Nyt tässä joulunalla on hyvä silmäillä kauppojen asiakaspalvelua.
Missä Kouvolalaisessa kaupassa mielestäsi on parhain asiakaspalvelu?
Itse nostan ykköseksi Jyskin ja kakkosijaa pitää Budgetsport.
Ruokakaupan asiakaspalvelun parhaimmistoon nostan Lidin.
Hyvällä asiakaspalvelulla on merkitystä.
Kerro oma mielipiteesi.
Hyvä asiakaspalvelu
26
100
Vastaukset
- joululahjaheille
Vaateliike H-M heiltä olen saanut kiitoksien arvoista palvelua, joten "joululahja" heille.
- Raakel92
Lidl ja asiakaspalvelu? Onko siellä edes henkilökuntaa muualla, kuin kassalla? Jos jotain pitäisi kysyä, niin ei löydy asiakaspalvelijaa mistään, muualta kuin kassalta. Silloin se on jo myöhäistä.
Joulun aikana tietty pitää muistaa myös asiakkaana ollessa, että joulu on juuri se aika kun myyjilläkin on kovat kiireet, jotta mahdollisimman usean asiakkaan ehtisi palvella 15 minuutin aikana.
Ihan vinkkinä. Varautukaa jouluun ajoissa, ettei sitten paripäivää ennen jouluaattoa valiteta sitä, kun hyllyt on tyhjät! Itse ostan kaiken mahdollisen jo 4-5 päivää ennen jouluaattoa. Useimmiten silloin saan kaiken mitä tarvitsen jouluun. Huonosti säilyvät tuotteet laitan tuoreena pakkaseen ja sitten sulatan tarpeen mukaan ne joulupöytään ja maistuvat taas tuoreelta.- Liekki82
Lidleissä ja muissa päivittäistavarakaupoissa ei ole ASIAKASPALVELIJOITA. Palkkaa itse omat palvelijasi. Lidlissä paiskitaan töitä eikä siellä kukaan päivystä toimettomana väijyen palveltavia asikkaita. Lidlissä käydessäni etsin myyjän ja kysyn asiani kohteliaasti. Aina olen saanut hyvää palvelua. En oleta missään kaupassa että siellä missä minä liikun, siellä pitää olla aina asiakaspalvelija tavoitettavissa välittömästi. Onko liian kiire? Meinaatko ettei työntekijöillä ole kiire? Varaa enemmän aikaa, sillä siihen sinulla on mahdollisuus, jota Lidlin työntekijöillä ei ole. Ehkä ei kannattaisi mennä sinen missä on halvinta = vähiten henkilökuntaa = mahdollisimman tehokasta toimintaa. Jokainen saa itse päättää missä käy kaupassa.
"ehtisi palvella 15 minuutin aikana." - Mitä? Minkä ihmeen 15 minuutin aikana?
"Ihan vinkkinä. Varautukaa jouluun ajoissa, ettei sitten paripäivää ennen jouluaattoa valiteta sitä, kun hyllyt on tyhjät!"
- Kuka tuollaisia valituksia edes kuuntelisi? Tuollaisesta valittaminen kertoisi vain että valittaja on idiootti. - kompastuiin
Kouv olassa ei tunneta käsitettä asiakaspalv elu. Kaikki on aina asiakkaan syytä. Lattialla pyörivät luumutkin.
- kkklljhgf
Liekki82 kirjoitti:
Lidleissä ja muissa päivittäistavarakaupoissa ei ole ASIAKASPALVELIJOITA. Palkkaa itse omat palvelijasi. Lidlissä paiskitaan töitä eikä siellä kukaan päivystä toimettomana väijyen palveltavia asikkaita. Lidlissä käydessäni etsin myyjän ja kysyn asiani kohteliaasti. Aina olen saanut hyvää palvelua. En oleta missään kaupassa että siellä missä minä liikun, siellä pitää olla aina asiakaspalvelija tavoitettavissa välittömästi. Onko liian kiire? Meinaatko ettei työntekijöillä ole kiire? Varaa enemmän aikaa, sillä siihen sinulla on mahdollisuus, jota Lidlin työntekijöillä ei ole. Ehkä ei kannattaisi mennä sinen missä on halvinta = vähiten henkilökuntaa = mahdollisimman tehokasta toimintaa. Jokainen saa itse päättää missä käy kaupassa.
"ehtisi palvella 15 minuutin aikana." - Mitä? Minkä ihmeen 15 minuutin aikana?
"Ihan vinkkinä. Varautukaa jouluun ajoissa, ettei sitten paripäivää ennen jouluaattoa valiteta sitä, kun hyllyt on tyhjät!"
- Kuka tuollaisia valituksia edes kuuntelisi? Tuollaisesta valittaminen kertoisi vain että valittaja on idiootti.Toden totta, Lidissä tehdään töitä ripeään tahtiin.
Ei siellä ehditä kylän juoruja levitellä.
En ole nähnyt myyjien osalta, nurkkakuntia pidettävän, niinkuin eräässä marketissa.
- kvlperseestä
Ei mistään. Vanhat akat vaan vittuilee ilman syytä.
- otaoppijaja
Jyskissä on kiva asioida.
Kohdalleni on aina sattunut kohtelijaita, asiansaosaavia, palvelualtiita, aurinkoisia myyjiä.
Siksipä palaan sinne aina uudelleen.
Heistä muutkin voisivat ottaa oppia. - Hymyssä
Liekki82 hah hah, aika kipakasti osui ja upposi. Mikä? Mieti sitä!
Joulu rauhaa sinulle.- Liekki82
Huomasitko että tekstissäni oli sisältöä? Harmi ettet pysty samaan.
