Ihan jees loota kun on päästy polkupyörävauhtiin ja aletaan kiihdyttelemään siitä eteenpäin.
Hidasajo-ominaisuudet oli sanalla sanoen surkeat sekä eteen että taakse, Tiivistettynä kytkinluistoa ja viivettä, pelkällä autolla tälläisen kanssa vielä pärjää, jonkun peräkärryn peruuttaminen ahtaaseen paikkaan olisi omalla autolla hyvin vastenmielistä puuhaa, kyllä sääliksi kävisi autoa. Sama homma kävelyvauhtiruuhkassa.
Sitten on tämmönen tilanne kun tulee esim. liikennevaloihin, alkaa jarruttamaan ja yhtäkkiä valot vaihtuvatkin vihreiksi laitetaan kaasupyyntö takaisin, mitään ei tapahdu heti, paras toimintamalli oli painaa järkevä määrä kaasua ja kärsivällisesti odottaa niin pyyntöön vastataan joskus, jos hätiköi ja painaa liikaa kaasua saattaa tulla ryntäysefekti, sekin sitten joskus kun vaihdelaatikko kerkiää.
Mihinkä tän tyypin laatikko sitten sopii verrattuna muihin automaatteihin, omasta mielestäni ei mihinkään missä ajaminen on aika hektistä, esim. pääkaupunkiseutu, Sopii hyvin ajoihin missä ajaminen on laatikolle hyvin ennalta arvattamaa, joku harvakseltaan liikennöity ruuhkaton taajama tai maantie. Kärryn vetoon on olemassa parempia ratkaisuja, on synti asentaa tämmöseen automaattiin lainkaan koukkua.
Kokonaisuutena ajatellen huonoin automaatti mitä ole tähän mennessä ajanut. Eikös Tekniikan maailma ole näitä kehunut maasta taivaaseen? Kertooko se jotain lehdestä vai testaajien ammattitaidoista?
Koeajoin DSG:n (ehjän)
7
55
Vastaukset
- skodajulli
Kaikki tuo viittaa siihen, että et osaa ajaa autolla.
- vasuri-skoota
No skodasta tässä oli puhe ja punakasta sosialistisesta kokemuksesta.
Skoda on tarkoitetu peltovarastoksi ja jotkut ovat käyttäneet sitä wc;näkin.
- Kuha.totean
Jos aloituksen tekijä olisi joskus oikeasti lukenut TM:n tai jonkun muun autolehden juttuja, ei tällaistä(kään) väitettä dsg:n ominaisuuksien kehumisesta tuupattaisi palstalle. Mutta aina pitää kääntää kaikki ylösalaisin. Haukutkin muuttuvat kehumiseksi, koska kritiikki. Sellasta faktaa taas.
- Kolmekakaraajarakki
Ruuhkassa mateluun sopii perinteinen mehulinko, maantielle robotti.
Jako näkyy raskaassa kalustossa, nykyään maantievehkeet robotteja, nykyään myos kaksoiskytkennällä, jätepakkarit taasen momentilla. Täytyy koittaa nauttia sen lyhyen ajan kun laatikko kestää.
- Toyota_Hybrid1
hehhehhehhehhehh.... ehjän..... ehhehhehhehhehhehhehhehhehhehh...
- hypridihöperö
Olipa kumma otsikko. Kuka nyt risaa DSG:tä koeajaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1704054Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,953386SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2922625Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392336Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592087Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02040Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k71689- 441107
- 951048