Sain viime viikolla tilaamani 1000 litraa lämmitysöljyä. Eilen kun poika oli tullut kotiin, oli öljyauto ollut pihalla. Näyttäisi siltä että öljyä olisi tullut toiset 1000 litraa! Saankohan nyt 2 laskua. Huomaavatkohan itse virheensä? Ongelma on siinä, ettei minulla tietenkään nyt ole varaa maksaa koko määrää kerralla? Onko jollekulle käynnyt näin? Minulle yritettiin kerran tuoda öljyä toistamiseen, mutta silloin olin itse kotona, enkä ottanut vastaan. Ja silloin minulle yritettiin tuoda vielä kolmaskin kerta ja onneksi olin kotona. Nyt on kyseessä eri toimittaja.
Öljyä tuli toistamiseen
lämmittäjätär
1
79
Vastaukset
- öljyssä_hinta_kohdillaan
No jos ei tule kuin yksi lasku niin ei kannata ainakaan kertoa ja jos ei ole tilannut kuin yhden erän niin ei kannata olla tietoinenkaan että on toimitettu kaksi ja yrittää perua ylimääräinen lasku. Olisi öljyn hinta jo ihan kohdallaan taas pitkästä aikaa jos saisi tuolla tavalla puoleej hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542368
- 622262
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p141767- 621572
- 521542
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713