"Ite oot tyhmä! Ai mitenni? Mieti sitä!"
- risutruusut
Näköjään tämä kyseinen viestiketju on laitettu Anjalankoski palstalta, niin millä asteikolla arvioidaan paikallisten markettien toimintaa/ asiakaspalvelua, ystävällisyyttä?
Risuja tai ruusuja - nenonen
Inkeroisten lidlissa on töykeä se venäläinen koukkunokkakassanainen.
- omaanlaatikkoon
Jokaisen pitäisi toteuttaa tätä: " Kohtele muita niinkuin toivoisit sinua kohdeltavan."
Mitä postitat niin se tulee sinulle takaisin. Eli posti tulee aina omaan laatikkoon. - aakkosetniin
Hyvän asiakapalvelun aakkosia tulisi välillä kerrata, tämä kertaus kuuluu (ymmärtääkseni) myymäläpäällikön tehtäviin, mutta eihän se ole mahdollista jos myymäläpäälikkö itse omaa huonot asiakaspalvelun aakkoset.
- Diamond1
Kyllä asiakkaidenkin on syytä katsoa peiliin.
Myyjien pitää kuunnella asiakkaan räkytys.
Yleensä se räkyttäjä on viiskymppinen, kermaperse nainen, jonka päivä on ollut tylsä, eikä laihdutuskuuri onnistunut tänäänkään.- kokeileihmeessä
Kaupassa käydessään asiakkaat eivät ole asiakaspalvelussa.
Asiakkaat eivät räkytä, eivätkä räksytä vaan koirat.
Räkytys on mielestäni toisen henkilön haukkumista, ei kai nyt asiakkaat sellaista tee -no ehkä myyjät itse.
Asiakkaat kysyvät asioista, tuotteista kuten kuuluukin.
Myyjät ovat sitä varten, että jos asiakas kysyy jotakin, niin he vastaavat siihen kohtelijaasti, muuuuten annatte itsestänne tyhmän, epäsosiiaalisen kuvan.
Kun hymyilet niin asiakaskin hymyillee.
Hymy ja ystävällisyys eivät maksa mitään, KOKEILE!
Kuka vastaa hymyyn "räkytyksellä?"
- Asiakkaana
Outo juttu, joutui tässä oikein kaivelemalla kaivamaan, missä on saanut huonoa palvelua....
Julkisesti tunnustan, että olen siis varhaisseniili ja sairastan todennäköisesti alzheimerin tautia, kun on vain yksinkertaisesti todettava, että eipä tule mieleen. Ei Kouvolassa eikä muuallakaan. Olen saanut vain hyvää ja erittäin hyvää palvelua palvelualan työntekijöiltä. - Hoikka.Jussi
Otsikossa kysyttiin "Missä Kouvolalaisessa kaupassa mielestäsi on parhain asiakaspalvelu?"
Nyt palstalle on tullut mielensä pahoittajia vinkumaan huonosta asiakaspalvelusta.
Menkää hetkeksi lumihankeen jäähdyttelemään tunteita ja jos vieläkin harmittaa niin jonnekin toiseen ketjuun itkemään elämän kurjuutta.- pohjoiskorea.kouvola
Eli saa kohdella miten vaan, muuten on vinkumista.
- Hoikka.Jussi
Otsikossa kysyttiin "Missä Kouvolalaisessa kaupassa mielestäsi on parhain asiakaspalvelu?"
Kerro siis missä Kouvolalaisessa liikkeessä sait hyvää asiakaspalvelua ainakin yhden kerran verran elämäsi aikana. Onko sulla yhtään firmaa jonka työntekijät olisivat käyttäytyneet mieltä lämmittävällä tavalla sinua kohden jonka johdosta haluaisit käydä liikkeessä toistamiseen.
Mä en ole mikään Pohjoiskorean agentti taikka Pietarin nettitrolli vaan toivon sinun vastaavan rehellisesti kysymykseeni.
- jouluiloaja
Tuttujen suusta kuulee kerrottavan, että sen ja sen henkilön ollessa kassalla, menee mieluummin toiselle kassalle jos toinen kassa on käytössä.
Kaikista ei ole asiakaspalveluun. Ikävää saada tuollainen maine. - ystävällisyys
YSTÄVÄLLISYYS
Yksi on säilynyt vahvana asiakaspalvelun murroksessa – Ystävällisyys. Ystävällisyys lukeutuu hyvän asiakaspalvelun tunnuspiirteisiin, olipa kanava sitten mikä tahansa. - Elovee
Kovasti nimerkkiä hoikkajussii vaivaa tämä kysymys, mutta en löytänyt sinunkaan kirjoituksesta vastausta ((tuolla nimimerkillä) tähän suureen asiakaspalvelu-kysymykseen. Esim Vaateliike Haloselta olen aikoinaan saanut upeaa palvelua, Manskilla, Terveyskeskuksessa ja Veturin kukkakaupassa sekä lipunmyynältä KPL:n pelissä ja makkaramyyntikojulla MyPan pelissä.
- kertookyllä
Myyjien käyttäytymisestä saa kyllä kuvan siitä minkälainen heidän esimiehensä on.
- kivakatsella
Kiva katsella kun jotkut myyjät ovat ylpeitä työstään.
Katselin kerran kun eräs myyjä työnteli tavara kärryä nokkapystyssä, no ei siinä voinut nauramatta olla. Hän esiintyi kuin olisi ollut suuren virman johtaja.- katse.maahan
Kaikesta sitä voi kouvolalainen mielensä pahoittaa.
- maanmainiot
Lidin tv-mainokset ovat mainioita... kuka lienee kehittelee ne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175