Kysymys kuuluikin jo otsikossa eli mitä palvelua kaipaisit poltsille, mielellään sellaista millä on mahdollisuudet menestyäkkin täällä. Esim. Viikonloppuna toimivaa kahvilaa, josta saa tuoreita leipomuksia tai vaikka lisää kengittäjiä ja sorkkahoitajia vai ihan jotain muuta?
Mitä palvelua kaipaat Poltsille?
7
191
Vastaukset
- eitoisteenää
Rehellinen ja osaava pizzeria. Jossa tilaukset tulee oikein ja varsinkin lasku oikein. T. kaksi vajaatäytteistä pizzaa 3 hinnalla.
- Puunpinooja
Ehdottomasti lisää sorkanhoitajia ja kengittäjiä Polvijärvelle.Terveyskeskuksen kävijöille jokaiselle Kännykkään kuntoilusovellus jossa 20 minuuttia ohjattua jumppaa,kävelyä tai hyötyliikuntaa.Kun kuntoiluaika täynnä ,pääset taas terveyskeskukseen vaivojasi valittamaan.Ja joka kerran kun ostat apteekista reseptituotteen saat kännykkäsovellukseesi 10 minuutin Hyötyliikuntasuoritteen. Kunta työllistää pirteän jumpparin,joka tsemppaa positiivisesti kuntoilemaan.Ja ohjaa kännykkäsovelluken käytössä.Lisäksi työ sovelluksen tekijöille.Vuoden lopussa palkitaan hyötyliikunnan parhaat vasta-alkajat jne.
- entinenpärvelläasunut
-yksityinen lääkäri hampi ja yleis.
-kahvila/ravintola joka auki iltaisin viikollakin.ans
-kunnon autokorjaamo.
-vanhusten hoitokoti ei kunnan eikä siunsoten.
-tanssilava entiselle paikalle.
-jalitsu kenttä.
-autoille/mp harjotusrata niinkun ylämyllyllä.
-tyhjiä varastoja/halleja isoja lämpöisiäkin.
-kunnon valot keskustan ajotielle ja kylylahti räisky tielle.
tässä aluksi, näitä jäin kaipaamaan kun lähdin pois jo noin 10v sitten.
-- Löytyyjo
Kunnon autokorjaamo löytyy jo Polvijärveltä, mutta baaria ei , jossa voisi käydä arkenakin aamuisin kahvilla, lehden lukemassa jne aikaansa kuluttamassa
- Anonyymi
Kahvila joka viikonloppuisinkin auki
- Anonyymi
Monesti oon arki iltoina harmitellut, kun ei pääse mihinkää ystävien kanssa ilta kaffelle/kaljalle,kun huvilouhoskin taitaa mennä jo 7 aikoihin kiinni, jos oikein muistan. Mikäs siinä ois mukavampaa, kun käydä parit biljardit pelaamassa ja viettämässä aikaa muulloinkin, kun vain viikonloppuisin. Outokummussakin on pikku pubi, jossa aina on tiettyinä arki iltoina musavisa iltaa ja muuta, mitä olen joskus siellä käynyt,ja porukkaa tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Juu, joku kahvila pubi joka vaikka edes ilta yheksään auki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632