 1n 2m aina valmiina , se on vaan niin upeaa kun löytyy miehet jotka tulee toimeen keskenään ja tietävät mitä tehdä huah ...vielä kun löytyisi ;)
Kiinnostaisi kovasti päästä mukaan panemaan toisen naista ottakaa yhteyttä toivottavasti olette lähellä
- Vieläkokematta
Sanos muuta,kimppa myös kiinnostais
1n 2m.....kuin 2n 2m
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151896SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2321216En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331198Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36895Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6861- 48843
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236761Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733